extra proteïne tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL
waarom koop je die shitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL
Dat bedoel ik. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van sla om dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
verraderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB
Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.
ik wil best een co-op radioshow met jou en hoinkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Radio waar Fylax draait is altijd beter.
Dankjewel. Ik bedoel het allemaal goed, een beetje jammer dat het soms gezien wordt als aandacht trekken. Ik wil alleen maar gezelligheid brengen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?
Ik vind het leuk .
Dank dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best een co-op radioshow met jou en hoink
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jouw zure kut niet zeggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik down was...... Zie hier een echte met down
jouw*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen
Je bedoelt: jouw zure kutquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen
ja lekker boeiend ook weer, kies maar 1. Vind beide goed in dit gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr
Gewoon eigen muziek opzetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
daar draaien ze hardstyle/(happy)hardcore
Doei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |