SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atak had de LAPO.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb in gym gepost. ALTIJD doe ik dat he. Dan druk ik op de postgeschiedenis van de persoon met de LAPO en dan pak ik het verkeerde topic.
Heb je misschien onbewust op mij gelikt. Mag jij wel hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HUH. Hoe ben ik in gym beland dan. Het staat ook niet in myat of zo?
Knalfuif.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef djgrasveld het volgende:
Hoe denken turken over die haatimams die binnenkort naar Rijswijk komen?
Ja denk het ook dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je misschien onbewust op mij gelikt. Mag jij wel hoor.![]()
Jij bent mijn man.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef Che_ het volgende:
Gewoon mixed grill ja. Met je plastic burger. Ik kijk neer op jullie
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijkt iemand hier The walking dead.
Ik weet ook niet wat ze inhouden, maar zolang ik met mate eet, maak ik me daar geen zorgen over. Het is echt geen rocket science en ik snap ook wel dat ze allerlei toevoegingen gebruiken om wereldwijd hetzelfde standaard in kwaliteit aan te houden en de houdbaarheid te verlengen, maar zoals je zegt, is het je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan wat je eet. Maar dat geldt ook voor iets simpels als brood dat je uit de supermarkt haalt, waar varkenshaar en weet ik wat in verwerkt zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een aantal items komen dubbel voor in het lijstje (van de 19). Enig idee waarom? Proces wordt tweemaal doorlopen of zo? (Heb geen audio.)
Ik heb overigens geen idee wat het merendeel van die ingrediënten precies inhouden, dus je zal als consument echt zelf moeten onderzoeken om het te begrijpen.
Welk seizoen ben je nu?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Blijft het serieus tot seizoen 4 hetzelfde?
Mja, er komen personages bij, gaan personages weg. Hier en daar een conflict. Nieuwe locatie soms.quote:
Dacht dat het tantuni was.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shoarma durum op de originele manier. Maar ik maak het met kip.
Niks over een herstel of waar het virus vandaan komt?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mja, er komen personages bij, gaan personages weg. Hier en daar een conflict. Nieuwe locatie soms.
Draait uiteindelijk vooral om de personages, niet om de zombies.
Dat is toch wat tantuni in feite is? Als ik tantuni had gezegd dan had ik weer 'wat is dat' gekregen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat het tantuni was.
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent mijn man.
Ik ben ook een vleesman wat betreft grillen.
True.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is toch wat tantuni in feite is? Als ik tantuni had gezegd dan had ik weer 'wat is dat' gekregen.
Plz gegrild eten kun je sowieso niet vergelijken met Mac. Daar is geen twijfel over mogelijk en volgens mij is het wel duidelijk dat ik ook gegrild vlees fan ben. Maar dat kost gewoon te veel tijd voor mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.
Met hun half koeoog half natriumwaterstofcarbonaat burger
Jij met je praatjes en gastronomische kennis dan; kan alleen maar tegenvallen nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die geur van het vet op gloeiende houtskool. Pssssssshhhh.De techniek van het waaieren en het vuur oplaaien. De ketel thee achteraf op het vuur.
Met hun half koeoog half natriumwaterstofcarbonaat burger
Zwijg! Je hebt afgedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Plz gegrild eten kun je sowieso niet vergelijken met Mac. Daar is geen twijfel over mogelijk en volgens mij is het wel duidelijk dat ik ook gegrild vlees fan ben. Maar dat kost gewoon te veel tijd voor mij.
Komt wel ter sprake, ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niks over een herstel of waar het virus vandaan komt?
Our top three guesses for your English dialect:quote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
Engelse dialecten test:
http://www.gameswithwords.org/WhichEnglish/
Our top three guesses for your English dialect:
1. American (Standard)
2. Singaporean
3. US Black Vernacular / Ebonics -
Our top three guesses for your native (first) language:
1. English
2. Dutch
3. Chinese
als de lente aanbreektquote:Op maandag 16 februari 2015 15:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij met je praatjes en gastronomische kennis dan; kan alleen maar tegenvallen nu.Dit vraagt om een test op locatie.
Ja evenals Z Nation, ook zombies maar amusanter.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijkt iemand hier The walking dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Minder.Afrikanen niet gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Minder.Hoi abi. Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trek je maar niks aan van Stimo.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
En ik dacht dat Turken zo gastvrij warenquote:
Hooi dankjequote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi abi. Welkom.
Een vriendin van een vriend maakt gezonde mueslirepen. Ik probeer al meer dan half jaar haar recept te bemachtigen, maar nog niet geluktquote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maken jullie weleens zelf mueslirepen? Zo ja, hoe? Ik ben nu dat recept van Laura Vitale aan het proberen maar echt gezond is het niet.
Wat ik nu heb gemaakt is niet veel beter dan een normaal koekje. Er zit boter, meel, honing en suiker in.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriend maakt gezonde mueslirepen. Ik probeer al meer dan half jaar haar recept te bemachtigen, maar nog niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |