Vooral de media opzoeken danquote:"Ik heb mijn naam veranderd zodat niemand direct weet wie ik ben of waar ik vandaan kom"
Stupid Bitch.quote:
Echt hequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral de media opzoeken dan_!
Dat staat op het plaatje (apellidos = achternaam in het Spaans)quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:17 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik vraag me af waar de voornaam ophoudt en de achternaam begint
Achternamen, meervoud.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat staat op het plaatje (apellidos = achternaam in het Spaans)
Ja, details. Ik gaf antwoord op de vraag waar de voornaam ophoudt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:41 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Achternamen, meervoud.
Ze heeft er ook twee.
Nombres is voornamen.
Daar heeft ze er ook twee van.
volgens dit is die 'op....' meuk haar nummer en haar naam is abc....quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:11 schreef richolio het volgende:
Een lerares uit Colombia heeft haar naam laten veranderen in ABCDEFG HIJKLMN OPQRST UVWXYZ. Ze heeft er twee jaar voor moeten vechten, ambtenaren van de burgerlijke stand wezen haar verzoek meerdere malen af. Maar nu is haar paspoort met haar letterrijke naam dan eindelijk binnen.
De reden voor de naamsverandering is bizar tenoemen. OPQRST UVWXYZ heeft een passie voor fetisjkleding en bezoekt met enige regelmaat bondage-evenementen. Ze vindt dat soort evenementen naar eigen zeggen extra leuk als ze een naam heeft die moeilijk uit te spreken is. "Ik heb mijn naam veranderd zodat niemand direct weet wie ik ben of waar ik vandaan kom. Ik hou ervan om verrassend uit de hoek te komen", aldus OPQRST UVWXYZ.
De 36-jarige lerares, die zichzelf hiervoor Ladyzunga Cyborg noemde, geeft les in kunst en fotografie op drie universiteiten in de Colombiaanse hoofdstad Bogota. Haar geboortenaam is ons niet bekend.
"In principe maakt het niet uit hoe ongewoon een naamswijziging is om goedgekeurd te worden. De ambtenaren van de burgerlijke stand die dit hebben afgewezen, deden hun werk niet goed", aldus Daniel Molano van het Nationaal Register van Colombia.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral de media opzoeken dan_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |