Deze haatmeneer komt onder andere:quote:Een gala van omstreden haatpredikers begin maart in Rijswijk wordt met angst en beven tegemoet gezien.
De schrik zit er danig in na het drama van dit weekeinde in Kopenhagen waar een jonge Deen, aangespoord door de aanslagen in Parijs, dood en verderf zaaide.
De komst van de haatimams zou moeten worden verboden, zo vinden tegenstanders en ook in de politiek kraait het oproer. De VVD vindt dat het kabinet snel moet ingrijpen en dat het buitenlandse haatimams uit ons land moet weren. Voor de organisatoren van de bijeenkomst zou straf moeten volgen.
VVD-Kamerlid Azmani vindt het risico voor de openbare orde en veiligheid te groot als het evenement in Rijswijk doorgaat. „Bovendien zijn dit mensen die intolerantie prediken. Die moeten we in ons land geen podium bieden." De aanslagen in Kopenhagen onderstrepen dit, vindt Azmani.
Het VVD-Kamerlid wil dat staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) de haatimams de toegang tot het land weigert, bijvoorbeeld door ze geen visum te geven. Hij vraagt zich ook af of er andere mogelijkheden zijn om het extremistische evenement te dwarsbomen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)a_in_Rijswijk__.html
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat toch niet gebeuren. Laat je toch niet zo bang maken.
Door te zeggen dat je je "bang" laat maken wordt je weggezet als een paranoïde schreeuwer en hoeft men niet in te gaan op hetgeen je zegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Zolang ze ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan is er wel degelijk reden om bezorgd te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Haha, nee is gewoon de waarheidquote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Oeh, iemand stelt een moeilijke vraag! Vlug, wens hem allemaal slechte dingen toe, dat zal hem leren!![]()
Jullie zijn echt uit exact hetzelfde hout gesneden als die haatimams, alleen te dom om de overeenkomst te zien.
Ze houden zich dus niet aan de wet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ze houden zich dus niet aan de wet.
Maar er word hier nogal nonchalant mee omgegaan, alsof mensen het gewoon niet willen weten. Als het hier om een vooraanstaande groep Duitse neonazi's zou gaan die hun standpunten komen delen met Nederlandse lotgenoten zou de wereld te klein zijn en zou er nu al een tegenactie zijn opgestart via social media. En ik zie weinig of geen verschil tussen neonazi's en dit soort elementen uit een religie die botst met alles waar men in het westen voor staat.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze hebben hier niks te zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?
IS maakt wel mooi spul. Misschien moeten ze het aan hen uitbesteden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Stichting Rohamaa moet eens een goede grafische vormgever inhuren, amejezus wat een lelijk affiche.
Dat gebeurt sowieso wel. Het gaat er nu volgens mij vooral om of je hatemongers als deze, die in het verleden hebben bewezen niet vies te zijn van een goede portie haatzaaien, niet bij voorbaat al de toegang moet ontzeggen (zie het standpunt van VVD'er Azmani).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef agter het volgende:
Laat de rechter er maar over beslissen waar vrijheid van meningsuiting ophoudt en haatzaaien begint.
Om de zweetvoetenlucht in de zaal te maskeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
"een gezwel in je kontgat"quote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
En hun publiek ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef p1no het volgende:
Dit zijn idioten die haat zaaien en oproepen tot geweld. Wat allebei geen flikker met de vrijheid van meningsuiting te maken heeft. Natuurlijk moeten deze gasten optiefen
Dus wat Wilders roept is niet serieus maar wat deze mensen roepen is wel serieus? Waarom zou ik me drukker moeten maken om zo'n imam die iets roept dan om wat een politicus roept die leider is van een grote tweede kamerfractie en waarop dus veel Nederlanders stemmen?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, Wilders riep iets waarvan hij wist dat het kansloos was om aan stemmen te komen. Daar is hij niet speciaal in, dat doet iedere politicus.
Zo krijg ik van Mark nog ¤1000,- en wil de SP boven een bepaald bedrag 100% belasting heffen. De kans dat een van beide dingen ooit werkelijkheid wordt is even groot als dat Wilders ooit de Islam verbied in Nederland.
Dus maak je maar druk om reële problemen zoals deze imams die tot geweld oproepen, want de kans dat die er in Nederland komen is met onze huidige politiek groter dan dat ze de toegang geweigerd worden.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
http://www.telegraaf.nl/b(...)land_uitgezet__.htmlquote:"de grootste groep lafaards van Europa is". "Het is makkelijk mensen uit te nodigen waar je het mee eens bent, dan mensen waar je het niet mee eens bent. Dat bewijst deze zaak."
En vind je dat een goede zaak?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Persefoneia het volgende:
Dat wordt op voorhand al afgewezen, dat wordt niet eens een punt van discussie.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-02-2015 om 02:24:57'The keynote speaker will be Dutch freedom fighter and Parliamentarian Geert Wilders': http://t.co/vxxuA8qyWx http://t.co/kfszMdznve reageer retweet
Een beetje zoals een fire fighter het vuur uitblust.quote:
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-imams-rijswijk.htmlquote:Zorgen om komst omstreden imams naar Rijswijk
In de gemeente Rijswijk is overleg gaande over de komst van omstreden imams volgende maand naar een gala daar. Ook in de Tweede Kamer is onrust aan het ontstaan over het aanstaande evenement. D66-Kamerlid Gerard Schouw bijvoorbeeld wil weten wat minister Lodewijk Asscher (Integratie) gaat doen tegen de komst de imams.
Schouw heeft maandagmiddag Kamervragen ingediend.
''Minister Asscher kondigde in augustus vorig jaar aan zogenoemde haatimams te willen weren uit Nederland door bijvoorbeeld een visum te weigeren.
Hij zei dat hij haatimams het werken moeilijk en waar het kan onmogelijk zou maken. Ook willen we de feiten horen waarom dit evenement wel of geen doorgang kan vinden", aldus Schouw.
Schouw wil ook weten of sindsdien haatpredikers het land zijn uitgezet of er de toegang tot Nederland is geweigerd.
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En vind je dat een goede zaak?
Ik weet niet wat een juiste beslissing is. Moet je iemand wel laten spreken, of niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En vind je dat een goede zaak?
Precies. Gewoon eens een keer duidelijk grenzen stellen nu. Het is wel mooi geweest met al die radicale zieke geesten. Gewoon de toegang tot Nederland ontzeggen; stuk voor stuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.
Wie dat niet doet is niet goed voor zijn land en mag ook de grens over getieft worden wat mij betreft.
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een beetje zoals een fire fighter het vuur uitblust.
die keken toch de andere kant op die lafaards en weg-met-ons predikers, bummer zegquote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De politiek lijkt wakkergeschud. Het is nota bene D66 - veel gekker moet het niet worden - dat om opheldering vraagt:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-imams-rijswijk.html
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.
Wie dat niet doet is niet goed voor zijn land en mag ook de grens over getieft worden wat mij betreft.
Het is allemaal voor het goede doel he.... dus je moet je dan maar afvragen waar je centen zullen belanden, maar ik denk dat ik wel weet waar een groot deel van die centen heen zullen gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Yes, ik heb een stand weten te bemachtigen, kan ik daar mijn spotprenten verkopen!
Lekker geld verdienen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze ook niet-moslims in nood helpen?quote:Laten wij ons inzetten om genadig te zijn voor diegenen die het minder hebben, waar dan ook ter wereld.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 15:29:32 ]
Dit gaat om een mening die voor 100% bestaat uit aanvallen op ons land en inwoners.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het uiten van een mening is ook geen aanval op het land en ook geen aanval op de inwoners.
Jaja, en voor hele leuke vrolijke mensen.. Ik heb allemaal mooie tekeningen over het geloof waarmee ik grapjes maak, dat zullen zij wel waarderen of grappig vinden toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is allemaal voor het goede doel he.... dus je moet je dan maar afvragen waar je centen zullen belanden, maar ik denk dat ik wel weet waar een groot deel van die centen heen zullen gaan.
Volgens Pala is het, wat wij noemen vrijheid van meningsuiting, onderdrukken en beledigen van de islam. Het is dus maar net hoe je er tegen aan kijkt en wat jouw normen en waarden zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.
Het uiten van een mening is ook geen aanval op het land en ook geen aanval op de inwoners.
Ik ben ook redelijk verbaasd. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
die keken toch de andere kant op die lafaards en weg-met-ons predikers, bummer zeg
Er is in deze dan ook geen compromis mogelijk, geen gulden middenweg, geen water bij de wijn. De kwestie is zwart-wit. Voor of tegen. En daar houdt een laf volkje zoals wij niet zo van, van duidelijkheid. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de moslim'achtige vijand die tenminste ergens voor staat en voor zijn mening uitkomt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Volgens Pala is het, wat wij noemen vrijheid van meningsuiting, onderdrukken en beledigen van de islam. Het is dus maar net hoe je er tegen aan kijkt en wat jouw normen en waarden zijn.
Mag ik hieruit concluderen dat jij het fijn vindt om in een land te wonen waar je andere bevolkingsgroepen mag beledigen en kwetsen (maar niet haatzaaien)?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, en voor hele leuke vrolijke mensen.. Ik heb allemaal mooie tekeningen over het geloof waarmee ik grapjes maak, dat zullen zij wel waarderen of grappig vinden toch?
We leven immers in een democratisch land met vrijheids van meningsuiting!
Het hersenspoelen van mensen dmv een totalitaire vijandige ideologie is misschien geen fysieke aanval op de inwoners van Nederland, het kan daar wel degelijk tot leiden. Ik zou me geen illusies maken als ik jou was mbt de haat de gespuwd wordt door dit soort haat-Salafisten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.
Dat mag natuurlijk best, er is hier ook weinig meer om trots op te zijn. Mogelijk is de dijken doorsteken nog de beste optie maar zelf aardbevingen veroorzaken is een goede tweede keus.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit gaat om een mening die voor 100% bestaat uit aanvallen op ons land en inwoners.
Ze moeten hun naam ook wel waar maken natuurlijk anders zou de hele ophef ook nog voor niets zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef Pharmacist het volgende:
Ik zou me geen illusies maken als ik jou was mbt de haat de gespuwd wordt door dit soort haat-Salafisten.
Denk jij dat de komst van dit soort sprekers naar evenementen in Nederland schadelijk is voor Nederland?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:32 schreef Wespensteek het volgende:
Ze moeten hun naam ook wel waar maken natuurlijk anders zou de hele ophef ook nog voor niets zijn.
Beledigen? nee, dat is vrijheid van meningsuiting en ja dat vind ik fijn dat ik in zo`n land mag wonen, dat andere mensen hier niet mee kunnen leven of kunnen omgaan is een ander verhaal, die moeten lekker oprotten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij het fijn vindt om in een land te wonen waar je andere bevolkingsgroepen mag beledigen en kwetsen (maar niet haatzaaien)?
Het uiten van een radicale mening, die alles veracht waar het Westen voor staat, is wel DEGELIJK een aanval op Nederland en haar inwoners.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind jij. De ander kan dat natuurlijk best als beledigend ervaren, begrijp je?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Beledigen? nee, dat is vrijheid van meningsuiting...
Kan jij leven met iemand die jou beledigt? Zo ja, vanwaar jouw nogal heftige reactie op de komst van deze figuren?quote:en ja dat vind ik fijn dat ik in zo`n land woon, dat andere mensen hier niet mee kunnen leven of kunnen omgaan is een ander verhaal, die moeten lekker oprotten.
Zelfs al zou Nederland nee zeggen dan word zij nog terug gefloten door Brussel....quote:Op maandag 16 februari 2015 15:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is in deze dan ook geen compromis mogelijk, geen gulden middenweg, geen water bij de wijn. De kwestie is zwart-wit. Voor of tegen. En daar houdt een laf volkje zoals wij niet zo van, van duidelijkheid. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de moslim'achtige vijand die tenminste ergens voor staat en voor zijn mening uitkomt.
Nee. De wereld is te klein en informatie reist te makkelijk om te denken dat alleen het uit Nederland houden tegen iets zal helpen. We kunnen denk ik meer schade aanrichten door anderen de vrijheid van meningsuiting te onthouden. Daarnaast is die ene blijkbaar een Belg dus als die iets strafbaars doet hadden die hem wel opgepakt en kan het bij andere haatpredikers een mooie gelegenheid zijn om ze op te pakken als daar aanleiding toe is.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Denk jij dat de komst van dit soort sprekers naar evenementen in Nederland schadelijk is voor Nederland?
Hoe zijn woorden een aanval op Nederland?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het uiten van een radicale mening, die alles veracht waar het Westen voor staat, is wel DEGELIJK een aanval op Nederland en haar inwoners.
Ze moeten zich aan de wet houden, verder mogen ook neo-nazi's gewoon hun gang gaan. Kijk maar naar de NVU en hun demonstraties.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het uiten van een radicale mening, die alles veracht waar het Westen voor staat, is wel DEGELIJK een aanval op Nederland en haar inwoners.
De vrijheid van meningsuiting moet inderdaad hoog in het vaandel staan, maar als deze vrijheid tegen ons gebruikt word om haat en radicale praat te verkondigen, dan moet je ook niet bang zijn om dit de verbieden en diezelfde vrijheid van meningsuiting te beschermen.
Als je deze fuguren hun gang laat gaan dan ben je als samenleving niets waard.
Dan mogen Neo Nazi's ook ongehinderd hun gang gaan, met alle gevolgen van dien.
Ja maar met die 'ander' kan je sowieso niet in discussie of kan tegen kritiek, want die praten namelijk niet die gaan vreselijke onmenselijk handelingen uitvoeren omdat zij hun gehele leven zijn gebrainwashed door een geloof wat nog de rechten en regels heeft uit de middeleeuwenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind jij. De ander kan dat natuurlijk best als beledigend ervaren, begrijp je?
[..]
Kan jij leven met iemand die jou beledigt? Zo ja, vanwaar jouw nogal heftige reactie op de komst van deze figuren?
Er is natuurlijk een enorm verschil tussen youtube filmpjes kijken, of iemand in het echt meemaken. Als communicatie via internet net zo effectief zou zijn als een face-to-face meeting, zouden college's op de universiteit en wetenschappelijke conferenties redundant zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:44 schreef Wespensteek het volgende:
Nee. De wereld is te klein en informatie reist te makkelijk om te denken dat alleen het uit Nederland houden tegen iets zal helpen.
Communicatie kan meer zijn dan alleen een mening. Als er bijv actief gepleit wordt op een bepaalde manier te leven (bijv Westerse scholen te mijden), is dat geen mening meer, maar een instructie.quote:We kunnen denk ik meer schade aanrichten door anderen de vrijheid van meningsuiting te onthouden.
Ik denk dat je te veel hoop hebt op het Westerse rechtsysteem. Die Sharia4 Belgium dudes hebben een hele zooi aan jongeren geradicaliseerd en naar Syria gestuurd om voor Islamistische groepen te strijden voordat er iets tegen hen gebeurde.quote:Daarnaast is die ene blijkbaar een Belg dus als die iets strafbaars doet hadden die hem wel opgepakt en kan het bij andere haatpredikers een mooie gelegenheid zijn om ze op te pakken als daar aanleiding toe is.
Moet ik dit echt gaan uitleggen?.....quote:Op maandag 16 februari 2015 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe zijn woorden een aanval op Nederland?
Omdat ze stinken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
Nee vele demonstraties worden verboden en het spreken word hun vrijwel onmogelijk gemaakt vandaar ook dat zij niet groeien....quote:Op maandag 16 februari 2015 15:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze moeten zich aan de wet houden, verder mogen ook neo-nazi's gewoon hun gang gaan. Kijk maar naar de NVU en hun demonstraties.
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaan uitleggen?.....
Lol. Lekker indruk maken met onze spirituele pliesies met valhelm op hun mtb of wat?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef Manono het volgende:
Rttp met die angst. Verbieden is zwak hypocriet en versterkt de voedingsbodem alleen maar.
Als het een openbaar toegankelijke bijeenkomst betreft mogen de haatbaarden komen. Lekker hinderlijk veel pers en gewapende uniformen erbij en filmen maar, binnen en op de parkeerplaats. Als de organisatie dat weigert, tja dan kan uw evenementje niet doorgaan helaas.
Je kan er prima mee leven, maar als men niet dezelfde mening heeft als jouw mening moet men maar oprottenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
...Ja, daar kan ik mee leven, als jij dat vind prima, we leven namelijk in een democratisch land en daar gaan we weer vrijheid van meningsuiting, dat is wat de middeleeuws denkende mensen moeten leren dat je in een Westers land je moet aanpassen volgens de regels van dat land als je dat niet kan of wil moet je oprotten.
als geert of een ander het had gezegd, dan had de D66 journalist er geen bericht over getikt natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk verbaasd. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar zeggen.
Ja. Want dat vinden deze gasten ook namelijk. En ik heb zo'n vermoeden dat je het niet met hen eens bent.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als ik jou was, vergeefse moeite.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Keppeltje ook prima.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Lol. Lekker indruk maken met onze spirituele pliesies met valhelm op hun mtb of wat?
Ach kom op een beetje maatschappij kan wel tegen wat terroristen die mensen vermoorden. We moeten gewoon allemaal niet zo paniekerig doen. Nederlanders zijn gewoon een stelletje angsthazen die zodra er iets gebeurd, en nu al terwijl het nog niet eens gebeurd, al lopen te miepen van oeh dat moet niet. Dat hele gepreek over rampspoed in de toekomst werkt bij mij gewoon niet, mogelijk heb ik daarom geen moeite met een haatimam die dat wat moslims weer gaat voorhouden "Vecht tegen het westen anders wacht de hel en de toorn van Allah", wat een bullshit. Als een haatimam hier spookjes wil vertellen gaat ie zijn gang maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef Pharmacist het volgende:
Ik denk dat je te veel hoop hebt op het Westerse rechtsysteem. Die Sharia4 Belgium dudes hebben een hele zooi aan jongeren geradicaliseerd en naar Syria gestuurd om voor Islamistische groepen te strijden voordat er iets tegen hen gebeurde.
Dat zeg ik niet, beter lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je kan er prima mee leven, maar als men niet dezelfde mening heeft als jouw mening moet men maar oprotten
Deze gasten zijn van mening dat HUN godsdienst hoger staat dan de Nederlandse wetten en waarden.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja. Want dat vinden deze gasten ook namelijk. En ik heb zo'n vermoeden dat je het niet met hen eens bent.
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst. #3
Het is niet helemaal duidelijk wat er staat. Mogen ze volgens jou nou wél of níet naar Nederland komen?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, beter lezen.
Klopt je moet ze meteen afkappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als ik jou was, vergeefse moeite.
Nee, want er gaat onnodig haat gezaaid worden en de kans is groot dat er een mongool met een AK of explosief ergens dood en verderf gaat zaaien.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk wat er staat. Mogen ze volgens jou nou wél of níet naar Nederland komen?
Dat is ook weer zo. Met 17 miljoen inwoners kunnen we eerst nog heel wat joden, homo's, vrouwen, cartoonisten, journalisten, christenen en andere onreinen missen voor het irritant gaat worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach kom op een beetje maatschappij kan wel tegen wat terroristen die mensen vermoorden.
want die informatie en kronkel in iemands hoofd is afhankelijk van ....quote:Op maandag 16 februari 2015 16:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, want er gaat onnodig haat gezaaid worden en de kans is groot dat er een mongool met een AK of explosief ergens dood en verderf gaat zaaien.
Nee irritant is het wel daarom wordt er ook veel aangedaan om het op te sporen en te vervolgen. Of je het kunt voorkomen denk ik eerlijk gezegd niet. Zelfs in de meest gesloten samenlevingen komen nog terroristen voor, over Noord Korea hoor je weinig maar daar schijnen de strafkampen ook vol te zitten al zijn dat waarschijnlijk ook veel onschuldige mensen die gewoon vrijheid willen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Met 17 miljoen inwoners kunnen we eerst nog heel wat joden, homo's, vrouwen, cartoonisten, journalisten, christenen en andere onreinen missen voor het irritant gaat worden.
En niemand mag meer de straat op. Kan er in het openbaar ook geen haatpraat meer worden verspreid.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:15 schreef Re het volgende:
het hele internet staat vol met onnodige haat... dus ik stel voor om het internet af te sluiten in Nederland, kan er ook geen haat gezaaid worden
Ja, want zo`n toespraak door zo`n mafkees kan iemand net even meer over de streep trekken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
want die informatie en kronkel in iemands hoofd is afhankelijk van ....
het hele internet staat vol met onnodige haat... dus ik stel voor om het internet af te sluiten in Nederland, kan er ook geen haat gezaaid worden
Klopt maar dat is info gemaakt en verspreid vanuit het buitenland en al schadelijk genoeg.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
want die informatie en kronkel in iemands hoofd is afhankelijk van ....
Ach man, je moet je niet zo aanstellen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt maar dat is info gemaakt en verspreid vanuit het buitenland en al schadelijk genoeg.
Als je deze figuren hier hun gang laat gaan zet je de deur open voor meer haat mensen en radicalen die NL omver willen werpen.
De vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van Godsdienst word als een paard van Troje gebruikt om zich hier te nestelen en haat te verspreiden en zowaar.....men staat het nog toe ook...
maar stel het wordt verboden om in Rijswijk te doen, wilde je daadwerkelijk het internet afsluiten om deze bijeenkomst ook online te stoppen... ik kan hem ook vanaf thuis volgen, en of dat nou in Rijswijk is of in kalifatistan ...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, want zo`n toespraak door zo`n mafkees kan iemand net even meer over de streep trekken.
Nou, je zegt dat maar inderdaad door internet en sociale media is het allemaal wel erger geworden, want media geil zijn de jihadisten/extremisten wel, toch nog iets Westers in hun
Nee, we moeten dit soort moslimorganisaties in NL lekker de ruimte geven om nog groter te groeien. Laat ze maar groeien en groeien en sterker worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En niemand mag meer de straat op. Kan er in het openbaar ook geen haatpraat meer worden verspreid.
Uitbannen gaat niet lukken maar buiten de grens houden echt wel. Als we maar willen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
Pretendeer niet om in staat te zijn om dit uit te bannen, want dat gaat je niet lukken
Wie of wat is er precies gegroeid en sterker geworden in Nederland?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, we moeten dit soort moslimorganisaties in NL lekker de ruimte geven om nog groter te groeien. Laat ze maar groeien en groeien en sterker worden.
ja de dag die je wist dat zou komen dat we allemaal met onze reet naar het oosten liggen, of het westen, of ietsquote:Op maandag 16 februari 2015 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, je moet je niet zo aanstellen.
Ik kan mij echt niet druk maken om een handjevol marginalen. En laat ze lekker Nederland omver willen werpen. Ik wens ze veel succes. No way dat dat ooit gaat lukken.
Nee, onze rechtsstaat is sterk genoeg om die malloten het hoofd te bieden.
wat wilde je buiten de grens houden, internet?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Uitbannen gaat niet lukken maar buiten de grens houden echt wel. Als we maar willen.
Nee dat kan niet, punt 2 is ook prima maar voorkomen is beter dan genezen, laat NEderland nu maar eens opstaan en dit soort rariteiten verbieden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
maar stel het wordt verboden om in Rijswijk te doen, wilde je daadwerkelijk het internet afsluiten om deze bijeenkomst ook online te stoppen... ik kan hem ook vanaf thuis volgen, en of dat nou in Rijswijk is of in kalifatistan ...
Laat het maar lekker openlijk gebeuren, is het strafbaar, gelijk vervolgen, klaar. Pretendeer niet om in staat te zijn om dit uit te bannen, want dat gaat je niet lukken
Je kunt jezelf lekker gek maken. Je schiet er verder weinig mee op, maar goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
ja de dag die je wist dat zou komen dat we allemaal met onze reet naar het oosten liggen, of het westen, of iets
suffe angstaanjagers
Beste acteur, beste filmmuziek, de beste special effects, de beste kooienbouwer etc.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:28 schreef TLC het volgende:
Reiken ze daar ook de Oscars uit voor beste onthoofdingsfilmpje ?
Nee, incompatibel haatvolk.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
wat wilde je buiten de grens houden, internet?
Mocht er al sprake zijn van enige dreiging, dan hebben we in dit land daar mensen voor die voor dat soort dingen zijn getraind en opgeleid.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Niemand hier gaat ook maar één moslim'achtige (potentiële) dader uitschakelen dus is het makkelijk lullen dat het allemaal wel mee gaat vallen omdat je erop rekent dat andere mensen de kooltjes wel voor je uit het vuur zullen halen.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Niemand hier gaat ook maar één moslim'achtige (potentiële) dader uitschakelen dus is het makkelijk lullen dat het allemaal wel mee gaat vallen omdat je erop rekent dat andere mensen de kooltjes wel voor je uit het vuur zullen halen.
21 Egyptians on a beach schijnt de grote kanshebber te zijn dit jaarquote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Eyip het volgende:
[..]
Beste acteur, beste filmmuziek, de beste special effects, de beste kooienbouwer etc.
Dacht jij dat die er niet zijn dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mocht er al sprake zijn van enige dreiging, dan hebben we in dit land daar mensen voor die voor dat soort dingen zijn getraind en opgeleid.
Hoe zie jij het dan precies voor je?
En het special FX team wat onder andere voor het digitaal vuur zorgt in videobeelden kan meerdere oscars verdienen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:31 schreef TLC het volgende:
[..]
21 Egyptians on a beach schijnt de grote kanshebber te zijn dit jaar
ja er loopt wel wat meer haatvolk rond hier als ik het zo leesquote:
Ah, dan zit daar ons verschil in mening. Ik kan je punt best begrijpen. Geen van ons beiden kan echter vertellen wat er in de toekomst gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Wespensteek het volgende:
Ach kom op een beetje maatschappij kan wel tegen wat terroristen die mensen vermoorden. We moeten gewoon allemaal niet zo paniekerig doen. Nederlanders zijn gewoon een stelletje angsthazen die zodra er iets gebeurd, en nu al terwijl het nog niet eens gebeurd, al lopen te miepen van oeh dat moet niet. Dat hele gepreek over rampspoed in de toekomst werkt bij mij gewoon niet, mogelijk heb ik daarom geen moeite met een haatimam die dat wat moslims weer gaat voorhouden "Vecht tegen het westen anders wacht de hel en de toorn van Allah", wat een bullshit. Als een haatimam hier spookjes wil vertellen gaat ie zijn gang maar.
Die hele term haat..... is toch al erg onduidelijk geworden want men spreekt in sommige kringen bij elke moskee al over een haatpaleis, bij een baard over een haatbaard en ga maar door. Het is toch logisch dat mensen die in die wereld niet thuis zijn een haatimam niet meer serieus nemen.
Ik denk dat je jezelf beter op kunt sluiten in je rukbunker, want achter elke boom schuilt een IS-sympathisant die jou dood wil maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dacht jij dat die er niet zijn dan?
Werkelijk? Was de Duitse rechtstaat ook zo sterk om de Nazi's tegen te houden?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niet druk maken om een handjevol marginalen. En laat ze lekker Nederland omver willen werpen. Ik wens ze veel succes. No way dat dat ooit gaat lukken.
Wat een zielig commentaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf beter op kunt sluiten in je rukbunker, want achter elke boom schuilt een IS-sympathisant die jou dood wil maken.
Je hoeft die getrainde mensen niet onnodig (risicovol) werk te bezorgen. Hou de grootste shit maar gewoon bij de grens tegen. Hoe makkelijk kan het zijn, zeker in dit geval. Ga maar ergens anders haten bro, je kost ons te veel gemeenschapsgeld.. En doei.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mocht er al sprake zijn van enige dreiging, dan hebben we in dit land daar mensen voor die voor dat soort dingen zijn getraind en opgeleid.
Hoe zie jij het dan precies voor je?
ahh je bent echt bang dat de moslims hier hun kalifaat gaan vestigen... nee okquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Was de Duitse rechtstaat ook zo sterk om de Nazi's tegen te houden?
Hebben we niets geleerd van de Geschiedenis? Blijkbaar niet.
Mijn lul.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie of wat is er precies gegroeid en sterker geworden in Nederland?
Echt een top vergelijking. Nee echtquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Was de Duitse rechtstaat ook zo sterk om de Nazi's tegen te houden?
Hebben we niets geleerd van de Geschiedenis? Blijkbaar niet.
Zo'n jongen kan beter gewoon hulp gaan zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
ahh je bent echt bang dat de moslims hier hun kalifaat gaan vestigen... nee ok
Maar ze zitten hier al. Vijfde colonne en shit!quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Je hoeft die getrainde mensen niet onnodig (risicovol) werk te bezorgen. Hou de grootste shit maar gewoon bij de grens tegen. Hoe makkelijk kan het zijn, zeker in dit geval. Ga maar ergens anders haten bro, je kost ons te veel gemeenschapsgeld.. En doei.
Ach ze hebben de tijd hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
ahh je bent echt bang dat de moslims hier hun kalifaat gaan vestigen... nee ok
nee hoor, excessen mogen prima in de kiem gesmoord worden, maar dat laat ik liever aan de rechtstaat over, niet aan klootjesvolkquote:Op maandag 16 februari 2015 16:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ze hebben de tijd hoor.
Maar het maakt mij niet uit.
Beter op je hoede zijn en excessen de kiem in smoren dan je kop in het zand steken en lalala zingen zoals jij doet...
Dat hadden ze in Bosnie ook en toen groeiden ze naar 40% en was het raak....en dat gebeurde in de jaren 90....man,man,man....quote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt een top vergelijking. Nee echt![]()
Man man man, verdiep je toch eens in de geschiedenis van Nazi-Duitsland.
De nazi's behaalden op een gegeven moment meer dan een derde van de stemmen. Moslims in Nederland zijn samen net goed voor 3/4 zetels.
kwestie van een politieke partij oprichten in NL, zorg voor meer dan 2,5 miljoen stemmen op je partij zodat je de grootste wordt en dan de sharia doorvoeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ze hebben de tijd hoor.
Maar het maakt mij niet uit.
Beter op je hoede zijn en excessen de kiem in smoren dan je kop in het zand steken en lalala zingen zoals jij doet...
Ja mee eens. Dus wat klets je dan of vind jij het een goed idee dat die extreme mafketels hier haat gaan zaaien??quote:Op maandag 16 februari 2015 16:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, excessen mogen prima in de kiem gesmoord worden, maar dat laat ik liever aan de rechtstaat over, niet aan klootjesvolk
Je doet je best ook maar. Wees vooral bang.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Bosnie ook en toen groeiden ze naar 40% en was het raak....en dat gebeurde in de jaren 90....man,man,man....
Kan stapsgewijs gaan he?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doet je best ook maar. Wees vooral bang.
Intussen ga ik verder met m'n leven en maak ik mij verder niet al te druk om moslims.
Wel een vraagje: denk je nou werkelijk dat de 880.000 moslims die hier wonen dusdanig eensgezind zijn dat ze met z'n allen onze westerse staat omver willen werpen?
Als je dat werkelijk denkt, dan is het hoog tijd om eens wat vaker de deur aan te gaan en daadwerkelijk met Nederlandse moslims gaat praten.
Nee je maakt je nergens druk om, dat blijkt wel.....nou ga maar dan maar snel verder met je onbezorgde leventje...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Intussen ga ik verder met m'n leven en maak ik mij verder niet al te druk om moslims.
Wel een vraagje: denk je nou werkelijk dat de 880.000 moslims die hier wonen dusdanig eensgezind zijn dat ze met z'n allen onze westerse staat omver willen werpen?
Als je dat werkelijk denkt, dan is het hoog tijd om eens wat vaker de deur aan te gaan en daadwerkelijk met Nederlandse moslims gaat praten.
dat mag een rechter voor mij bepalen ... maar ja lijkt me dat er eerst haatgezaaid moet worden. Dat trachten preventief te verwijderen uit de maatschappij is een utopie, beetje werkelijkheidszin lijkt me wel op zijn plaatsquote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dus wat klets je dan of vind jij het een goed idee dat die extreme mafketels hier haat gaan zaaien??
Natuurlijk gaan "de Moslims" de Westerse staat niet omver werpen. Het probleem is natuurlijk dat het in bepaalde Moslimkringen acceptabel is om aanslagen te plegen of mensen te vermoorden als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet.quote:
Prima dat jij een ander onderwerp aansnijdt, maar andere users hebben het dus wel over omver werpen van onze regering.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan "de Moslims" de Westerse staat niet omver werpen. Het probleem is natuurlijk dat het in bepaalde Moslimkringen acceptabel is om aanslagen te plegen of mensen te vermoorden als je het ergens niet mee eens bent.
Alle Moslims gaan niet samen stemmen of ze wel of niet een aanslag gaan plegen. Die aanslagen worden gewoon uitgevoerd. Daarom is de mening van die 880K Moslims in Nld weinig relevant mbt terrorisme.
Yeah, dat onderwerp mbt omver werpen van de regering vind ik niet boeiend. Was benieuwd wat je hier over dachtquote:Op maandag 16 februari 2015 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Prima dat jij een ander onderwerp aansnijdt, maar andere users hebben het dus wel over omver werpen van onze regering.
De kans dat je om het leven komt bij een aanslag is te verwaarlozen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Yeah, dat onderwerp mbt omver werpen van de regering vind ik niet boeiend. Was benieuwd wat je hier over dacht.
Johquote:
De 1 miljoen moslims in NL gaan we wel halen hoorquote:Het geboortecijfer onder Nederlandse moslims is al jaren aan het normaliseren. Dat verschuift richting de twee kinderen per gezin, overeenkomstig met de Nederlandse cijfers.
Daarnaast zijn ook moslims in Nederland aan het seculariseren.
Verder is de immigratie uit islamitische landen lang niet zo groot meer. Er is sprake van een tijdelijke opleving, in verband met de oorlog in Syrië, maar zelfs die aantallen vallen enorm mee.
Intussen was het aantal Turken en Marokkanen dat vertrok de laatste jaren zelfs groter dan het aantal dat hierheen kwam.
Johquote:En dan komt daar nog eens bij dat niet alle neuzen dezelfde kant opstaan. Nederland telt een paar honderd extremisten. Dat groeit echt niet uit tot miljoenen.
Ja mensen, zolang KoosVogels er persoonlijk geen last van ondervindt is er dus geen probleem. Als hij gaat gillen is het pas zover. Dat jullie het weten.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. De kans dat je de opgeblazen wordt of de keel afgesneden wordt is te verwaarlozen. Ik denk echter dat het langere termijn effect op sociale cohesie van dit soort aanslagen onbekend is. Ik denk dat daar het grootste gevaar ligt.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
De kans dat je om het leven komt bij een aanslag is te verwaarlozen.
Het is zaak dat onze veiligheidsdiensten extremisten in de gaten houden en ingrijpen waar nodig. Echt zorgen kan ik mij er alleen niet om maken. Althans, niet in die zin dat ik vrees voor mijn veiligheid.
Maar dat extremisme moet worden bestreden, lijkt mij evident.
Dus de wetenschap dat deze mensen utra boodschappen verspreiden en haat zaaien is niet genoeg? Dan moet je ze binnen laten en ze eerst hun gang laten gaan? Tja dat is ook een insteek...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:44 schreef Re het volgende:
[..]
dat mag een rechter voor mij bepalen ... maar ja lijkt me dat er eerst haatgezaaid moet worden. Dat trachten preventief te verwijderen uit de maatschappij is een utopie, beetje werkelijkheidszin lijkt me wel op zijn plaats
Als iemand begint te gillen is het meestal al te laatquote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja mensen, zolang KoosVogels er persoonlijk geen last van ondervindt is er dus geen probleem. Als hij gaat gillen is het pas zover. Dat jullie het weten.
En met een miljoen moslims is een democratische meerderheid in zicht?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh
Natuurlijk kan het wel stapsgewijs gaan, das toch logisch??
[..]
De 1 miljoen moslims in NL gaan we wel halen hoor
En wat jij zegt kan wel waar zijn, maar ook dat kan weer veranderen. In elk geval zijn er genoeg pogingen om de neuzen van de moslims weer meer richting Mekka te krijgen.
Hoe zie jij 'verkrachten' precies voor je? Want voorlopig zitten we dus op 880k en is er helemaal niks verkracht en hebben wij helemaal niets te vrezen van het overgrote deel van de moslims dat hier woont.quote:Je hebt toch geen miljoen extremisten nodig om een land als Nederland te verkrachten?
Die buitenlandse haatzaaiers komen hier gewoon olie op het vuur gooien om het proces te versnellenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Hathor het volgende:
Waarom moeten het trouwens buitenlandse haatzaaiers zijn? Hebben we die zelf nog niet genoeg? Die Jneid of een van zijn vriendjes voldoen niet meer?
Natuurlijk. Maar daar is het de aanslagplegers ook om te doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Uiteraard. De kans dat je de opgeblazen wordt of de keel afgesneden wordt is te verwaarlozen. Ik denk echter dat het langere termijn effect op sociale cohesie van dit soort aanslagen onbekend is. Ik denk dat daar het grootste gevaar ligt.
Waarom moet Katy Perry naar Nederland komen? Voldoet Marianne Weber niet meer?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Hathor het volgende:
Waarom moeten het trouwens buitenlandse haatzaaiers zijn? Hebben we die zelf nog niet genoeg? Die Jneid of een van zijn vriendjes voldoen niet meer?
ik hou het graag zichtbaar jaquote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus de wetenschap dat deze mensen utra boodschappen verspreiden en haat zaaien is niet genoeg? Dan moet je ze binnen laten en ze eerst hun gang laten gaan? Tja dat is ook een insteek...
Ik denk niet dat je Moslims als een homogene groep kan beschouwen. Het grootste deel van de Moslims is idd aan het "normaliseren". Echter, data uit recente studies suggereert dat de fertility van Salafisten ongekend hoog blijft. Dit geldt trouwens ook voor de heftigere vormen van Christendom zoals de Mormonen en de Haredim Joden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, dat kan dus niet.
Het geboortecijfer onder Nederlandse moslims is al jaren aan het normaliseren. Dat verschuift richting de twee kinderen per gezin, overeenkomstig met de Nederlandse cijfers.
Eens. Die luie moslims hier kakken veel te snel in. Er moet regelmatig nieuwe verse haat geïnjecteerd worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom moet Katy Perry naar Nederland komen? Voldoet Marianne Weber niet meer?
Dat geloof ik graag. En je mag ook best de gevaren onderkennen van een groep fanatici, maar doe net alsof de overgrote meerderheid Nederlanders op het punt staat om te worden onderworpen aan de streng-islamitische minderheid.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Moslims als een homogene groep kan beschouwen. Het grootste deel van de Moslims is idd aan het "normaliseren". Echter, data uit recente studies suggereert dat de fertility van Salafisten ongekend hoog blijft. Dit geldt trouwens ook voor de heftigere vormen van Christendom zoals de Mormonen en de Haredim Joden.
Ahh jij ziet ze als rockstars....nee dan is het goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom moet Katy Perry naar Nederland komen? Voldoet Marianne Weber niet meer?
Sure. En gelijk hebben ze want daar ligt de zwakke plek van het Westen momenteel.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk. Maar daar is het de aanslagplegers ook om te doen.
de moslim is lui en receptief voor haat?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Eens. Die luie moslims hier kakken veel te snel in. Er moet regelmatig nieuwe verse haat geïnjecteerd worden.
Dat is al lang in een vergevorderd stadium. Je kind eet op school verplicht halal. En jij ook in die suffe bedrijfskantine.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. En je mag ook best de gevaren onderkennen van een groep fanatici, maar doe net alsof de overgrote meerderheid Nederlanders op het punt staat om te worden onderworpen aan de streng-islamitische minderheid.
Dat is nog geen bewijs dat het niet stapsgewijs kan gaanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En met een miljoen moslims is een democratische meerderheid in zicht?
Je wilt het precies weten?quote:[..]
Hoe zie jij 'verkrachten' precies voor je? Want voorlopig zitten we dus op 880k en is er helemaal niks verkracht en hebben wij helemaal niets te vrezen van het overgrote deel van de moslims dat hier woont.
Wellicht druk ik mij wat ongelukkig uit. Het daadwerkelijke gevaar is weliswaar te verwaarlozen, maar de maatschappelijke gevolgen van islamterreur zijn ingrijpend.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Sure. En gelijk hebben ze want daar ligt de zwakke plek van het Westen momenteel.
Echter, omdat het effect van terreur op sociale cohesie onbekend is lijkt het mij voorbarig om Islamitische terreur in het Westen af te doen als insignificant. Het gaat, zoals jij zelf ook ziet, niet om aantallen slachtoffers, het gaat om de bredere impact.
Ik heb nog nooit halal gegeten. Niet op m'n werk en niet thuis.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is al lang in een vergevorderd stadium. Je kind eet op school verplicht halal. En jij ook in die suffe bedrijfskantine.
Nou, ik niet natuurlijk. Maar als je zo'n evenement organiseert wil je natuurlijk wel een paar klinkende namen om de kaartverkoop te boosten. Commercie is niet voorbehouden aan westerlingen..quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh jij ziet ze als rockstars....nee dan is het goed.
Wat de meeste mensen vergeten is dat moslim fanatici iets hebben dat wij in het Westen al vergetn zij: de tijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is al lang in een vergevorderd stadium. Je kind eet op school verplicht halal. En jij ook in die suffe bedrijfskantine.
Oke, in jouw ogen vormen alle moslims dus een gevaar. Toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is nog geen bewijs dat het niet stapsgewijs kan gaan
Ik vraag me oprecht af hoeveel Nederlandse moslims ooit van die predikers gehoord hadden voordat ze bekend maakten naar Nederland te willen komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, ik niet natuurlijk. Maar als je zo'n evenement organiseert wil je natuurlijk wel een paar klinkende namen om de kaartverkoop te boosten. Commercie is niet voorbehouden aan westerlingen..
met dank aan geenstijl voor de marketingquote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel Nederlandse moslims ooit van die predikers gehoord hadden voordat ze bekend maakten naar Nederland te willen komen.
Dat denk je maar! Het wordt niet met koeieletters op de verpakkingen gezet maar het zit er wel in. En wat dacht je van de geschiedenislessen waar de holocaust inmiddels formeel ontkend wordt op last van de moslims?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit halal gegeten. Niet op m'n werk en niet thuis.
Omdat wij als principe hebben dat mensen hun menig mogen uiten en wij daartegenover onze mening stellen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef Pharmacist het volgende:
Waarom zouden we dit toelaten en dit soort figuren hun gang laten gaan?
Inderdaad, dus NU VERBIEDEN DIE GAST heeft geen enkele zin. Er is geen één moslim die denkt "oh, die imam is verboden. Nou, misschien moet ik me dan toch maar niet aansluiten bij ISIS".quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen vergeten is dat moslim fanatici iets hebben dat wij in het Westen al vergetn zij: de tijd.
In het Westen moeten we DIREKT resultaat zien en het moet NU METEEN zichtbaar zijn want anders geld het niet.
De radicaal denkt kompleet anders. Die zien dat de omvorming een geleidelijk process is en dat je de tijd moet nemen in het Democratische Westen.
Dus die veranderingen gaan zoogeleidelijk dat ze nauwlijks merkbaar zijn....tot het te laat is...
Een appel is ook halal.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit halal gegeten. Niet op m'n werk en niet thuis.
Ik heb weliswaar geen kinderen, maar m'n nichtje en de kinderen van collega's eten geen halal op school.
Precies dit. En ze zijn heerlijk open over hun strategie. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen vergeten is dat moslim fanatici iets hebben dat wij in het Westen al vergetn zij: de tijd.
In het Westen moeten we DIREKT resultaat zien en het moet NU METEEN zichtbaar zijn want anders geld het niet.
De radicaal denkt kompleet anders. Die zien dat de omvorming een geleidelijk process is en dat je de tijd moet nemen in het Democratische Westen.
Dus die veranderingen gaan zoogeleidelijk dat ze nauwlijks merkbaar zijn....tot het te laat is...
Ik heb ook geen idee of dit kaliber Madonna is, of toch meer de Egyptische Romana die van zanger Rinusquote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel Nederlandse moslims ooit van die predikers gehoord hadden voordat ze bekend maakten naar Nederland te willen komen.
Er zijn dus echt mensen die denken zoals jij en overal spoken zien. Wonderlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Het wordt niet met koeieletters op de verpakkingen gezet maar het zit er wel in. En wat dacht je van de geschiedenislessen waar de holocaust inmiddels formeel ontkend wordt op last van de moslims?
Johquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, in jouw ogen vormen alle moslims dus een gevaar. Toch?
Ik zou zeggen: Laat die haatimam/haatbaard/whatever maar komen, mits wij het mogen filmen, vertalen en openbaar mogen makenquote:Wat moeten we daartegen doen?
Ik denk dat wij een ander beeld van "mening uiten" hebben. Ik zie dit als het promoten van een vijandig gedachtengoed, en niet een mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Wespensteek het volgende:
Omdat wij als principe hebben dat mensen hun menig mogen uiten en wij daartegenover onze mening stellen.
Isis is natuurlijk een groot probleem omdat ze in een gebieden werken waar al een machtsvacuüm was.
Het feit dat er altijd terroristen geweest zijn vind ik geen goede reden om niet te proberen terrorisme te bestrijden.quote:Verder moeten we leven met terroristen omdat er altijd mensen zijn geweest die een reden zagen om terrorist te worden. Anderen moorden om meer aardse zaken als geld, macht, seks, drugs en weet ik wat, dat hoort denk ik bij mensen en bij elke samenleving van mensen.
Het lijkt mij een flinke claim dat het stoppen van Islamistische predikers voor meer geweld zorgt dat het binnenlaten van Islamistische predikers.quote:Volgens mij zorgt juist voor onderdrukking van vrijheid voor opstand en meer geweld terwijl juist onze vrijheid van meningsuiting in belangrijke mate heeft bijgedragen aan de welvaart. Vooruitgang komt toch vaak door mensen die zich niet neerleggen bij wat al wordt gezegd dat waar is. We moeten nog veel mensen en regiems leren dat ze het fout doen maar dat moet geen reden zijn het zelf fout te gaan doen.
Zo ver is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef 11en30 het volgende:
We gaan uiteindelijk ten onder aan onze handelsgeest. Aan opportunisme.
Bedrijven die alleen kunnen overleven omdat ze geïslamificeerd zijn. Hollandse ondernemingen, familiebedrijven. Schokkend gewoon.
Ik dacht voor even dat je het over Geert Wilders en Fitna had.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gelul, dit is geen mening. Dit is haatzaaien en de koran verkeerd uitleggen.
Ik kan niet in de toekomst kijken en kan dus niet uitsluiten dat ook deze discussie tot verbeteringen in onze samenleving gaan leiden. Op zich zijn er ook genoeg christelijke mensen die een waardevolle bijdrage leveren, een mens is meer dan zijn geloof alleen en dan is het wegjagen van iemand vanwege zijn geloof ook niet verstandig.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:14 schreef Pharmacist het volgende:
Mbt vooruitgang, dat vind ik ook mooi punt. Ik zie echter niet in hoe Islamisten bij gaan dragen aan vooruitgang en welvaart. Als je dat wilt beweren ligt de bewijslast bij jou.
Wsl is het al veel verder dan wij durven vrezen. Zéker in bepaalde sectoren.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo ver is het gelukkig nog niet
Je vreest enerzijds een islamitische machtsovername, maar als ik daarbij de suggestie wek dat jij alle moslims als gevaarlijk beschouwt, ben ik plots gek?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh
Je doet wel erg je best mij woorden in de mond te leggen, je mag ook normaal gaan doen hoor, anders voel ik straks de motivatie wegebben nog serieus op jou te gaan reageren
[..]
Ik zou zeggen: Laat die haatimam/haatbaard/whatever maar komen, mits wij het mogen filmen, vertalen en openbaar mogen maken
Ook vind ik dat de mensen die die bijeenkomst bezoeken, geïnterviewd mogen worden (doet me gelijk denken aan al dat geweld tegen cameraploegen dat dat volk vervolgens gebruikt, maar laat ze dat maar gewoon filmen!) en naar hun mening gevraagd mogen worden (ben beniuwd of die mensen -normaal- antwoord willen en -kunnen- geven).
Laat maar zien wat zij met ons van plan zijn, dan weten wij in elk geval waar zij aan toe zijn
Ik denk dat het hele probleem is dat "vrijheid van meningsuiting" alleen werkt met meningen, niet met religieus dogma.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:21 schreef Wespensteek het volgende:
Ik kan niet in de toekomst kijken en kan dus niet uitsluiten dat ook deze discussie tot verbeteringen in onze samenleving gaan leiden. Op zich zijn er ook genoeg christelijke mensen die een waardevolle bijdrage leveren, een mens is meer dan zijn geloof alleen en dan is het wegjagen van iemand vanwege zijn geloof ook niet verstandig.
Ja, zou kunnen, maar van algehele ontwrichting of een islamitische staat is nog geen sprake (al beginnen ze wel langzaamaan over een breed front de Nederlandse normen en waarden af te breken (denk daarbij aan beperken vrijheid van meningsuiting uit angst om vermoord te worden...uit angst dus).quote:Op maandag 16 februari 2015 17:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wsl is het al veel verder dan wij durven vrezen. Zéker in bepaalde sectoren.
In veel gevallen dus wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als ik een paper schrijf, of mijn salaris binnenkrijg, is dat ook niet te danken aan mijn atheisme.
Kijk eens, Koos. Ik had het over het verminderen of afbreken van de Nederlandse samenleving in het voordeel van een islamitische samenleving, niet zozeer een uiteindelijke overname (wat btw wel tot de potentiële toekomsten hoort, mochten ze de kans krijgen ergens in de toekomst)quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vreest enerzijds een islamitische machtsovername, maar als ik daarbij de suggestie wek dat jij alle moslims als gevaarlijk beschouwt, ben ik plots gek?
Ze gaan het land overnemen met een handvol fanatiekelingen?
haat zaaien is in overtreding met de wet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee want dan zouden we nu nog gebukt gaan onder overheersing van de katholieke kerk. Het is een kwestie van de lange adem maar uiteindelijk veranderen geloven ook. Voordat Luther bleef leven was er de brandstapel voor Johannes Hus. Ik denk dat de westerse vrijheden een grotere bedreiging zijn voor de islam dan andersom, het is dat we die olie uit Arabië kopen en zo die idioten daar in het zadel houden maar anders was dit probleem nooit zo groot geworden denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Pharmacist het volgende:
Ik denk dat het hele probleem is dat "vrijheid van meningsuiting" alleen werkt met meningen, niet met religieus dogma.
Er zijn genoeg vakgebieden of gerelateerd waar zo'n strikte religieuze tegen is, niet aan begint dan wel nooit in zal kunnen presteren.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit toe kan lichten.
Prima, geweldig, applaus. Kom maar terug als je veranderd bent. Doei.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is een kwestie van de lange adem maar uiteindelijk veranderen geloven ook.
De snelste manier om iets te veranderen is juist de isolatie doorbreken. Er is een reden dat men in bepaalde landen het contact met de boze buitenwereld wil beperken. Volgens mij moet je daar niet aan meewerken door zelf ook het contact te verbreken met die mensen. Hoe beter jij het verhaal van de uitgenodigde haatimam kent hoe beter jij kunt aangeven waarom die man ongelijk heeft of wat de kwalijke gevolgen zijn. Waarschijnlijk zal de arme blogger in Arabië als ie dat leest stokslagen krijgen, mogelijk wordt iemand in Iran opgehangen als die dat herhaalt maar die boodschap blijft belangrijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Prima, geweldig, applaus. Kom maar terug als je veranderd bent. Doei.
Dit soort mensen (die haatzaaiers) zijn niet voor rede vatbaar, lijkt mij zo op het 1e gezicht vooral tijdsverspillingquote:Op maandag 16 februari 2015 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe beter jij het verhaal van de uitgenodigde haatimam kent hoe beter jij kunt aangeven waarom die man ongelijk heeft of wat de kwalijke gevolgen zijn. Waarschijnlijk zal de arme blogger in Arabië als ie dat leest stokslagen krijgen, mogelijk wordt iemand in Iran opgehangen als die dat herhaalt maar die boodschap blijft belangrijk.
Wat is de logica hierachter? Vrijheid van meningsuiting werkt met religieus dogma omdat we niet overheerst worden door de Katholieke kerk? Ik denk dat we niet door de kerk overheerst worden omdat een groot deel van de Westerse bevolking niet meer religieus is, of slechts gematigd religieus. Ik denk dat vrijheid van meningsuiting niet ingevoerd is dankzij de kerk, maar ondanks de kerk.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Wespensteek het volgende:
Nee want dan zouden we nu nog gebukt gaan onder overheersing van de katholieke kerk. Het is een kwestie van de lange adem maar uiteindelijk veranderen geloven ook. Voordat Luther bleef leven was er de brandstapel voor Johannes Hus. Ik denk dat de westerse vrijheden een grotere bedreiging zijn voor de islam dan andersom, het is dat we die olie uit Arabië kopen en zo die idioten daar in het zadel houden maar anders was dit probleem nooit zo groot geworden denk ik.
Dat ben ik met je eens maar daarom is het niet onbelangrijk om te horen wat ze zeggen en daar tegen in te gaan. Toen Luther zijn standpunten vertelde had hij waarschijnlijk ook niet verwacht de paus te overtuigen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit soort mensen (die haatzaaiers) zijn niet voor rede vatbaar, lijkt mij zo op het 1e gezicht vooral tijdsverspilling
Sorry maar je lult net zo zweverig en oninteressant als een vrouw met een foutemannenredderssyndroom die de klootzak in haar bed maar niet de deur uit trapt want ja diep inside schuilt er misschien wel een lieverd in hem. Ga in therapie zeg ik tegen zo'n vrouw.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De snelste manier om iets te veranderen is juist de isolatie doorbreken. Er is een reden dat men in bepaalde landen het contact met de boze buitenwereld wil beperken. Volgens mij moet je daar niet aan meewerken door zelf ook het contact te verbreken met die mensen. Hoe beter jij het verhaal van de uitgenodigde haatimam kent hoe beter jij kunt aangeven waarom die man ongelijk heeft of wat de kwalijke gevolgen zijn. Waarschijnlijk zal de arme blogger in Arabië als ie dat leest stokslagen krijgen, mogelijk wordt iemand in Iran opgehangen als die dat herhaalt maar die boodschap blijft belangrijk.
Je kunt alleen invloed uitoefenen door mee te doen met dat debat en niet door die mensen in isolement te zetten.
Leuk, zulke principes, maar je kijkt niet verder. Je denkt kennelijk niet na over hoe dergelijke bijeenkomsten bijdragen aan verdere radicalisering van moslims en het verder belemmeren van de integratie.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelden zo'n verstandige opmerking van je gezien. Het is bijna verdacht...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Peunage het volgende:
Vrijheid, blijheid, alles moet maar kunnen!![]()
En dan achteraf janken als er weer een blik jihadigekken geopend wordt in Nederland.
Die laatste is wel goed trouwens.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee of dit kaliber Madonna is, of toch meer de Egyptische Romana die van zanger Rinus
Dus we moeten maar hopen op een godswonder?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar daarom is het niet onbelangrijk om te horen wat ze zeggen en daar tegen in te gaan. Toen Luther zijn standpunten vertelde had hij waarschijnlijk ook niet verwacht de paus te overtuigen.
Het is echt te triest voor woorden inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een walgelijke vertoning weer dit gala. Stuk voor stuk ophitsers, predikers die dood en verderf aanmoedigen, ronselaars voor een barbaarse oorlog. Dit soort radicaalgekken staan aan de basis van al die extremistische gekkies die hier aanslagen plegen. En dan zijn er nog mensen die dit allemaal maar prima vinden ook
Ik eigenlijk wel. Laat het probleem maar aan de oppervlakte komen. Hoe eerder hoe beter.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op aanslagen zoals in Kopenhagen zitten we hier echt niet te wachten.
Wat moet er eigenlijk gebeuren zodra dit aan het oppervlak is??quote:Op maandag 16 februari 2015 17:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel. Laat het probleem maar aan de oppervlakte komen. Hoe eerder hoe beter.
Dat wou ik nu juist niet zeggen want in wonderen geloof ik niet. Mensen hebben bijna hun hele geschiedenis in goden geloofd het is een illusie te denken dat dat snel anders zal worden. Wat ik wel zie is dat geloven veranderen als mensen in vrijheid erover kunnen praten en door wetenschappelijk onderzoek wat steeds meer onzinnige claims als onjuist bewijst. Wat geloven extremer maakt is isolement, vandaar dat sekte leiders snel mensen isoleren en anders denkenden worden uitgesloten of erger.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus we moeten maar hopen op een godswonder?
Das precies wat dus niet op schiet
Het probleem is allang aan de oppervlakte. En dat was het voor Parijs en Kopenhagen trouwens ook al. Maar sommige mensen zijn hardleers voordat ze eindelijk hun roze bril afzetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel. Laat het probleem maar aan de oppervlakte komen. Hoe eerder hoe beter.
Theedrinken en het debat verder aangaan, lijkt me.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat moet er eigenlijk gebeuren zodra dit aan het oppervlak is??
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Theedrinken en het debat verder aangaan, lijkt me.
Maar even serieus... wat doe je nou tegen mensen die er op uit zijn om jou te vernietigen? Wat doe je als je in oorlog bent?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat moet er eigenlijk gebeuren zodra dit aan het oppervlak is??
Dat dus. De vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel houden maar ingrijpen zo gauw ze de wet overtreden met de maximale speelruimte die de wet biedt.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar even serieus... wat doe je nou tegen mensen die er op uit zijn om jou te vernietigen? Wat doe je als je in oorlog bent?
Als je Andries Knevel zo ver krijgt dat hij de evolutietheorie erkent...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat wou ik nu juist niet zeggen want in wonderen geloof ik niet. Mensen hebben bijna hun hele geschiedenis in goden geloofd het is een illusie te denken dat dat snel anders zal worden. Wat ik wel zie is dat geloven veranderen als mensen in vrijheid erover kunnen praten en door wetenschappelijk onderzoek wat steeds meer onzinnige claims als onjuist bewijst. Wat geloven extremer maakt is isolement, vandaar dat sekte leiders snel mensen isoleren en anders denkenden worden uitgesloten of erger.
Willen we hier graag haatimams ja of nee? Antwoord nee? Ok! Dan gaan we deze kosten dus niet maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom regelt de politie/justitie niet dat daar een medewerker zit die de taal spreekt die daar wordt gesproken (of talen die er worden gesproken)? Als ze over de schreef gaan laat je hen direct arresteren wegens haatzaaiing en/of oproepen tot geweld.
Zie het als een investering.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:22 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Willen we hier graag haatimams ja of nee? Antwoord nee? Ok! Dan gaan we deze kosten dus niet maken.
Je weet dat ze geregeld over de scheef gaan, vandaar de benaming haatimams. Waarom wil je dan nog gaan wachten tot ze hier in het openbaar gaan praten?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom regelt de politie/justitie niet dat daar een medewerker zit die de taal spreekt die daar wordt gesproken (of talen die er worden gesproken)? Als ze over de schreef gaan laat je hen direct arresteren wegens haatzaaiing en/of oproepen tot geweld.
1. Omdat we hier vrijheid van meningsuiting hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je weet dat ze geregeld over de scheef gaan, vandaar de benaming haatimams. Waarom wil je dan nog gaan wachten tot ze hier in het openbaar gaan praten?
Precies wat ik zei. Lekker gebruik van maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:26 schreef Morendo het volgende:
De AIVD heeft natuurlijk een field day op zo'n evenement. Honderden moslimgestoorden bij elkaar, dat levert waardevolle informatie op. Alleen daarom al geen censuur plegen natuurlijk.
Waarom al die moeite doen? Hun "staat van dienst" zou genoeg reden moeten zijn om ze gewoon de toegang tot dit land te ontzeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oke, lekker achter de feiten aan lopen dusquote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1. Omdat we hier vrijheid van meningsuiting hebben.
2 en 3. Zie mijn vorige reactie.
De inlichtingendiensten hebben nu al te weinig mensen om iedereen in de gaten te houden. Althans dat willen ze ons doen geloven. Maar dan nog, voorkomen is beter dan genezen. Deze opruiers zijn een van de oorzaken waardoor moslims radicaliseren. Dat moet je voorkomen want anders blijft je achter de feiten aanlopen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zie het als een investering.
1. Ze zullen minder snel terugkomen naar Nederland (goede afschrikking als ze vervolgens jarenlang in de cel zitten)
2. We kunnen via deze processen netwerken in kaart brengen.
Als je onze vrijheid van meningsuiting wil opgeven, de kans wil mislopen om netwerken in kaart te brengen en de komst van dit soort mensen niet wil beperken door hen af te schrikken dan zou je daarvoor kunnen kiezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom al die moeite doen? Hun "staat van dienst" zou genoeg reden moeten zijn om ze gewoon de toegang tot dit land te ontzeggen.
Aanzetten/oproepen/verheerlijken/inspireren tot de jihad heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken. Dat is gewoon ronselen voor een terroristische organisatie en de bron van moslimextremisme.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je onze vrijheid van meningsuiting wil opgeven, de kans wil mislopen om netwerken in kaart te brengen en de komst van dit soort mensen niet wil beperken door hen af te schrikken dan zou je daarvoor kunnen kiezen.
Een ieder die interesse heeft voor zo'n evenement kun je al als verloren beschouwen. Bovendien is het materiaal van deze heren natuurlijk ook wel online beschikbaar. En is de boodschap al wel bekend bij de toehoorders.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De inlichtingendiensten hebben nu al te weinig mensen om iedereen in de gaten te houden. Althans dat willen ze ons doen geloven. Maar dan nog, voorkomen is beter dan genezen. Deze opruiers zijn een van de oorzaken waardoor moslims radicaliseren. Dat moet je voorkomen want anders blijft het achter de feiten aanlopen.
Denk je nou serieus dat die Imams van angst zitten te beven als iemand "AIVD" roept? Het ergste wat Nederland kan doen is zo iemand oppakken en uitzetten. We hebben niet zo'n imago van ruige sterke mensenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je onze vrijheid van meningsuiting wil opgeven, de kans wil mislopen om netwerken in kaart te brengen en de komst van dit soort mensen niet wil beperken door hen af te schrikken dan zou je daarvoor kunnen kiezen.
Weer eentje die vrijheid van expressie door elkaar haalt met het recht hebben op een podium. De Nederlandse staat is buitenlanders geen visum schuldig. De Nederlandse grondwet is niet van toepassing op buitenlanders in het buitenland.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je onze vrijheid van meningsuiting wil opgeven
Precies. Ga maar in de woestijn roepen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weer eentje die vrijheid van expressie door elkaar haalt met het recht hebben op een podium. De Nederlandse staat is buitenlanders geen visum schuldig. De Nederlandse grondwet is niet van toepassing op buitenlanders in het buitenland.
Inderdaad. Lijkt me niet meer dan normaal om zulke figuren uit je land te weren en ze dus de toegang te ontzeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weer eentje die vrijheid van expressie door elkaar haalt met het recht hebben op een podium. De Nederlandse staat is buitenlanders geen visum schuldig. De Nederlandse grondwet is niet van toepassing op buitenlanders in het buitenland.
Toch moet de Nederlandse staat wel een geldige reden hebben een visum te weigeren en of die reden bestaat is mij niet duidelijk geworden in deze discussie.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muahahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch moet de Nederlandse staat wel een geldige reden hebben een visum te weigeren en of die reden bestaat is mij niet duidelijk geworden in deze discussie.
"We hebben geen zin in nog meer mensen die terrorisme komen verheerlijken of aanzetten tot polarisatie. Kusjes en een geile knipoog, Bertje (die harde) Koenders"quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch moet de Nederlandse staat wel een geldige reden hebben een visum te weigeren en of die reden bestaat is mij niet duidelijk geworden in deze discussie.
Ja leuk allemaal die politici die van alles roepen alleen in de praktijk mogen ze de wetten aanpassen en dat doen ze erg weinig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"We hebben geen zin in nog meer mensen die terrorisme komen verheerlijken of aanzetten tot polarisatie. Kusjes en een geile knipoog, Bertje (die harde) Koenders"
Opgelost slotje.
Wouden?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal die politici die van alles roepen alleen in de praktijk mogen ze de wetten aanpassen en dat doen ze erg weinig.
De laatste keer dat die knakker uit België kwam konden ze ook niets doen, als ze dat al wouden.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wouden?
En dat is van binnen de EU. Wellicht iets moeilijker om dan toegang te weigeren.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Toch nemen het Witte Boekje en het officiële Groene Boekje zowel wilden als wouden op. Van Dale (2005) noemt naast wilden en wouden ook nog wouen en wouwen, en merkt op dat de laatste drie vormen "informeel" zijn.
Jij praat graag recht wat krom is, valt me op.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/wilden-wouden-wouen-wouwen
Het mag van mij best krom zijn en hoeft niet recht te zijn als krom ook goed is.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij praat graag recht wat krom is, valt me op.
quote:Nederland en met de Islam als vertrekpunt het welzijn van gehandicapten, weeskinderen, sociaal zwakkeren, asielzoekers en daklozen over de gehele wereld te helpen verbeteren. De stichting verricht haar werkzaamheden in onder andere Marokko, Tunesië, Egypte en Zuid-Turkije. Deze werkzaamheden worden gefinancierd door het inzamelen van donaties van particulieren. De stichting is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en beschikt over een ANBI-keurmerk.
Des te vreemder dat ze deze baarden uitnodigen. Je wil als organisatie toch niet met dat soort figuren geassocieerd worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens en meisjes, jullie maken je druk om niks. Ik zit redelijk dicht bij het vuur en ik kan jullie melden dat dit gala niets met de Jihad te maken heeft. Zij komen als publiek trekkers om geld in te zamelen voor o.a. weeskinderen en asielzoekers.
Van hun website:
[..]²
Het is ophef om niks. Imam Mamdooh is een imam uit Nederland. Tarik ibn Ali komt al sinds jaar en dag in Nederland en doet zijn best om geld ingezameld te krijgen voor de bouw van moskeeën. Othman Al Khamis was hier al tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Des te vreemder dat ze deze baarden uitnodigen. Je wil als organisatie toch niet met dat soort figuren geassocieerd worden.
Die Jordaanse piloot ook. Welk publiek trek je dan met deze enigszins bijzondere mensen?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens en meisjes, jullie maken je druk om niks. Ik zit redelijk dicht bij het vuur en ik kan jullie melden dat dit gala niets met de Jihad te maken heeft. Zij komen als publiek trekkers om geld in te zamelen voor o.a. weeskinderen en asielzoekers.
Van hun website:
[..]²
De Rohamaa mannen dragen ook allemaal van die baarden. Salafistische organisatie, lijkt me.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Des te vreemder dat ze deze baarden uitnodigen. Je wil als organisatie toch niet met dat soort figuren geassocieerd worden.
Het gaat mij niet eens om het Salafisme, maar meer om de staat van dienst van deze specifieke baarden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Rohamaa mannen dragen ook allemaal van die baarden. Salafistische organisatie, lijkt me.
Salafisme is sowieso eng.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om het Salafisme, maar meer om de staat van dienst van deze specifieke baarden.
Waarom specifiek deze mensen? Er zijn genoeg daadwerkelijke polderimams die ook nog eens een mooie staat van dienst hebben op het vlak van integratie - en dus daadwerkelijk een voorbeeldfunctie hebben. Zoals die ene jongerenimam.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ophef om niks. Imam Mamdooh is een imam uit Nederland. Tarik ibn Ali komt al sinds jaar en dag in Nederland en doet zijn best om geld ingezameld te krijgen voor de bouw van moskeeën. Othman Al Khamis was hier al tijdens de kerstdagen.²
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Peunage het volgende:
Vrijheid, blijheid, alles moet maar kunnen!![]()
En dan achteraf janken als er weer een blik jihadigekken geopend wordt in Nederland.
Waarom niet? Zij zijn zich van geen kwaad bewust. Deze imams zijn wereldwijd bekend en zullen netto meer opleveren. De winnaar? De behoeftigen die hiervan profiteren.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom specifiek deze mensen? Er zijn genoeg daadwerkelijke polderimams die ook nog eens een mooie staat van dienst hebben op het vlak van integratie - en dus daadwerkelijk een voorbeeldfunctie hebben. Zoals die ene jongerenimam.
Hoezo?quote:
Het zijn imams die wereldwijd bekend zijn ja - in behoorlijk negatieve zin. Sterker nog, die imams kunnen (terecht) de meeste islamitische landen niet eens binnenkomen. Zich van geen kwaad bewust zijn? Je weet toch wel wie je gasten zijn?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zijn zich van geen kwaad bewust. Deze imams zijn wereldwijd bekend en zullen netto meer opleveren. De winnaar? De behoeftigen die hiervan profiteren.²
Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn imams die wereldwijd bekend zijn ja - in behoorlijk negatieve zin. Sterker nog, die imams kunnen (terecht) de meeste islamitische landen niet eens binnenkomen.
Salafisten zijn Moslims die hun methodiek en leer baseren op gedrag en uitspraken van de profeet vrede zij met hem, de vrome metgezellen van de profeet vrede zij met hem en de 3 daarop volgende generaties. Dit alles met het begrip van de vrome metgezellen die de Islam het best begrepen.quote:
Mooi man. Echt waar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salafisten zijn Moslims die hun methodiek en leer baseren op gedrag en uitspraken van de profeet vrede zij met hem, de vrome metgezellen van de profeet vrede zij met hem en de 3 daarop volgende generaties. Dit alles met het begrip van de vrome metgezellen die de Islam het best begrepen.
Dit is dus de Islam in de zuiverste vorm.²
Slechte troll.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salafisten zijn Moslims die hun methodiek en leer baseren op gedrag en uitspraken van de profeet vrede zij met hem, de vrome metgezellen van de profeet vrede zij met hem en de 3 daarop volgende generaties. Dit alles met het begrip van de vrome metgezellen die de Islam het best begrepen.
Kort gezet, of eigenlijk beter samengevat: zij volgen de Koran en Soennah met het begrip van de vrome metgezellen van de profeet vrede zij met hem.quote:
Schriftkritiek is idd. niet echt een sterk punt van de Islam.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kort gezet, of eigenlijk beter samengevat: zij volgen de Koran en Soennah met het begrip van de vrome metgezellen van de profeet vrede zij met hem.
Volgens deze uitleg probeer ik dus ook een salafist te zijn. Zoals het overgrote deel van de Moslims.²
Ze zijn er nog niet uit iig.quote:Nog geen streep door imam-gala in Rijswijk | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
''Het is nu van belang dat vanuit alle perspectieven gekeken wordt naar de ontstane situatie en de voorliggende vragen die de gemeente heeft ontvangen'', schrijft de gemeente in een maandagavond verstuurde verklaring.
De gemeente Rijswijk laat weten belang te hechten aan ''een zorgvuldig proces met een evenwichtige belangenafweging''.
Over het evenement, waar mogelijk omstreden imams zouden komen, ontstond onder meer in de politiek veel ophef. Kamerleden van onder meer D66, CDA, PVV en VVD willen weten of er ''haatimams’’ of ''haatpredikers’’ naar Nederland komen.
Bron: www.nu.nl
Laat die trol lekker. Niet op reageren joh.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Schriftkritiek is idd. niet echt een sterk punt van de Islam.
Toch even een serieuze reactie dan, ook al slaat dit nergens op.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En onze politici zijn meer met religie bezig dan met politiek. Is het een idee om te ruilen?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
3. Salafisten zijn tegenwoordig meer met politiek bezig dan met religie op zich.
En daarvoor heb je uiteraard predikers nodig met banden met jihadistenquote:De Stichting Rohamaa laat weten „geschokt” te zijn over de ophef die is ontstaan. „Wij herkennen ons niet in het beeld dat van de sprekers of het benefiet wordt geschetst in de media en/of door diverse politici”, staat in een verklaring. „Op geen enkele wijze dient het benefiet als podium voor stellingname met betrekking tot internationale conflicten of om de aanwezigen aan te sporen iets anders te doen dan het geven van liefdadigheid en het steunen van barmhartigheid.”
En ga je dan ook iedereens hoofd eraf hakken van iedereen die het niet met je eens is en homo's van van de minaretten gooien enzo? Of is dat toch weer iets anders?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat Nederland doet door zoiets bij voorbaat te verbieden, is de confrontatie uitstellen en uit de weg gaan. Dat geeft geen signaal af van bestrijding, maar van angst.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
(..)
Het feit dat er altijd terroristen geweest zijn vind ik geen goede reden om niet te proberen terrorisme te bestrijden.
[..]
Het lijkt mij een flinke claim dat het stoppen van Islamistische predikers voor meer geweld zorgt dat het binnenlaten van Islamistische predikers.
(..)
Het verbaast me niet als het dit jaar al raak kan zijn met terreurdreiging tijdens dit soort dingen. Koningsdag, gay pride etcquote:Op maandag 16 februari 2015 21:49 schreef Manono het volgende:
Of laten we de gay pride straks ook verbieden door een moslimpartij.
Die stichting lijkt me een dekmantel en zamelt volgens mij gewoon geld in voor Jihad in Syrië en de Levant.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
de meet op zich lijkt me prima maar een flink aantal van die baarden moet je niet willen zien in NL en als die stichting daar verbaasd over gaat lopen doen dan begin ik een beetje te twijfelen over de integriteit van die figuren
ze hebben zelf toch ook youtube enzo in hun kantoortje
Kan kan, koffiekan melkkanquote:Op maandag 16 februari 2015 21:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Het verbaast me niet als het dit jaar al raak kan zijn met terreurdreiging tijdens dit soort dingen. Koningsdag, gay pride etc
Het zijn salafisten. Die moet je per definitie wantrouwen. Lang niet alle moslims zijn salafisten, gelukkig. Maar de groep die dat wél is, moet met argusogen worden bekeken. En we hoeven echt niet toe te staan dat allerlei dubieuze haatbaarden naar Nederland komen, nog los van de beoogde inhoud van hun betoog. Gewoon tot persona non grata verklaren.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die stichting lijkt me een dekmantel en zamelt volgens mij gewoon geld in voor Jihad in Syrië en de Levant.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is de kanker binnen de Islam.
Je vergeet Wim Kanquote:Op maandag 16 februari 2015 22:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Kan kan, koffiekan melkkan
Nou, dan is het maar zo!
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Je vergeet Wim Kanker binnen de islam
Door een radicale Staphorstlima.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:55 schreef Spanky78 het volgende:
Een zelfmoordaanslag zou wel de ultieme ironie zijn daar.
Ach een paar leuke kortgerokte vrouwtjes rond de ingang, of een vrachtwagen vol varkens die toevallig pal voor de hoofdingang met pech is gestrand. Die moeten er ook ook even "uit" nietwaar?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:55 schreef Spanky78 het volgende:
Een zelfmoordaanslag zou wel de ultieme ironie zijn daar.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze haatmeneer komt onder andere:
[ afbeelding ]
Wat vindt FOK!? Dit evenement verbieden of niet of niet?
Poll: Moet dit evenement worden verboden?
• Ja
• Nee
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, ho! Dat gaat zo maar niet!quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze haatmeneer komt onder andere:
[ afbeelding ]
Wat vindt FOK!? Dit evenement verbieden of niet of niet?
Poll: Moet dit evenement worden verboden?
• Ja
• Nee
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vertel... wat is er zo grappig?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoort dit niet op De Speld thuis?
Je wou toch niet zeggen dat dit werkelijk serieus is? Dit is te ver buiten de voorstelbare werkelijkheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertel... wat is er zo grappig?
Alsof mensen dat durven LOLquote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Groby het volgende:
Gewoon met zijn allen daar zitten en na elke zin keihard gaan lachen
Waar heb je het over man? Die video? Die poll? Dat gala? Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat dit werkelijk serieus is? Dit is te ver buiten de voorstelbare werkelijkheid.
Vast wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Die video? Die poll? Dat gala? Wat?
Edit: Of heb je dit ook?
Die imams doen me denken aan van die boze tovenaars uit Tolkien verhalen. In die zin is dit zeker te ver buiten de voorstelbare werkelijkheid ja.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vast wel.
De titel: Zij hebben recht op ons.
Lijkt me eerder een christelijke dan een islamitische zinsnede.quote:
Ja, hordes christenen komen op dat gala af. Voor en door christenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een christelijke dan een islamitische zinsnede.
Volgens mij is het gewoon een spiegel van die wereldtop laatst. Waar een journalist de tram pakte en gewoon midden in het totaal beveiligde deel terecht kwam. Ging over kernwapens, of vergis ik mij nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, hordes christenen komen op dat gala af. Voor en door christenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou zeggen: Laat ze maar hun gang gaan en laten wij het lekker filmen en uitzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racist
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:22 schreef Toga het volgende:
Ik had afgelopen nacht een visioen (of was het een natte droom?)
Telegraaf, 9 maart 2015.
Rijswijk, beelden van gisteren, door de Nederlandse luchtmacht vrijgegeven.Als we de oorlog kunnen winnen met slechte grapjes van wat dweilen op een forum, dan staat de moezelman nog wat te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
Je moet wel een toegangskaart kopen, hé? Kost je wel ¤20,00, zo'n dagje jolijt. En alleen in de voorverkoop te verkrijgen. Bestel je gewoon een kaartje op naam van Daniël Cohen ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Groby het volgende:
Gewoon met zijn allen daar zitten en na elke zin keihard gaan lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |