SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd ik zelfs misselijk van.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Die zitten ook in je doos.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werd ik zelfs misselijk van.
Zal het nu doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
nou bedankt Willoow voor het niet zetten in een spoiler
te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen daquote:
HAHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen da
Hoop het niet.quote:
Dat is ook zo, maar goed, het werd vrij rauw op je gek gelegd. Daarvoor was het een soort pingpong, lemmings, Sega en weet ik hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, mja, het is maar een game uiteindelijk.
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt ook geen bevredigend antwoord gegeven op mijn vraag, bieteltje
een correct antwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met wat voor een antwoord kan u bevredigen, de heer Voederbietel?
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.quote:
mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.
Mocht je willen puppy.quote:
Ja jij bent van de vulploeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |