Geen idee hoe het bij ZC zelf zit, maar ben als 'pers' bij aantal festivals geweest, en over het algemeen is er inderdaad een VIP/Gasten/Pers parking, zoals bv. op Lowlands:quote:Op donderdag 21 juli 2016 06:06 schreef Cue_ het volgende:
Oeh een zwarte Cross topic. Heb een vraagje.
Heb kaartjes gewonnen en daarop staat "genodigden" en dat je dan op p8 mag parkeren.
Is dat iets "bijzonders" (aangezien in dezelfde zinnen ook voor ne pers wordt gebruikt of is t gewoon standaard maar klinkt t beter?
Die parking maakt mij niet uit, want ga met de busquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij ZC zelf zit, maar ben als 'pers' bij aantal festivals geweest, en over het algemeen is er inderdaad een VIP/Gasten/Pers parking, zoals bv. op Lowlands:
[ afbeelding ]
Soms is er op het terrein ook nog een VIP/Pers/Genodigden ruimte waar je even kan chillen en iets relaxter een drankje kan doen dan op het terrein zelf. Dat tweede hangt wel af van met welke 'bandje' je uiteindelijk het terrein op gaat.
Maar dit klinkt inderdaad wel als een 'aparte' parking.
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Klopt, maar die waaien nog een beetje door, dus ik verwacht hier nog erger. Maar misschien heb ik het wel mis, en is dit juist prettiger (want dikkere muur, die meer isoleert bijv.). Ben wel benieuwd hoe het bevalt
Coolquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:24 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.
En de regentest heeft ie grandioos doorstaan. Kwam aardig wat water naar beneden, maar niks van te merken binnenin. Perfect droog gebleven. Ik ben wel onder de indruk!
Ik heb op Hellfest in zo'n ding gelegen, vond het net ff 25cm te klein ofzo. Daar stond er nog een stretchertje in, en was het allemaal net wat te krap om goed in te kunnen liggen én dan nog een tas kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:24 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ze zijn koeler dan een gewone tent, en ventileren ook prima. Zitten wat kieren die lucht door laten + een tochtgat. Heerlijk koel op het moment.
En de regentest heeft ie grandioos doorstaan. Kwam aardig wat water naar beneden, maar niks van te merken binnenin. Perfect droog gebleven. Ik ben wel onder de indruk!
Oh echt totaal geen last van. Ik heb er een eenpersoonsluchtbed in liggen en nog ruimte genoeg voor m'n tas. Kan me er naast zelfs nog omkleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op Hellfest in zo'n ding gelegen, vond het net ff 25cm te klein ofzo. Daar stond er nog een stretchertje in, en was het allemaal net wat te krap om goed in te kunnen liggen én dan nog een tas kwijt te kunnen.
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er eig kluisjes of iets dergelijks om spullen /extra kleding in te stoppen?
Hmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Volgens mij wel, als ik de plattegrond zo bekijk. http://www.zwartecross.nl(...)ttegrond-zc-2016.jpgquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Op de camping wel, voor dagbezoekers weet ik het eerlijk gezegd niet.
Als ik de plattegrond zo bekijk, zitten er kluisjes bij de ingang in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er eig kluisjes of iets dergelijks om spullen /extra kleding in te stoppen?
Maar lig je er alleen in? Dan kan ik het me voorstellen, wij lagen met z'n tweeen, en dan nog op stretcher, dus wat hogerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:49 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Oh echt totaal geen last van. Ik heb er een eenpersoonsluchtbed in liggen en nog ruimte genoeg voor m'n tas. Kan me er naast zelfs nog omkleden.
Maar als er een stretcher op een hoogte van een cm of 30 in staat kan ik het me voorstellen ja.
Best veel mensen die vragen hoe het is om in zo'n tentje te slapen trouwens! Ondertussen al een man of 10 gehad die er naar vroegen, dus ik denk dat ze er volgend jaar meer verkopen
Show usquote:Op maandag 25 juli 2016 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zag weer filmpjes voorbij komen van mensen die in het openbaar brommers aan het kieken waren.
Van dat imago komen ze echt niet snel af.
Staat al op dumpertquote:Op maandag 25 juli 2016 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zal binnenkort wel op dumpert verschijnen ofzo, link is offline
Whut?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:04 schreef Gehenna het volgende:
Weer thuis van 2 toffe dagen![]()
Leukste concert? Dj Emile Roemer![]()
Ja, Big 4 shirt aan en dikke metal tracks draaien. Klapte er prima opquote:Op maandag 25 juli 2016 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Die gast is helemaal into metal toch? Lijkt me wel een toffe peer eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Die gast is helemaal into metal toch? Lijkt me wel een toffe peer eerlijk gezegd.
Pitje, Crowdsurfer, allesquote:Op maandag 25 juli 2016 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, Big 4 shirt aan en dikke metal tracks draaien. Klapte er prima op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |