Logisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef timmmmm het volgende:
RTL Late night. Als je in Amsterdam gaat studeren ben je blijkbaar niet zo heel intelligent
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam. Daar wordt je toch liever niet gezien
Oh...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tis alweer voorbij. Tenzij jij nog een dansje gaat wagen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Het FB topic is af en toe echt een feest.
Ik mag van sp3c niet klieren in dat topic. En ik vind Mutant een schatje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis alweer voorbij. Tenzij jij nog een dansje gaat wagen?
Gewoon schijt hebben joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mag van sp3c niet klieren in dat topic. En ik vind Mutant een schatje.
We doen dat ook voor jullie, de mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Daar ben ik veel te lief voor.quote:
En dat terwijl jullie er verder geen cent aan verdienen, dan ben je gewoon een goed mens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We doen dat ook voor jullie, de mensen.
Jij niet nee, ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zijn jullie gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We doen dat ook voor jullie, de mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]Uhh ja, dit is nou een onvervalste valse bingo. Jammer dat de bingo van Elfletterig zo geneukt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Er is weer iemand ongesteld. En het is geen vrouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Oehh, zal ik een lokquote doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is weer iemand ongesteld. En het is geen vrouw.
Het is niet anders. Ik bedenk wel weer een keer een nieuwe grap waar ik een uur tijd in steek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh ja, dit is nou een onvervalste valse bingo. Jammer dat de bingo van Elfletterig zo geneukt wordt.
Wat had hij dan gedacht? Hollywood is net ff wat anders dan DWDDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Peter R is boos dat de mensen van Hollywood niet naar hem luisteren als het om film maken gaat
Nee, doe maar niet, want dan gaat -ie hier verder. Ook al eerder meegemaakt.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een razende kastturk.
En ik vind jou een kaasturk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een razende kastturk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |