Ik ben 21, maar dat wist je al toch?quote:
Je bent ook heel erg downie.quote:
Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef Ik Catkiller het volgende:
Zag pas op Discovery Monsters Inside Me en zo'n man had die dingen ook denk, die ging gezond eten en toen werd zo'n worm boos en die kwam er in de nacht dus uit en toen dacht hij dat hij keihard moest schijten en toen voelde hij dat ding dus langs zijn been heen krioelen.
daarom iedere dag friet en pizzaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?
Whuhahaha.quote:
Nee, maar beter gekookte groentes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom iedere dag friet en pizza
Geloof je me niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Whuhahaha.
Fylax pubertje ga je tanden poetsen en naar bed.
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?
Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.quote:
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.
Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.
Waardeloze tag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar beter gekookte groentes.
Spinazie vooral
Jonge mensen moeten er lekker op uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |