Mooi is anders, maar zou het toch willen proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi, Fesenjoon, Koofteh Tabrizi, etc.
Dat kan je zoveel netter overbrengen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Iraans eten ziet er zo vies uit....... Heb het even gegoogled, laat maar.
Nee, dat kan ik niet. Het ziet er gewoon vies uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat kan je zoveel netter overbrengen.
Ga fietsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Iraans eten ziet er zo vies uit....... Heb het even gegoogled, laat maar.
Kom dan ook met wat lekkere dingen ipv rijst met bruine smurriequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga fietsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn lekkere dingen. Proef ze nou maar eerst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom dan ook met wat lekkere dingen ipv rijst met bruine smurrie
Eh. Insallah.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn lekkere dingen. Proef ze nou maar eerst.
Houd vol. Je komt er uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst tahchin morgh gemaakt, maar was niet zo'n succes helaas.
ik kan nog steeds geen goede rijst maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Houd vol. Je komt er uiteindelijk wel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kan nog steeds geen goede rijst maken.
Ja, is een baas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owwww zijn programma is cooollllll
Ik zal vast geen smaak hebben, maar dit ziet er niet lekker uit. Zie ik nu een combi van rijst met rozijnen?quote:
Deze is ook nice...quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of ff docu van Anthony Bourdain kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
Ja heb je goed gezien. Ik vond het eerst ook een vreemde combinatie maar je went eraan. Verder combineer je alles naar eigen smaak. Met aardappelschijfjes is ook nice.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal vast geen smaak hebben, maar dit ziet er niet lekker uit. Zie ik nu een combi van rijst met rozijnen?
Mijn afghaanse en iraanse vriendinnen noemen het tadigh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is tahchin dus, 'rijstcake'.
Ja man. Ga maar Abrikozen in je rundvlees.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
Niet mijn keuken denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heb je goed gezien. Ik vond het eerst ook een vreemde combinatie maar je went eraan. Verder combineer je alles naar eigen smaak. Met aardappelschijfjes is ook nice.
Sorry ik vind het eten uit MO gewoon ranzig....quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Ga maar Abrikozen in je rundvlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |