Nummertje 17 en 19:quote:
Het is een en al rotzooi.quote:Do you put dimethylpolysiloxane, an anti-foaming agent made of silicone, in your chicken dishes? How about tertiary butylhydroquinone (TBHQ), a chemical preservative so deadly just five grams can kill you?
http://www.huffingtonpost(...)t-food_b_805190.html.
Sowieso. Alleen maar een goede zaak dat mensen blij zijn met McDonald's. Anders zou echt vlees alleen maar duurder wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
Laat iedereen eten wat ze willen pls.
Heb je zelf ook wat te zeggen? Ik snap ook wel dat jullie insinueren dat ik te dom/naïef ben om niet in te zien dat ze enge dingen die ze in hun voedsel stoppen voor de massa verzwijgen of zoiets, maar ze geven bijvoorbeeld zelf aan dat ze 19 ingrediënten gebruiken voor hun frietjes.quote:
Dit is echt het domste filmpje ooit!quote:
het ging in de eerste plaats om vlees, niet frietjesquote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wat te zeggen? Ik snap ook wel dat jullie insinueren dat ik te dom/naïef ben om niet in te zien dat de enge dingen die ze in hun voedsel stoppen voor de massa verzwijgen ofzo, maar ze geven bijvoorbeeld zelf aan dat ze 19 ingrediënten gebruiken voor hun frietjes.
Dat is het hele punt juist..quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is echt het domste filmpje ooit!Ik geloof best dat McDonalds ongezond is maar niet door dit filmpje. Ik snap echt niet hoe mensen hier in kunnen trappen hoor. Doe eens normaal eten in een glazen pot en kijk over een paar weken weer. Alsof dat niet rot!
Een aantal items komen dubbel voor in het lijstje (van de 19). Enig idee waarom? Proces wordt tweemaal doorlopen of zo? (Heb geen audio.)quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wat te zeggen? Ik snap ook wel dat jullie insinueren dat ik te dom/naïef ben om niet in te zien dat de enge dingen die ze in hun voedsel stoppen voor de massa verzwijgen of zoiets, maar ze geven bijvoorbeeld zelf aan dat ze 19 ingrediënten gebruiken voor hun frietjes.
Geïndustrialiseerde fastfood is rotzooi, echt waar?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nummertje 17 en 19:
[..]
Het is een en al rotzooi.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geïndustrialiseerde fastfood is rotzooi, echt waar?
Hoe is het saga omtrend het afschrijven van de gelden aan een zekere McD afgelopen? maw: heb je gratis gegeten?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wat te zeggen? Ik snap ook wel dat jullie insinueren dat ik te dom/naïef ben om niet in te zien dat ze enge dingen die ze in hun voedsel stoppen voor de massa verzwijgen of zoiets, maar ze geven bijvoorbeeld zelf aan dat ze 19 ingrediënten gebruiken voor hun frietjes.
Het eten van McDonalds rot ook. Heb je het filmpje gezien? Wat ze laten zie is dat een McDonalds hamburger naar een paar weken totaal beschimmeld en verrot is. No shit sherlock.quote:
Serieus?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Link eens.
Zelfs hun patat is niet vegetarisch.. Ben wel benieuwd wat ze tonen in het filmpje; vast niet wat je niet mag zien.
Twee dagen later is het afgeschreven.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe is het saga omtrend het afschrijven van de gelden aan een zekere McD afgelopen? maw: heb je gratis gegeten?
Sowieso die hele docu. Gaat die gast drie keer per dag McDonalds eten en te veel cal's naar binnenwerken om vervolgens te klagen dat McDonalds dik maakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En die dingen in het filmpje toch ook...
Misschien eerst even kijken?
Jij weet volgens mij niet hoe echt rottend vlees eruitziet. Google het of zo. Rottend vlees zit vol met maden en vliegen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso die hele docu. Gaat die gast drie keer per dag McDonalds eten en te veel cal's naar binnenwerken om vervolgens te klagen dat McDonalds dik maakt.Echt door dit soort filmpjes wil ik alleen maar meer eten bij de Mac.
Het zit in glas, afgesloten. Waar moeten de vliegen en maden precies vandaan komen?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij weet volgens mij niet hoe echt gerot vlees eruitziet. Google het of zo. Rottend vlees zit vol met maden en vliegen.
Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Serieus?
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Hmmz, maakt niet uit. Er zit zuurstof in en is op kamertemp.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het zit in glas, afgesloten. Waar moeten de vliegen en maden vandaan komen?
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef Che_ het volgende:
Maar tm heb je ook een filmpje met hoe ze hun vlees maken of niet?
Dus de maden onstaan gewoon uit het niets? Hmmz.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Hmmz, maakt niet uit. Er zit zuurstof in en is op kamertemp.
Ik heb die hele docu gezienquote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helaas niet 😢quote:Op maandag 16 februari 2015 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet....
Zo ja, goed gelukt. Zo nee, nee.
Alsof het daarover gaatquote:Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef Deuce92 het volgende:
Overigens, als McDonald's je niet bevalt: eet er dan gewoon niet.
I loveeee KFC ook. Maar wij hebben er geen in de buurt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken zijn dol op pittig maar als ik langs de KFC waggel hoor ik slechts een fawaka hier en een fawaka daar... zelden een eeeey naaaber
Why?
Frieten zijn droog. Hamburgers niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb die hele docu gezien
Het hele punt ontgaat je. Ten eerste zie je dat de frietjes niet rotten en qua hamburgers: check het verschil in rotproces na x aantal weken
Zelf koken is beter. En als ik een chickie mee uit eten neem dan ga ik niet naar de KFC.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken zijn dol op pittig maar als ik langs de KFC waggel hoor ik slechts een fawaka hier en een fawaka daar... zelden een eeeey naaaber
Why?
Jij bent Pool dus per definitie al een untermensch.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat erom dat sommige mensen zich superieur willen voelen.
Als alle vrouwen zoals Borte waren kon je gewoon lekker naar de Mac op je eerste date.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelf koken is beter. En als ik een chickie mee uit eten neem dan ga ik niet naar de KFC.
Die zitten bij de HFC tegenover slagerij Anatoliaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Why?
Eensquote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelf koken is beter. En als ik een chickie mee uit eten neem dan ga ik niet naar de KFC.
Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het was of de olie waar het in werd bereid of iets dat er op gesproeid werd... Geen vlees, maar alsnog wel *iets* dierlijks.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Helaas niet 😢
Ik heb ook zo m'n momenten en douw dus zo nu en dan french PATAT naar binnen van mc maar ik heb dus al die tijd gezondigd? Zit er serieus vlees in verwerkt ja?
Edit: niet serieus bedoeld dus. Oh dan iesh goet
Niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als alle vrouwen zoals Borte waren kon je gewoon lekker naar de Mac op je eerste date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Big Tasty is er voor wanneer zulk eten niet in de buurt is.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet.Iemand die mij wil imponeren moet met zoiets komen:
Beetje jammer dit. Ik heb net een tafeltje voor twee aan het raam gereserveerd voor volgende week bij de Mac in Venray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Big Tasty is er voor wanneer zulk eten niet in de buurt is.![]()
Awhhquote:Op maandag 16 februari 2015 14:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Ik heb net een tafeltje voor twee aan het raam gereserveerd voor volgende week bij de Mac in Venray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |