Met niet erkend bedoel ik de producten die voortkomen van mensen die zijn vreemdgegaan.quote:
Ik mis windows 95.quote:
lol, lekkere familiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met niet erkend bedoel ik de producten die voortkomen van mensen die zijn vreemdgegaan.
in die categorie val ik niet hoop ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met niet erkend bedoel ik de producten die voortkomen van mensen die zijn vreemdgegaan.
Achja, het is wat.quote:
Ik speelde daar vroeger altijd een geweldig spelletje op, Colonization of iets dergelijks. Kon je de Engelsen, Nederlanders, Fransen en dergelijke zijn. Had je Indianen en dergelijke. Moest je een fort bouwen. Erg leuk spel.quote:
Jaaa, dat spelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik speelde daar vroeger altijd een geweldig spelletje op, Colonization of iets dergelijks. Kon je de Engelsen, Nederlanders, Fransen en dergelijke zijn. Had je Indianen en dergelijke. Moest je een fort bouwen. Erg leuk spel.
Ik was echt pro in bumpy. Deed dat echt uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef remi1986 het volgende:
Voorloper van de Civilization serie ... Ook van Sid Meier
En?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet even denken, ik heb nog zo'n geweldige film. Ik vind die films waar je zo'n naar gevoel aan over houdt geweldig.
Bumpy, is dat ook een spelletje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was echt pro in bumpy. Deed dat echt uren achter elkaar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was echt pro in bumpy. Deed dat echt uren achter elkaar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je nou The Road gezien of wat?
geen zinquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)9b0447124a6d7e779080
kom spelen
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bumpy, is dat ook een spelletje?
Toen was ik nog heel jongquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |