Haha, dat zou wel heel optimistisch zijnquote:
helaas, is hem niet geworden...quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb iemand die wellicht nog 2 dagkaarten voor zaterdag heefthoor ik als het goed is morgen
Mijn oom heeft er 1 op marktplaats staan: http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618quote:Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, is hem niet geworden...
iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft?
aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee te ver weg voor mij voor 1 dagje op en neer.
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan dan
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbij
'Boer' is sowieso een woord dat (in het westen) onterecht een negatieve klank heeft gekregenquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
Juist de laatste jaren is het minder boers geworden qua aanbod, zaken zoals de Dansvloer en de Reggaeweide waren er eerst niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
We hebben zelf ook ineens eentje overquote:Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, is hem niet geworden...
iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |