quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude dat eet jij? Is gewoon Turkse kaas!
Het staat op Popcorn Time. Bij tv-series zoeken op de naam van de serie in het zoekvenster.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ep 3 ergens te downloaden? Heb geen netflix
Ik nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, ik vroeger.
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Nee, want het gaat hier over Saul. Misschien dat die twee in de toekomst nog een rolletje hebben net als Mike en Tuco.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
Same. Ik mis de helft vaak. Heb dat ook met luisteren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen moeite met rekenen maar wel met tekstverklaren. Ik heb vaak de neiging om over woorden heen te lezen. Soort van lichte vorm van dyslexie. De rekentoetsen van tegenwoordig zijn vooral tekstverklaren dus wil ik een rekentoetsen halen, dan moet ik tekstverklaren oefenen ipv rekensommen.
Zei je Revengequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is moeilijk om geen medelijden te hebben met Saul vooral in de eerste aflevering was mijn belevenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt toch een totaal andere verhaallijn gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met heisenberg en Jesse erbij zou het gewoon breaking bad zijn?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeTurkse acteurs zijn veel knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse acteurs zijn veel knapper
Oké, alleen de vrouwen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet altijd eigenlijk...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zei je RevengeOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder de fantastische Emily van Camp![]()
Mijn moeder zit nu elke dag aan de Turkse series op het grote scherm hier thuis. Ze zijn wel allemaal supermodellen lijkt het welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse acteurs zijn veel knapper
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of vrouwen ook mastruberen als ze 50 shades aan het lezen zijn.
Haha, natuurlijk niet. Vrouwen masturberen nooit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of vrouwen ook mastruberen als ze 50 shades aan het lezen zijn.
Is photoshopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn moeder zit nu elke dag aan de Turkse series op het grote scherm hier thuis. Ze zijn wel allemaal supermodellen lijkt het wel![]()
27 februariquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 van House of Cards?
Die vierde heeft wel een lekkere ass.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Gruwelijke serie. Begin van de eerste aflevering duurde wel echt dramatisch langquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef Atak het volgende:
Better call Saul is zeker kijkwaardig.
-zeer goeie kamerawerk
-goeie acteurs
-verhaallijn moeten we nog zien
-enige wat ik mis is ik mis heisenberg en jessy
Jouw neef is srsquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Als ik het goed begrijp zijn ze nog niet eens getrouwd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
Even een wtf verhaal vroeg in de morgen. Een neefje van mij heeft een extreeeem jaloerse vriendin vanwie hij geen vrouwen op facebook mag hebben. Familie of niet. Dus die vriendin doet om de paar weken een schoonmaak houden op de facebook van die neef (ze verwijderd bv ook onze oudere nicht die al jaren getrouwd is en twee kinderen heeft). En mijn neef voegt mij vervolgens weer toe. Maar na een paar keer vond ik het wel genoeg geweest en nu accepteer ik hem helemaal niet meer. En net hoor ik dat die boos is op mij.
Leuke boel dan, heerlijk jaloers. Of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:53 schreef Bortecinem het volgende:
Niet getrouwd. En sowieso soort zoekt soort. Hij is ook niet veel beter. Waarom voeg je mensen weer toe als je vriendin ze toch gaat verwijderen en jij dat toelaat?
Dus eensch met stimo.
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.break.com/arti(...)ades-of-grey-2819992
Was ook te verwachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja duh. Kiro gehalte is te hoog om van hier te zijn.
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
zarGon, hij reageerde met 'ja, daar kan ik toch niks aan doen? Dat doet mijn vriendin'.
Alsof hij er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:11 schreef richolio het volgende:
Een lerares uit Colombia heeft haar naam laten veranderen in ABCDEFG HIJKLMN OPQRST UVWXYZ. Ze heeft er twee jaar voor moeten vechten, ambtenaren van de burgerlijke stand wezen haar verzoek meerdere malen af. Maar nu is haar paspoort met haar letterrijke naam dan eindelijk binnen.
De reden voor de naamsverandering is bizar tenoemen. OPQRST UVWXYZ heeft een passie voor fetisjkleding en bezoekt met enige regelmaat bondage-evenementen. Ze vindt dat soort evenementen naar eigen zeggen extra leuk als ze een naam heeft die moeilijk uit te spreken is. "Ik heb mijn naam veranderd zodat niemand direct weet wie ik ben of waar ik vandaan kom. Ik hou ervan om verrassend uit de hoek te komen", aldus OPQRST UVWXYZ.
De 36-jarige lerares, die zichzelf hiervoor Ladyzunga Cyborg noemde, geeft les in kunst en fotografie op drie universiteiten in de Colombiaanse hoofdstad Bogota. Haar geboortenaam is ons niet bekend.
"In principe maakt het niet uit hoe ongewoon een naamswijziging is om goedgekeurd te worden. De ambtenaren van de burgerlijke stand die dit hebben afgewezen, deden hun werk niet goed", aldus Daniel Molano van het Nationaal Register van Colombia.
Geen ruggengraat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
die rechter is in 1994 geboren ja?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
De van moord verdachte Cengiz Akin en Ugur Demir zijn dinsdag op de Nationale Opsporingslijst van de politie geplaatst.
Die met de baard is natuurlijk de meest aantrekkelijke, si?
hij lijkt op m'n broertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
zarGon, napiyorsun be?
Lijkt je broertje ook op een Aziaat zoals zarGon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
die rechter is in 1994 geboren ja?
het gaat wel lekker met de turkse maffia zeg
[..]
hij lijkt op m'n broertje
Nee zijn kapsel en gezicht een beetjequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt je broertje ook op een Aziaat zoals zarGon?
*stuurt unlabeled een DNA test
Een DNA test zal wel goed van pas komen hoor. Behalve onze glimlach lijken we totaal niet op elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Lief. Lijkt ook wel een beetje op mini zarGon.
quote:Mum kills son because his ears were too big
A MUM who throttled her 10-year-old son to death because she thought his big ears were ruining his life is facing murder charges in Turkey.
Nuray Sacan, 37, had paid for the boy to have cosmetic surgery in Gazi Hospital in the capital Ankara, but when she turned up to see the results she told surgeons she was unhappy with the way it turned out.
So she took the youngster to the women’s toilet in the early hours of the morning and choked him to death with her own scarf.
She was caught when she fled the hospital in her car but hit another vehicle and confessed to the killing while she was being taken back to hospital in an ambulance.
Scene of the crime ... Gazi Hospital in the Turkish capital of Ankara.
Scene of the crime ... Gazi Hospital in the Turkish capital of Ankara. Source: Supplied
“Both his ears had become even bigger after the surgery.
“He became very ugly. He would have felt even more ashamed in front of his friends. I did it to save him such embarrassment,” Sacan said.
She claimed she had paid for the surgery because her son had suffered years of bullying and teasing because of his sticking out ears.
“I was trying to protect him from a lifetime of pain.”
But surgeon Dr Metin Yilmaz, who carried out the operation said: “I am astonished she would think that. The operation was a simple one and it was a complete success. There were no post-operative issues and he was due to go home.”
Gazi Hospital chief surgeon Dr Kadri Altok added: “We can’t understand it. The boy’s mother did not seem to have any psychological problems and the operation went perfectly.”
Police spokesman Alper Tore confirmed: “A 37-year-old woman is in custody over the death of her son.”
Bron: www.news.com.au
Zoiets verzin je toch niet? Of wel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:06 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel kan niets hierover vinden op Turkse sitesLijkt fake te zijn, iemand die hierover iets kan vinden?
Bij ons noemen ze de woonwagenkampbewoners zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Noemen ze bij jullie tokkie-types ook çingen? We hadden het laatst over zo'n familie in de buurt en mijn moeder zei 'çingen onlar'.
Waarom berichten er geen Turkse bronnen over? Turkse nieuwssites zouden smullen van zulke gebeurtenissen. Waarom kan je op google niks vinden over deze Nuray Sacan? Waarom vind je alleen shitsites zoals mirror.com / dailymail etcetera.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets verzin je toch niet? Of wel?
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=28156034quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom berichten er geen Turkse bronnen over? Turkse nieuwssites zouden smullen van zulke gebeurtenissen. Waarom kan je op google niks vinden over deze Nuray Sacan? Waarom vind je alleen shitsites zoals mirror.com / dailymail etcetera.
Lijkt mij fake.
Cool, thanks. Kon het niet vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=28156034
Ja, die ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze de woonwagenkampbewoners zo.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de banners van Fok helderziend zijn? Een Persian spreekt mij wel aan
Persiansquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het 'çingene onlar'. Maar op antwoord te geven. çingene zijn zigeuners (Roma volk) in Turkije maar mensen gebruiken het als scheldwoordquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Noemen ze bij jullie tokkie-types ook çingen? We hadden het laatst over zo'n familie in de buurt en mijn moeder zei 'çingen onlar'.
nee ik zit volquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
areh, zereshk palou mikhayi?
Misschien moeten we samen 1 halen. Krijgen we groepskortingquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |