De grootste dacht ik inderdaad. Tsja die affiches zijn allemaal best aardig, maar het nodigt me nooit uit om er een kijkje gaan te nemenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Haha het festival komt nooit meer van het image af van wat die joker daar neerzet
Maar, feit is wel dat het festival tegenwoordig een ontzettend breed en veelzijdig programma neerzetEn met 185.276 bezoekers, is het één van de grootste (of de grootste zelfs?) festivals van NL
Ik ben inmiddels 3 keer geweest, de eerste keer was inderdaad 3 dagen lang Jovink, Normaal, Mooi Wark, etc.. Bier zuipen, feesten en door de gevallen regen: veel modder. Fantastisch mooi, maar na 2 dagen had ik het ook echt wel weer gezien, de laatste dag lag ik vroeg op bedquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De grootste dacht ik inderdaad. Tsja die affiches zijn allemaal best aardig, maar het nodigt me nooit uit om er een kijkje gaan te nemen. Krijg er altijd zo'n "boers" gevoel bij.
Het is voor mij iets te ver weg om een dagje heen te gaan. En de lineups vind ik vaak wel ok, maar ook nou niet om te zeggen wouw wat geweldig. Al zie ik nu dat Flogging Molly ook komen en die zijn best geinig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 3 keer geweest, de eerste keer was inderdaad 3 dagen lang Jovink, Normaal, Mooi Wark, etc.. Bier zuipen, feesten en door de gevallen regen: veel modder. Fantastisch mooi, maar na 2 dagen had ik het ook echt wel weer gezien, de laatste dag lag ik vroeg op bed
5 jaar later weer eens heen gegaan. En wat bleek: het hele festival was enorm gegroeid. Er waren ineens verschillende velden met muziek: Naast de gebruikelijke Hoofdpodium en andere tenten ook ineens een metalweide, theaterweide, fijnproeversweide (voor beginnend talent), reaggeweide etc.. En al die velden konden zo een zelfstandig mini-festival zijn, qua programmering, maar ook qua aankleding![]()
Het is gewoon een mooie afwisseling, een voordracht van Herman Brusselmans luisteren, meeschreeuwen met Sepultura en Monster Magnet, Luisteren naar Roosbeef die gedichtjes van Willem Wilmink op muziek zet en uiteindelijk feesten bij JovinkEn natuurlijk al die ongein die er op het hele veld te vinden is, daarmee zijn ze bijv. Lowlands de baas
Als je een 'boers' festival wil kan dat ook nog steeds, maar als je dat niet wil, loop je gewoon een stukje verderIk zou zeggen: gewoon eens een dagje gaan kijken, voor het geld (dagkaart: ¤30) hoef je het niet te laten..
Er staan altijd wel een paar leuke grote namen, maar ik merk dat ik vooral aan mijn trekken kom bij de kleinere podia. Zoals Roadhouse, waar veel garage/stoner rock/punk stondquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Flogging Molly dus headliner, die hebben ze ook weleens beter gehad?
Wat ga je zoal zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef Gehenna het volgende:
Het programma is sowieso aardig uitgebreid sinds het aanmaken van het topic, is plemp de tussenstand hier maar even neer
Muziek:
AFTERPARTEES // ALPHEUS FT. RUDE RICH // ANDY FRASCO (USA) // ANOUK // BACIAMOLEMANI (IT) // BAGGI BEGOVIC // BASSJACKERS // BÖKKERS // BEN MILLER BAND (USA) // BILLY THE KIT // BIRDS THAT CHANGE COLOUR (BE) // BJ BAARTMANS // BLUES PILLS (SWE/USA) // BOH FOI TOCH // BONGO BOTRAKO (ESP) // BY THE RIVERS // BZB // CAIRO LIBERATION FRONT // CASA DE LA MUERTE // CLAUDE HAY & THE GENTLE ENEMIES (AUS) // DAN OWEN (UK) // DE NOZEMS // DEATH ALLEY // DJ VERON // DOCTOR KRÁPULA (COL) // EPTIC // FIDDLER'S GREEN (DUI) // FLAMINGO TOURS (SPA) // FLOGGING MOLLY (USA) // HOFFMAESTRO (SWE) // HYMN FOR HER (VS) // JACK BROADBENT // JACK PAROW (ZAF) // JOHN COFFEY // JOOST VAN BELLEN // JUNGLE BY NIGHT // KADAVAR (DE) // KATZENJAMMER (NOR) // KOVACS // LEEWAYS // MEMPHIS MANIACS // MIKE HAWKINS // MIKE MAGO // MONEY & THE MAN // MY BABY (NL/NZL) // PANKO (SP) // PLORK & DE AANNEMERS // PROXY // RAKETKANON // RALVERO // RATTLESNAKE SHAKE // RAVE VAN FORTUIN // SAY YES DOG // SHAKING GODSPEED // SHANTEL (DE) // SIDNEY SAMSON // SKIP&DIE // SOVIET SUPREM (FR) // SUE THE NIGHT // SUGARTOOSH // TENTEMPIÉS // THE BABOONS (BE) // THE DEAF // THE DIRTY DADDIES // THE GOON MAT & LORD BERNARDO (BEL) // THE HOT SPROCKETS (UK) // THE KILKENNY'S (IRL) // THE MINUTES // THE ODDWORD // THE URBAN VOODOO MACHINE (UK) // THE WETNECKS // TJERK & LIQUID SUNSHINE // TOO MANY ZOOZ (USA) // TOY DOLLS (UK) // TROMP, DE WAARD EN HENDRIX // UMEME AFRORAVE
Theater:
ABDELKADER BENALI // ANDRÉ MANUEL // DE BROMMERPROCESSIE // ELASKIETTENT // ELECTRIC CIRCUS MET MONO THE MONKEY // GEERT CHATROU // HARRY MERRY’S ALTERNATIEVE TOP 20 // HOELALA // LEX SCHAARS: LEZING OVER DE ACHTERHOEKSE TAAL // MARCEL RÖZER // MASTERCLASS REGGAE MET PIETER BOTH (BEEF!) // MATROESJKA // MEINDERT TALMA // PAUL HAENEN // PRENTJE MOMENTJE // PROF. DANIEL WIGBOLDUS – BUN I’J WEL OPENMINDED? // RORY DE GROOT // SID BOWFIN (UK) // SWINGDIGENTES (ESP) // THE ONE LOVE MACHINE BAND (DE) // THIJS KEMPERINK // UPLIFTING WORKSHOP // VINCENT BIJLO // VROUWEN KOMEN VAN VENUS EN MANNEN UIT DE ACHTERHOEK - FRANS MIGGELBRINK // ZINGENDE ZAAG DOOR ANNETTE SCHOLTEN EN NANKE FLACH
Muziek:quote:
twitter:zwartecross twitterde op donderdag 09-04-2015 om 12:00:18Attentie!THE KOOKS (@thekooksmusic): zondag 26 juli op de Zwarte Cross!Lees en luister meer:http://t.co/8T6g9HM4vt#zc15 #zwartecross reageer retweet
Tof!quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:07 schreef MrStock het volgende:
Voor mij wordt het de 7 e of 8e editie. Heb er weer zin in
BZB heb ik dan weer niets mee, net niet grappig. Of ik moet al ladderzat zijnquote:Ik weet het programma nooit. Zorg ervoor dat ik BZB zie, verder boeit het me eigk weinig, 'go with the flow' ofzoiets...
BZB valt qua muziek mee, maar heeft meer te maken met historie vanuit de vriendengroepquote:Op maandag 13 april 2015 11:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof!
[..]
BZB heb ik dan weer niets mee, net niet grappig. Of ik moet al ladderzat zijn
Ohja herkenbaar. Bij ons kwamen we niet verder dan "Koning Pinteman" van hunquote:Op maandag 13 april 2015 18:07 schreef MrStock het volgende:
[..]
BZB valt qua muziek mee, maar heeft meer te maken met historie vanuit de vriendengroep
Bij Annies in de Kroeg is toch wel een cult hit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ohja herkenbaar. Bij ons kwamen we niet verder dan "Koning Pinteman" van hun
mwoah, deze wel:quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bij Annies in de Kroeg is toch wel een cult hit.
Ik ken hem nog ookquote:
twitter:zwartecross twitterde op donderdag 23-04-2015 om 17:02:22Nieuwe namen! @MrPolska, Feuerengel, Weekend Warriors, @TheHeinoos en Jovink!Meer info:http://t.co/XeVBZ162o2#knappen #heyholetsgo #ZC15 reageer retweet
Niet kijken wat programma is, gewoon op het terrein gaan waar het feest is :pquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga op zaterdag. Wel zin in. Hoop op lekker weer. Nu nog even kijken waar ik zoal naartoe wil. Staat genoeg leuks in ieder geval.
Gelukkig heb ik een BOB, dus lekker veel bier drinken en 's nachts terug met de auto.
Haha, dat zou wel heel optimistisch zijnquote:
helaas, is hem niet geworden...quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb iemand die wellicht nog 2 dagkaarten voor zaterdag heefthoor ik als het goed is morgen
Mijn oom heeft er 1 op marktplaats staan: http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618quote:Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, is hem niet geworden...
iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft?
aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee te ver weg voor mij voor 1 dagje op en neer.
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan dan
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbij
'Boer' is sowieso een woord dat (in het westen) onterecht een negatieve klank heeft gekregenquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
Juist de laatste jaren is het minder boers geworden qua aanbod, zaken zoals de Dansvloer en de Reggaeweide waren er eerst niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
We hebben zelf ook ineens eentje overquote:Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, is hem niet geworden...
iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft?
Nog al ja... dan moeten er echt veel hem al gesmeerd zijn...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, die zijn dus al naar huis he. Maar aparte actie
wat kostte zo'n kaartje voor een dag?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Leuk voor de mensen die wel hebben betaald.
Begrijp het wel... toch een manier om extra omzet te genereren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, die zijn dus al naar huis he. Maar aparte actie
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volkquote:Op zondag 26 juli 2015 08:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Begrijp het wel... toch een manier om extra omzet te genereren.
Zwarte Cross vol staan?quote:Op zondag 26 juli 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volk
Als je het terrein af bent gegaan heb je geen betaalde kaart meer. Juist voor terugkomende mensen een goede actie.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volk
nope, 1x scannen en geen bandje of zoiets. Dus eraf is eraf.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Alle tenten stonden vol, op het terrein was verder niemand. Mensen die niet in een tent stonden rond 14:00 zijn zeiknat geregend en vertrokken. Gelukkig stonden we droog in de megatent.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Verder; wat zijn die boerenwijven lelijk zeg! Dik, ranzig en stinkend met van die korte pittige kapsels allemaal. En dan moeten ze de 25 nog passeren. Gelukkig is er nog zoiets als de Randstad vol mooie vrouwen die ook een bezoekje aan de Zwarte Cross brengen.
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:37 schreef Nielsch het volgende:
En dat hele predikaat "wij boeren op de ZC drinken het meeste bier" slaat ook nergens op. Ze kopen wellicht het meeste bier maar ik gok dat 70% van de gekochte biertjes door de lucht of gewoon simpelweg op de grond worden gegooid. Wat gelijk ook weer een bewijs is dat de uitkeringen die richting het platteland stromen te hoog zijn als je op die manier bier kan verspillen.
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzenquote:
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euroquote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzen
dat ga ik dit jaar ook maar eens doen, voor de 2016 editiequote:Op zondag 26 juli 2015 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euro
sixpack moet je winkelprijs voor betalenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:46 schreef ArnosL het volgende:
In verhouding zijn de camping kaarten nog goedkoper. Vorig jaar voor ¤75 een heel weekend op de camping gestaan. Krijg je als je op de camping komt en je entree ticket inlevert ook nog een sixpack water of een sixpack bier.
Het is geen onzin.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
Nou begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Het is goed knulquote:
Je moest gewoon een stempel halen, dan was er geen probleemquote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Volgens mij 5 muntjes bijbetalen als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Wel onzin. Bij een paar nummers per band worden wat restjes bier gegooid, vaak net een bodempje wat nog over is. Over de hele megatent gezien bv wordt er eigk niet zo gek veel gegooid.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
Sorry boertjequote:Op maandag 27 juli 2015 12:19 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel onzin. Bij een paar nummers per band worden wat restjes bier gegooid, vaak net een bodempje wat nog over is. Over de hele megatent gezien bv wordt er eigk niet zo gek veel gegooid.
Daarnaast weet ik niet waar jij rond gelopen hebt, maar jonge meiden met pittige kapsels heb ik amper gezien.
Die plamuurkoppen waar jij op geilt durven niet eens op de ZC te komen en hoeven wat mij betreft ook absoluut niet te komen....
Is dat een soort van gelukzaligheid als je op de trein staat te wachten?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef junkiexp het volgende:
En als je perrongeluk iemand aanstoot en zijn halve biertje is hij kwijt dan gaat het heel relaxt, geen probleem enz.
Wat een vooroordelen weer over de stad. En wie is "we" eigenlijk? Ik kom gewoon lekker. Whiehie ga je me tegen houden volgend jaar?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef junkiexp het volgende:
Nielsch is nou precies een bekrompen figuur wat we op de ZC niet willen hebben.
ZC is relaxt, lekkere wijven, lelijke wijven.
Af en toe wordt er een biertje gegooid maar het meeste wordt opgedronken, dat is ook zeker te merken aan de joligheid en geestelijke staat van de mensen die daar rond lopen.
Ik loop er zelf ook niet nuchter rond maar ik probeer wel een beetje de controle te houden, als een idioot laveloos door de modder te rollen is niet echt mijn ding.
Maar dat is leuke van de ZC, iedereen respecteert dat.
En als je perrongeluk iemand aanstoot en zijn halve biertje is hij kwijt dan gaat het heel relaxt, geen probleem enz.
Dat is een opluchting in verhouding met de stad hier.
Boeren zijn ok!
qua muziek:quote:
Het is nog niet 100% zeker (toch lastig dit jaar ivm een te koop staand huis). Heb de eerste twee keer best genoten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:10 schreef Gehenna het volgende:
Nog mensen naar Mañana Mañana binnenkort?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee te ver weg voor mij voor 1 dagje op en neer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, Randstad-Achterhoek. Stelt geen kont voor, Nederland is klein hoor.
Prima te doen, rond 10:30 vertrokken, rond 12:30 kwamen we daar aan met de auto. Niet gehaast, onderweg bij een pomp nog onze broodjes gegeten ed.
Prima tijd gehad, om 21:00 gingen we weer terug naar de Randstad.
Ik heb denk ik weinig gemist, alles wat ZC te bieden had hebben we wel een glimp van opgevangen:
-voorstelling Dominee Gremdaat (met een glimp van Supergrover)
-3 herriebands bij the Barn
-Memphis Maniacs
-motorcross gezien, en ook de damesoptocht
-AC/DC coverband gezien
-Normaal gezien
En nog tijd gehad om een shirt te scoren.
Prima dagje uit voor 3 eurotientjes
Tof! Ben benieuwd hoe dat is eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Kaartjes gewonnen voor Mañana Mañana
Superrelaxed. Overdag heerlijk chillen met goed (biologisch) eten en 's avonds swingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof! Ben benieuwd hoe dat is eigenlijk
quote:50.000 goedkope kaartjes voor Grote Denkers!
Een Grote Denker vertrouwt op de Zwarte Cross. Die koopt z’n kaartje blind. Nog voordat er één naam van de programmering bekend is hangt zijn ticket al boven zijn bed. Een Grote Denker streept trillend van opwinding de dagen af tot 21 juli 2016. Grote Denkers worden bovendien ieder jaar weer gigantisch gematst. Wil je ook een Grote Denker worden? Dat kan vanaf 21 november via onze site of bij Primera.
Dagkaarten voor vrijdag, zaterdag en zondag kosten maar 20 euro, in plaats van 30 euro!
De 3-dagenkaart kost maar 50 euro, in plaats van 80 euro!
En een Campingkaart kost maar 75 euro, in plaats van 125 euro!
Van iedere kaartsoort heeft Tante Rikie 10.000 stuks apart gelegd. De actie geldt zolang de voorraad strekt en sluit op 1 januari 2016.
En de muntprijs? Die blijft onveranderd op ¤ 2,30. Proost!
Schofterige voortrekkerij voor Zwarte Cross fanclub Harder!
Ben jij al fanclublid? Ja? Klasse! Nee? Klik dan HIER! Waarom?
Fanclubleden mogen als aller- allereerste al op 14 november hun bestelling aan Tante Rikie doorgeven. Dat is een week eerder dan de rest van de wereld!
Lid worden van de fanclub kost je maar 15 euro per jaar. Ten eerste krijg je dan 3x per jaar het Zwarte Cross magazine Harder! in de bus. Maar als fanclublid maak je ook de grootste kans op die megapopulaire ultragewilde superexclusieve caravankaarten. Én je hebt toegang tot het allergezelligste barretje op het festival: Café Harder! Én je krijgt dus voorrang bij kaartverkoop. Twijfel niet, word lid en maak jezelf medeschuldig aan dit onvervalste staaltje Achterhoeks nepotisme.
twitter:zwartecross twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:56:37Programmanieuws:De helden van Typhoon zullen op vrijdag 22 juli de Zwarte Cross komen laten beven!#ZC16 reageer retweet
Ik!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:40 schreef Paul_Mertens het volgende:
Dt jaar ben ik erbijj:) welke dames van hier durft met mij te gaan?:)
In m'n caravan, ook wel bekend als de sluthut.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef Paul_Mertens het volgende:
Waar vind ik jou dan? Achter de schermen zeker 😂
Die joker schijnt leraar te zijn buiten de ZC om..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:07 schreef Gehenna het volgende:
Haha wel mooi trouwens, dat hoe het festival ook gegroeid is, die joker zal ze altijd blijven achtervolgen
Maatschappijleer mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef MrStock het volgende:
[..]
Die joker schijnt leraar te zijn buiten de ZC om..
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Let op!
Het aantal verkochte kaarten op woensdag 8 juli om 12:00 uur:
Campingkaarten: 99% van 20.000
Vrijdag: 61% van 65.000
Zaterdag: 96% van 65.000
Zondag: 90% van 65.000
Waar het buiten lafjes regent, loopt de kaartverkoop dus echt storm...
www.zwartecross.nl/tickets
Gaat hard
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:23 schreef Opoefiets het volgende:
Dit jaar toch maar een stormbestendige tent aanschaffen?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:10 schreef Gehenna het volgende:
Of het zakje met de buitentent ook gewoon meenemen
Mijn tent heeft er precies zo bijgestaan en toch was alles nog droog van binnen :pquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Grappig om de cijfers van vorig jaar juli te zien in vergelijking met eind januari nu:
Kaartstanden maandag 25-1:
Camping 83% (vorige week 78%)
Vrijdag 71% (vorige week 68%)
Zaterdag 100%
Zondag 100%
3-dagen 100%
Dit jaar weer op de camping, deze keer met een een fatsoenlijke tent en haringen.
[ afbeelding ]
Precies, niet iedereen kan zeggen dat hij/zij een overdekt zwembad heeftquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]Dit jaar inderdaad een veel betere tent, en de buitentent hangt daar ergens aan de achterkant. Stond ook tot aan de zwarte rand vol met water.
Achja, het had ook wel wat.
Plok & de Aannemersquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie dan gelijk deze jongen voor me als frontman van de band
[..]
http://www.zwartecross.nl(...)-campingkaarten.htmlquote:Zwarte Cross staakt de verkoop van campingkaarten
Geschil met grondeigenaar dwingt het festival tot noodgreep - Verkoop van dagkaarten voor de vrijdag gaat gewoon door, zolang de voorraad strekt.
Zwarte Cross staakt de verkoop van campingkaarten omdat de organisatie van het festival in Lichtenvoorde niet over het hele grondgebied kan beschikken, zoals dat tijdens voorgaande edities wel altijd het geval was. De verkoop van de dagkaarten voor de vrijdag gaat gewoon door.
Een tal van grondeigenaren uit de gemeente Oost Gelre stelt het grondgebied van het totale festivalterrein beschikbaar. Eén van de grondeigenaren, die een essentieel deel van de campinggrond bezit, wil niet meer samenwerken met de Zwarte Cross. Ondanks herhaaldelijke gesprekken tussen de grondeigenaar en de organisatie van de Zwarte Cross is het niet gelukt om tot een overeenstemming te komen.
Ronnie Degen, directielid Feestfabriek A.K.G. BV, de organisator van de Zwarte Cross: “Wij betreuren deze beslissing, maar een grondeigenaar is vrij om af te zien van een samenwerking met ons. De Feestfabriek wil de grondeigenaar hartelijk danken voor de goede samenwerking in het verleden. Het festival blijft zoeken naar alternatieven voor het verplaatsen van de camping, zodat de verkoop van campingkaarten weer kan worden hervat.”
Deze maatregel heeft geen consequenties voor de doorgang van het festival op 21-22-23 en 24 juli 2016, noch voor de programmering of voor de gasten die al een campingkaart hebben gekocht. Welke gevolgen dit kan hebben voor de toekomst van de Zwarte Cross in Lichtenvoorde is onbekend.
Tof!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef TanteJulia het volgende:
Dit jaar ga ik voor het eerst kamperen bij de Zwarte Cross.
Ben heeel benieuwd! De voorpret is het tot nu toe allemaal al waard haha.
Dat heb ik gemerkt afgelopen jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof!
hou wel rekening met veeeeeel modder bij regen
Lucky you! veel plezier!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:53 schreef Gehenna het volgende:
Pé en Rinus staan er gelukkig 3 keerIk kan alleen zaterdags(laat in de middag) en zondags, en ik was al bang dat ik ze moest missen
Inderdaad, ik ben nu 4 of 5 keer geweest (met tussenpozen van enkele jaren soms), en altijd wel regen meegemaakt. Dus ik ben wel toe aan een zonnige cross voor de veranderingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:17 schreef TanteJulia het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt afgelopen jaar![]()
Maar naar ieder regenachtig jaar volgt een jaar met veel zon toch?
Dus daar hopen we dan maar op
Thanks, komt goedquote:[..]
Lucky you! veel plezier!
Klopt wel een beetje, maar ik vind dat zelf allemaal prima. Zelfs die 'tutjes' kunnen zich prima een weekendje vermaken tussen de modder het bierquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Japepk het volgende:
Merken jullie om je heen ook dat de Zwarte Cross een steeds 'algemener' publiek aantrekt? Allemaal leuk dat ze de grootste zijn enzo, maar het speciale gaat er zo wel een beetje af. Als ik zie watvoor tutjes er vanuit hier allemaal al naar de Achterhoek afreizen, man man man.
En ingevuldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:15 schreef Fruutje het volgende:
Wat een gemengde reacties! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en/of associaties bij de Zwarte Cross, misschien willen jullie 5 minuten de tijd nemen om voor mij een enquête over de ZC in te vullen? Ik zou er enorm mee geholpen zijn!![]()
Je kunt hier de enquête vinden:
http://www.thesistools.com/web/?id=510000
Dat was vorig jaar toch al? Tenminste, dat viel mij ook al op (ik ben overigens een Brabantse boerin). Zolang de Zwarte Cross geen Lowlands of Pinkpop wordt, vind ik het allemaal prima.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Japepk het volgende:
Merken jullie om je heen ook dat de Zwarte Cross een steeds 'algemener' publiek aantrekt? Allemaal leuk dat ze de grootste zijn enzo, maar het speciale gaat er zo wel een beetje af. Als ik zie watvoor tutjes er vanuit hier allemaal al naar de Achterhoek afreizen, man man man.
Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch al? Tenminste, dat viel mij ook al op (ik ben overigens een Brabantse boerin). Zolang de Zwarte Cross geen Lowlands of Pinkpop wordt, vind ik het allemaal prima.
Ik ben vorig jaar niet geweest, maar de jaren er voor iedere keer wel en het publiek begint te veranderen inderdaad. Dat is niet erg natuurlijk, maar de sfeer verandert ook en dat is wel jammer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.
Want jij bepaalt wie er wel of niet heen magquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Japepk het volgende:
redelijk streng, maar toch niet elke tas wordt gecontroleerd. Dus met een groepje zou het denk ik wel uit kunnen om een paar sixpackjes mee te nemen onder in de tas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:19 schreef ja2pers het volgende:
Heb dit jaar voor het eerst een camping kaart gekocht voor zwarte cross, heb na een aantal jaar het festival te bezoeken de rest van mijn groep zo ver gekregen om op de camping te staan. Nu heb ik gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen, hoe streng wordt dit gecontroleerd?
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:05 schreef ja2pers het volgende:
mm oke. Gaan jullie voor de cross, muziek of beide?
Precies dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 09:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.
Voor de afters in de campingcafé's. Ik zorg dat ik weer in de buurt van de Nekslag sta!quote:
BZB in de megatent is altijd weergaloos goed, maar ik ben echt een zondaar als het op muziek aankomt. Vorig jaar heb ik alleen BZB en WC Experience als optreden gezien, en verder alleen overal de flarden van meegepikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Rooie Rinus en Pé Daalemmer lijkt me wel tof om een keer te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Hoef maar 1 nacht. Volgens mij heb ik vorig jaar geparkeerd op een weiland waar je ook voor 5 euro je tentje mocht opzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:34 schreef ja2pers het volgende:
Er zijn nog genoeg camping kaartjes op ticketswap te krijgen
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes inquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:49 schreef Niek92 het volgende:
Kartonnen tentjes inmiddels gereserveerd, na positieve ervaringen te hebben gelezen op internet. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn en of ze het eerste het beste regenbuitje een beetje overleven.
Ja, daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. En koepeltentjes zijn ook altijd vies warm als de zon schijnt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes in
Klopt, maar die waaien nog een beetje door, dus ik verwacht hier nog erger. Maar misschien heb ik het wel mis, en is dit juist prettiger (want dikkere muur, die meer isoleert bijv.). Ben wel benieuwd hoe het bevaltquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:54 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. En koepeltentjes zijn ook altijd vies warm als de zon schijnt.
Een hele grote. Tenzij je Grasnapolaky hebt geboekt, dan zit je wel op een aparte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:13 schreef ja2pers het volgende:
Hoe zit het met de camping zijn er meerdere campings of een grote?
Heb er al zin in
Daar kwamen ook echt alle clichés wel voorbij, modderrollen en slecht weer. Als de voorspellingen het goed hebben krijgen we een prachteditie!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Een hele grote. Tenzij je Grasnapolaky hebt geboekt, dan zit je wel op een aparte.
Zijn nu bij RTL late night trouwens.
We krijgen misschien nog wel modder! Vrijdag en zaterdag een beetje regen, 2,5 en 3,5 mm voorspeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Daar kwamen ook echt alle clichés wel voorbij, modderrollen en slecht weer. Als de voorspellingen het goed hebben krijgen we een prachteditie!
Geen idee hoe het bij ZC zelf zit, maar ben als 'pers' bij aantal festivals geweest, en over het algemeen is er inderdaad een VIP/Gasten/Pers parking, zoals bv. op Lowlands:quote:Op donderdag 21 juli 2016 06:06 schreef Cue_ het volgende:
Oeh een zwarte Cross topic. Heb een vraagje.
Heb kaartjes gewonnen en daarop staat "genodigden" en dat je dan op p8 mag parkeren.
Is dat iets "bijzonders" (aangezien in dezelfde zinnen ook voor ne pers wordt gebruikt of is t gewoon standaard maar klinkt t beter?
Die parking maakt mij niet uit, want ga met de busquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij ZC zelf zit, maar ben als 'pers' bij aantal festivals geweest, en over het algemeen is er inderdaad een VIP/Gasten/Pers parking, zoals bv. op Lowlands:
[ afbeelding ]
Soms is er op het terrein ook nog een VIP/Pers/Genodigden ruimte waar je even kan chillen en iets relaxter een drankje kan doen dan op het terrein zelf. Dat tweede hangt wel af van met welke 'bandje' je uiteindelijk het terrein op gaat.
Maar dit klinkt inderdaad wel als een 'aparte' parking.
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Klopt, maar die waaien nog een beetje door, dus ik verwacht hier nog erger. Maar misschien heb ik het wel mis, en is dit juist prettiger (want dikkere muur, die meer isoleert bijv.). Ben wel benieuwd hoe het bevalt
Coolquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:24 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.
En de regentest heeft ie grandioos doorstaan. Kwam aardig wat water naar beneden, maar niks van te merken binnenin. Perfect droog gebleven. Ik ben wel onder de indruk!
Ik heb op Hellfest in zo'n ding gelegen, vond het net ff 25cm te klein ofzo. Daar stond er nog een stretchertje in, en was het allemaal net wat te krap om goed in te kunnen liggen én dan nog een tas kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:24 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.
En de regentest heeft ie grandioos doorstaan. Kwam aardig wat water naar beneden, maar niks van te merken binnenin. Perfect droog gebleven. Ik ben wel onder de indruk!
Oh echt totaal geen last van. Ik heb er een eenpersoonsluchtbed in liggen en nog ruimte genoeg voor m'n tas. Kan me er naast zelfs nog omkleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op Hellfest in zo'n ding gelegen, vond het net ff 25cm te klein ofzo. Daar stond er nog een stretchertje in, en was het allemaal net wat te krap om goed in te kunnen liggen én dan nog een tas kwijt te kunnen.
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er eig kluisjes of iets dergelijks om spullen /extra kleding in te stoppen?
Hmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Volgens mij wel, als ik de plattegrond zo bekijk. http://www.zwartecross.nl(...)ttegrond-zc-2016.jpgquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Als ik de plattegrond zo bekijk, zitten er kluisjes bij de ingang in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er eig kluisjes of iets dergelijks om spullen /extra kleding in te stoppen?
Maar lig je er alleen in? Dan kan ik het me voorstellen, wij lagen met z'n tweeen, en dan nog op stretcher, dus wat hogerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:49 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Oh echt totaal geen last van. Ik heb er een eenpersoonsluchtbed in liggen en nog ruimte genoeg voor m'n tas. Kan me er naast zelfs nog omkleden.
Maar als er een stretcher op een hoogte van een cm of 30 in staat kan ik het me voorstellen ja.
Best veel mensen die vragen hoe het is om in zo'n tentje te slapen trouwens! Ondertussen al een man of 10 gehad die er naar vroegen, dus ik denk dat ze er volgend jaar meer verkopen
Show usquote:Op maandag 25 juli 2016 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zag weer filmpjes voorbij komen van mensen die in het openbaar brommers aan het kieken waren.
Van dat imago komen ze echt niet snel af.
Staat al op dumpertquote:Op maandag 25 juli 2016 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zal binnenkort wel op dumpert verschijnen ofzo, link is offline
Whut?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:04 schreef Gehenna het volgende:
Weer thuis van 2 toffe dagen![]()
Leukste concert? Dj Emile Roemer![]()
Ja, Big 4 shirt aan en dikke metal tracks draaien. Klapte er prima opquote:Op maandag 25 juli 2016 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Die gast is helemaal into metal toch? Lijkt me wel een toffe peer eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Die gast is helemaal into metal toch? Lijkt me wel een toffe peer eerlijk gezegd.
Pitje, Crowdsurfer, allesquote:Op maandag 25 juli 2016 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, Big 4 shirt aan en dikke metal tracks draaien. Klapte er prima op
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben vrijdag geweest en heb me prima vermaakt! Vriendengroep ging het hele weekend op de camping, maar dat ging ik niet redden.
Eerst tentje opgezet in een weiland bij een aardig stel op ongeveer 3 minuten lopen van de ingang. Wilde eigenlijk gelijk gaan maar omdat er nog wat buien aankwamen nam ik het aanbod van gratis koud bier dat werd aangeboden door de "campingbeheerders" met liefde aan. Na 3 flessen bier en een bui te hebben uitgezeten richting terrein gelopen en vriendengroep opgezocht die bij de cross stond te kijken. Een van onze teamgenootjes reed mee in die 'te land ter zee en in de lucht' klasse en had een mooi rugbyveld op haar auto met een Tante Rikie die een try drukte tussen de palen.
Daarna heerlijk rondgelopen op het terrein en nog veel meer bier gedronken zodat we al redelijk aangeschoten bij de ABBA undercoverband stonden om daar goed te feesten. Vervolgens heerlijk in het zonnetje bij de Bayou gelegen om nog meer bier te drinken en heerlijk te eten. Ondertussen stond South Mountain te spelen en dat was erg leuk. Die mevrouw op de viool mocht ook wel in mijn tentje viool komen spelen.
Na South Mountain richting de naastgelegen Barn gegaan om Drive Like Maria te kijken. Ook prima band moet ik zeggen. Daarna een tijd in het gras gelegen om nog meer bier te drinken. Typhoon hebben we van een hele verre afstand gezien maar dat vond ik best wel klote. Die gast heeft een riedeltje dat hij tig keer moet herhalen. Verder veel slap gelul. Dus vooral veel bier gedronken tijdens dat concert. Daarna kwam echter The Darkness en dat was jeugdstudententijdsentiment. Vooraan gestaan tijdens deze toch wel prima show! Justin Hawkins is een fijne entertainer en had veel interactie met het publiek, wat het nog beter maakte.
Na The Darkness was het aardig donker en tijd om te dansen - eerst op de Dansvloer en later in de Discotent. Nog even de BZB meegepakt in de Megatent. Leuke band maar helaas extreem druk en slecht geluid. Na de BZB nog even een biertje gedaan en toen ging vriendengroep richting camping en ik dus ook - zij het een andere camping. Daar aangekomen stonden de campingbeheerders erop dat ik en andere kampeerders nog bier kwamen drinken met ze, dus dat maar gedaan. Rond 4 uur m'n tent in en tot een uur of 12 m'n roes uitgeslapen. Rustig tentje opgeruimd en op de terugweg bij de Mac in Doetinchem ontbeten.
Ik heb een topdag gehad!
Hier dat artikel http://noisey.vice.com/nl(...)-dan-een-mens-aankanquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:00 schreef Japepk het volgende:
Ik heb echt last van een zwart gat, wat blijft die Zwarte Cross toch machtig mooi. Zag op een blog een mooie comment van de auteur. Die was dit jaar voor het eerst naar de Zwarte Cross gegaan na dat jarenlang niet gewild te hebben, omdat ze vond dat de Zwarte Cross geen Venetië moest worden, overspoeld door toeristen die naar 'die boeren' komen kijken. Daar moeten ze inderdaad voor waken.
Ongelooflijk en ongelooflijk knap hoe dat festival in 20 jaar van 1000 man naar 220.000 man heeft kunnen groeien, maar wat mij betreft is de max nu wel bereikt of net overschreden, in elk geval voor het festival in deze vorm. Met drukte op het terrein zelf heb ik niet zo'n probleem, dat vond ik goed te doen. Maar de capaciteit van de faciliteiten was vaak niet toereikend. Het viel me op hoe inefficiënt er soms gewerkt werd.
Los daarvan blijven de succesnummers onovertroffen. Loco Arena, Discotent, Undercovertent, BZB, Schuimparty, Tirolertent, Camping, het was allemaal weer genieten.
Dat blijf je houden. Het houdt het 'oude' ZC-imago wel hoogquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:04 schreef bamibij het volgende:
Dat filmpje op dumpert van neukende mensen op de camping_!
Waarom dat filmen.. Dan snap je zwarte cross dus niet
Heb maar gelijk om 11:00 uur een kaartje gekocht. Nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:08 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]Voor de zwarte cross nog nooit meegemaakt, ik mis de tijd dat je 2 maand later nog campingkaarten voor de kortingsprijs kon kopen.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb maar gelijk om 11:00 uur een kaartje gekocht. Nergens last van gehad.
Kortingskaarten zijn al uitverkocht lees ik. Maarja uitslapen is ook lekker.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toen lag ik nog te pitten, eigen schuld maar ben bijna aan de beurt.
Ik zat om 11:00 uur klaar, om 11:02 uur had ik mijn kaartje. Net op tijd dus.quote:Op maandag 21 november 2016 13:39 schreef Niek92 het volgende:
Heel wat campingkaarten nog terug gevallen, zullen wel niet betaald zijn met de link in de mail ofzoiets.
Ik zat in ieder geval klaar afgelopen zaterdag om 11:00. Had m'n gegevens ingevuld, bestelling bevestigd en was klaar om te betalen met iDeal. Op dat moment knalden de servers er uit, tijdstip: 11:03. Mega stress omdat nog even niet duidelijk was of de kaarten nou besteld waren of niet. Uiteindelijk dus wel, maar toen moest het betalen nog gebeuren. Dat laten doen door m'n broer, aangezien ik inmiddels aan het werk was. Stonden er nog 12500 mensen in de wachtrij, een paar uur nadat de voorverkoop van start was gegaan..
Maar goed, we gaan weer naar de Zwarte Cross! 6e keer inmiddels geloof ik!
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op maandag 21 november 2016 21:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil wel maar moet nog iemand mee zien te krijgen![]()
Stomme is dat het gelijk is met de feestjes van de vierdaagse, waardoor iemand moeilijk doet
quote:STATUS VERKOCHTE KAARTEN – WO. 23 NOV. 08:51 uur
*Vrijdag dagkaarten: 65%
UITVERKOCHT
*Grasnapolsky- en caravankaarten;
*3-dagenkaarten;
*Zaterdag dagkaarten;
*Zondag dagkaarten:
*Campingkaarten;
*Zondag dagkaarten met Grote Denkerskorting.
*Inschrijven voor deelname aan de Zwarte Cross kan niet meer. Alle klassen waren binnen twee (!) minuten vol.
NB: Uitverkocht is ook echt uitverkocht. Wij zeggen het nog maar even expliciet, want er komen vragen binnen of in januari opnieuw uitverkochte kaartsoorten beschikbaar komen. Dat is dus niet het geval. Deze kaarten zullen ook niet aan de dagkassa verkrijgbaar zijn. Uitverkocht = OP.
Hoop je daar dan nog te zien! Maar even afwachten dusquote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop je daar dan nog te zien! Maar even afwachten dus
hmmquote:Ow niet dus
Al heb ik vorige keer via ticketswab ofzo kaarten geregeld, maargoed.
Of iets erboven, 8 euro meer voor een dagkaart was toen nog standaard. Dat is wel te doenquote:Op donderdag 24 november 2016 07:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
hmm
we zullen zien
via ticketswab betaal je de normale prijs?
Zie: https://www.ticketswap.nl/how-does-it-workquote:Op donderdag 24 november 2016 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Ticketswap is wel een te vertrouwen site. Geen bedrijf dat massaal kaartjes opkoopt en ze met woekerwinsten doorverkoopt, maar een site waar particulieren samenkomen om kaartjes te verkopen. Volgens mij bieden ze ook een soort van garantie dat het kaartje geldig en officieel is.
Ah das dus niet met Zwarte Cross kaartenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef Sassie het volgende:
[..]
Zie: https://www.ticketswap.nl/how-does-it-work
Een soort van garantie heb je alleen bij de secureswap tickets, daarvan wordt de barcode van het aangeboden ticket ongeldig gemaakt en de koper krijgt een ticket met nieuw aangemaakte barcode. https://www.ticketswap.nl/content/secure-swap
Ze hebben daar allerlei kaarten. Waaronder nu ook al kaarten voor de ZC 2017quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah das dus niet met Zwarte Cross kaarten
Dat zal maar das dus niet met die verzekeringquote:Op vrijdag 25 november 2016 07:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hebben daar allerlei kaarten. Waaronder nu ook al kaarten voor de ZC 2017
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |