Deze haatmeneer komt onder andere:quote:Een gala van omstreden haatpredikers begin maart in Rijswijk wordt met angst en beven tegemoet gezien.
De schrik zit er danig in na het drama van dit weekeinde in Kopenhagen waar een jonge Deen, aangespoord door de aanslagen in Parijs, dood en verderf zaaide.
De komst van de haatimams zou moeten worden verboden, zo vinden tegenstanders en ook in de politiek kraait het oproer. De VVD vindt dat het kabinet snel moet ingrijpen en dat het buitenlandse haatimams uit ons land moet weren. Voor de organisatoren van de bijeenkomst zou straf moeten volgen.
VVD-Kamerlid Azmani vindt het risico voor de openbare orde en veiligheid te groot als het evenement in Rijswijk doorgaat. „Bovendien zijn dit mensen die intolerantie prediken. Die moeten we in ons land geen podium bieden." De aanslagen in Kopenhagen onderstrepen dit, vindt Azmani.
Het VVD-Kamerlid wil dat staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) de haatimams de toegang tot het land weigert, bijvoorbeeld door ze geen visum te geven. Hij vraagt zich ook af of er andere mogelijkheden zijn om het extremistische evenement te dwarsbomen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)a_in_Rijswijk__.html
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat toch niet gebeuren. Laat je toch niet zo bang maken.
Door te zeggen dat je je "bang" laat maken wordt je weggezet als een paranoïde schreeuwer en hoeft men niet in te gaan op hetgeen je zegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Zolang ze ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan is er wel degelijk reden om bezorgd te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Haha, nee is gewoon de waarheidquote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Oeh, iemand stelt een moeilijke vraag! Vlug, wens hem allemaal slechte dingen toe, dat zal hem leren!![]()
Jullie zijn echt uit exact hetzelfde hout gesneden als die haatimams, alleen te dom om de overeenkomst te zien.
Ze houden zich dus niet aan de wet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ze houden zich dus niet aan de wet.
Maar er word hier nogal nonchalant mee omgegaan, alsof mensen het gewoon niet willen weten. Als het hier om een vooraanstaande groep Duitse neonazi's zou gaan die hun standpunten komen delen met Nederlandse lotgenoten zou de wereld te klein zijn en zou er nu al een tegenactie zijn opgestart via social media. En ik zie weinig of geen verschil tussen neonazi's en dit soort elementen uit een religie die botst met alles waar men in het westen voor staat.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze hebben hier niks te zoeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?
IS maakt wel mooi spul. Misschien moeten ze het aan hen uitbesteden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Stichting Rohamaa moet eens een goede grafische vormgever inhuren, amejezus wat een lelijk affiche.
Dat gebeurt sowieso wel. Het gaat er nu volgens mij vooral om of je hatemongers als deze, die in het verleden hebben bewezen niet vies te zijn van een goede portie haatzaaien, niet bij voorbaat al de toegang moet ontzeggen (zie het standpunt van VVD'er Azmani).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef agter het volgende:
Laat de rechter er maar over beslissen waar vrijheid van meningsuiting ophoudt en haatzaaien begint.
Om de zweetvoetenlucht in de zaal te maskeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
"een gezwel in je kontgat"quote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
En hun publiek ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef p1no het volgende:
Dit zijn idioten die haat zaaien en oproepen tot geweld. Wat allebei geen flikker met de vrijheid van meningsuiting te maken heeft. Natuurlijk moeten deze gasten optiefen
Dus wat Wilders roept is niet serieus maar wat deze mensen roepen is wel serieus? Waarom zou ik me drukker moeten maken om zo'n imam die iets roept dan om wat een politicus roept die leider is van een grote tweede kamerfractie en waarop dus veel Nederlanders stemmen?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, Wilders riep iets waarvan hij wist dat het kansloos was om aan stemmen te komen. Daar is hij niet speciaal in, dat doet iedere politicus.
Zo krijg ik van Mark nog ¤1000,- en wil de SP boven een bepaald bedrag 100% belasting heffen. De kans dat een van beide dingen ooit werkelijkheid wordt is even groot als dat Wilders ooit de Islam verbied in Nederland.
Dus maak je maar druk om reële problemen zoals deze imams die tot geweld oproepen, want de kans dat die er in Nederland komen is met onze huidige politiek groter dan dat ze de toegang geweigerd worden.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
http://www.telegraaf.nl/b(...)land_uitgezet__.htmlquote:"de grootste groep lafaards van Europa is". "Het is makkelijk mensen uit te nodigen waar je het mee eens bent, dan mensen waar je het niet mee eens bent. Dat bewijst deze zaak."
En vind je dat een goede zaak?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Persefoneia het volgende:
Dat wordt op voorhand al afgewezen, dat wordt niet eens een punt van discussie.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-02-2015 om 02:24:57'The keynote speaker will be Dutch freedom fighter and Parliamentarian Geert Wilders': http://t.co/vxxuA8qyWx http://t.co/kfszMdznve reageer retweet
Een beetje zoals een fire fighter het vuur uitblust.quote:
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-imams-rijswijk.htmlquote:Zorgen om komst omstreden imams naar Rijswijk
In de gemeente Rijswijk is overleg gaande over de komst van omstreden imams volgende maand naar een gala daar. Ook in de Tweede Kamer is onrust aan het ontstaan over het aanstaande evenement. D66-Kamerlid Gerard Schouw bijvoorbeeld wil weten wat minister Lodewijk Asscher (Integratie) gaat doen tegen de komst de imams.
Schouw heeft maandagmiddag Kamervragen ingediend.
''Minister Asscher kondigde in augustus vorig jaar aan zogenoemde haatimams te willen weren uit Nederland door bijvoorbeeld een visum te weigeren.
Hij zei dat hij haatimams het werken moeilijk en waar het kan onmogelijk zou maken. Ook willen we de feiten horen waarom dit evenement wel of geen doorgang kan vinden", aldus Schouw.
Schouw wil ook weten of sindsdien haatpredikers het land zijn uitgezet of er de toegang tot Nederland is geweigerd.
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En vind je dat een goede zaak?
Ik weet niet wat een juiste beslissing is. Moet je iemand wel laten spreken, of niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En vind je dat een goede zaak?
Precies. Gewoon eens een keer duidelijk grenzen stellen nu. Het is wel mooi geweest met al die radicale zieke geesten. Gewoon de toegang tot Nederland ontzeggen; stuk voor stuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.
Wie dat niet doet is niet goed voor zijn land en mag ook de grens over getieft worden wat mij betreft.
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een beetje zoals een fire fighter het vuur uitblust.
die keken toch de andere kant op die lafaards en weg-met-ons predikers, bummer zegquote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De politiek lijkt wakkergeschud. Het is nota bene D66 - veel gekker moet het niet worden - dat om opheldering vraagt:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-imams-rijswijk.html
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is normaal dat je aanvallen op je land, inwoners, wetten, normen en waarden, bij de grens stopt.
Wie dat niet doet is niet goed voor zijn land en mag ook de grens over getieft worden wat mij betreft.
Het is allemaal voor het goede doel he.... dus je moet je dan maar afvragen waar je centen zullen belanden, maar ik denk dat ik wel weet waar een groot deel van die centen heen zullen gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Yes, ik heb een stand weten te bemachtigen, kan ik daar mijn spotprenten verkopen!
Lekker geld verdienen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze ook niet-moslims in nood helpen?quote:Laten wij ons inzetten om genadig te zijn voor diegenen die het minder hebben, waar dan ook ter wereld.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 15:29:32 ]
Dit gaat om een mening die voor 100% bestaat uit aanvallen op ons land en inwoners.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het uiten van een mening is ook geen aanval op het land en ook geen aanval op de inwoners.
Jaja, en voor hele leuke vrolijke mensen.. Ik heb allemaal mooie tekeningen over het geloof waarmee ik grapjes maak, dat zullen zij wel waarderen of grappig vinden toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is allemaal voor het goede doel he.... dus je moet je dan maar afvragen waar je centen zullen belanden, maar ik denk dat ik wel weet waar een groot deel van die centen heen zullen gaan.
Volgens Pala is het, wat wij noemen vrijheid van meningsuiting, onderdrukken en beledigen van de islam. Het is dus maar net hoe je er tegen aan kijkt en wat jouw normen en waarden zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.
Het uiten van een mening is ook geen aanval op het land en ook geen aanval op de inwoners.
Ik ben ook redelijk verbaasd. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
die keken toch de andere kant op die lafaards en weg-met-ons predikers, bummer zeg
Er is in deze dan ook geen compromis mogelijk, geen gulden middenweg, geen water bij de wijn. De kwestie is zwart-wit. Voor of tegen. En daar houdt een laf volkje zoals wij niet zo van, van duidelijkheid. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de moslim'achtige vijand die tenminste ergens voor staat en voor zijn mening uitkomt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Volgens Pala is het, wat wij noemen vrijheid van meningsuiting, onderdrukken en beledigen van de islam. Het is dus maar net hoe je er tegen aan kijkt en wat jouw normen en waarden zijn.
Mag ik hieruit concluderen dat jij het fijn vindt om in een land te wonen waar je andere bevolkingsgroepen mag beledigen en kwetsen (maar niet haatzaaien)?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, en voor hele leuke vrolijke mensen.. Ik heb allemaal mooie tekeningen over het geloof waarmee ik grapjes maak, dat zullen zij wel waarderen of grappig vinden toch?
We leven immers in een democratisch land met vrijheids van meningsuiting!
Het hersenspoelen van mensen dmv een totalitaire vijandige ideologie is misschien geen fysieke aanval op de inwoners van Nederland, het kan daar wel degelijk tot leiden. Ik zou me geen illusies maken als ik jou was mbt de haat de gespuwd wordt door dit soort haat-Salafisten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Onze wetten liggen in het debat regelmatig onder vuur omdat mensen ze willen veranderen, kijk eens op dit forum hoeveel mensen het niet eens zijn met wetten en normen en waarden. Vrijheid van meningsuiting behoort ook tot onze normen en waarden toch is dat beperkt en is niemand vanwege die beperkingen het land uitgezet, die beperkingen hebben zelfs goedkeuring gekregen van het parlement.
Dat mag natuurlijk best, er is hier ook weinig meer om trots op te zijn. Mogelijk is de dijken doorsteken nog de beste optie maar zelf aardbevingen veroorzaken is een goede tweede keus.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit gaat om een mening die voor 100% bestaat uit aanvallen op ons land en inwoners.
Ze moeten hun naam ook wel waar maken natuurlijk anders zou de hele ophef ook nog voor niets zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef Pharmacist het volgende:
Ik zou me geen illusies maken als ik jou was mbt de haat de gespuwd wordt door dit soort haat-Salafisten.
Denk jij dat de komst van dit soort sprekers naar evenementen in Nederland schadelijk is voor Nederland?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:32 schreef Wespensteek het volgende:
Ze moeten hun naam ook wel waar maken natuurlijk anders zou de hele ophef ook nog voor niets zijn.
Beledigen? nee, dat is vrijheid van meningsuiting en ja dat vind ik fijn dat ik in zo`n land mag wonen, dat andere mensen hier niet mee kunnen leven of kunnen omgaan is een ander verhaal, die moeten lekker oprotten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij het fijn vindt om in een land te wonen waar je andere bevolkingsgroepen mag beledigen en kwetsen (maar niet haatzaaien)?
Het uiten van een radicale mening, die alles veracht waar het Westen voor staat, is wel DEGELIJK een aanval op Nederland en haar inwoners.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind jij. De ander kan dat natuurlijk best als beledigend ervaren, begrijp je?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Beledigen? nee, dat is vrijheid van meningsuiting...
Kan jij leven met iemand die jou beledigt? Zo ja, vanwaar jouw nogal heftige reactie op de komst van deze figuren?quote:en ja dat vind ik fijn dat ik in zo`n land woon, dat andere mensen hier niet mee kunnen leven of kunnen omgaan is een ander verhaal, die moeten lekker oprotten.
Zelfs al zou Nederland nee zeggen dan word zij nog terug gefloten door Brussel....quote:Op maandag 16 februari 2015 15:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is in deze dan ook geen compromis mogelijk, geen gulden middenweg, geen water bij de wijn. De kwestie is zwart-wit. Voor of tegen. En daar houdt een laf volkje zoals wij niet zo van, van duidelijkheid. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de moslim'achtige vijand die tenminste ergens voor staat en voor zijn mening uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |