Je overschat jezelf en je kennis van de mensen waar je over praat schromelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Uit het raam van de bus mans doen tegen ME
HeatWave is er zo 1 die mensen maant te gaan zitten in een voetbal stadion.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Uit het raam van de bus mans doen tegen ME
Nee hoor, dat doe ik zeker niet. Rellen voor voetbal=debiel, geen enkele andere uitleg mogelijk, nee, ook DIE niet, en dat is OOK geen argument.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Je overschat jezelf en je kennis van de mensen waar je over praat schromelijk.
Jij hebt andere ideeën over dingen. Dat maakt je niet per se wijzer of intelligenter.
Als je echt zo wijs was had je dat wel geweten.
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.
"mensen"quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een standaard boete
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaakt![]()
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaakt![]()
Heatwave is zo iemand die zeker wist dat de oekraiense soldaat knuffels aan het stelen was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HeatWave is er zo 1 die mensen maant te gaan zitten in een voetbal stadion.
Nee, dat is genant.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Bugno het volgende:
Zal "Het Legioen" trots zijn op het feit dat ze "Ultra's" genoemd worden? Of is dat meer iets voor jeauden?
Je bent gewoon niet de cognitieve hoogvlieger die je denkt te zijn. Maar we laten je maar in die fijne waanquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik zeker niet. Rellen voor voetbal=debiel, geen enkele andere uitleg mogelijk, nee, ook DIE niet, en dat is OOK geen argument.
NEE, nee, en nog een nee. Je bent een randdebiel als je dat doet,klaar, punt, discussie gesloten.
[..]
Ach, hier op den FOK!z wordt users kanker of aids toegewenst. Daar hoor je vaak ook niemand over.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ebola is echt de max wdb...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach, hier op den FOK!z wordt users kanker of aids toegewenst. Daar hoor je vaak ook niemand over.
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heatwave is zo iemand die zeker wist dat de oekraiense soldaat knuffels aan het stelen was.
Hij heb ze geteld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Je vader zat bij de NSB/SS?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen idd.
Of lepra.quote:
Als ie 21 had gezegd was het geloofwaardig geweest.quote:
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet de cognitieve hoogvlieger die je denkt te zijn. Maar we laten je maar in die fijne waan
Haha Heatwave zit bij de rolstoelers achter de goal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen idd.
Hij heeft ze allemaal geteldquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Nee, want die waren namelijk fout, net als "hooligans"quote:
Je hebt ze niet eens zien rellen, klapjosti. Je zag 3 mensen bebloed op de grond liggen en begon te juichen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.
Volgens wie waren die fout.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die waren namelijk fout, net als "hooligans".
het wordt wel steeds lastiger om met iets te komen dat boven peuterniveau uitkomt he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha Heatwave zit bij de rolstoelers achter de goal.
[..]
In Duitsland was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ongelooflijke proleten.
Dat was ook niet de discussie. Het is niet zo dat je meer gelijk krijgt door het al stampvoetend te herhalen he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.
Als je uit Oss kompt ben je voor TOP, kankerlul!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal Rotterdamse denker hier eigenlijk tussen staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |