Kan er even niet opkomen,quote:

we zijn nu met z'n drieën en dat is irritantquote:

niet mijn probleemquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn nu met z'n drieën en dat is irritant

Toen ik het speelde had ik nog geen idee wat het inhieldquote:

Was toen een redelijk controversieel spel,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik het speelde had ik nog geen idee wat het inhield

haha vetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je nu gewoon in de browser spelen
http://3d.wolfenstein.com/

Met wat voor een antwoord kan u bevredigen, de heer Voederbietel?quote:

Bazenspelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was toen een redelijk controversieel spel,

Wolvenstein, heeft toen weleens het nieuws gehaald dacht ik. Hakenkruizen, levels die je moest beindigein door kopstukken van nazi-Duitsland te verslaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bazenspel![]()
Ik wilde het toen laten zien op school maar dat mocht niet

wow wordt hardstyle daar gewaardeerd? Als ik dat hier aanvraag, gooit iedereen zijn pc uit het raam denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
luister gezellig mee
dj fokker
ONZ / [GUTTER-FM] #74 Fokker89 lekt

Gewoon aanvragenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow wordt hardstyle daar gewaardeerd? Als ik dat hier aanvraag, gooit iedereen zijn pc uit het raam denk ik

ik gooi niet mijn pc uit het raam maar dan zet ik je wel driedubbel zo hard op mijn shitlistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wow wordt hardstyle daar gewaardeerd? Als ik dat hier aanvraag, gooit iedereen zijn pc uit het raam denk ik

sta ik op je shitlistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gooi niet mijn pc uit het raam maar dan zet ik je wel driedubbel zo hard op mijn shitlist

Ja, mja, het is maar een game uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wolvenstein, heeft toen weleens het nieuws gehaald dacht ik. Hakenkruizen, levels die je moest beindigein door kopstukken van nazi-Duitsland te verslaan.
Ik werd er altijd een beetje draaierig van, misselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |