sixpack moet je winkelprijs voor betalenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:46 schreef ArnosL het volgende:
In verhouding zijn de camping kaarten nog goedkoper. Vorig jaar voor ¤75 een heel weekend op de camping gestaan. Krijg je als je op de camping komt en je entree ticket inlevert ook nog een sixpack water of een sixpack bier.
Het is geen onzin.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
Nou begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Het is goed knulquote:
Je moest gewoon een stempel halen, dan was er geen probleemquote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Volgens mij 5 muntjes bijbetalen als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Wel onzin. Bij een paar nummers per band worden wat restjes bier gegooid, vaak net een bodempje wat nog over is. Over de hele megatent gezien bv wordt er eigk niet zo gek veel gegooid.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
Sorry boertjequote:Op maandag 27 juli 2015 12:19 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel onzin. Bij een paar nummers per band worden wat restjes bier gegooid, vaak net een bodempje wat nog over is. Over de hele megatent gezien bv wordt er eigk niet zo gek veel gegooid.
Daarnaast weet ik niet waar jij rond gelopen hebt, maar jonge meiden met pittige kapsels heb ik amper gezien.
Die plamuurkoppen waar jij op geilt durven niet eens op de ZC te komen en hoeven wat mij betreft ook absoluut niet te komen....
Is dat een soort van gelukzaligheid als je op de trein staat te wachten?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef junkiexp het volgende:
En als je perrongeluk iemand aanstoot en zijn halve biertje is hij kwijt dan gaat het heel relaxt, geen probleem enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |