Dude. Jij bent echt nasty.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen 1 halen. Krijgen we groepskorting
manotoquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie nog goede Iraanse restaurants in Amsterdam?
Ik niet, kom nooit in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
De Aardige Persquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ik wel. Was niet verkeerd. In Den Haag alleen Coco Bango vermijden. Artemis was daarentegen wel goed.quote:
Coco bango. O ne be? Klinkt als nasty.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik wel. Was niet verkeerd. In Den Haag alleen Coco Bango vermijden. Artemis was daarentegen wel goed.
Wat een naam voor een Perzisch restaurant, he? Waardeloze service (bedienden waren niet eens Iraans, maar Surinaams of wat dan ook).quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
Coco bango. O ne be? Klinkt als nasty.
WIe verzint zoietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een naam voor een Perzisch restaurant, he? Waardeloze service (bedienden waren niet eens Iraans, maar Surinaams of wat dan ook).
Duh, weet ik ook wel, maar ik bedoelde dus of ze die benaming bij jullie ook gebruiken voor de asociale, luidruchtige volkse types hier, als synoniem voor tokkie zeg maar, omdat ze niet zo bekend zijn met die term.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'çingene onlar'. Maar op antwoord te geven. çingene zijn zigeuners (Roma volk) in Turkije maar mensen gebruiken het als scheldwoord
Jazeker. Hoe moet je ze anders noemen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Duh, weet ik ook wel, maar ik bedoelde dus of ze die benaming bij jullie ook gebruiken voor de asociale, luidruchtige volkse types, als synoniem voor tokkie zeg maar, omdat ze niet zo bekend zijn met die term.
Noem eens een aanrader uit jullie keuken wat ik echt moet en zal eten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alleen Iraniërs kunnen zoiets verzinnen.
Weet ik veel, je snapt toch dat 'çingene' eigenlijk specifiek op het Romavolk slaat, maar dat ik me dus afvroeg of het bij jullie ook meer als synoniem voor asociale, luidruchtige volkse types wordt gebruikt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. Hoe moet je ze anders noemen?
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Noem eens een aanrader uit jullie keuken wat ik echt moet en zal eten?
ja, wij gebruiken het vaak voor Emirdaglilar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel, je snapt toch dat 'çingene' eigenlijk specifiek op het Romavolk slaat, maar dat ik me dus afvroeg of het bij jullie ook meer als synoniem voor asociale, luidruchtige volkse types wordt gebruikt?
Ghormeh Sabzi vooral. echt belachelijk lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |