Qua visrestaurants komen wij de laatste tijd iniedergeval het liefste bij Marokkaanse zaken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Huismoslim het volgende:
Marokkaanse keuken blijft beter dan de Oosterse en dat weet iedereen wel.
Nasty ey..quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zat te eten man. Nu heb ik geen zin meer. Lijkt wel koeienvlaai
Kofte Tabrizi is nog niet eens Iraans eten maar Azerbeidzjaans/Turks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, laat de Iraanse keuken maar... Walnoten, Abrikozen en eieren in één gerecht. Wie gebruikt er nou abrikozen in een diner?
Wat het ook is, hayatta yememmmmmquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Kofte Tabrizi is nog niet eens Iraans eten maar Azerbeidzjaans/Turks.
Als ik wat moet proberen dan probeer ik wel kofte tabrizi. Die andere schotels zijn gewoon verschillende rijstsoorten met een soort bruine mystery smurrie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat het ook is, hayatta yememmmmm
Eten moet er in mijn ogen mooi uitzien. Anders krijg ik het niet weg hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik wat moet proberen dan probeer ik wel kofte tabrizi. Die andere schotels zijn gewoon verschillende rijstsoorten met een soort bruine mystery smurrie.
Küçük kolhydratquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag googlen naar koolhydraatarme recepten in het Turks. Hoe zeg ik dat
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ghormeh Sabzi vooral. echt belachelijk lekker.
Uit die 3 dingen is alleen fasanjoon okequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ook
En Gheymeh/Qimeh
Fasanjoon
Eten moet er lekker uitzien.. Ik heb dat nog geen enkel moment gehad bij Marokkaanse of Iraanse gerechten.quote:
Ga met je hoofdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit die 3 dingen is alleen fasanjoon oke
Ik heb ook geen idee wat ze zegt behalve dat ze een paar Iraanse gerechten noemt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze zegt. Maar die clip.![]()
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAt een ranzig wijf.
Kahve fali is wel grappig uitgesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...Dacht al.. Waar zie jij krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |