aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee te ver weg voor mij voor 1 dagje op en neer.
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj helaas, volgend jaar maar voor het hele weekend gaan dan
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet. Al denk ik dat ik er lastig mensen mee naar toe krijg.
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op het platteland hier is het net andersom, iedereen wil wel heen en het is ook nog eens dichtbij
'Boer' is sowieso een woord dat (in het westen) onterecht een negatieve klank heeft gekregenquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
Juist de laatste jaren is het minder boers geworden qua aanbod, zaken zoals de Dansvloer en de Reggaeweide waren er eerst niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het probleem, vanaf hier komt het vaak nog al boers over. Juist voor de plattenlandsjongeren. Dat imago hebben ze toch wel een beetje, inclusief het beroemde brommers kieken.
We hebben zelf ook ineens eentje overquote:Op maandag 20 juli 2015 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, is hem niet geworden...
iemand hier die (iemand kent die) 2 zaterdag-kaarten te koop heeft?
Nog al ja... dan moeten er echt veel hem al gesmeerd zijn...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, die zijn dus al naar huis he. Maar aparte actie
wat kostte zo'n kaartje voor een dag?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Leuk voor de mensen die wel hebben betaald.
Begrijp het wel... toch een manier om extra omzet te genereren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, die zijn dus al naar huis he. Maar aparte actie
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volkquote:Op zondag 26 juli 2015 08:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Begrijp het wel... toch een manier om extra omzet te genereren.
Zwarte Cross vol staan?quote:Op zondag 26 juli 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volk
Als je het terrein af bent gegaan heb je geen betaalde kaart meer. Juist voor terugkomende mensen een goede actie.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leuk als je later terugkomt met je betaalde kaart en je kan het terrein niet meer op of het staat vol met 'gratis' volk
nope, 1x scannen en geen bandje of zoiets. Dus eraf is eraf.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Alle tenten stonden vol, op het terrein was verder niemand. Mensen die niet in een tent stonden rond 14:00 zijn zeiknat geregend en vertrokken. Gelukkig stonden we droog in de megatent.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Verder; wat zijn die boerenwijven lelijk zeg! Dik, ranzig en stinkend met van die korte pittige kapsels allemaal. En dan moeten ze de 25 nog passeren. Gelukkig is er nog zoiets als de Randstad vol mooie vrouwen die ook een bezoekje aan de Zwarte Cross brengen.
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 11:37 schreef Nielsch het volgende:
En dat hele predikaat "wij boeren op de ZC drinken het meeste bier" slaat ook nergens op. Ze kopen wellicht het meeste bier maar ik gok dat 70% van de gekochte biertjes door de lucht of gewoon simpelweg op de grond worden gegooid. Wat gelijk ook weer een bewijs is dat de uitkeringen die richting het platteland stromen te hoog zijn als je op die manier bier kan verspillen.
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzenquote:
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euroquote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee dat zijn iig geen Pinkpop prijzen
dat ga ik dit jaar ook maar eens doen, voor de 2016 editiequote:Op zondag 26 juli 2015 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is nu. Als je 'm voor 1-1 koopt, kost het 15 euro
sixpack moet je winkelprijs voor betalenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:46 schreef ArnosL het volgende:
In verhouding zijn de camping kaarten nog goedkoper. Vorig jaar voor ¤75 een heel weekend op de camping gestaan. Krijg je als je op de camping komt en je entree ticket inlevert ook nog een sixpack water of een sixpack bier.
Het is geen onzin.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
Nou begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Het is goed knulquote:
Je moest gewoon een stempel halen, dan was er geen probleemquote:Op zondag 26 juli 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is zeker netjes opgelost dan, zeker gezien feit dat praktisch ieder ander outdoor festival (iig in Noord- en Zuid-Holland) was afgelast. Nou zaten ze qua locatie wel wat gunstiger, maar er zal t nodige gevallen zijn.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat je ook mét dagkaart het terrein op en af kon, maar niet dus?
Volgens mij 5 muntjes bijbetalen als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef ArnosL het volgende:
Vorig jaar niet? Wij hadden vijf entree tickets en kregen er zonder bij betalen vijf six packs voor.
Wel onzin. Bij een paar nummers per band worden wat restjes bier gegooid, vaak net een bodempje wat nog over is. Over de hele megatent gezien bv wordt er eigk niet zo gek veel gegooid.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je er geweest en dan nog dit soort onzin verkondigen. Sneu eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |