Ik gebruikte je om je ex-vriendje te jennen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:39 schreef hondebrokje het volgende:
er was een tijd dat jij liefde voor me had wat is deze
kan je ook een beetje plaatjes aan elkaar mixen? Dat hoor ik je eigenlijk nooit doen. Gisteravond luisterde ik ff naar de ONZ radio en had daar ook een nummertje aangevraagd en die hoorde ik een halve minuut van tevoren al aankomen zeg maarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben voor mezelf DJ-tje aan het spelen.
haha they see me rollin THE hate.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik gebruikte je om je ex-vriendje te jennen.
Dat kan ik niet remi. Het enige wat ik kan is op knopjes drukken en slap lullen. Ik vind de interactie leuk, niet per se dat mixen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:42 schreef remi1986 het volgende:
kan je ook een beetje plaatjes aan elkaar mixen? Dat hoor ik je eigenlijk nooit doen. Gisteravond luisterde ik ff naar de ONZ radio en had daar ook een nummertje aangevraagd en die hoorde ik een halve minuut van tevoren al aankomen zeg maar
kan dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag Skype doorvoeren naar virtual dj (heb geen extern deck) zodat ik luisteraars kan laten inbellen. Beetje zulke shit.
Ja, het moet kunnen. Maar het is allemaal een beetje ingewikkeld.quote:
Een recept voor fantastische chaos op donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag Skype doorvoeren naar virtual dj (heb geen extern deck) zodat ik luisteraars kan laten inbellen. Beetje zulke shit.
Precies.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
Een recept voor fantastische chaos op donderdagmiddag.
Ik bedoel dan meer de audio functie van Skype. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:47 schreef remi1986 het volgende:
ik heb met Open Broadcast Software vorig jaar wat NFL wedstrijden gestreamed. Dat werkt ook met webcams. Je kan dan op Connectcast.tv een accountje aanmaken en daar je livestream laten weergeven. Hou er wel rekening mee dat het behoorlijk wat bandbreedte kost, helemaal als je ook "gewoon" de radio-functie aanhebt.
klinkt allemaal onnodig moeilijk allemaalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik mijn mobiel als microfoon/extern audio apparaat aan mijn mac kan koppelen. Dan kan ik daarop Skype draaien en doorvoeren als 2e mic naar Virtual DJ.
Geen idee. Eerst moet dit lukken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Ga je dan ook interviews afnemen en op ten duur typetjes maken à la Edwin evers?
Ik vind die virtuele plug-ins onnodig moeilijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
klinkt allemaal onnodig moeilijk allemaal
joh...dat Virtual DJ is ook een baggerpakket. Altijd al geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind die virtuele plug-ins onnodig moeilijk.
Over hoe moeilijk hij het heeft gehad en hoe hij erachter kwam dat vriendschap een illusie is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst moet dit lukken.Mijn droom is om een diepte interview met Braddie te doen.
Precies. En ik kan het wel opnemen, maar live is toch leuker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
Over hoe moeilijk hij het heeft gehad en hoe hij erachter kwam dat vriendschap een illusie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |