ja ik vind dat ook niet lekker, maar die kleine rode gedroogde besjes zijn echt waaauwquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet mijn keuken denk ikIk heb never begrepen dat mensen rozijnen en abrikozen in hun gerechten doen.
Enig idee hoeveel elementen in de Marokkaanse keuken uit het Midden-Oosten komen? Overigens vind ik de Marokkaanse keuken zwaar overschat, en nauwelijks verfijnd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
Natuurlijk is dat jouw mening, iedereen benaderd eten op een andere manier en daar kan je als persoon denk ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel elementen in de Marokkaanse keuken uit het Midden-Oosten komen? Overigens vind ik de Marokkaanse keuken zwaar overschat, en nauwelijks verfijnd.
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Huismoslim het volgende:
Natuurlijk is dat jouw mening, iedereen benaderd eten op een andere manier en daar kan je als persoon denk ik weinig aan doen.
Daar heb ik geen weet van, ik beoordeel eten via hetgeen mijn tong en zintuigen opnemen en niet via de hoeveelheid restaurants van een bepaalde land of cultuur die er bestaan, dat is voor mij geen factor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.
Welke Oosterse? Het zijn veelal de Turkse die domineren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch domineren de Oosterse restaurants in Nederland, vergeleken met Marokkaanse restaurants, ondanks de enorme Maroc-gemeenschap.
Haalt nogal je claim onderuit dat 'Marokkaanse keuken beter blijft dan de Oosterse en iedereen dat wel weet'quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Huismoslim het volgende:
Daar heb ik geen weet van, ik beoordeel eten via hetgeen mijn tong en zintuigen opnemen en niet via de hoeveelheid restaurants van een bepaalde land of cultuur die er bestaan, dat is voor mij geen factor.
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkanen domineren de viszaken.
markthal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.
Ach je moet dat ook niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haalt nogal je claim onderuit dat 'Marokkaanse keuken beter blijft dan de Oosterse en iedereen dat wel weet'
Ik heb daar nog niet gegeten dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Ja denk het wel, buiten had je zo'n markt.
Was lekker maar ook druk, tegenwoordig moet je een nummer trekken in de rij. (eerste keer dat ik het meemaak in Nederland, maar ik ben dan ook een boer.)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet gegeten dan.
Rotterdam is altijd druk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Was lekker maar ook druk, tegenwoordig moet je een nummer trekken in de rij. (eerste keer dat ik het meemaak in Nederland, maar ik ben dan ook een boer.)
Woon je in/dichtbij Rotterdam?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Huismoslim het volgende:
[..]
Gister nog in Rotterdam bij zo'n viszaak gegeten, in dat nieuwe gebouw. Toevallig was dat ook een Marokkaan.
Donor company is geen restaurant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke Oosterse? Het zijn veelal de Turkse die domineren.
Nee ik woon vlakbij Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Woon je in/dichtbij Rotterdam?
De beste haring van Nederland krijg je anders wel bij de Turk...quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkanen domineren de viszaken.
Sorry, maar die shit is geen donerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Donor company is been restaurant.
Marokkaanse keuken is de doe-maar-gewoon-iets-er-in-keukenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |