Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met beef?
http://www.mcdonalds.nl/p(...)tasty-beef-met-bacon, deze?
zal ik youtube video's hier plaatsen? Ik zal het maar niet doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
Still worth it.
Still worth it.
@atak @che
Ze hebben gewoon video's op hun YouTube-kanaal staan van hoe ze alles maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:16 schreef Atak het volgende:
McDonalds gebruikt geen echt vlees. Zo'n paddy bevat maar 50% echt vlees. Je moet eens onderzoeken hoe ze het maken. Dan ga je daar echt niet eten hoor.
Jij denkt echt dat jij mij kunt afschrikken? Ik eet een big tasty al zit er rattenvlees in.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Atak het volgende:
[..]
zal ik youtube video's hier plaatsen? Ik zal het maar niet doen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon video's op hun YouTube-kanaal staan van hoe ze alles maken.
McDonald's is echt iets wat je eet als allerlaatste keuze in hongersnood of als je culinair niet volledig ontwikkeld bent op het gebied van grillen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:16 schreef Atak het volgende:
McDonalds gebruikt geen echt vlees. Zo'n paddy bevat maar 50% echt vlees. Je moet eens onderzoeken hoe ze het maken. Dan ga je daar echt niet eten hoor.
Jouw UI.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat jij mij kunt afschrikken? Ik eet een big tasty al zit er rattenvlees in.
Link eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
McDonald's is echt iets wat je eet als allerlaatste keuze in hongersnood of als je culinair niet volledig ontwikkeld bent op het gebied van grillen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
Laat iedereen eten wat ze willen pls.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Link eens.
Zelfs hun patat is niet vegetarisch.. Ben wel benieuwd wat ze tonen in het filmpje; vast niet wat je niet mag zien.
Kannibalisme gaat mij wel ietttsjes te ver though.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
Zou de Big Tasty blijven eten zelfs als er voorhuid in verwerkt zat.
Zie niks raars. Maar ik eet sowieso geen McDonald's frietjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |