abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2016 @ 18:47:46 #226
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_164026762
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben vrijdag geweest en heb me prima vermaakt! Vriendengroep ging het hele weekend op de camping, maar dat ging ik niet redden.

Eerst tentje opgezet in een weiland bij een aardig stel op ongeveer 3 minuten lopen van de ingang. Wilde eigenlijk gelijk gaan maar omdat er nog wat buien aankwamen nam ik het aanbod van gratis koud bier dat werd aangeboden door de "campingbeheerders" met liefde aan. Na 3 flessen bier en een bui te hebben uitgezeten richting terrein gelopen en vriendengroep opgezocht die bij de cross stond te kijken. Een van onze teamgenootjes reed mee in die 'te land ter zee en in de lucht' klasse en had een mooi rugbyveld op haar auto met een Tante Rikie die een try drukte tussen de palen.

Daarna heerlijk rondgelopen op het terrein en nog veel meer bier gedronken zodat we al redelijk aangeschoten bij de ABBA undercoverband stonden om daar goed te feesten. Vervolgens heerlijk in het zonnetje bij de Bayou gelegen om nog meer bier te drinken en heerlijk te eten. Ondertussen stond South Mountain te spelen en dat was erg leuk. Die mevrouw op de viool mocht ook wel in mijn tentje viool komen spelen.

Na South Mountain richting de naastgelegen Barn gegaan om Drive Like Maria te kijken. Ook prima band moet ik zeggen. Daarna een tijd in het gras gelegen om nog meer bier te drinken. Typhoon hebben we van een hele verre afstand gezien maar dat vond ik best wel klote. Die gast heeft een riedeltje dat hij tig keer moet herhalen. Verder veel slap gelul. Dus vooral veel bier gedronken tijdens dat concert. Daarna kwam echter The Darkness en dat was jeugdstudententijdsentiment. Vooraan gestaan tijdens deze toch wel prima show! Justin Hawkins is een fijne entertainer en had veel interactie met het publiek, wat het nog beter maakte.

Na The Darkness was het aardig donker en tijd om te dansen - eerst op de Dansvloer en later in de Discotent. Nog even de BZB meegepakt in de Megatent. Leuke band maar helaas extreem druk en slecht geluid. Na de BZB nog even een biertje gedaan en toen ging vriendengroep richting camping en ik dus ook - zij het een andere camping. Daar aangekomen stonden de campingbeheerders erop dat ik en andere kampeerders nog bier kwamen drinken met ze, dus dat maar gedaan. Rond 4 uur m'n tent in en tot een uur of 12 m'n roes uitgeslapen. Rustig tentje opgeruimd en op de terugweg bij de Mac in Doetinchem ontbeten.

Ik heb een topdag gehad!
Robert Moog died for our synths
  woensdag 27 juli 2016 @ 22:00:43 #227
436222 Japepk
Padvinder
pi_164054504
Ik heb echt last van een zwart gat, wat blijft die Zwarte Cross toch machtig mooi. Zag op een blog een mooie comment van de auteur. Die was dit jaar voor het eerst naar de Zwarte Cross gegaan na dat jarenlang niet gewild te hebben, omdat ze vond dat de Zwarte Cross geen Venetië moest worden, overspoeld door toeristen die naar 'die boeren' komen kijken. Daar moeten ze inderdaad voor waken.
Ongelooflijk en ongelooflijk knap hoe dat festival in 20 jaar van 1000 man naar 220.000 man heeft kunnen groeien, maar wat mij betreft is de max nu wel bereikt of net overschreden, in elk geval voor het festival in deze vorm. Met drukte op het terrein zelf heb ik niet zo'n probleem, dat vond ik goed te doen. Maar de capaciteit van de faciliteiten was vaak niet toereikend. Het viel me op hoe inefficiënt er soms gewerkt werd.

Los daarvan blijven de succesnummers onovertroffen. Loco Arena, Discotent, Undercovertent, BZB, Schuimparty, Tirolertent, Camping, het was allemaal weer genieten.
't Echte en 't ware!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 juli 2016 @ 22:08:26 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_164054722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:00 schreef Japepk het volgende:
Ik heb echt last van een zwart gat, wat blijft die Zwarte Cross toch machtig mooi. Zag op een blog een mooie comment van de auteur. Die was dit jaar voor het eerst naar de Zwarte Cross gegaan na dat jarenlang niet gewild te hebben, omdat ze vond dat de Zwarte Cross geen Venetië moest worden, overspoeld door toeristen die naar 'die boeren' komen kijken. Daar moeten ze inderdaad voor waken.
Ongelooflijk en ongelooflijk knap hoe dat festival in 20 jaar van 1000 man naar 220.000 man heeft kunnen groeien, maar wat mij betreft is de max nu wel bereikt of net overschreden, in elk geval voor het festival in deze vorm. Met drukte op het terrein zelf heb ik niet zo'n probleem, dat vond ik goed te doen. Maar de capaciteit van de faciliteiten was vaak niet toereikend. Het viel me op hoe inefficiënt er soms gewerkt werd.

Los daarvan blijven de succesnummers onovertroffen. Loco Arena, Discotent, Undercovertent, BZB, Schuimparty, Tirolertent, Camping, het was allemaal weer genieten.
Hier dat artikel http://noisey.vice.com/nl(...)-dan-een-mens-aankan

:Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_164079752
Dat filmpje op dumpert van neukende mensen op de camping :')_!

Waarom dat filmen.. Dan snap je zwarte cross dus niet
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:20:43 #230
436222 Japepk
Padvinder
pi_164086877
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:04 schreef bamibij het volgende:
Dat filmpje op dumpert van neukende mensen op de camping :')_!

Waarom dat filmen.. Dan snap je zwarte cross dus niet
Dat blijf je houden. Het houdt het 'oude' ZC-imago wel hoog :P
't Echte en 't ware!
pi_164184578
In het programmaboekje werd al gewaarschuwd dat je na de Zwarte Cross in een zwart gat valt. Nou ruim anderhalve week later kan ik bevestigen dat het 'gewone' leven vies tegen valt ;(.
Wat een geweldig weekend! De muziek, de mensen, de sfeer! Absoluut volgend jaar weer!
pi_166755878

:') Voor de zwarte cross nog nooit meegemaakt, ik mis de tijd dat je 2 maand later nog campingkaarten voor de kortingsprijs kon kopen.
pi_166756055
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:08 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]

:') Voor de zwarte cross nog nooit meegemaakt, ik mis de tijd dat je 2 maand later nog campingkaarten voor de kortingsprijs kon kopen.
Heb maar gelijk om 11:00 uur een kaartje gekocht. Nergens last van gehad.
pi_166756243
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb maar gelijk om 11:00 uur een kaartje gekocht. Nergens last van gehad.
:P Toen lag ik nog te pitten, eigen schuld maar ben bijna aan de beurt.
pi_166756792
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Toen lag ik nog te pitten, eigen schuld maar ben bijna aan de beurt.
Kortingskaarten zijn al uitverkocht lees ik. Maarja uitslapen is ook lekker.
pi_166757305
Kaarten weer binnen :)
pi_166758122
3-dagen kaarten uitverkocht, camping en zaterdag gaan ook hard volgens FB.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 november 2016 @ 12:55:06 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166798945
STATUS VERKOCHTE KAARTEN – MA. 21 NOV. 12:00 uur
*Campingkaarten: 88%
*Vrijdag dagkaarten: 59%
*Zaterdag dagkaarten: 91%;
*Zondag dagkaarten: 81%;

UITVERKOCHT
*Grasnapolsky- en caravankaarten;
*3-dagenkaarten;
*Campingkaarten met Grote Denkerskorting;
*Zaterdag dagkaarten met Grote Denkerskorting;
*Zondag dagkaarten met Grote Denkerskorting.
*Inschrijven voor deelname aan de Zwarte Cross kan niet meer. Alle klassen waren binnen twee (!) minuten vol.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166799868
Heel wat campingkaarten nog terug gevallen, zullen wel niet betaald zijn met de link in de mail ofzoiets.

Ik zat in ieder geval klaar afgelopen zaterdag om 11:00. Had m'n gegevens ingevuld, bestelling bevestigd en was klaar om te betalen met iDeal. Op dat moment knalden de servers er uit, tijdstip: 11:03. Mega stress omdat nog even niet duidelijk was of de kaarten nou besteld waren of niet. Uiteindelijk dus wel, maar toen moest het betalen nog gebeuren. Dat laten doen door m'n broer, aangezien ik inmiddels aan het werk was. Stonden er nog 12500 mensen in de wachtrij, een paar uur nadat de voorverkoop van start was gegaan..

Maar goed, we gaan weer naar de Zwarte Cross! 6e keer inmiddels geloof ik!
pi_166800077
Ik ben gewoon lid geworden van Harder! en heb vorige week rustig aan mijn kaarten besteld ;)
't Echte en 't ware!
  maandag 21 november 2016 @ 13:50:21 #241
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_166800165
ondanks dat het bij mijn ouders in de buurt is (en vroeger ook al bij mij in de buurt dus, want Halle en Lichtenvoorde liggen niet zover uit elkaar en me ouders wonen er middentussenin) ben ik er nog nooit geweest......

Misschien 2017, kort voor de ZC komen er altijd wel weer dagkaarten vrij.
pi_166800555
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:39 schreef Niek92 het volgende:
Heel wat campingkaarten nog terug gevallen, zullen wel niet betaald zijn met de link in de mail ofzoiets.

Ik zat in ieder geval klaar afgelopen zaterdag om 11:00. Had m'n gegevens ingevuld, bestelling bevestigd en was klaar om te betalen met iDeal. Op dat moment knalden de servers er uit, tijdstip: 11:03. Mega stress omdat nog even niet duidelijk was of de kaarten nou besteld waren of niet. Uiteindelijk dus wel, maar toen moest het betalen nog gebeuren. Dat laten doen door m'n broer, aangezien ik inmiddels aan het werk was. Stonden er nog 12500 mensen in de wachtrij, een paar uur nadat de voorverkoop van start was gegaan..

Maar goed, we gaan weer naar de Zwarte Cross! 6e keer inmiddels geloof ik!
Ik zat om 11:00 uur klaar, om 11:02 uur had ik mijn kaartje. Net op tijd dus.
  maandag 21 november 2016 @ 21:59:59 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166812744
Ik wil wel maar moet nog iemand mee zien te krijgen ;(
Stomme is dat het gelijk is met de feestjes van de vierdaagse, waardoor iemand moeilijk doet :(
pi_166812832
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 21:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil wel maar moet nog iemand mee zien te krijgen ;(
Stomme is dat het gelijk is met de feestjes van de vierdaagse, waardoor iemand moeilijk doet :(
Hoe laat moet ik er zijn?
  maandag 21 november 2016 @ 22:02:29 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166812873
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe laat moet ik er zijn?
:P
  dinsdag 22 november 2016 @ 08:59:50 #246
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_166819346
ik ga zaterdag
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_166843040
quote:
STATUS VERKOCHTE KAARTEN – WO. 23 NOV. 08:51 uur
*Vrijdag dagkaarten: 65%

UITVERKOCHT
*Grasnapolsky- en caravankaarten;
*3-dagenkaarten;
*Zaterdag dagkaarten;
*Zondag dagkaarten:
*Campingkaarten;
*Zondag dagkaarten met Grote Denkerskorting.
*Inschrijven voor deelname aan de Zwarte Cross kan niet meer. Alle klassen waren binnen twee (!) minuten vol.

NB: Uitverkocht is ook echt uitverkocht. Wij zeggen het nog maar even expliciet, want er komen vragen binnen of in januari opnieuw uitverkochte kaartsoorten beschikbaar komen. Dat is dus niet het geval. Deze kaarten zullen ook niet aan de dagkassa verkrijgbaar zijn. Uitverkocht = OP.
:o _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_166843201
Zag wel dat je 25 kaarten pp kon kopen. Das erg veel; hoop zullen zijn opgekocht door van die shady ticketbureaus gok ik...
  woensdag 23 november 2016 @ 22:06:54 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166859200
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zaterdag
Hoop je daar dan nog te zien! Maar even afwachten dus :P

Ow niet dus ;(
Al heb ik vorige keer via ticketswab ofzo kaarten geregeld, maargoed.
  donderdag 24 november 2016 @ 07:55:59 #250
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_166863679
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoop je daar dan nog te zien! Maar even afwachten dus :P
*O*
quote:
Ow niet dus ;(
Al heb ik vorige keer via ticketswab ofzo kaarten geregeld, maargoed.
hmm -O-

we zullen zien :P

via ticketswab betaal je de normale prijs?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')