abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149534839
24, 25 en 26 juli, Lichtenvoorde

Bijna schandalig dat dit festival nog niet z'n eigen topic had hier :o

Vaak bu’j te bange!

De Zwarte Cross is een bizarre mix van motorcross, muziek, stunts, theater, humor en veel gekte en spektakel. De samenkomst van deze ogenschijnlijk totaal verschillende werelden zorgt voor een wereldwijd (!) uniek feest. De duidelijke connectie met ‘De Achterhoek’, waar het festival plaats vindt, komt naar voren in de kenmerkende gezelligheid en gastvrijheid van deze streek waar jong en oud nog samen feest viert. Vanaf de eerste editie (1.000 bezoekers) tot aan de vorige editie in 2014 (185.000 bezoekers) is voor bezoeker en organisatie één ding duidelijk: niets is onmogelijk! Met als voorlopig hoogtepunt het nieuwe wereldrecord verste backflip op een crossmotor. Jackson ‘Jacko’ Strong uit Australië maakte een achterwaartse salto van maar liefst 44.18 meter!

De muziekliefhebbers komen op het Zwarte Cross Festival ruimschoots aan hun trekken: verdeeld over drie dagen zijn er meer dan 200 bands op 26 verschillende podia te zien!

De programmering is behoorlijk divers; DJ’s, theateracts en natuurlijk veel bands in verschillende genres. Rock, pop, blues, metal, ska, reggae, folk, singer/songwriter, alternatieve muziek, etc, etc. Te veel om in één adem op te noemen!

Inmiddels bevestigd:
ALPHEUS FT. RUDE RICH // ANOUK // BAGGI BEGOVIC // BILLY THE KIT // BLUES PILLS // BONGO BOTRAKO // CASA DE LA MUERTE // DAN OWEN (GB) // DEATH ALLEY // FIDDLER'S GREEN // FLAMINGO TOURS // JACK PAROW // JOHN COFFEY // JOOST VAN BELLEN // JUNGLE BY NIGHT // LEEWAYS // MIKE MAGO // PANKO (SP) // THE BABOONS // THE DIRTY DADDIES // THE GOON MAT & LORD BERNARDO (BEL) // THE KILKENNY'S

De Theaterweide is inmiddels een vaste waarde en niet meer weg te denken op de Zwarte Cross. Drie dagen lang voorstellingen, schrijvers en muziek in onze theatertent, lezingen, workshops en intieme concerten in de Tipi. Een rijk gevuld buitenpodium met een keur aan straatartiesten uit binnen en buitenland, wetenschapscolleges in onze Universitent en een stoet straattheateracts die over het hele festivalterrein, op de camping en zelfs op de parkeerplaatsen te vinden zijn.

Met meer dan 800 artiesten, veel maatwerk en veel verschillende disciplines (waaronder poëzie, literatuur, muziek, dans, cabaret, straattheater, beeldende kunst en stand up comedy) is de Theaterweide op de Zwarte Cross één van de grootste theaterfestivals van Nederland.

Inmiddels bevestigd:
ABDELKADER BENALI // ANDRÉ MANUEL // DE BROMMERPROCESSIE // ELASKIETTENT // GEERT CHATROU // HOELALA // MARCEL RÖZER // MATROESJKA // MEINDERT TALMA // PAUL HAENEN // SID BOWFIN (UK) // SWINGDIGENTES (ESP) // THE ONE LOVE MACHINE BAND (DE) // THIJS KEMPERINK // VINCENT BIJLO // ZINGENDE ZAAG DOOR ANNETTE SCHOLTEN EN NANKE FLACH

[ Bericht 1% gewijzigd door Gehenna op 10-02-2015 12:07:52 ]
Robert Moog died for our synths
pi_149537041
Altijd smerige wijven daar. :r
pi_149537292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef .raven. het volgende:
Altijd smerige wijven daar. :r
Brommers kieken :D

_O_
pi_149537413
Er bovenop en een paar keer aanzetten. :D Mooi filmpje!
pi_149567824
Haha het festival komt nooit meer van het image af van wat die joker daar neerzet :D

Maar, feit is wel dat het festival tegenwoordig een ontzettend breed en veelzijdig programma neerzet :Y En met 185.276 bezoekers, is het één van de grootste (of de grootste zelfs?) festivals van NL
pi_149568987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Haha het festival komt nooit meer van het image af van wat die joker daar neerzet :D

Maar, feit is wel dat het festival tegenwoordig een ontzettend breed en veelzijdig programma neerzet :Y En met 185.276 bezoekers, is het één van de grootste (of de grootste zelfs?) festivals van NL
De grootste dacht ik inderdaad. Tsja die affiches zijn allemaal best aardig, maar het nodigt me nooit uit om er een kijkje gaan te nemen :P. Krijg er altijd zo'n "boers" gevoel bij.
pi_149571550
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De grootste dacht ik inderdaad. Tsja die affiches zijn allemaal best aardig, maar het nodigt me nooit uit om er een kijkje gaan te nemen :P. Krijg er altijd zo'n "boers" gevoel bij.
Ik ben inmiddels 3 keer geweest, de eerste keer was inderdaad 3 dagen lang Jovink, Normaal, Mooi Wark, etc.. Bier zuipen, feesten en door de gevallen regen: veel modder. Fantastisch mooi, maar na 2 dagen had ik het ook echt wel weer gezien, de laatste dag lag ik vroeg op bed :P

5 jaar later weer eens heen gegaan. En wat bleek: het hele festival was enorm gegroeid. Er waren ineens verschillende velden met muziek: Naast de gebruikelijke Hoofdpodium en andere tenten ook ineens een metalweide, theaterweide, fijnproeversweide (voor beginnend talent), reaggeweide etc.. En al die velden konden zo een zelfstandig mini-festival zijn, qua programmering, maar ook qua aankleding :Y

Het is gewoon een mooie afwisseling, een voordracht van Herman Brusselmans luisteren, meeschreeuwen met Sepultura en Monster Magnet, Luisteren naar Roosbeef die gedichtjes van Willem Wilmink op muziek zet en uiteindelijk feesten bij Jovink :D En natuurlijk al die ongein die er op het hele veld te vinden is, daarmee zijn ze bijv. Lowlands de baas

Als je een 'boers' festival wil kan dat ook nog steeds, maar als je dat niet wil, loop je gewoon een stukje verder :) Ik zou zeggen: gewoon eens een dagje gaan kijken, voor het geld (dagkaart: ¤30) hoef je het niet te laten..

[ Bericht 4% gewijzigd door Gehenna op 11-02-2015 15:01:19 ]
pi_149604293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels 3 keer geweest, de eerste keer was inderdaad 3 dagen lang Jovink, Normaal, Mooi Wark, etc.. Bier zuipen, feesten en door de gevallen regen: veel modder. Fantastisch mooi, maar na 2 dagen had ik het ook echt wel weer gezien, de laatste dag lag ik vroeg op bed :P

5 jaar later weer eens heen gegaan. En wat bleek: het hele festival was enorm gegroeid. Er waren ineens verschillende velden met muziek: Naast de gebruikelijke Hoofdpodium en andere tenten ook ineens een metalweide, theaterweide, fijnproeversweide (voor beginnend talent), reaggeweide etc.. En al die velden konden zo een zelfstandig mini-festival zijn, qua programmering, maar ook qua aankleding :Y

Het is gewoon een mooie afwisseling, een voordracht van Herman Brusselmans luisteren, meeschreeuwen met Sepultura en Monster Magnet, Luisteren naar Roosbeef die gedichtjes van Willem Wilmink op muziek zet en uiteindelijk feesten bij Jovink :D En natuurlijk al die ongein die er op het hele veld te vinden is, daarmee zijn ze bijv. Lowlands de baas

Als je een 'boers' festival wil kan dat ook nog steeds, maar als je dat niet wil, loop je gewoon een stukje verder :) Ik zou zeggen: gewoon eens een dagje gaan kijken, voor het geld (dagkaart: ¤30) hoef je het niet te laten..
Het is voor mij iets te ver weg om een dagje heen te gaan. En de lineups vind ik vaak wel ok, maar ook nou niet om te zeggen wouw wat geweldig. Al zie ik nu dat Flogging Molly ook komen en die zijn best geinig.
pi_149604308
pi_149604322
Flogging Molly dus headliner, die hebben ze ook weleens beter gehad?
pi_149604533
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Flogging Molly dus headliner, die hebben ze ook weleens beter gehad?
Er staan altijd wel een paar leuke grote namen, maar ik merk dat ik vooral aan mijn trekken kom bij de kleinere podia. Zoals Roadhouse, waar veel garage/stoner rock/punk stond :)

Of the Bayou, waar een aantal toffe blues en funk bands stonden, maar ook Tinariwen:

en deze stond daar weer naast :9
pi_149604883
Het is een vrij uniek festival :Y Ik wil er ook nog weleens heen. Denk dat inderdaad de muziek (of iig; grote acts) van ondergeschikt belang zijn hier.
pi_151444872
Say Yes Dog, BZB, The Wetnecks, Memphis Maniacs (foto), De Nozems, Boh Foi Toch en Frans Miggelbrink erbij voor Zwarte Cross
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:11:34 #14
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151444998
Het programma is sowieso aardig uitgebreid sinds het aanmaken van het topic, is plemp de tussenstand hier maar even neer :D

Muziek:
AFTERPARTEES // ALPHEUS FT. RUDE RICH // ANDY FRASCO (USA) // ANOUK // BACIAMOLEMANI (IT) // BAGGI BEGOVIC // BASSJACKERS // BÖKKERS // BEN MILLER BAND (USA) // BILLY THE KIT // BIRDS THAT CHANGE COLOUR (BE) // BJ BAARTMANS // BLUES PILLS (SWE/USA) // BOH FOI TOCH // BONGO BOTRAKO (ESP) // BY THE RIVERS // BZB // CAIRO LIBERATION FRONT // CASA DE LA MUERTE // CLAUDE HAY & THE GENTLE ENEMIES (AUS) // DAN OWEN (UK) // DE NOZEMS // DEATH ALLEY // DJ VERON // DOCTOR KRÁPULA (COL) // EPTIC // FIDDLER'S GREEN (DUI) // FLAMINGO TOURS (SPA) // FLOGGING MOLLY (USA) // HOFFMAESTRO (SWE) // HYMN FOR HER (VS) // JACK BROADBENT // JACK PAROW (ZAF) // JOHN COFFEY // JOOST VAN BELLEN // JUNGLE BY NIGHT // KADAVAR (DE) // KATZENJAMMER (NOR) // KOVACS // LEEWAYS // MEMPHIS MANIACS // MIKE HAWKINS // MIKE MAGO // MONEY & THE MAN // MY BABY (NL/NZL) // PANKO (SP) // PLORK & DE AANNEMERS // PROXY // RAKETKANON // RALVERO // RATTLESNAKE SHAKE // RAVE VAN FORTUIN // SAY YES DOG // SHAKING GODSPEED // SHANTEL (DE) // SIDNEY SAMSON // SKIP&DIE // SOVIET SUPREM (FR) // SUE THE NIGHT // SUGARTOOSH // TENTEMPIÉS // THE BABOONS (BE) // THE DEAF // THE DIRTY DADDIES // THE GOON MAT & LORD BERNARDO (BEL) // THE HOT SPROCKETS (UK) // THE KILKENNY'S (IRL) // THE MINUTES // THE ODDWORD // THE URBAN VOODOO MACHINE (UK) // THE WETNECKS // TJERK & LIQUID SUNSHINE // TOO MANY ZOOZ (USA) // TOY DOLLS (UK) // TROMP, DE WAARD EN HENDRIX // UMEME AFRORAVE

Theater:
ABDELKADER BENALI // ANDRÉ MANUEL // DE BROMMERPROCESSIE // ELASKIETTENT // ELECTRIC CIRCUS MET MONO THE MONKEY // GEERT CHATROU // HARRY MERRY’S ALTERNATIEVE TOP 20 // HOELALA // LEX SCHAARS: LEZING OVER DE ACHTERHOEKSE TAAL // MARCEL RÖZER // MASTERCLASS REGGAE MET PIETER BOTH (BEEF!) // MATROESJKA // MEINDERT TALMA // PAUL HAENEN // PRENTJE MOMENTJE // PROF. DANIEL WIGBOLDUS – BUN I’J WEL OPENMINDED? // RORY DE GROOT // SID BOWFIN (UK) // SWINGDIGENTES (ESP) // THE ONE LOVE MACHINE BAND (DE) // THIJS KEMPERINK // UPLIFTING WORKSHOP // VINCENT BIJLO // VROUWEN KOMEN VAN VENUS EN MANNEN UIT DE ACHTERHOEK - FRANS MIGGELBRINK // ZINGENDE ZAAG DOOR ANNETTE SCHOLTEN EN NANKE FLACH
pi_151445121
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef Gehenna het volgende:
Het programma is sowieso aardig uitgebreid sinds het aanmaken van het topic, is plemp de tussenstand hier maar even neer :D

Muziek:
AFTERPARTEES // ALPHEUS FT. RUDE RICH // ANDY FRASCO (USA) // ANOUK // BACIAMOLEMANI (IT) // BAGGI BEGOVIC // BASSJACKERS // BÖKKERS // BEN MILLER BAND (USA) // BILLY THE KIT // BIRDS THAT CHANGE COLOUR (BE) // BJ BAARTMANS // BLUES PILLS (SWE/USA) // BOH FOI TOCH // BONGO BOTRAKO (ESP) // BY THE RIVERS // BZB // CAIRO LIBERATION FRONT // CASA DE LA MUERTE // CLAUDE HAY & THE GENTLE ENEMIES (AUS) // DAN OWEN (UK) // DE NOZEMS // DEATH ALLEY // DJ VERON // DOCTOR KRÁPULA (COL) // EPTIC // FIDDLER'S GREEN (DUI) // FLAMINGO TOURS (SPA) // FLOGGING MOLLY (USA) // HOFFMAESTRO (SWE) // HYMN FOR HER (VS) // JACK BROADBENT // JACK PAROW (ZAF) // JOHN COFFEY // JOOST VAN BELLEN // JUNGLE BY NIGHT // KADAVAR (DE) // KATZENJAMMER (NOR) // KOVACS // LEEWAYS // MEMPHIS MANIACS // MIKE HAWKINS // MIKE MAGO // MONEY & THE MAN // MY BABY (NL/NZL) // PANKO (SP) // PLORK & DE AANNEMERS // PROXY // RAKETKANON // RALVERO // RATTLESNAKE SHAKE // RAVE VAN FORTUIN // SAY YES DOG // SHAKING GODSPEED // SHANTEL (DE) // SIDNEY SAMSON // SKIP&DIE // SOVIET SUPREM (FR) // SUE THE NIGHT // SUGARTOOSH // TENTEMPIÉS // THE BABOONS (BE) // THE DEAF // THE DIRTY DADDIES // THE GOON MAT & LORD BERNARDO (BEL) // THE HOT SPROCKETS (UK) // THE KILKENNY'S (IRL) // THE MINUTES // THE ODDWORD // THE URBAN VOODOO MACHINE (UK) // THE WETNECKS // TJERK & LIQUID SUNSHINE // TOO MANY ZOOZ (USA) // TOY DOLLS (UK) // TROMP, DE WAARD EN HENDRIX // UMEME AFRORAVE

Theater:
ABDELKADER BENALI // ANDRÉ MANUEL // DE BROMMERPROCESSIE // ELASKIETTENT // ELECTRIC CIRCUS MET MONO THE MONKEY // GEERT CHATROU // HARRY MERRY’S ALTERNATIEVE TOP 20 // HOELALA // LEX SCHAARS: LEZING OVER DE ACHTERHOEKSE TAAL // MARCEL RÖZER // MASTERCLASS REGGAE MET PIETER BOTH (BEEF!) // MATROESJKA // MEINDERT TALMA // PAUL HAENEN // PRENTJE MOMENTJE // PROF. DANIEL WIGBOLDUS – BUN I’J WEL OPENMINDED? // RORY DE GROOT // SID BOWFIN (UK) // SWINGDIGENTES (ESP) // THE ONE LOVE MACHINE BAND (DE) // THIJS KEMPERINK // UPLIFTING WORKSHOP // VINCENT BIJLO // VROUWEN KOMEN VAN VENUS EN MANNEN UIT DE ACHTERHOEK - FRANS MIGGELBRINK // ZINGENDE ZAAG DOOR ANNETTE SCHOLTEN EN NANKE FLACH
Wat ga je zoal zien :P?
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:33:39 #16
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151445531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat ga je zoal zien :P?
Muziek:

Theater:

Dit zijn de namen die er nu voor mij uitspringen, maar er staat ook veel wat ik nog niet ken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 07-04-2015 12:40:31 ]
pi_151510823
zwartecross twitterde op donderdag 09-04-2015 om 12:00:18 Attentie!THE KOOKS (@thekooksmusic): zondag 26 juli op de Zwarte Cross!Lees en luister meer:http://t.co/8T6g9HM4vt#zc15 #zwartecross reageer retweet
pi_151547620
Ga dit jaar ook maar eens een dagje Zwarte Cross doen... Flogging Molly en Katzenjammer staan op zaterdag, dus dat gaat hem worden.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 13:33:13 ]
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:07:03 #19
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151588662
Voor mij wordt het de 7 e of 8e editie. Heb er weer zin in :P

Ik weet het programma nooit. Zorg ervoor dat ik BZB zie, verder boeit het me eigk weinig, 'go with the flow' ofzoiets...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  maandag 13 april 2015 @ 11:03:10 #20
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151639156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:07 schreef MrStock het volgende:
Voor mij wordt het de 7 e of 8e editie. Heb er weer zin in :P
Tof! :D

quote:
Ik weet het programma nooit. Zorg ervoor dat ik BZB zie, verder boeit het me eigk weinig, 'go with the flow' ofzoiets...
BZB heb ik dan weer niets mee, net niet grappig. Of ik moet al ladderzat zijn :P
pi_151648756
Hoop wel dat het 'hippie' gehalte van vorig jaar iets minder is in de aankleding en promotie. Zwarte Cross is gewoon ruig, bot en feest. Niet flower power.
't Echte en 't ware!
  maandag 13 april 2015 @ 16:37:48 #22
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_151649310
Yes, 11e keer alweer! (mijn ouders namen me mee naar Halle en sindsdien is de liefde daar O+)

Laatste jaren veel op de reggaeweide, Bayou en undercovertent te vinden geweest.

Sowieso naar Blues Pills, Andy Frasco (groot feestje vorig jaar), Shaking Godspeed en Shantel.

Vriendinnen die al jaren in de stad wonen (maar ook uit de achterhoek komen) vinden dit met stip het leukste festival van het jaar!

Dronken op de fiets (die onvindbaar is) naar mijn ouders, heb er nu alweer zin in :D
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  maandag 13 april 2015 @ 18:07:30 #23
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151651994
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:03 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Tof! :D

[..]

BZB heb ik dan weer niets mee, net niet grappig. Of ik moet al ladderzat zijn :P
BZB valt qua muziek mee, maar heeft meer te maken met historie vanuit de vriendengroep ;)
pi_151671296
+ 2 Brothers On The 4th Floor
pi_151671709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
+ 2 Brothers On The 4th Floor
haha, wat een gimmick-act...
pi_151671847
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

haha, wat een gimmick-act...
Cum Take my hand :P
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:51:02 #27
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151672672
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:07 schreef MrStock het volgende:

[..]

BZB valt qua muziek mee, maar heeft meer te maken met historie vanuit de vriendengroep ;)
Ohja herkenbaar. Bij ons kwamen we niet verder dan "Koning Pinteman" van hun :P
pi_151672753
Whehe de boerenmeisjes uit 't boerendorp Breezand (op de grens van West Friesland) waren allemaal fan van BZB. In "de stad" Den Helder waar ze dus op de middelbare school zaten snapten we daar dus helemaal niets van. Inmiddels alweer 15 jaar geleden ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2015 10:54:44 ]
pi_151672781
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ohja herkenbaar. Bij ons kwamen we niet verder dan "Koning Pinteman" van hun :P
Bij Annies in de Kroeg is toch wel een cult hit.
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:22:57 #30
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151673444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bij Annies in de Kroeg is toch wel een cult hit.
mwoah, deze wel:

:D
pi_151673474
quote:
Ik ken hem nog ook :@
pi_151960954
zwartecross twitterde op donderdag 23-04-2015 om 17:02:22 Nieuwe namen! @MrPolska, Feuerengel, Weekend Warriors, @TheHeinoos en Jovink!Meer info:http://t.co/XeVBZ162o2#knappen #heyholetsgo #ZC15 reageer retweet
  donderdag 23 april 2015 @ 18:24:41 #33
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151962741
Feuerengel yeah!
pi_151971301
The Heinos speelden ooit met André Manuel liedjes van Fratsen (voor de reunie), dus daar heb ik wel een zwak voor (ook al ken ik hun eigen muziek niet :P)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 juli 2015 @ 12:24:35 #35
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_154166728
Let op!
Het aantal verkochte kaarten op woensdag 8 juli om 12:00 uur:
Campingkaarten: 99% van 20.000
Vrijdag: 61% van 65.000
Zaterdag: 96% van 65.000
Zondag: 90% van 65.000
Waar het buiten lafjes regent, loopt de kaartverkoop dus echt storm...
www.zwartecross.nl/tickets

Gaat hard :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_154192709
de zaterdag is inmiddels al uitverkocht, gaat echt hard met die losse kaarten!! :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_154322050
Ik ga op zaterdag. Wel zin in. Hoop op lekker weer. Nu nog even kijken waar ik zoal naartoe wil. Staat genoeg leuks in ieder geval.

Gelukkig heb ik een BOB, dus lekker veel bier drinken en 's nachts terug met de auto.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2015 09:35:16 ]
  dinsdag 14 juli 2015 @ 19:21:51 #39
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_154338478
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga op zaterdag. Wel zin in. Hoop op lekker weer. Nu nog even kijken waar ik zoal naartoe wil. Staat genoeg leuks in ieder geval.

Gelukkig heb ik een BOB, dus lekker veel bier drinken en 's nachts terug met de auto.
Niet kijken wat programma is, gewoon op het terrein gaan waar het feest is :p
pi_154352275
Ik ga het hele weekend, zin in! *O*
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:09:05 #41
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_154355334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:28 schreef Opoefiets het volgende:
Ik ga het hele weekend, zin in! *O*
Ditto hier *O*
pi_154357103
Jup, me too. Voorpet!
't Echte en 't ware!
  woensdag 15 juli 2015 @ 14:03:47 #43
129638 Lov1
pi_154358669
Joehoe, ik ook!! Op de fiets yeah :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 14:07:32 #44
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_154358772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef Lov1 het volgende:
Joehoe, ik ook!! Op de fiets yeah :)
Vanuit Den Haag? :o

:P
pi_154358951
ik heb iemand die wellicht nog 2 dagkaarten voor zaterdag heeft :D hoor ik als het goed is morgen :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 juli 2015 @ 14:39:24 #46
129638 Lov1
pi_154359594
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:07 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Vanuit Den Haag? :o

:P
Haha, dat zou wel heel optimistisch zijn :D vanuit mijn ouders uit de achterhoek! Superfijn dat daar volgend weekend een bedje (en warme douche) klaar staat :)
pi_154486554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb iemand die wellicht nog 2 dagkaarten voor zaterdag heeft :D hoor ik als het goed is morgen :s)
helaas, is hem niet geworden...

iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 juli 2015 @ 14:11:26 #48
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_154486721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

helaas, is hem niet geworden...

iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft? :)
Mijn oom heeft er 1 op marktplaats staan: http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juli 2015 @ 23:37:36 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_154503102
Zinnn innnn *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_154507054
Veel plezier iedereen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties