Die vierde heeft wel een lekkere ass.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Gruwelijke serie. Begin van de eerste aflevering duurde wel echt dramatisch langquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Jouw neef is srsquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Als ik het goed begrijp zijn ze nog niet eens getrouwd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Leuke boel dan, heerlijk jaloers. Of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef Bortecinem het volgende:
Niet getrouwd. En sowieso soort zoekt soort. Hij is ook niet veel beter. Waarom voeg je mensen weer toe als je vriendin ze toch gaat verwijderen en jij dat toelaat?
Dus eensch met stimo.
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Was ook te verwachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te zijn.
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:11 schreef richolio het volgende:
Een lerares uit Colombia heeft haar naam laten veranderen in ABCDEFG HIJKLMN OPQRST UVWXYZ. Ze heeft er twee jaar voor moeten vechten, ambtenaren van de burgerlijke stand wezen haar verzoek meerdere malen af. Maar nu is haar paspoort met haar letterrijke naam dan eindelijk binnen.
De reden voor de naamsverandering is bizar tenoemen. OPQRST UVWXYZ heeft een passie voor fetisjkleding en bezoekt met enige regelmaat bondage-evenementen. Ze vindt dat soort evenementen naar eigen zeggen extra leuk als ze een naam heeft die moeilijk uit te spreken is. "Ik heb mijn naam veranderd zodat niemand direct weet wie ik ben of waar ik vandaan kom. Ik hou ervan om verrassend uit de hoek te komen", aldus OPQRST UVWXYZ.
De 36-jarige lerares, die zichzelf hiervoor Ladyzunga Cyborg noemde, geeft les in kunst en fotografie op drie universiteiten in de Colombiaanse hoofdstad Bogota. Haar geboortenaam is ons niet bekend.
"In principe maakt het niet uit hoe ongewoon een naamswijziging is om goedgekeurd te worden. De ambtenaren van de burgerlijke stand die dit hebben afgewezen, deden hun werk niet goed", aldus Daniel Molano van het Nationaal Register van Colombia.
Geen ruggengraat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
die rechter is in 1994 geboren ja?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
De van moord verdachte Cengiz Akin en Ugur Demir zijn dinsdag op de Nationale Opsporingslijst van de politie geplaatst.
Die met de baard is natuurlijk de meest aantrekkelijke, si?
hij lijkt op m'n broertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
Lijkt je broertje ook op een Aziaat zoals zarGon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
die rechter is in 1994 geboren ja?
het gaat wel lekker met de turkse maffia zeg
[..]
hij lijkt op m'n broertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |