SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd ik zelfs misselijk van.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.

Die zitten ook in je doos.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werd ik zelfs misselijk van.

Zal het nu doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
nou bedankt Willoow voor het niet zetten in een spoiler

te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen daquote:

HAHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
te laat, ik heb mijn organen er al uitgekotst. ik ga ieder moment dood nu. ik wil nog even zeggen da

Hoop het niet.quote:

Dat is ook zo, maar goed, het werd vrij rauw op je gek gelegd. Daarvoor was het een soort pingpong, lemmings, Sega en weet ik hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, mja, het is maar een game uiteindelijk.

jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt ook geen bevredigend antwoord gegeven op mijn vraag, bieteltje
een correct antwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met wat voor een antwoord kan u bevredigen, de heer Voederbietel?

Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.quote:

mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zuur de laatste tijd, voeder.

Mocht je willen puppy.quote:

Ja jij bent van de vulploeg.quote:

Ik ben 21, maar dat wist je al toch?quote:

Je bent ook heel erg downie.quote:

Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef Ik Catkiller het volgende:
Zag pas op Discovery Monsters Inside Me en zo'n man had die dingen ook denk, die ging gezond eten en toen werd zo'n worm boos en die kwam er in de nacht dus uit en toen dacht hij dat hij keihard moest schijten en toen voelde hij dat ding dus langs zijn been heen krioelen.

daarom iedere dag friet en pizzaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gezond eet. Vooral als je dingen als sla gaat eten.

Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?

Whuhahaha.quote:

Nee, maar beter gekookte groentes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom iedere dag friet en pizza

Geloof je me niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Whuhahaha.
Fylax pubertje ga je tanden poetsen en naar bed.

Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mensen jou beledigen wordt het nu toch gezien als crewbash?

Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.quote:

ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.

Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, fylax bedoelt het allemaal prima. Nog niet zo zeer een crewbash, waarom zou je iemand beledigen die leuk mee doet?
Er wordt al tijden gezegd at FOK! dood is, al dan niet waar, maar jonge energie is altijd pirma.

Waardeloze tag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het boeit mij geen reet. Maar blijft vooral tof doen om je waardeloze tag waar je weinig tot niks voor hebt hoeven doen.

Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar beter gekookte groentes.
Spinazie vooral

Jonge mensen moeten er lekker op uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]

extra proteïne tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL

waarom koop je die shitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL

Dat bedoel ik. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van sla om dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]

verraderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB

Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap dat gehaat op Fylax ook niet zo altijd.
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zorg voor jonge energie op FOK ja, of dat ga ik proberen, startend op de weblog.

ik wil best een co-op radioshow met jou en hoinkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Radio waar Fylax draait is altijd beter.

Dankjewel. Ik bedoel het allemaal goed, een beetje jammer dat het soms gezien wordt als aandacht trekken. Ik wil alleen maar gezelligheid brengen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, ik snap best dat 'ie af en toe wel erg aanwezig is hoor, maar goed, hij doet dat uit enthousiasme, iets afkraken is altijd makkelijker dan iets te prijzen. Hij doet het enthousiasme, soms iets te, maar ja, is dat nou zo erg?
Ik vind het leuk .
Dank dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
We moeten ergens beginnen en jij hebt een begin. Of het al dan niet lukt, dat maakt op zich geen ene flikker uit, je probeert het en dat is een pluim waard.

Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best een co-op radioshow met jou en hoink

hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jouw zure kut niet zeggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik down was...... Zie hier een echte met down

jouw*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen

Je bedoelt: jouw zure kutquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben tenminste vrolijk en heb lol in mijn leven. Kan ik van jou zure kut niet zeggen

ja lekker boeiend ook weer, kies maar 1. Vind beide goed in dit gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr

Gewoon eigen muziek opzetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
daar draaien ze hardstyle/(happy)hardcore

Doei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal

Ja eigenlijk wel he ... ben ook een mongool eigenlijk om muziek te luisteren wat ik helemaal niet leuk vindquote:

'Kan ik van jou niet zeggen, zure kut' is beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr

Yo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB

Ik heb nou lekker rustige muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he ... ben ook een mongool eigenlijk om muziek te luisteren wat ik helemaal niet leuk vind

Rustig Ettoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!

Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!

Jij en ik, naar buiten... NU.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?

ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nou lekker rustige muziek.

Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]

hehehquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ze draaien nu happy hardcore, dus dat luister ik nog even af, [onleesbare zin], maar dat gaat geen rustige muziek worden

Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef hoink581 het volgende:
Draaien met Fylax.Zolang z'n stem nog niet is ingedaald met z'n ballen gaat er niets gebeuren.

Ik luister naar jazz/soul nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek worden

Wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |