Ze lijkt verder wel heel erg op een Turk die zich geschoren heeft!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft mijn moeder geen snor en de jouwe lekker wel.
Onder of boven?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze lijkt verder wel heel erg op een Turk die zich geschoren heeft!
Hee dat ken ikquote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
Het duurde even maar dan heb je ook niks...
Die zal wel pijn aan haar geslachtsdeel hebbenquote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zal wel pijn aan der kut hebben
quote:
Ik heb bewijs.quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 09-02-2015 23:44
Is eigenlijk niet eens klein beetje een goed garp. Heel slecht gewoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder of boven?
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ghahahahahahahahahaquote:Op maandag 9 februari 2015 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet eens klein beetje een goed garp. Heel slecht gewoon.
Zelf moest ik er weer erg hard om lachen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet eens klein beetje een goed garp. Heel slecht gewoon.
Okquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je nu youtubes gaan posten voor het topic weer dood is.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf moest ik er weer erg hard om lachen.
Bedankt Mart.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
A challenger appears.
[ afbeelding ]
Sshhhhhhhh!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:09 schreef Tem het volgende:
Net of Arnie en Mani hier de dienst uitmaken.
Hoezo, wat kun je daar extra mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hou ook wel van fitte vrouwen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk! Dat je dit niet weet zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo, wat kun je daar extra mee?
Ik vraag of jij het eventjes wilt uitleggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat je dit niet weet zegt al genoeg.
Omdat jij het nooit hebt meegemaakt dan...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag of jij het eventjes wilt uitleggen.
En jouw ex-vriendin kan dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat jij het nooit hebt meegemaakt dan...
Tijdens het nachtsporten kan je bijv 1 been lekker omhoog drukken.
Beetje om en om, als ze fit genoeg is beide benen.
Fitte en lenige benen vergroot de kans tot meerdere standjes. Aldus goeie en lekkere sex.
Ook handig voor in de douche.
Dan moet ze gewoon lenig en fit zijn.
Dat lukt altijd, daar hoef jij zelfs niet fit voor te zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jouw vriend ook fit zijn dat je zijn benen zo achter zijn oren kan vouwen?
Niet nodig, ik ben namelijk zelf ontzettend lenig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:37 schreef anonymoussie het volgende:
Jij nooit een vriendin gehad die lenig en fit is Spec?
Dus je houdt van luie donders.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben namelijk zelf ontzettend lenig.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dus je houdt van luie donders.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slijmbal, je mag niet in haar broekje.
Nou, ik ben vanmorgen even wezen spinnen op de spinfiets en ben net terug van een stukje wandelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je overlijden, Yoki?
Moet ik me al zorgen maken?
I see possibilitiesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hou ook wel van fitte vrouwen.
[ afbeelding ]
Deze manquote:
Ik zie trouwens ± staan. Misschien maken ze een uitzondering. Als je sip genoeg kijkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
Zit je mij nu een hommotje te noemen?
Dat is juist de grapquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme. Alles beweegt hier. Het is om gek van te worden.
De tekst klopt trouwens niet meer.
Goedzoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb net met mijn kadaver een teringeind gelopen en ik heb geen paniek of angstaanval gehad. Jeejjj!
Mijn lichaam wilde totaal niet meewerken maar ik pakte door en ging gewoon het commandolied zingen in mijn hoofd.
#goedbezig
#fitteyokiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb net met mijn kadaver een teringeind gelopen en ik heb geen paniek of angstaanval gehad. Jeejjj!
Mijn lichaam wilde totaal niet meewerken maar ik pakte door en ging gewoon het commandolied zingen in mijn hoofd.
#goedbezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, voordat ik weer echt fit ben ben ik wel een tijd verder. Maar het is een begin. Het is gewoon schandalig hoever ik het heb laten komen maar dat komt ook omdat ik een tijd lang echt niet naar buiten durfde en dat gaat nu steeds beter.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef anonymoussie het volgende:
Deze is voor Mani.David HosselhoffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Beetje bij beetje komt 't wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, voordat ik weer echt fit ben ben ik wel een tijd verder. Maar het is een begin. Het is gewoon schandalig hoever ik het heb laten komen maar dat komt ook omdat ik een tijd lang echt niet naar buiten durfde en dat gaat nu steeds beter.
Waarschijnlijk zit je er nu zo bij:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, voordat ik weer echt fit ben ben ik wel een tijd verder. Maar het is een begin. Het is gewoon schandalig hoever ik het heb laten komen maar dat komt ook omdat ik een tijd lang echt niet naar buiten durfde en dat gaat nu steeds beter.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Gahahahahahah!123quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Dat er nog zoiets als een dolfinarium mag bestaan is gewoon schandalig. Iedereen die dit standpunt niet begrijpt kan ik de documentaire Blackfish aanraden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
NWS / PvdD: Dierentuin zielig voor dieren, 'weg ermee'
Toptopic voor Marianne.
Dit moest eigenlijk in dat topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat er nog zoiets als een dolfinarium mag bestaan is gewoon schandalig. Iedereen die dit standpunt niet begrijpt kan ik de documentaire Blackfish aanraden.
Wat betreft dierentuinen in het algemeen ben ik wat genuanceerder, ik denk best dat er parken zijn die niet puur commercieel zijn en waar de dieren een mooi leven hebben. Maar dat is dan wel een minderheid, helaas. Wel goed dat dit door de PvdD onder de aandacht wordt gebracht.
Fijn dat het meeviel. Was je verbaasd?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
Mijn huisarts belde net en al mijn bloedwaardes zijn gewoon goed![]()
Niet kapot te krijgen deze boi.
Ik moet alleen wel wat minder snacken (ongezonde vetten/cholesterol, je verwacht het niet) en wat meer gezonde vetten gaan gebruiken, vette vis en dergelijke.
Verder is mijn vitamine D iets aan de lage kant maar dat is logisch als je nooit buiten komt en B12 ook en dat komt door het zuipen.
Werkt niet.quote:
Dokter Marianne in de bocht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel. Was je verbaasd?
Vitamine D is bij de meeste mensen laag in onze landen. Het is ook onduidelijk waar de ondergrens zou moeten zitten. Vitamine B12 is volgens mij pas laag bij zeer zwaar alcoholgebruik, dan zou je ook ernstige leverstoornissen verwachten. Eet je wel genoeg dierlijke producten?
Achteraf had ik liever gehad dat het plaatje niet werkte.quote:
Ik heb ook een UI gemaakt voor Eftelaar. Vind het wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Achteraf had ik liever gehad dat het plaatje niet werkte.
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel. Was je verbaasd?
Vitamine D is bij de meeste mensen laag in onze landen. Het is ook onduidelijk waar de ondergrens zou moeten zitten. Vitamine B12 is volgens mij pas laag bij zeer zwaar alcoholgebruik, dan zou je ook ernstige leverstoornissen verwachten. Eet je wel genoeg dierlijke producten?
Maar je leverfunctie, AST, ALT, GGT, AF? Dat was dan toch ook afwijkend?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.
Zwaar alcoholgebruik kan wel kloppen.. maar daar ben ik weer mee gestopt, 19 dagen clean nu.
Witte bloedlichaampjes, HB, mineralen, etc.. allemaal goed.
Dierlijke producten ... ik eet rundvlees/varkensvlees/eieren en dat is het. Ik ga wel aan de omega 3/visolie capsules.
Dat is ook niet zo gek, ik heb het afgelopen jaar geen moer gedaan aan bewegen. En dat snacken heh ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Maar ondertussen voel je je nog steeds als een overleden vaatdoek.
Daar heeft ze niets over gezegd en ik ga er zelf ook vanuit dat het gewoon goed is. Ik dronk dan wel regelmatig en dan ook erg veel maar zoveel als het was toen ik écht zwaar alcoholist was is het niet meer geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je leverfunctie, AST, ALT, GGT, AF? Dat was dan toch ook afwijkend?
Je eet wel meer dan genoeg dierlijke producten dan hoorIk eet alleen yoghurt en drink soms melk en zelfs mijn B12 is goed.
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef YokiKater het volgende:
Daar heeft ze niets over gezegd en ik ga er zelf ook vanuit dat het gewoon goed is. Ik dronk dan wel regelmatig en dan ook erg veel maar zoveel als het was toen ik écht zwaar alcoholist was is het niet meer geweest.
Ik heb heel erg lang zo'n 7 liter bier per dag gedronken, elke dag.. en ik functioneerde toen ook nog gewoon. Zieke tijd was dat, maar ik moest daar toch echt mee gaan stoppen en ben toen gaan afkicken, 6 weken voor pampus gelegen op de Librium. En toen ben ik 13 maanden lang clean geweest totdat ik dus een terugval kreeg. Dat was in maart vorig jaar en sindsdien dronk ik 2 a 3 keer per week zeer stevig.
Maar dat is nu over.
Het had wel minder gekund ja, maar het heeft toen wel geholpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
6 weken op Librium is veel te lang joh.
I know.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.
Henk Letteraar is werkelijk van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.
Mijn CV wordt steeds langer. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Letteraar is werkelijk van alle markten thuis.
Haatzaaier, extremist, 2 dagen mod geweest en dokter.
Ik kijk altijd naar Jinek als er niks interessants gebeurt. Gisterenavond schijnt Kuzu peentjes hebben zitten zweten, maar dat zie ik dan weer niet.quote:
Lekker vis.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.
Zwaar alcoholgebruik kan wel kloppen.. maar daar ben ik weer mee gestopt, 19 dagen clean nu.
Witte bloedlichaampjes, HB, mineralen, etc.. allemaal goed.
Dierlijke producten ... ik eet rundvlees/varkensvlees/eieren en dat is het. Ik ga wel aan de omega 3/visolie capsules.
Ik woon al mijn hele leven in een vissersdorp maar ik moet er niets van hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker vis.![]()
Das heerlijk en gezond.
Ik ben vooral heel goed in lintjes knippen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef Webschip het volgende:
Elfletterig is misschien net zo bekwaam als een koningin.
Dat is wel heel kort door de bocht, weet je wel hoe veel verschillende soorten er zijn sp3c?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef sp3c het volgende:
vis is vies man, dat horen mensen niet te eten
En je hebt ook gewoon een mooie jurk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel goed in lintjes knippen.
neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, weet je wel hoe veel verschillende soorten er zijn sp3c?
Dat was leuk gisteren met Kuzu.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar Jinek als er niks interessants gebeurt. Gisterenavond schijnt Kuzu peentjes hebben zitten zweten, maar dat zie ik dan weer niet.
Ik vind trouwens de winterstop van Pauw echt veel te lang. Pas op 2 maart keert Pauw weer terug.
Ik vraag me af of Voorschrift dat ook kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel goed in lintjes knippen.
Ik ben benieuwd of PAUW nog wijzigingen ondergaat ten opzichte van de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:11 schreef Webschip het volgende:
Die winterstop is belachelijk lang. Ik denk wel dat het gunstig voor Jeroen uitpakt, omdat de meesten denk ik niet langer kunnen wachten. Hij zal daarom beter gewaardeerd worden nu het verschil met Jinek nogal groot is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Voorschrift dat ook kan.
bleeeeeghquote:
Voorschrift wordt door sommigen als een soort van koningin gezien. Maar of hij linten kan knippen, weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of PAUW nog wijzigingen ondergaat ten opzichte van de eerste seizoenshelft.
[..]
Hoezo?
vieze nasmaakquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
bleeeeegh
vieze nasmaak en alles
gewoon kip eten
Haring lust ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
Haring is eigenlijk gewoon kankersmerig.
Gaan ze er nog elk jaar feest om vieren ook.
Hmmm nee geloof het niet. Jou wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet die lucht je ergens aan denken?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef timmmmm het volgende:
RTL Late night. Als je in Amsterdam gaat studeren ben je blijkbaar niet zo heel intelligent
Logisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef timmmmm het volgende:
RTL Late night. Als je in Amsterdam gaat studeren ben je blijkbaar niet zo heel intelligent
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam. Daar wordt je toch liever niet gezien
Oh...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tis alweer voorbij. Tenzij jij nog een dansje gaat wagen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Het FB topic is af en toe echt een feest.
Ik mag van sp3c niet klieren in dat topic. En ik vind Mutant een schatje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis alweer voorbij. Tenzij jij nog een dansje gaat wagen?
Gewoon schijt hebben joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mag van sp3c niet klieren in dat topic. En ik vind Mutant een schatje.
We doen dat ook voor jullie, de mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Daar ben ik veel te lief voor.quote:
En dat terwijl jullie er verder geen cent aan verdienen, dan ben je gewoon een goed mens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We doen dat ook voor jullie, de mensen.
Jij niet nee, ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zijn jullie gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We doen dat ook voor jullie, de mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]Uhh ja, dit is nou een onvervalste valse bingo. Jammer dat de bingo van Elfletterig zo geneukt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Er is weer iemand ongesteld. En het is geen vrouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Oehh, zal ik een lokquote doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is weer iemand ongesteld. En het is geen vrouw.
Het is niet anders. Ik bedenk wel weer een keer een nieuwe grap waar ik een uur tijd in steek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh ja, dit is nou een onvervalste valse bingo. Jammer dat de bingo van Elfletterig zo geneukt wordt.
Wat had hij dan gedacht? Hollywood is net ff wat anders dan DWDDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Peter R is boos dat de mensen van Hollywood niet naar hem luisteren als het om film maken gaat
Nee, doe maar niet, want dan gaat -ie hier verder. Ook al eerder meegemaakt.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een razende kastturk.
En ik vind jou een kaasturk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een razende kastturk.
Ex-vriendinnen, Specannequote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Annemoussie met zijn fitte ex-vriendin.
Misschien kan hij ook zo'n gifje voor jullie maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan LTKDV ook niet veel aan doen, hij heeft gewoon langzame stofwisseling.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan LTKDV ook niet veel aan doen, hij heeft gewoon langzame stofwisseling.
Nee, ik gebruik JCVD alleen nog maar als Specu weer eens ruig gaat doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij wil LTVDK ook een eigen bingokaart of zo.
Ja, hij heeft van die opvliegers. Gelukkig is dat overdreven vrolijke er inmiddels een beetje af.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik JCVD alleen nog maar als Specu weer eens ruig gaat doen.
Ik voel mij altijd heerlijk nadat ik gesport heb.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Gooi ik godverdomme ook nog mijn koffie om![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik straal nog elke dag.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hij heeft van die opvliegers. Gelukkig is dat overdreven vrolijke er inmiddels een beetje af.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik straal nog elke dag.
En niet van de chemo.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
En meteen ook maar even een UI-versie:
[ afbeelding ]
Mijn moeder leeft niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens langs wil komen.
Je hebt zelf een dikke reet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
Zullen wij hier gewoon beslissen of je wel of geen dikke reet hebt?
Goedzo, bedankt.
Je zit er gigantisch naast.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:08 schreef Tem het volgende:
Precies, lijkt me een duidelijk zaak. Paardenreet XXL.
Je hebt hem nog nooit gezien Tom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Die reet is niet te missen, dus lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met die reet van jou zit je altijd ergens naast.
Eindelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:11 schreef Tem het volgende:
Genoeg over Yasmin. Ik heb het liever over Marianne
Dokter Marianne, straks even wat gifjes posten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:11 schreef Tem het volgende:
Genoeg over Yasmin. Ik heb het liever over Marianne
Gehehe Mani.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Tem projecteer toch niet zo die dikke reet van je partner op Yasmin. Dat is niet eerlijk.
Dat hebben ze toch ook welles bij bekende Amerikanen gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het zoeken naar "raid" kwam ik toevallig dit tegen:
http://www.news.com.au/te(...)frfrt9-1227213083999
Een computergamer die een beetje online uitleg geeft over het spel dat -ie speelt en dan valt er plotseling politie zijn huis binnen. "Swatting" schijnt het te heten.
Dit is extreme trolling, in Amerika een terroristische dreiging doorgeven naar het adres van iemand die jij haat, staat er in no time een troep swats voor zijn deur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het zoeken naar "raid" kwam ik toevallig dit tegen:
http://www.news.com.au/te(...)frfrt9-1227213083999
Een computergamer die een beetje online uitleg geeft over het spel dat -ie speelt en dan valt er plotseling politie zijn huis binnen. "Swatting" schijnt het te heten.
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen die computerspelletjes spelen, weleens een raid hebben. Maar hier in NWS-SC hebben mensen een reet.
Ik ben anders best geïnteresseerd in de derrière van Yasminquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben anders best geïnteresseerd in de derrière van Yasmin.
Moet jij niet weer een moslim topic openen ipv continue over mijn privé situatie te beginnen? Enorme zaadhaas die je er bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Tem projecteer toch niet zo die dikke reet van je partner op Yasmin. Dat is niet eerlijk.
Naaah mani.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik wist niet dat je er boos om werd, zal het maar niet meer doen. En sla me alsjeblieft niet in elkaar?
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.
Wat een onzin Mani.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje heb ik zo'n slechte reputatie opgebouwd hier? Misschien moet ik mijn leven maar gaan beteren dan.
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 17:36:09BREAKING: Police is searching for a man who fired several shots in Leeuwarden Netherland, No information about injuries at the moment. reageer retweet
Wat ben je ook een originele jongen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
Eindelijk erkenning.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je ook een originele jongen.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
DWDD wordt echt superaids vandaag.
Heb zijn oren nog nooit gezien. Jij wel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
Beetje grote oren, net als Fylax.
Staan hier ergens op het forum.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb zijn oren nog nooit gezien. Jij wel?
Eindelijk! Zat hier al hele jaar op te wachten!quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)iteditie_van_si.html
Zeg met haar jongens.
Snorren gekamd en alles...quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eindelijk! Zat hier al hele jaar op te wachten!
Komt door Ooriane Grande.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
Beetje grote oren, net als Fylax.
Mijn vriendin vindt dit ook leuk.quote:
iquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |