'Kan ik van jou niet zeggen, zure kut' is beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bedoelt: jouw zure kut
Of je bedoelt: kan ik van jou, zure kut, niet zeggen
Maar hoe je het nu zegt klopt niet helemaal
Gr
Yo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb hier nog een hoop afleveringen van series die ik deze week nog niet heb gekeken liggen.
welterusten alvast allemoal
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:01 schreef remi1986 het volgende:
sorry jongens maar Radio ONZ gaat het echt wel winnen van Radio KLB
Ik heb nou lekker rustige muziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he ... ben ook een mongool eigenlijk om muziek te luisteren wat ik helemaal niet leuk vind
Rustig Ettoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!
Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
NU HEB IK ER GENOEG VAN! SCHRIJF GEWOON GOED NEDERLANDS, STELLETJE PUBERS!!!!! MET JULLIE GSM-EN EN TELEFOONS EN ANDERE ROTZOOI!
Jij en ik, naar buiten... NU.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Etto pls doe nrml mn je knt tg gwn lzn?
ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nou lekker rustige muziek.
Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n onbespoten 'biologische' sla. 2 slakjes, 3 spinnetjes en nog een berg luizen.moet je als vegetarier niet eten LOL
hehehquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil voortaan best even op je sla spuiten voordat je hem opeet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ze draaien nu happy hardcore, dus dat luister ik nog even af, [onleesbare zin], maar dat gaat geen rustige muziek worden
Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:13 schreef hoink581 het volgende:
Draaien met Fylax.Zolang z'n stem nog niet is ingedaald met z'n ballen gaat er niets gebeuren.
Ik luister naar jazz/soul nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze draaien nu happy hardcore dus luister ik nog ff af, anders ga ik ook mooi eigenlijk muziek luisteren, maar dat gaat geen rustige muziek worden
Wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me helemaal kapot gelachen toen Hork in de uitzending was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |