dat is niet veel hoor?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee het beslag voor alle pannenkoeken. Was zeker 400 cal in totaal.
Ik heb medelijden met je. Je mist zoveel en kent alleen simpele McDonald'squote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg, Che. Niks smaakt zo goed als een big tasty.
hoeveel kcal eet je per dag?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Wel als je de rest van de dag in bed blijft liggen.
En vanavond wil ik nog durum etennn. Heb echt een durum verslaving. Eet het zeker een keer per week.
(wel zelfgemaakte tho)
Die tekst...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:55 schreef sylvesterrr het volgende:
https://m.facebook.com/42(...)ype=1&source=46&fs=5
Heb zo vaak hamburgers gemaakt. Maar niks verslaat de Big Tasty. NIKS.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Je mist zoveel en kent alleen simpele McDonald'sOoit gaat er een wereld voor je open qua cheezy's.
Is toch niet zo veel. Zeker als je er goed vol van zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee het beslag voor alle pannenkoeken. Was zeker 400 cal in totaal.
It's all worth it.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef zarGon het volgende:
Damn, een Big Tasty bevat 839 kcal (iets minder, want geen bacon).
Da's 42% van de 2000 kcal voor de vrouwen. Daaang...
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg, Che. Niks smaakt zo goed als een big tasty.
Dat is de chicken. Beh.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef zarGon het volgende:
Damn, een Big Tasty bevat 839 kcal (iets minder, want geen bacon).
Da's 42% van de 2000 kcal voor de vrouwen. Daaang...
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je er achteraf een plezierig gevoel aan overhoudt. Wel verzadigd, maar niet voldaan, zeg maar.quote:
Vat de kern van het probleem in een masculiene samenleving als die in Turkije wat mij betreft anders redelijk goed samen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo overdreven dat het daardoor kracht verliest.
Nee hoor. Het is toch zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo overdreven dat het daardoor kracht verliest.
Still worth it.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je er achteraf een plezierig gevoel aan overhoudt. Wel verzadigd, maar niet voldaan, zeg maar.
Met beef?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is de chicken. Beh.
De échte Big Tasty bevat 890.
ja, maar jij moet het gewoon bij taarten houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb zo vaak hamburgers gemaakt. Maar niks verslaat de Big Tasty. NIKS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |