SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atak had de LAPO.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb in gym gepost. ALTIJD doe ik dat he. Dan druk ik op de postgeschiedenis van de persoon met de LAPO en dan pak ik het verkeerde topic.
Heb je misschien onbewust op mij gelikt. Mag jij wel hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HUH. Hoe ben ik in gym beland dan. Het staat ook niet in myat of zo?
Knalfuif.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef djgrasveld het volgende:
Hoe denken turken over die haatimams die binnenkort naar Rijswijk komen?
Ja denk het ook dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je misschien onbewust op mij gelikt. Mag jij wel hoor.![]()
Jij bent mijn man.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef Che_ het volgende:
Gewoon mixed grill ja. Met je plastic burger. Ik kijk neer op jullie
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijkt iemand hier The walking dead.
Ik weet ook niet wat ze inhouden, maar zolang ik met mate eet, maak ik me daar geen zorgen over. Het is echt geen rocket science en ik snap ook wel dat ze allerlei toevoegingen gebruiken om wereldwijd hetzelfde standaard in kwaliteit aan te houden en de houdbaarheid te verlengen, maar zoals je zegt, is het je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan wat je eet. Maar dat geldt ook voor iets simpels als brood dat je uit de supermarkt haalt, waar varkenshaar en weet ik wat in verwerkt zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een aantal items komen dubbel voor in het lijstje (van de 19). Enig idee waarom? Proces wordt tweemaal doorlopen of zo? (Heb geen audio.)
Ik heb overigens geen idee wat het merendeel van die ingrediënten precies inhouden, dus je zal als consument echt zelf moeten onderzoeken om het te begrijpen.
Welk seizoen ben je nu?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Blijft het serieus tot seizoen 4 hetzelfde?
Mja, er komen personages bij, gaan personages weg. Hier en daar een conflict. Nieuwe locatie soms.quote:
Dacht dat het tantuni was.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shoarma durum op de originele manier. Maar ik maak het met kip.
Niks over een herstel of waar het virus vandaan komt?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mja, er komen personages bij, gaan personages weg. Hier en daar een conflict. Nieuwe locatie soms.
Draait uiteindelijk vooral om de personages, niet om de zombies.
Dat is toch wat tantuni in feite is? Als ik tantuni had gezegd dan had ik weer 'wat is dat' gekregen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat het tantuni was.
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent mijn man.
Ik ben ook een vleesman wat betreft grillen.
True.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is toch wat tantuni in feite is? Als ik tantuni had gezegd dan had ik weer 'wat is dat' gekregen.
Plz gegrild eten kun je sowieso niet vergelijken met Mac. Daar is geen twijfel over mogelijk en volgens mij is het wel duidelijk dat ik ook gegrild vlees fan ben. Maar dat kost gewoon te veel tijd voor mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.
Met hun half koeoog half natriumwaterstofcarbonaat burger
Jij met je praatjes en gastronomische kennis dan; kan alleen maar tegenvallen nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.
Met hun half koeoog half natriumwaterstofcarbonaat burger
Zwijg! Je hebt afgedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Plz gegrild eten kun je sowieso niet vergelijken met Mac. Daar is geen twijfel over mogelijk en volgens mij is het wel duidelijk dat ik ook gegrild vlees fan ben. Maar dat kost gewoon te veel tijd voor mij.
Komt wel ter sprake, ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niks over een herstel of waar het virus vandaan komt?
Our top three guesses for your English dialect:quote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
Engelse dialecten test:
http://www.gameswithwords.org/WhichEnglish/
Our top three guesses for your English dialect:
1. American (Standard)
2. Singaporean
3. US Black Vernacular / Ebonics -
Our top three guesses for your native (first) language:
1. English
2. Dutch
3. Chinese
als de lente aanbreektquote:Op maandag 16 februari 2015 15:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij met je praatjes en gastronomische kennis dan; kan alleen maar tegenvallen nu.Dit vraagt om een test op locatie.
Ja evenals Z Nation, ook zombies maar amusanter.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijkt iemand hier The walking dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Minder.Afrikanen niet gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Minder.Hoi abi. Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trek je maar niks aan van Stimo.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
En ik dacht dat Turken zo gastvrij warenquote:
Hooi dankjequote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi abi. Welkom.
Een vriendin van een vriend maakt gezonde mueslirepen. Ik probeer al meer dan half jaar haar recept te bemachtigen, maar nog niet geluktquote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maken jullie weleens zelf mueslirepen? Zo ja, hoe? Ik ben nu dat recept van Laura Vitale aan het proberen maar echt gezond is het niet.
Wat ik nu heb gemaakt is niet veel beter dan een normaal koekje. Er zit boter, meel, honing en suiker in.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriend maakt gezonde mueslirepen. Ik probeer al meer dan half jaar haar recept te bemachtigen, maar nog niet gelukt
Waarom vind ik dit grappig?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Atak het volgende:
Waarom zijn world-trending tweets op twitter altijd Turks? Heb ik iets verkeerd ingesteld of zijn Turken twitter-fanaten?
Turken zijn internet fanaten. De meeste facebook gebruikers op de wereld zijn bijvoorbeeld ook Turken. Check alleen dit topic en forum. Kijk met hoeveel Turken wij zijn in tegenstelling tot Marokkanen bijvoorbeeld. En de helft van de Turken op dit forum post niet eens in dit topic.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Atak het volgende:
Waarom zijn world-trending tweets op twitter altijd Turks? Heb ik iets verkeerd ingesteld of zijn Turken twitter-fanaten?
Ik maak nu lijnzaad crackers.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maken jullie weleens zelf mueslirepen? Zo ja, hoe? Ik ben nu dat recept van Laura Vitale aan het proberen maar echt gezond is het niet.
Selamun Aleykum. Cay?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
En ik dacht dat Turken zo gastvrij waren
[..]
Hooi dankje. En bedankt voor de tip, zal er rekening mee houden
Kijk dit lijkt er meer op, Aleykum Selam. Ja hoor! Doe je er wel 4/5 suikerklontjes in? En aub geen honingquote:
Goede vraag.... ziet er wel ok uit.. zal morgen proevenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Huh wat vaag er gaat behalve water en zaden niks anders in die crackers. Hoe houden ze hun vorm?
Blijkbaar werkt lijnzaad ook als een soort bindmiddel. Wel interessant. Misschien dat ik het ook een keer probeer.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede vraag.... ziet er wel ok uit.. zal morgen proeven
En waarom zitten de comments bij filmpjes op youtube met betrekking op iets Turks altijd vol volledige gekte?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Atak het volgende:
Geproefd. Het is te eten zo. Volgende keer doe ik er wel wat haver bij.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt lijnzaad ook als een soort bindmiddel. Wel interessant. Misschien dat ik het ook een keer probeer.
Heb ik zelf nooit gemerkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En waarom zitten de comments bij filmpjes op youtube met betrekking op iets Turks altijd vol volledige gekte?
Vraag me af hoe dat komt. Centraal Aziatisch denk ik. Moslims en Europeanen hebben dat niet zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken zijn internet fanaten. De meeste facebook gebruikers op de wereld zijn bijvoorbeeld ook Turken. Check alleen dit topic en forum. Kijk met hoeveel Turken wij zijn in tegenstelling tot Marokkanen bijvoorbeeld. En de helft van de Turken op dit forum post niet eens in dit topic.
Lijnzaad + water. Wellen. Op een plaat smeren. Oven. Eruit. Eten.quote:
Lijnzaad ne laquote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijnzaad + water. Wellen. Op een plaat smeren. Oven. Eruit. Eten.
Daarnaast eiersalade gemaakt.
Daarnaast neem ik wat sla mee en wat humus. En dat is mijn lunch.
Ik word para van dat dieten. Constant moet ik denken WTF MOET IK ETEN.
Foie gras lijkt me echt smerigquote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Ganzen eten het en die waggelaars zijn veelal moddervet.
Twitter gokt een beetje wat interessant is voor jou gebaseerd op je locatie en de mensen die je volgt...quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Atak het volgende:
Je kunt dat uitzetten en je eigen locatie instellen.quote:Trends tailored just for you.
Trends offer a unique way to get closer to what you care about. They are tailored for you based on your location and who you follow.
Namusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:40 schreef zarGon het volgende:
http://www.haberturk.com/(...)-3-yil-hapis-istendi.
Wat is dit voor een vaag verhaal....
- Hilmi (25) is getrouwd Pelin (23).
- Op bruiloftdag wordt Hilmi gearresteerd wegens seksuele intimidatie.
- 3 jaar gevangenisstraf geëist tegen hem.
- Wordt gezegd dat hij een 17-jarig meisje (wier vader politieman is) de weg vroeg vanuit zijn auto en toen zijn penis toonde aan het 17-jarig meisje.
- Hij is vrijgelaten en Pelin en hij hebben alsnog gebruiloft.
wat is deze
Ze hadden hun huwelijksnacht nog niet gehad dus die was nog heel. Dit lijkt mij een typisch gevalletje ontkenningsfase. Genoeg van dat soort achterlijke wijven. Overal.quote:
Dat ook. Vind t wat vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hadden hun huwelijksnacht nog niet gehad dus die was nog heel. Dit lijkt mij een typisch gevalletje ontkenningsfase. Genoeg van dat soort achterlijke wijven. Overal.
Maar verder ook, hoe weet je dat die 17jarige niet loog?
Vind het een beetje gaar worden nuquote:Op maandag 16 februari 2015 17:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja evenals Z Nation, ook zombies maar amusanter.
Ja het is ook zeker niet zo'n goede serie als men je weleens doet geloven naar mijn beleving.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind het een beetje gaar worden nu
Ja ik keek ook alleen maar omdat het overal was en ik netflix heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja het is ook zeker niet zo'n goede serie als men je weleens doet geloven naar mijn beleving.
Wellicht zijn Revenge en Shameless US iets voor je.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik keek ook alleen maar omdat het overal was en ik netflix heb.
Ik ga weer desperate housewifes kijken
Wat is op?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
Men... that Borte feel.
Hey Stimo, wat lekker, wat eet je daar.
Weet je hoe kut het is als mensem meekijken als je eet.quote:
Geitenkaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je hoe kut het is als mensem meekijken als je eet.
Was trouwens een verrukkelijke salade met groene peper, paprika, wortels en geitenkaas
Kijk je geen Better Call Saul?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik keek ook alleen maar omdat het overal was en ik netflix heb.
Ik ga weer desperate housewifes kijken
OOHJAquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk je geen Better Call Saul?
Vorige week hebben ze twee afleveringen tegelijk gelanceerd; die heb ik gekeken. Vind het echt leuk tot nu toe.quote:
top, vanavond even checkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze twee afleveringen tegelijk gelanceerd, die heb ik gekeken. Vind het echt leuk tot nu toe.Aflevering van deze week moet ik nog kijken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow tis van schapenmelk lees ik nu
Is ep 3 ergens te downloaden? Heb geen netflixquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze twee afleveringen tegelijk gelanceerd; die heb ik gekeken. Vind het echt leuk tot nu toe.Aflevering van deze week moet ik nog kijken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude dat eet jij? Is gewoon Turkse kaas!
Het staat op Popcorn Time. Bij tv-series zoeken op de naam van de serie in het zoekvenster.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ep 3 ergens te downloaden? Heb geen netflix
Ik nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, ik vroeger.
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Nee, want het gaat hier over Saul. Misschien dat die twee in de toekomst nog een rolletje hebben net als Mike en Tuco.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
Same. Ik mis de helft vaak. Heb dat ook met luisteren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen moeite met rekenen maar wel met tekstverklaren. Ik heb vaak de neiging om over woorden heen te lezen. Soort van lichte vorm van dyslexie. De rekentoetsen van tegenwoordig zijn vooral tekstverklaren dus wil ik een rekentoetsen halen, dan moet ik tekstverklaren oefenen ipv rekensommen.
Zei je Revengequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is moeilijk om geen medelijden te hebben met Saul vooral in de eerste aflevering was mijn belevenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt toch een totaal andere verhaallijn gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeTurkse acteurs zijn veel knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse acteurs zijn veel knapper
Oké, alleen de vrouwen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder de fantastische Emily van Camp![]()
Mijn moeder zit nu elke dag aan de Turkse series op het grote scherm hier thuis. Ze zijn wel allemaal supermodellen lijkt het welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse acteurs zijn veel knapper
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of vrouwen ook mastruberen als ze 50 shades aan het lezen zijn.
Haha, natuurlijk niet. Vrouwen masturberen nooit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of vrouwen ook mastruberen als ze 50 shades aan het lezen zijn.
Is photoshopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn moeder zit nu elke dag aan de Turkse series op het grote scherm hier thuis. Ze zijn wel allemaal supermodellen lijkt het wel![]()
27 februariquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 van House of Cards?
Die vierde heeft wel een lekkere ass.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Gruwelijke serie. Begin van de eerste aflevering duurde wel echt dramatisch langquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Jouw neef is srsquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Als ik het goed begrijp zijn ze nog niet eens getrouwd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Leuke boel dan, heerlijk jaloers. Of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef Bortecinem het volgende:
Niet getrouwd. En sowieso soort zoekt soort. Hij is ook niet veel beter. Waarom voeg je mensen weer toe als je vriendin ze toch gaat verwijderen en jij dat toelaat?
Dus eensch met stimo.
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Was ook te verwachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te zijn.
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:11 schreef richolio het volgende:
Een lerares uit Colombia heeft haar naam laten veranderen in ABCDEFG HIJKLMN OPQRST UVWXYZ. Ze heeft er twee jaar voor moeten vechten, ambtenaren van de burgerlijke stand wezen haar verzoek meerdere malen af. Maar nu is haar paspoort met haar letterrijke naam dan eindelijk binnen.
De reden voor de naamsverandering is bizar tenoemen. OPQRST UVWXYZ heeft een passie voor fetisjkleding en bezoekt met enige regelmaat bondage-evenementen. Ze vindt dat soort evenementen naar eigen zeggen extra leuk als ze een naam heeft die moeilijk uit te spreken is. "Ik heb mijn naam veranderd zodat niemand direct weet wie ik ben of waar ik vandaan kom. Ik hou ervan om verrassend uit de hoek te komen", aldus OPQRST UVWXYZ.
De 36-jarige lerares, die zichzelf hiervoor Ladyzunga Cyborg noemde, geeft les in kunst en fotografie op drie universiteiten in de Colombiaanse hoofdstad Bogota. Haar geboortenaam is ons niet bekend.
"In principe maakt het niet uit hoe ongewoon een naamswijziging is om goedgekeurd te worden. De ambtenaren van de burgerlijke stand die dit hebben afgewezen, deden hun werk niet goed", aldus Daniel Molano van het Nationaal Register van Colombia.
Geen ruggengraat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
die rechter is in 1994 geboren ja?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
De van moord verdachte Cengiz Akin en Ugur Demir zijn dinsdag op de Nationale Opsporingslijst van de politie geplaatst.
Die met de baard is natuurlijk de meest aantrekkelijke, si?
hij lijkt op m'n broertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
Lijkt je broertje ook op een Aziaat zoals zarGon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
die rechter is in 1994 geboren ja?
het gaat wel lekker met de turkse maffia zeg
[..]
hij lijkt op m'n broertje
Nee zijn kapsel en gezicht een beetjequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt je broertje ook op een Aziaat zoals zarGon?
*stuurt unlabeled een DNA test
Een DNA test zal wel goed van pas komen hoor. Behalve onze glimlach lijken we totaal niet op elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Lief. Lijkt ook wel een beetje op mini zarGon.
quote:Mum kills son because his ears were too big
A MUM who throttled her 10-year-old son to death because she thought his big ears were ruining his life is facing murder charges in Turkey.
Nuray Sacan, 37, had paid for the boy to have cosmetic surgery in Gazi Hospital in the capital Ankara, but when she turned up to see the results she told surgeons she was unhappy with the way it turned out.
So she took the youngster to the women’s toilet in the early hours of the morning and choked him to death with her own scarf.
She was caught when she fled the hospital in her car but hit another vehicle and confessed to the killing while she was being taken back to hospital in an ambulance.
Scene of the crime ... Gazi Hospital in the Turkish capital of Ankara.
Scene of the crime ... Gazi Hospital in the Turkish capital of Ankara. Source: Supplied
“Both his ears had become even bigger after the surgery.
“He became very ugly. He would have felt even more ashamed in front of his friends. I did it to save him such embarrassment,” Sacan said.
She claimed she had paid for the surgery because her son had suffered years of bullying and teasing because of his sticking out ears.
“I was trying to protect him from a lifetime of pain.”
But surgeon Dr Metin Yilmaz, who carried out the operation said: “I am astonished she would think that. The operation was a simple one and it was a complete success. There were no post-operative issues and he was due to go home.”
Gazi Hospital chief surgeon Dr Kadri Altok added: “We can’t understand it. The boy’s mother did not seem to have any psychological problems and the operation went perfectly.”
Police spokesman Alper Tore confirmed: “A 37-year-old woman is in custody over the death of her son.”
Bron: www.news.com.au
Zoiets verzin je toch niet? Of wel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:06 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel kan niets hierover vinden op Turkse sitesLijkt fake te zijn, iemand die hierover iets kan vinden?
Bij ons noemen ze de woonwagenkampbewoners zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Noemen ze bij jullie tokkie-types ook çingen? We hadden het laatst over zo'n familie in de buurt en mijn moeder zei 'çingen onlar'.
Waarom berichten er geen Turkse bronnen over? Turkse nieuwssites zouden smullen van zulke gebeurtenissen. Waarom kan je op google niks vinden over deze Nuray Sacan? Waarom vind je alleen shitsites zoals mirror.com / dailymail etcetera.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets verzin je toch niet? Of wel?
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=28156034quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom berichten er geen Turkse bronnen over? Turkse nieuwssites zouden smullen van zulke gebeurtenissen. Waarom kan je op google niks vinden over deze Nuray Sacan? Waarom vind je alleen shitsites zoals mirror.com / dailymail etcetera.
Lijkt mij fake.
Cool, thanks. Kon het niet vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=28156034
Ja, die ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze de woonwagenkampbewoners zo.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de banners van Fok helderziend zijn? Een Persian spreekt mij wel aan
Persiansquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het 'çingene onlar'. Maar op antwoord te geven. çingene zijn zigeuners (Roma volk) in Turkije maar mensen gebruiken het als scheldwoordquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Noemen ze bij jullie tokkie-types ook çingen? We hadden het laatst over zo'n familie in de buurt en mijn moeder zei 'çingen onlar'.
nee ik zit volquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
areh, zereshk palou mikhayi?
Misschien moeten we samen 1 halen. Krijgen we groepskortingquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dude. Jij bent echt nasty.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen 1 halen. Krijgen we groepskorting
manotoquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie nog goede Iraanse restaurants in Amsterdam?
Ik niet, kom nooit in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
De Aardige Persquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ik wel. Was niet verkeerd. In Den Haag alleen Coco Bango vermijden. Artemis was daarentegen wel goed.quote:
Coco bango. O ne be? Klinkt als nasty.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik wel. Was niet verkeerd. In Den Haag alleen Coco Bango vermijden. Artemis was daarentegen wel goed.
Wat een naam voor een Perzisch restaurant, he? Waardeloze service (bedienden waren niet eens Iraans, maar Surinaams of wat dan ook).quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
Coco bango. O ne be? Klinkt als nasty.
WIe verzint zoietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een naam voor een Perzisch restaurant, he? Waardeloze service (bedienden waren niet eens Iraans, maar Surinaams of wat dan ook).
Duh, weet ik ook wel, maar ik bedoelde dus of ze die benaming bij jullie ook gebruiken voor de asociale, luidruchtige volkse types hier, als synoniem voor tokkie zeg maar, omdat ze niet zo bekend zijn met die term.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'çingene onlar'. Maar op antwoord te geven. çingene zijn zigeuners (Roma volk) in Turkije maar mensen gebruiken het als scheldwoord
Jazeker. Hoe moet je ze anders noemen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Duh, weet ik ook wel, maar ik bedoelde dus of ze die benaming bij jullie ook gebruiken voor de asociale, luidruchtige volkse types, als synoniem voor tokkie zeg maar, omdat ze niet zo bekend zijn met die term.
Noem eens een aanrader uit jullie keuken wat ik echt moet en zal eten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alleen Iraniërs kunnen zoiets verzinnen.
Weet ik veel, je snapt toch dat 'çingene' eigenlijk specifiek op het Romavolk slaat, maar dat ik me dus afvroeg of het bij jullie ook meer als synoniem voor asociale, luidruchtige volkse types wordt gebruikt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. Hoe moet je ze anders noemen?
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Noem eens een aanrader uit jullie keuken wat ik echt moet en zal eten?
ja, wij gebruiken het vaak voor Emirdaglilar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel, je snapt toch dat 'çingene' eigenlijk specifiek op het Romavolk slaat, maar dat ik me dus afvroeg of het bij jullie ook meer als synoniem voor asociale, luidruchtige volkse types wordt gebruikt?
Ghormeh Sabzi vooral. echt belachelijk lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.
Mooi is anders, maar zou het toch willen proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.
Dat kan je zoveel netter overbrengen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Iraans eten ziet er zo vies uit....... Heb het even gegoogled, laat maar.
Nee, dat kan ik niet. Het ziet er gewoon vies uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat kan je zoveel netter overbrengen.
Ga fietsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Iraans eten ziet er zo vies uit....... Heb het even gegoogled, laat maar.
Kom dan ook met wat lekkere dingen ipv rijst met bruine smurriequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga fietsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn lekkere dingen. Proef ze nou maar eerst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom dan ook met wat lekkere dingen ipv rijst met bruine smurrie
Eh. Insallah.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn lekkere dingen. Proef ze nou maar eerst.
Houd vol. Je komt er uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst tahchin morgh gemaakt, maar was niet zo'n succes helaas.
ik kan nog steeds geen goede rijst maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Houd vol. Je komt er uiteindelijk wel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kan nog steeds geen goede rijst maken.
Ja, is een baas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owwww zijn programma is cooollllll
Ik zal vast geen smaak hebben, maar dit ziet er niet lekker uit. Zie ik nu een combi van rijst met rozijnen?quote:
Deze is ook nice...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of ff docu van Anthony Bourdain kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
Ja heb je goed gezien. Ik vond het eerst ook een vreemde combinatie maar je went eraan. Verder combineer je alles naar eigen smaak. Met aardappelschijfjes is ook nice.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal vast geen smaak hebben, maar dit ziet er niet lekker uit. Zie ik nu een combi van rijst met rozijnen?
Mijn afghaanse en iraanse vriendinnen noemen het tadigh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is tahchin dus, 'rijstcake'.
Ja man. Ga maar Abrikozen in je rundvlees.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Niet mijn keuken denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heb je goed gezien. Ik vond het eerst ook een vreemde combinatie maar je went eraan. Verder combineer je alles naar eigen smaak. Met aardappelschijfjes is ook nice.
Sorry ik vind het eten uit MO gewoon ranzig....quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Ga maar Abrikozen in je rundvlees.
ja ik vind dat ook niet lekker, maar die kleine rode gedroogde besjes zijn echt waaauwquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet mijn keuken denk ikIk heb never begrepen dat mensen rozijnen en abrikozen in hun gerechten doen.
Enig idee hoeveel elementen in de Marokkaanse keuken uit het Midden-Oosten komen? Overigens vind ik de Marokkaanse keuken zwaar overschat, en nauwelijks verfijnd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Natuurlijk is dat jouw mening, iedereen benaderd eten op een andere manier en daar kan je als persoon denk ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel elementen in de Marokkaanse keuken uit het Midden-Oosten komen? Overigens vind ik de Marokkaanse keuken zwaar overschat, en nauwelijks verfijnd.
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Huismoslim het volgende:
Natuurlijk is dat jouw mening, iedereen benaderd eten op een andere manier en daar kan je als persoon denk ik weinig aan doen.
Daar heb ik geen weet van, ik beoordeel eten via hetgeen mijn tong en zintuigen opnemen en niet via de hoeveelheid restaurants van een bepaalde land of cultuur die er bestaan, dat is voor mij geen factor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.
Welke Oosterse? Het zijn veelal de Turkse die domineren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.
Haalt nogal je claim onderuit dat 'Marokkaanse keuken beter blijft dan de Oosterse en iedereen dat wel weet'quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Huismoslim het volgende:
Daar heb ik geen weet van, ik beoordeel eten via hetgeen mijn tong en zintuigen opnemen en niet via de hoeveelheid restaurants van een bepaalde land of cultuur die er bestaan, dat is voor mij geen factor.
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkanen domineren de viszaken.
markthal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.
Ach je moet dat ook niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haalt nogal je claim onderuit dat 'Marokkaanse keuken beter blijft dan de Oosterse en iedereen dat wel weet'
Ik heb daar nog niet gegeten dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Ja denk het wel, buiten had je zo'n markt.
Was lekker maar ook druk, tegenwoordig moet je een nummer trekken in de rij. (eerste keer dat ik het meemaak in Nederland, maar ik ben dan ook een boer.)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet gegeten dan.
Rotterdam is altijd druk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Was lekker maar ook druk, tegenwoordig moet je een nummer trekken in de rij. (eerste keer dat ik het meemaak in Nederland, maar ik ben dan ook een boer.)
Woon je in/dichtbij Rotterdam?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.
Donor company is geen restaurant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke Oosterse? Het zijn veelal de Turkse die domineren.
Nee ik woon vlakbij Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Woon je in/dichtbij Rotterdam?
De beste haring van Nederland krijg je anders wel bij de Turk...quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkanen domineren de viszaken.
Sorry, maar die shit is geen donerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Donor company is been restaurant.
Marokkaanse keuken is de doe-maar-gewoon-iets-er-in-keukenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Qua visrestaurants komen wij de laatste tijd iniedergeval het liefste bij Marokkaanse zaken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Nasty ey..quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zat te eten man. Nu heb ik geen zin meer. Lijkt wel koeienvlaai
Kofte Tabrizi is nog niet eens Iraans eten maar Azerbeidzjaans/Turks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, laat de Iraanse keuken maar... Walnoten, Abrikozen en eieren in één gerecht. Wie gebruikt er nou abrikozen in een diner?
Wat het ook is, hayatta yememmmmmquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Kofte Tabrizi is nog niet eens Iraans eten maar Azerbeidzjaans/Turks.
Als ik wat moet proberen dan probeer ik wel kofte tabrizi. Die andere schotels zijn gewoon verschillende rijstsoorten met een soort bruine mystery smurrie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat het ook is, hayatta yememmmmm
Eten moet er in mijn ogen mooi uitzien. Anders krijg ik het niet weg hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik wat moet proberen dan probeer ik wel kofte tabrizi. Die andere schotels zijn gewoon verschillende rijstsoorten met een soort bruine mystery smurrie.
Küçük kolhydratquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag googlen naar koolhydraatarme recepten in het Turks. Hoe zeg ik dat
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi vooral. echt belachelijk lekker.
Uit die 3 dingen is alleen fasanjoon okequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ook
En Gheymeh/Qimeh
Fasanjoon
Eten moet er lekker uitzien.. Ik heb dat nog geen enkel moment gehad bij Marokkaanse of Iraanse gerechten.quote:
Ga met je hoofdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit die 3 dingen is alleen fasanjoon oke
Ik heb ook geen idee wat ze zegt behalve dat ze een paar Iraanse gerechten noemt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze zegt. Maar die clip.![]()
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAt een ranzig wijf.
Kahve fali is wel grappig uitgesproken.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...Dacht al.. Waar zie jij krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij heeft golf/krullen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht al.. Waar zie jij krullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |