quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude dat eet jij? Is gewoon Turkse kaas!
Het staat op Popcorn Time. Bij tv-series zoeken op de naam van de serie in het zoekvenster.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ep 3 ergens te downloaden? Heb geen netflix
Ik nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, ik vroeger.
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Nee, want het gaat hier over Saul. Misschien dat die twee in de toekomst nog een rolletje hebben net als Mike en Tuco.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
Same. Ik mis de helft vaak. Heb dat ook met luisteren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen moeite met rekenen maar wel met tekstverklaren. Ik heb vaak de neiging om over woorden heen te lezen. Soort van lichte vorm van dyslexie. De rekentoetsen van tegenwoordig zijn vooral tekstverklaren dus wil ik een rekentoetsen halen, dan moet ik tekstverklaren oefenen ipv rekensommen.
Zei je Revengequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is moeilijk om geen medelijden te hebben met Saul vooral in de eerste aflevering was mijn belevenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt toch een totaal andere verhaallijn gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeTurkse acteurs zijn veel knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse acteurs zijn veel knapper
Oké, alleen de vrouwen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder de fantastische Emily van Camp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |