Deze haatmeneer komt onder andere:quote:Een gala van omstreden haatpredikers begin maart in Rijswijk wordt met angst en beven tegemoet gezien.
De schrik zit er danig in na het drama van dit weekeinde in Kopenhagen waar een jonge Deen, aangespoord door de aanslagen in Parijs, dood en verderf zaaide.
De komst van de haatimams zou moeten worden verboden, zo vinden tegenstanders en ook in de politiek kraait het oproer. De VVD vindt dat het kabinet snel moet ingrijpen en dat het buitenlandse haatimams uit ons land moet weren. Voor de organisatoren van de bijeenkomst zou straf moeten volgen.
VVD-Kamerlid Azmani vindt het risico voor de openbare orde en veiligheid te groot als het evenement in Rijswijk doorgaat. „Bovendien zijn dit mensen die intolerantie prediken. Die moeten we in ons land geen podium bieden." De aanslagen in Kopenhagen onderstrepen dit, vindt Azmani.
Het VVD-Kamerlid wil dat staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) de haatimams de toegang tot het land weigert, bijvoorbeeld door ze geen visum te geven. Hij vraagt zich ook af of er andere mogelijkheden zijn om het extremistische evenement te dwarsbomen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)a_in_Rijswijk__.html
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat toch niet gebeuren. Laat je toch niet zo bang maken.
Door te zeggen dat je je "bang" laat maken wordt je weggezet als een paranoïde schreeuwer en hoeft men niet in te gaan op hetgeen je zegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Zolang ze ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan is er wel degelijk reden om bezorgd te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Haha, nee is gewoon de waarheidquote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Oeh, iemand stelt een moeilijke vraag! Vlug, wens hem allemaal slechte dingen toe, dat zal hem leren!![]()
Jullie zijn echt uit exact hetzelfde hout gesneden als die haatimams, alleen te dom om de overeenkomst te zien.
Ze houden zich dus niet aan de wet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ze houden zich dus niet aan de wet.
Maar er word hier nogal nonchalant mee omgegaan, alsof mensen het gewoon niet willen weten. Als het hier om een vooraanstaande groep Duitse neonazi's zou gaan die hun standpunten komen delen met Nederlandse lotgenoten zou de wereld te klein zijn en zou er nu al een tegenactie zijn opgestart via social media. En ik zie weinig of geen verschil tussen neonazi's en dit soort elementen uit een religie die botst met alles waar men in het westen voor staat.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze hebben hier niks te zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?
IS maakt wel mooi spul. Misschien moeten ze het aan hen uitbesteden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Stichting Rohamaa moet eens een goede grafische vormgever inhuren, amejezus wat een lelijk affiche.
Dat gebeurt sowieso wel. Het gaat er nu volgens mij vooral om of je hatemongers als deze, die in het verleden hebben bewezen niet vies te zijn van een goede portie haatzaaien, niet bij voorbaat al de toegang moet ontzeggen (zie het standpunt van VVD'er Azmani).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef agter het volgende:
Laat de rechter er maar over beslissen waar vrijheid van meningsuiting ophoudt en haatzaaien begint.
Om de zweetvoetenlucht in de zaal te maskeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |