Tegen wie? Nauwelijks iets gebeurd in Glasgow overigens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:30 schreef MPC60 het volgende:
Zullen we het even over je heilige Ajax fans uit tegen Celtics gaan hebben?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:30 schreef MPC60 het volgende:
Zullen we het even over je heilige Ajax fans uit tegen Celtics gaan hebben?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Hoorde zo'n klapjosti op de radio vanochtend verklaren dat de politie het had uitgelokt
Dat is altijd zo...........!quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Hoorde zo'n klapjosti op de radio vanochtend verklaren dat de politie het had uitgelokt
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.quote:
Wel jezelf eerst vol gooien met alcohol.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.
Inderdaad. Politie die op straat komt vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.
Natuurlijk, zonde om met volle flessen te gooien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel jezelf eerst vol gooien met alcohol.
Ok. En nu?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Waarom begint tong80 er dan weer over?quote:
Dus alles dat in de kranten staat mag hier niet meer besproken worden? Wordt rustig in NWS, POL, VBL en SPT dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom begint tong80 er dan weer over?
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus alles dat in de kranten staat mag hier niet meer besproken worden? Wordt rustig in NWS, POL, VBL en SPT dan.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vervolgens kunnen we dat 'nieuws' namelijk prima bespreken. Er een mening over hebben enzo. Zeg maar een beetje waar een forum voor bestaat, met elkaar praten over dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.
Dan verschillen we van mening.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vervolgens kunnen we dat 'nieuws' namelijk prima bespreken. Er een mening over hebben enzo. Zeg maar een beetje waar een forum voor bestaat, met elkaar praten over dingen.
Weerquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Persoonlijk nog wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.
Omdat hij een copy-paste verslaving heeftquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je er een eigen draai aan zou geven, maar je typt nu louter met de laptop op schoot stukjes over van teletekst zonder er zelf wat aan toe te voegen. Dat vind ik te makkelijk weet je wel. Daarvoor kom ik niet op dit forum. Als dit een tendens wordt, dan voel ik mij genoodzaakt om mijn account te sluiten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer![]()
Als het Ajax-supporters zouden zijn geweest had ik er ook een topic over geopend.
Is het tegenwoordig verboden een topic te openen over een nieuwsfeit dat in het NPO-journaal een item is of op teletekst 101 staat ? Zou saai worden hier.
Doe dan wel aan bronvermelding, en zet in je OP wat je er zelf van vindt. Maakt de discussie een stuk leuker dan wanneer ja alleen wat tekst dumpt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer![]()
Als het Ajax-supporters zouden zijn geweest had ik er ook een topic over geopend.
Is het tegenwoordig verboden een topic te openen over een nieuwsfeit dat in het NPO-journaal een item is of op teletekst 101 staat ? Zou saai worden hier.
Ja maar hij heeft er nu wel weer een post bij op zijn account. Dat kan jij niet zeggen....quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Doe dan wel aan bronvermelding, en zet in je OP wat je er zelf van vindt. Maakt de discussie een stuk leuker dan wanneer ja alleen wat tekst dumpt.
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.quote:
Log maar uit, ja. Gek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je er een eigen draai aan zou geven, maar je typt nu louter met de laptop op schoot stukjes over van teletekst zonder er zelf wat aan toe te voegen. Dat vind ik te makkelijk weet je wel. Daarvoor kom ik niet op dit forum. Als dit een tendens wordt, dan voel ik mij genoodzaakt om mijn account te sluiten.
Ben jij het schandknaapje van tong80?quote:
Wat sla je weer door zeg tongquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.
Tong blijft trouw aan z'n roots. Hoop op nieuwe jonge newbies. Die niet later van een kouwe kermis thuis komen, maar genieten van een warm bad. Met de kraan wijd open.
Wat zit er toch in de hemaworsten in Culemborgquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.
Tong blijft trouw aan z'n roots. Hoop op nieuwe jonge newbies. Die niet later van een kouwe kermis thuis komen, maar genieten van een warm bad. Met de kraan wijd open.
Moest jij niet heen Happelquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:35 schreef Happel het volgende:
Helemaal met de grond gelijk gemaakt die stad.
[ afbeelding ]
De politie is altijd onschuldig ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Fout in welke zin?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De politie is altijd onschuldig ja.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat de politie fout zit maar ja, alle voetbalsupporters zijn rastokkies en alle politieagenten nobele beschermers van onze burgerrechten die nooit geweld zouden gebruiken tenzij ze echt niet anders kunnen.
Zorgen dat de situatie escaleert of überhaupt ontstaat door bijvoorbeeld miscommunicatie of omdat die gasten ook niet elke week voor niks willen komen op de meest klote tijdstippen.quote:
Inderdaad allemaal goede redenen om te gaan rellen ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zorgen dat de situatie escaleert of überhaupt ontstaat door bijvoorbeeld miscommunicatie of omdat die gasten ook niet elke week voor niks willen komen op de meest klote tijdstippen.
Een poosje geleden bijvoorbeeld bij Twente - NAC. Politie hield aan de ene kant de tunnel dicht en begon aan de andere kant alle uitsupporters door de tunnel te duwen. Rara wat er dan gaat gebeuren en wie natuurlijk de schuld krijgt. Ook al komen ze later met een correctie en verontschuldiging, dan staat die ergens op pagina 45 in de rechteronderhoek van de lokale courant met een oplage van 4000 exemplaren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal goede redenen om te gaan rellen ja.
quote:"Natuurlijk moet je altijd een beetje opletten, maar ik ga ervan uit dat onze supporters hun gezonde verstand gebruiken en er gewoon een groot feest van maken."
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een poosje geleden bijvoorbeeld bij Twente - NAC. Politie hield aan de ene kant de tunnel dicht en begon aan de andere kant alle uitsupporters door de tunnel te duwen. Rara wat er dan gaat gebeuren en wie natuurlijk de schuld krijgt. Ook al komen ze later met een correctie en verontschuldiging, dan staat die ergens op pagina 45 in de rechteronderhoek van de lokale courant met een oplage van 4000 exemplaren.
Dat weten jij en ik nog niet, of ben jij erbij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?
Geen idee, ik zeg nergens dat die gasten onschuldig zijn. Iedereen springt alleen wel weer heel gemakkelijk op de anti-voetbalsupporter praalwagen terwijl de realiteit vaak genoeg ergens in het midden ligt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?
Jij vindt blijkbaar het hele forum overbodig. Dan vraag ik mij af waarom je een account hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Het is wat.
En dat weet jij omdat? De gemiddelde hooligan is gewoon als jochie ooit met grote ogen dat stadion binnen komen wandelen, net als elk ander.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:38 schreef Shreyas het volgende:
Dit soort Feyenoordsupporter heeft weinig met voetbal, maar meer met rellen. Bovendien hebben ze ook niet zoveel met Feyenoord, anders doe je dit je club niet aan. Kansloos volk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |