dat is niet veel hoor?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee het beslag voor alle pannenkoeken. Was zeker 400 cal in totaal.
Ik heb medelijden met je. Je mist zoveel en kent alleen simpele McDonald'squote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg, Che. Niks smaakt zo goed als een big tasty.
hoeveel kcal eet je per dag?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Wel als je de rest van de dag in bed blijft liggen.
En vanavond wil ik nog durum etennn. Heb echt een durum verslaving. Eet het zeker een keer per week.
(wel zelfgemaakte tho)
Die tekst...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:55 schreef sylvesterrr het volgende:
https://m.facebook.com/42(...)ype=1&source=46&fs=5
Heb zo vaak hamburgers gemaakt. Maar niks verslaat de Big Tasty. NIKS.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Je mist zoveel en kent alleen simpele McDonald'sOoit gaat er een wereld voor je open qua cheezy's.
Is toch niet zo veel. Zeker als je er goed vol van zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee het beslag voor alle pannenkoeken. Was zeker 400 cal in totaal.
It's all worth it.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef zarGon het volgende:
Damn, een Big Tasty bevat 839 kcal (iets minder, want geen bacon).
Da's 42% van de 2000 kcal voor de vrouwen. Daaang...
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg, Che. Niks smaakt zo goed als een big tasty.
Dat is de chicken. Beh.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef zarGon het volgende:
Damn, een Big Tasty bevat 839 kcal (iets minder, want geen bacon).
Da's 42% van de 2000 kcal voor de vrouwen. Daaang...
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je er achteraf een plezierig gevoel aan overhoudt. Wel verzadigd, maar niet voldaan, zeg maar.quote:
Vat de kern van het probleem in een masculiene samenleving als die in Turkije wat mij betreft anders redelijk goed samen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo overdreven dat het daardoor kracht verliest.
Nee hoor. Het is toch zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo overdreven dat het daardoor kracht verliest.
Still worth it.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je er achteraf een plezierig gevoel aan overhoudt. Wel verzadigd, maar niet voldaan, zeg maar.
Met beef?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is de chicken. Beh.
De échte Big Tasty bevat 890.
ja, maar jij moet het gewoon bij taarten houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb zo vaak hamburgers gemaakt. Maar niks verslaat de Big Tasty. NIKS.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met beef?
http://www.mcdonalds.nl/p(...)tasty-beef-met-bacon, deze?
zal ik youtube video's hier plaatsen? Ik zal het maar niet doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
Still worth it.
Still worth it.
@atak @che
Ze hebben gewoon video's op hun YouTube-kanaal staan van hoe ze alles maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:16 schreef Atak het volgende:
McDonalds gebruikt geen echt vlees. Zo'n paddy bevat maar 50% echt vlees. Je moet eens onderzoeken hoe ze het maken. Dan ga je daar echt niet eten hoor.
Jij denkt echt dat jij mij kunt afschrikken? Ik eet een big tasty al zit er rattenvlees in.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Atak het volgende:
[..]
zal ik youtube video's hier plaatsen? Ik zal het maar niet doen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon video's op hun YouTube-kanaal staan van hoe ze alles maken.
McDonald's is echt iets wat je eet als allerlaatste keuze in hongersnood of als je culinair niet volledig ontwikkeld bent op het gebied van grillen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:16 schreef Atak het volgende:
McDonalds gebruikt geen echt vlees. Zo'n paddy bevat maar 50% echt vlees. Je moet eens onderzoeken hoe ze het maken. Dan ga je daar echt niet eten hoor.
Jouw UI.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat jij mij kunt afschrikken? Ik eet een big tasty al zit er rattenvlees in.
Link eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
McDonald's is echt iets wat je eet als allerlaatste keuze in hongersnood of als je culinair niet volledig ontwikkeld bent op het gebied van grillen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
Laat iedereen eten wat ze willen pls.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Link eens.
Zelfs hun patat is niet vegetarisch.. Ben wel benieuwd wat ze tonen in het filmpje; vast niet wat je niet mag zien.
Kannibalisme gaat mij wel ietttsjes te ver though.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
Zou de Big Tasty blijven eten zelfs als er voorhuid in verwerkt zat.
Zie niks raars. Maar ik eet sowieso geen McDonald's frietjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |