Achteraf had ik liever gehad dat het plaatje niet werkte.quote:
Ik heb ook een UI gemaakt voor Eftelaar. Vind het wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Achteraf had ik liever gehad dat het plaatje niet werkte.
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel. Was je verbaasd?
Vitamine D is bij de meeste mensen laag in onze landen. Het is ook onduidelijk waar de ondergrens zou moeten zitten. Vitamine B12 is volgens mij pas laag bij zeer zwaar alcoholgebruik, dan zou je ook ernstige leverstoornissen verwachten. Eet je wel genoeg dierlijke producten?
Maar je leverfunctie, AST, ALT, GGT, AF? Dat was dan toch ook afwijkend?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.
Zwaar alcoholgebruik kan wel kloppen.. maar daar ben ik weer mee gestopt, 19 dagen clean nu.
Witte bloedlichaampjes, HB, mineralen, etc.. allemaal goed.
Dierlijke producten ... ik eet rundvlees/varkensvlees/eieren en dat is het. Ik ga wel aan de omega 3/visolie capsules.
Dat is ook niet zo gek, ik heb het afgelopen jaar geen moer gedaan aan bewegen. En dat snacken heh ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Maar ondertussen voel je je nog steeds als een overleden vaatdoek.
Daar heeft ze niets over gezegd en ik ga er zelf ook vanuit dat het gewoon goed is. Ik dronk dan wel regelmatig en dan ook erg veel maar zoveel als het was toen ik écht zwaar alcoholist was is het niet meer geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je leverfunctie, AST, ALT, GGT, AF? Dat was dan toch ook afwijkend?
Je eet wel meer dan genoeg dierlijke producten dan hoorIk eet alleen yoghurt en drink soms melk en zelfs mijn B12 is goed.
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef YokiKater het volgende:
Daar heeft ze niets over gezegd en ik ga er zelf ook vanuit dat het gewoon goed is. Ik dronk dan wel regelmatig en dan ook erg veel maar zoveel als het was toen ik écht zwaar alcoholist was is het niet meer geweest.
Ik heb heel erg lang zo'n 7 liter bier per dag gedronken, elke dag.. en ik functioneerde toen ook nog gewoon. Zieke tijd was dat, maar ik moest daar toch echt mee gaan stoppen en ben toen gaan afkicken, 6 weken voor pampus gelegen op de Librium. En toen ben ik 13 maanden lang clean geweest totdat ik dus een terugval kreeg. Dat was in maart vorig jaar en sindsdien dronk ik 2 a 3 keer per week zeer stevig.
Maar dat is nu over.
Het had wel minder gekund ja, maar het heeft toen wel geholpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
6 weken op Librium is veel te lang joh.
I know.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.
Henk Letteraar is werkelijk van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al door geen alcohol te drinken zul je gewicht verliezen. Alcohol wordt in het lichaam omgezet in suikers.
Mijn CV wordt steeds langer. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Letteraar is werkelijk van alle markten thuis.
Haatzaaier, extremist, 2 dagen mod geweest en dokter.
Ik kijk altijd naar Jinek als er niks interessants gebeurt. Gisterenavond schijnt Kuzu peentjes hebben zitten zweten, maar dat zie ik dan weer niet.quote:
Lekker vis.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was wel aangenaam verrast. Van de vitamines wist ik wel maar ik dacht dat mijn suiker en ijzer ook wel slecht zouden zijn. Suiker was gewoon 5,6 en dat is dus supergoed.
Zwaar alcoholgebruik kan wel kloppen.. maar daar ben ik weer mee gestopt, 19 dagen clean nu.
Witte bloedlichaampjes, HB, mineralen, etc.. allemaal goed.
Dierlijke producten ... ik eet rundvlees/varkensvlees/eieren en dat is het. Ik ga wel aan de omega 3/visolie capsules.
Ik woon al mijn hele leven in een vissersdorp maar ik moet er niets van hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker vis.![]()
Das heerlijk en gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |