Gezellig keuvelen met de ME.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
't is dat ik te lui ben om screenshots te posten, maar man, man, man. Wat een koppen...
Ligt eraan. In Milaan zijn het watjes. Maar je hebt nogal wat verschillende soorten daar. Kan het ook aan liggen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien de hooligans die er in Italië zijn kan je wel verwachten dat de ME daar wat bruter is.
Valt inderdaad nog mee dat er nog activiteit is hier in de haven en bij de sorteercentra in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
't is dat ik te lui ben om screenshots te posten, maar man, man, man. Wat een koppen...
Heb ook al meerdere bekenden gespot. Moeten ze vaker doen, dit. Leuk voor het thuisfrontquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je uit Oss kompt ben je voor TOP, kankerlul!
Lekker man. Jammer dat er geen ajacieden naar Warschau gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Dit gaat echt een avondvullend programma worden op dit tempo.
Ik heb net in dit topic geleerd dat dit niks met Feyenoord te maken heeft, dit zijn slechts rotte appeltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Weer goede reclame voor de club maar niet heus.
Best kans hoor dat de ME iets te agressief reageert. Maar beheers je zelf ook eens, altijd het liedje met voetbal hooligans. Eerst lopen kloten, en daarna janken als je wat tikken krijgt.
Boskamp zn gekke broertjequote:
Staan er meer van tussen.quote:
Lijkt godverdomme de Primark op Zuidplein wel dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
Wat moet dat hels zijn in die drukte.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanaf 1:37![]()
wegrennend 'Rotterdam Hooligans!' schreeuwen . Even later gepakt en zeggen dat ze de fucking verkeerde hebben
![]()
![]()
![]()
Held
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zodra ze een beetje hyper beginnen te worden gaan ze gelijk meppen met hun stok
nice
Van achteren zijn er een paar debielen die de boel aan het duwen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.
Dat ME mept gedeelte lijkt niet helemaal nodig te zijn voor dit proces.
Ik kijk de livestream, er is gedrang omdat ze de bus in willen. Grotendeels normale fans op deze stream.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Opgefokte supporters, als die zich gewoon normaal gedragen hoeft de ME ook niet zo te doen
Ze willen zich laten gelden. Kan zich nog weleens tegen ze keren vanavond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.
Dat ME mept gedeelte lijkt niet helemaal nodig te zijn voor dit proces.
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk de livestream, er is gedrang omdat ze de bus in willen. Grotendeels normale fans op deze stream.
Allemaal geil voor de bus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van achteren zijn er een paar debielen die de boel aan het duwen zijn.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik ook
Ze kunnen ook gewoon netjes in een rijtje staan
In Nederland gaan rijen altijd verkeerd met veel mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nou normale mensen misschien wel, maar die tokkies niet
Veel mensen zijn dan ook tokkies in Nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland gaan rijen altijd verkeerd met veel mensen.
Rijen in de supermarkt zijn al drama.
Dat heb je na twee uur ook wel gezien hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon netjes in een rijtje staan
Dat denk ik serieus niet. De Duitse politie is zo ongeveer de efficiëntste van de wereld. Kost de Duitse belastingbetaler relatief weinig geld en de politie is ten opzichte van equivalenten in het buitenland verhoudingsgewijs een stuk kleiner.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Duitsland was dit niet gebeurd.
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat heb je na twee uur ook wel gezien hoor.
Voor Rotterdamse begrippen gaat het al best aardig toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.
Ze mochten niet lopend naar het stadion, was voordat ze er waren al bekend..quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |