SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd ik zelfs misselijk van.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Die zitten ook in je doos.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werd ik zelfs misselijk van.
Zal het nu doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
nou bedankt Willoow voor het niet zetten in een spoiler
te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen daquote:
HAHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen da
Hoop het niet.quote:
Dat is ook zo, maar goed, het werd vrij rauw op je gek gelegd. Daarvoor was het een soort pingpong, lemmings, Sega en weet ik hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, mja, het is maar een game uiteindelijk.
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt ook geen bevredigend antwoord gegeven op mijn vraag, bieteltje
een correct antwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met wat voor een antwoord kan u bevredigen, de heer Voederbietel?
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.quote:
mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.
Mocht je willen puppy.quote:
Ja jij bent van de vulploeg.quote:
Ik ben 21, maar dat wist je al toch?quote:
Je bent ook heel erg downie.quote:
Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef Ik Catkiller het volgende:
Zag pas op Discovery Monsters Inside Me en zo'n man had die dingen ook denk, die ging gezond eten en toen werd zo'n worm boos en die kwam er in de nacht dus uit en toen dacht hij dat hij keihard moest schijten en toen voelde hij dat ding dus langs zijn been heen krioelen.
daarom iedere dag friet en pizzaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?
Whuhahaha.quote:
Nee, maar beter gekookte groentes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom iedere dag friet en pizza
Geloof je me niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Whuhahaha.
Fylax pubertje ga je tanden poetsen en naar bed.
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?
Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.quote:
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.
Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.
Waardeloze tag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar beter gekookte groentes.
Spinazie vooral
Jonge mensen moeten er lekker op uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
extra proteïne tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL
waarom koop je die shitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL
Dat bedoel ik. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van sla om dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
verraderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB
Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.
ik wil best een co-op radioshow met jou en hoinkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Radio waar Fylax draait is altijd beter.
Dankjewel. Ik bedoel het allemaal goed, een beetje jammer dat het soms gezien wordt als aandacht trekken. Ik wil alleen maar gezelligheid brengen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?
Ik vind het leuk .
Dank dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best een co-op radioshow met jou en hoink
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jouw zure kut niet zeggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik down was...... Zie hier een echte met down
jouw*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen
Je bedoelt: jouw zure kutquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen
ja lekker boeiend ook weer, kies maar 1. Vind beide goed in dit gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr
Gewoon eigen muziek opzetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
daar draaien ze hardstyle/(happy)hardcore
Doei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal
Ja eigenlijk wel he ... ben ook een mongool eigenlijk om muziek te luisteren wat ik helemaal niet leuk vindquote:
'Kan ik van jou niet zeggen, zure kut' is beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr
Yo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB
Ik heb nou lekker rustige muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he ... ben ook een mongool eigenlijk om muziek te luisteren wat ik helemaal niet leuk vind
Rustig Ettoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!
Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!
Jij en ik, naar buiten... NU.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?
ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nou lekker rustige muziek.
Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hehehquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ze draaien nu happy hardcore, dus dat luister ik nog even af, [onleesbare zin], maar dat gaat geen rustige muziek worden
Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef hoink581 het volgende:
Draaien met Fylax.Zolang z'n stem nog niet is ingedaald met z'n ballen gaat er niets gebeuren.
Ik luister naar jazz/soul nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek worden
Wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.
Die shit was echt fucking briljant.quote:
Heb het gemist.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die shit was echt fucking briljant.
quote:
Was dat echt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die shit was echt fucking briljant.
Hork belde in via skype ofzo en nam fylax een beetje in de zeik. Beste Fylax Friday tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Was dat echt?
Wat was er gebeurd dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk moet ik eens gaan proberen Skype door de zenden naar virtual DJ.
heerlijk man, het is vrijdag hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
Wat een baggermuziek is het eigenlijk toch ook.
Zaterdag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heerlijk man, het is vrijdag haha
True.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heerlijk man, het is vrijdag haha
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
Wat een baggermuziek is het eigenlijk toch ook.
Dat is ook bagger ja, Party Animals is echter wel nog om aan te horen.quote:
Dat snapte ik eerst ook niet totdat meneer trots vertelde hoe hij shit op school regelt: "als een leraar mr. niet de voorkeursbehandeling geeft die hij meent te krijgen gaat hij naar de coördinator om het zo via zijn slachtofferrol af te dwingen."quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.
Voor mij nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja oke, maar voelt nog als de vrijdagavond
wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat snapte ik eerst ook niet totdat meneer trots vertelde hoe hij shit op school regelt: "als een leraar mr. niet de voorkeursbehandeling geeft die hij meent te krijgen gaat hij naar de coördinator om het zo via zijn slachtofferrol af te dwingen."
Die houding hekel ik ten zeerste. Ik zie hetzelfde hier op Fok een beetje terug.
Hij is 15, dat trekt wel bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah hij is wel 'n mongool omdat ie pvv fan is.
awhhquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor mij niet![]()
Morgen gewoon 8 uur opstaan
sta je ook altijd met de handjes in de lucht terwijl er kleurpoeder over je heen gegooid wordt door hipsters?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah hij is wel 'n mongool omdat ie pvv fan is.
Jelly?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
sta je ook altijd met de handjes in de lucht terwijl er kleurpoeder over je heen gegooid wordt door hipsters?
Haasquote:
Enigszins.quote:
Ach ja, als de PVV een keer flink wint is het een half jaar later ook voorgoed voorbij met dat partijtje.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja hij mag gelukkig nog niet stemmen in tegenstelling tot Pittige Ria op m'n werk.
bek dichtquote:
ik las dat je morgen weer draait trouwens, hoe laat¿quote:
9quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik las dat je morgen weer draait trouwens, hoe laat¿
aitquote:
JAWELquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar toch geen carnavalsmuziek he?
Oh laat maar dan.quote:
Jelly dat ik tenminste wel met tieten kan spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen mantieten en een paar vetrolletjes, ja toch?
Die zit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jelly dat ik tenminste wel met tieten kan spelen
quote:
Ben nog te wakker om te gaan slapen.quote:
Beter hou je het gewoon bij Tupac gvd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga dit de hele tijd aanvragen bij de volgende Radio KLB om jullie te trollen
Of niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter hou je het gewoon bij Tupac gvd.
ja kan je nog wakker blijven met je jazz?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nog te wakker om te gaan slapen.
Ik hou van jazz.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja kan je nog wakker blijven met je jazz?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn ff goede muziek luisteren, gaat dat wel over.
quote:
Sorry hoor, dat ik je muziek niet tof vind.quote:
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik je muziek niet tof vind.
Outside is beter.quote:
Nah, wil nou gewoon niet slapen omdat dan voor mijn gevoel de dag weer sneller begint straksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mwuah, meer iets voor de zondagavond ofzo
Nu wil ik muziek waar ik wakker bij blijf
lkkrquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan allebei in m'n playlist.
genoeg classics die nu kunnen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nah, wil nou gewoon niet slapen omdat dan voor mijn gevoel de dag weer sneller begint straks![]()
Maar jazz kan altijd wel![]()
Klassiek moet je wel echt voor zitten.
Moet inloggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)8CPRw83MjCJRzXAvpEee
mijn top 100 van 2014
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat gevoeligers voor jou dan
niks mis met dat nummerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat gevoeligers voor jou dan
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga je serieus morgen carnaval draaien?
die oude hollands hakkuh shit is fucking vet manquote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
die oude hollands hakkuh shit is fucking vet man
battiequote:
welterustenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ga slapen, truste boys en Willoow.
Klinkt bijna als black metal dit.quote:
Hey BlueMagequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt bijna als black metal dit.
Zo voel ik me ook de laatste tijd, Frank.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.
Nope. Verbaasde me er enkel over dat je dat ene spelletje gespeeld had omdat dat volgens mij ergens uit de jaren 80 stamt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben 21, maar dat wist je al toch?
dagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:52 schreef voederbietel het volgende:
Nou ja, dan ga ik ook maar slapen.
whyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:13 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
gvd wat een bullshit is dit toch
Omdat moslima's op deze manier makkelijk kunnen zondigen.quote:
quote:
fijne Valentijnsdagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 05:01 schreef DjeDje het volgende:
Nee neee grapje. Ik ga gewoon slapen.
Hebben jullie gemeatquote:Op zaterdag 14 februari 2015 05:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom net thuis van het stappen en wil bij deze graag even bevestigen dat Herman geen held is. Gr
Jij ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 05:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fijne Valentijnsdag
Heb je mijn rozen al gehad?
Ga dan ook eerder slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 05:15 schreef DjeDje het volgende:
Wat een stomme tijd, mega veel honger..
Wachten tot ze terugkomtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben alleen in het huis van mijn vriendin.. wat zal ik gaan doen?
Ja en in de tussentijd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wachten tot ze terugkomt
Over verschillende objecten ejaculeren zodat het meer jullie huis is.quote:
Beste tip tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Catkiller het volgende:
Over verschillende objecten ejaculeren zodat het meer jullie huis is.
Ik kom wel ff langsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
hou gewoon je bekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:51 schreef chroestjov het volgende:
http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-woodford-reserve-70cl#tab1
Dit is mijn nieuwe favoriete drank aller tijden.
Doe een kekke omslag in je broekspijp.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
ligt eraan hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed idee, ik denk dat ik dat ook hier even ga doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over verschillende objecten ejaculeren zodat het meer jullie huis is.
Heb je al die tijd je zaad aan het verkeerde geslacht geofferd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Vervelend als je ineens hommo blijkt te zijn zo in het weekend.
Is dit een hint? Wil je luisteraars?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben voor mezelf DJ-tje aan het spelen.
heb slijm in m'n keel wil je opvangen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:29 schreef hoink581 het volgende:
Meloewa wil gewoon mijn aandacht joh.
Wat gebeurt erquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:33 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
heb slijm in m'n keel wil je opvangen?
Nee, heb mijn mic niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit een hint? Wil je luisteraars?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:33 schreef hondebrokje het volgende:
heb slijm in m'n keel wil je opvangen?
Maarre, meloenenwa. Kenker effe op.quote:
er was een tijd dat jij liefde voor me had wat is dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, heb mijn mic niet bij.
[..]
[..]
Maarre, meloenenwa. Kenker effe op.
Ik gebruikte je om je ex-vriendje te jennen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:39 schreef hondebrokje het volgende:
er was een tijd dat jij liefde voor me had wat is deze
kan je ook een beetje plaatjes aan elkaar mixen? Dat hoor ik je eigenlijk nooit doen. Gisteravond luisterde ik ff naar de ONZ radio en had daar ook een nummertje aangevraagd en die hoorde ik een halve minuut van tevoren al aankomen zeg maarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben voor mezelf DJ-tje aan het spelen.
haha they see me rollin THE hate.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik gebruikte je om je ex-vriendje te jennen.
Dat kan ik niet remi. Het enige wat ik kan is op knopjes drukken en slap lullen. Ik vind de interactie leuk, niet per se dat mixen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:42 schreef remi1986 het volgende:
kan je ook een beetje plaatjes aan elkaar mixen? Dat hoor ik je eigenlijk nooit doen. Gisteravond luisterde ik ff naar de ONZ radio en had daar ook een nummertje aangevraagd en die hoorde ik een halve minuut van tevoren al aankomen zeg maar
kan dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag Skype doorvoeren naar virtual dj (heb geen extern deck) zodat ik luisteraars kan laten inbellen. Beetje zulke shit.
Ja, het moet kunnen. Maar het is allemaal een beetje ingewikkeld.quote:
Een recept voor fantastische chaos op donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag Skype doorvoeren naar virtual dj (heb geen extern deck) zodat ik luisteraars kan laten inbellen. Beetje zulke shit.
Precies.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
Een recept voor fantastische chaos op donderdagmiddag.
Ik bedoel dan meer de audio functie van Skype. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:47 schreef remi1986 het volgende:
ik heb met Open Broadcast Software vorig jaar wat NFL wedstrijden gestreamed. Dat werkt ook met webcams. Je kan dan op Connectcast.tv een accountje aanmaken en daar je livestream laten weergeven. Hou er wel rekening mee dat het behoorlijk wat bandbreedte kost, helemaal als je ook "gewoon" de radio-functie aanhebt.
klinkt allemaal onnodig moeilijk allemaalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik mijn mobiel als microfoon/extern audio apparaat aan mijn mac kan koppelen. Dan kan ik daarop Skype draaien en doorvoeren als 2e mic naar Virtual DJ.
Geen idee. Eerst moet dit lukken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Ga je dan ook interviews afnemen en op ten duur typetjes maken à la Edwin evers?
Ik vind die virtuele plug-ins onnodig moeilijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
klinkt allemaal onnodig moeilijk allemaal
joh...dat Virtual DJ is ook een baggerpakket. Altijd al geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind die virtuele plug-ins onnodig moeilijk.
Over hoe moeilijk hij het heeft gehad en hoe hij erachter kwam dat vriendschap een illusie is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst moet dit lukken.Mijn droom is om een diepte interview met Braddie te doen.
Precies. En ik kan het wel opnemen, maar live is toch leuker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
Over hoe moeilijk hij het heeft gehad en hoe hij erachter kwam dat vriendschap een illusie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |