Dat hebben ze toch ook welles bij bekende Amerikanen gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het zoeken naar "raid" kwam ik toevallig dit tegen:
http://www.news.com.au/te(...)frfrt9-1227213083999
Een computergamer die een beetje online uitleg geeft over het spel dat -ie speelt en dan valt er plotseling politie zijn huis binnen. "Swatting" schijnt het te heten.
Dit is extreme trolling, in Amerika een terroristische dreiging doorgeven naar het adres van iemand die jij haat, staat er in no time een troep swats voor zijn deur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het zoeken naar "raid" kwam ik toevallig dit tegen:
http://www.news.com.au/te(...)frfrt9-1227213083999
Een computergamer die een beetje online uitleg geeft over het spel dat -ie speelt en dan valt er plotseling politie zijn huis binnen. "Swatting" schijnt het te heten.
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen die computerspelletjes spelen, weleens een raid hebben. Maar hier in NWS-SC hebben mensen een reet.
Ik ben anders best geïnteresseerd in de derrière van Yasminquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben anders best geïnteresseerd in de derrière van Yasmin.
Moet jij niet weer een moslim topic openen ipv continue over mijn privé situatie te beginnen? Enorme zaadhaas die je er bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Tem projecteer toch niet zo die dikke reet van je partner op Yasmin. Dat is niet eerlijk.
Naaah mani.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik wist niet dat je er boos om werd, zal het maar niet meer doen. En sla me alsjeblieft niet in elkaar?
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.
Wat een onzin Mani.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, daar ben ik veel te lief voor, uiteindelijk.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje heb ik zo'n slechte reputatie opgebouwd hier? Misschien moet ik mijn leven maar gaan beteren dan.
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hier alsjeblieft mee stoppen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 11-02-2015 om 17:36:09BREAKING: Police is searching for a man who fired several shots in Leeuwarden Netherland, No information about injuries at the moment. reageer retweet
Wat ben je ook een originele jongen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment om het nog 100x te herhalen.
Eindelijk erkenning.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je ook een originele jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |