quote:Op maandag 9 februari 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs bij de oprichting van FOK! vielen wij al niet meer binnen de doelgroep.
Wel ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op maandag 9 februari 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs bij de oprichting van FOK! vielen wij al niet meer binnen de doelgroep.
Gewoon verwijderen. Jij bent de TS, dus je kunt doen met de OP wat je wilt.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
Alleen, wat moet ik met dat stomme eerste plaatje in de OP?
Slopen dat plaatje!quote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
Kijk newbies, zo open je snel een nieuw topic
V.w.b. het eerste, het slopen gaat je behoorlijk langzaam af...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
Kijk newbies, zo open je snel een nieuw topic
Multitasking is niet mijn ding. Ben muziek aan het luisteren en sorteren, ben op FB bezig en op Fok!, moest naar de wc en drinken pakken. etc...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. het eerste, het slopen gaat je behoorlijk langzaam af...
Prima, maar onder tussen trots zijn op je halfbakken werk is dan een beetje misplaatst...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Multitasking is niet mijn ding. Ben muziek aan het luisteren en sorteren, ben op FB bezig en op Fok!, moest naar de wc en drinken pakken. etc...
Stuiter, stuiter [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Boeiendquote:Op maandag 9 februari 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar onder tussen trots zijn op je halfbakken werk is dan een beetje misplaatst...
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Daarom juist...
danny zelf was toen vast ook al te oudquote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef just me het volgende:
leuk die oude namen! ik was bij de oprichting ook al te oudleuk om jullie gekend te hebben
LoLquote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef just me het volgende:
leuk die oude namen! ik was bij de oprichting ook al te oudleuk om jullie gekend te hebben
Danny is net als yvonne, die worden nooit oudquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
danny zelf was toen vast ook al te oud
Mag toch ook wel als jij 30 bent?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd vorige maand ook voor de tigste maal gefeliciteerd met mijn 30ste verjaardag
quote:Persverklaring
Oud-PvdA Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk hebben op 9 februari hun nieuwe partij ‘Denk’ gepresenteerd. De politici hebben een naam gekozen die identiek is aan onze naam Denk, onderdeel van GGZ Friesland. Bovendien hebben ze een logo gekozen dat ook qua kleurgebruik en typografie opvallend veel gelijkenissen toont met het logo van Denk basis-GGZ.
...
Via deze verklaring laten Denk en GGZ Friesland weten geen enkele binding te hebben met deze politieke partij en hier ook niet mee geassocieerd te willen worden. Het is niet acceptabel dat deze politieke partij heeft gekozen voor de naam die wij met Denk al jarenlang voeren. Ook het gebruik van dit opmerkelijk gelijkende logo is niet aanvaardbaar. De associatie die ontstaat met de politieke partij, is schadelijk voor ons imago.
Wij zijn van mening dat de nieuwe partij inbreuk maakt op onze merk- en handelsnaamrechten op “Denk”. Indien de nieuwe partij haar naam en logo niet wijzigt, ziet GGZ Friesland zich genoodzaakt juridische stappen te ondernemen tegen dit gebruik van de naam en het beeldmerk van Denk door de heren Kuzu en Öztürk.
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
35 gelooft men direct, ik denk dat er bij 30 wat bedenkingen komen
Dat is voor mij al weer meer dan een week geledenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken of ik zal gaan koken of wat roadkill zal laten komen.
Voor mij nog langer, maar ik heb geen zin om te koken. Ik ben aan het genieten van een paar biertjes en heerlijke muziek, dus koken is geen priquote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is voor mij al weer meer dan een week geleden
Dan zou ik zeggen doen ... Maar nu de vraag wat gaat het worden ?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij nog langer, maar ik heb geen zin om te koken. Ik ben aan het genieten van een paar biertjes en heerlijke muziek, dus koken is geen pri
jij was toch ziek, cq herstellende? Waarom zit je dan aan het bier?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij nog langer, maar ik heb geen zin om te koken. Ik ben aan het genieten van een paar biertjes en heerlijke muziek, dus koken is geen pri
Waarschijnlijk van een katerquote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij was toch ziek, cq herstellende? Waarom zit je dan aan het bier?
Ik ben nog steeds ziek (griep), maar een biertje kan geen kwaad vind ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstelquote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds ziek (griep), maar een biertje kan geen kwaad vind ik.
Klopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstel
Boeiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstel
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet, zuipen is voor mannenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hierbij meld ik me dan maar af als man.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet zuipen is voor manneneen fulltime job!!
Idem.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hierbij meld ik me dan maar af als man.
Ik lust geen wijn, dus ik blijf ook maar man.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan word ik maar geen man denk ik, ik lust geen bier
Of je drinkt normaal bier of niet maar 0.0% Never !!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het zal wel een Zuidelijke gewoonte zijn ofzo....maar goed, ik drink alleen nog maar 0,0% thuis.
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je drinkt normaal bier of niet maar 0.0% Never !!
Zelfs fris dink ik bijna nooit. Thee, water en karnemelk. Dan houdt het wel ongeveer op.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.
Het laatste dus. Ik kan net zo goed strontziek zijn van de griep en een biertje drinken al niet strontziek zijn van de griep en een biertje drinkenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeit 'm geen ene reet...
Het is wat laat om nog te gaan koken, wie heeft er nu zin om nu nog te beginnen? Dan kan je beter eerder al de voorbereidingen doen als je graag iets later eet.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste dus. Ik kan net zo goed strontziek zijn van de griep en een biertje drinken al niet strontziek zijn van de griep en een biertje drinken
Alleen dat gezond koken voor mezelf hè, ziek of niet, nuchter of niet, het koken blijft een probleem
Had al voorbereidingen getroffen om te gaan koken vandaag, maar gewoon geen zin meer in dus alles staat klaar voor morgen,.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wat laat om nog te gaan koken, wie heeft er nu zin om nu nog te beginnen? Dan kan je beter eerder al de voorbereidingen doen als je graag iets later eet.
ik lust die rotzooi nietquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet, zuipen is voor manneneen fulltime job!!
idem hier, geen alcoholquote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar water en thee. In de winter soms warme choco en als er hier 5 flessen wijn per jaar doorheen gaan is het veel.
sojamelkquote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs fris dink ik bijna nooit. Thee, water en karnemelk. Dan houdt het wel ongeveer op.
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.quote:
Qua zuivel eet ik alleen yoghurt of drink ik yoghurtdrank, maar liever eet ik naturel yoghurt i.p.v drinken i.v.m. teveel suiker.quote:
Water uit de kraan en het is nog gratis ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.
Je rookt waarschijnlijk dus ook niet, neem ik aan?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.
Alleen thuis volgens mij, nergens anders mag het nogquote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je rookt waarschijnlijk dus ook niet, neem ik aan?
Pakje JPS per dag. Is goed voor de weerstand.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat is gezond vind jij?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Water uit de kraan en het is nog gratis ook.
Klopt, tegenwoordig is het ellende, tenzij je buiten gaat staan of in een of andere glazen ding met een afzuigkap.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen thuis volgens mij, nergens anders mag het nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buckler lul!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.
Ach, dat boeit me niet, mijn gezondheid is belangrijker.quote:
Er bestaan toch mensen voor wie niets te gek is, erg grensverleggend.quote:
Het zou wat zijn als je niet tegen 0,0% alcohol zou kunnen...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me niet, mijn gezondheid is belangrijker.
Maar dank je, ik kan er wel tegen.
Ik heb ooit gedronken, en ik ben eerlijk, eigenlijk meer dan goed voor me was.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je niet tegen 0,0% alcohol zou kunnen...
Ik begrijp je reden om er mee te stoppen, maar dat afwaswater is toch niet te drinken.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ooit gedronken, en ik ben eerlijk, eigenlijk meer dan goed voor me was.
Ben radicaal gestopt toen het nog kon.
Een liter bier per dag is medicijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kan het ook geen bier noemen hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je reden om er mee te stoppen, maar dat afwaswater is toch niet te drinken.
Voor de goede orde, ik drink ook nauwelijks bier, op een speciaal biertje soms na, maar alcoholvrij bier vind ik echt troep...
Nee Piet, dagelijks is gewoon niet goed, je moet minstens per week 3 dagen aaneengesloten helemaal niets drinken, zodat je lever even rust krijgt.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een liter bier per dag is medicijn.
De naam doet er niet eens toe. Het blijft bocht, welke naam je er ook aan geeft...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan het ook geen bier noemen hoor.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De naam doet er niet eens toe. Het blijft bocht, welke naam je er ook aan geeft...
Die Ame 0 % wijn is ook niet te zuipen... Ooit een keer geprobeerd... Heb het gewoon weggespoeld zo goor ..quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mijn cliënten, net als Ame
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]Neeeeeee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat voor sites komen jullie?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]Hopelijk is die laatste geen selfie......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
TS begintquote:
Met zn lul in de pijp over de Brennerpassquote:Op maandag 9 februari 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk is die laatste geen selfie......
Op deze manier over de Brennerpas levert behoorlijk rauwe knieën op.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn lul in de pijp over de Brennerpass
Struisvogelpolitiekquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeeee!!!
Op wat voor sites komen jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen gezond weer op!"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk is die laatste geen selfie......
Ik heb (vieze) plaatjes uit het Fok! verleden zat, maar als ik er 1 van post heb ik een ban aan mijn broek denk ikquote:
Ik heb nog zo'n archiefquote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb (vieze) plaatjes uit het Fok! verleden zat, maar als ik er 1 van post heb ik een ban aan mijn broek denk ik
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen gezond weer op!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nu uit een film dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen gezond weer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk zo'n ChromecastSoms is de kwaliteit op Joetjoep om te huilen, maar als ik de juiste versie en kwaliteit gevonden heb
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip het meest veelzijdige stukje vlees....."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip het meest veelzijdige stukje vlees.....![]()
![]()
Ja, jij hebt natuurlijk gewoon honger.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Niks mis met kippenpoten hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eenzame, single mannen mogen hier toch ook wel hun seksuele voorkeuren openbaren...?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nog steeds i.d.d.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt natuurlijk gewoon honger.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eenzame, single mannen mogen hier toch ook wel hun seksuele voorkeuren openbaren...?![]()
![]()
ik weet meteen welke ik moet mijdenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eenzame, single mannen mogen hier toch ook wel hun seksuele voorkeuren openbaren...?![]()
quote:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Je lust geen kip?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet meteen welke ik moet mijden
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:quote:Op maandag 9 februari 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jij houdt wel van een stevig chickie berijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen gezond weer op!![]()
Ik sla die beurt over.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jij houdt wel van een stevig chickie berijden?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
morgen vroeg op
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Kan ik jou ook niet vertellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet meteen welke ik moet berijden![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn bank is het enige dat niet vervangen is.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ff zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij er een van jezelf dan die jij graag wilt posten hier?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ah nog steeds ABN AMROquote:Op maandag 9 februari 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn bank is het enige dat niet vervangen is.![]()
Heeft Kingstown een ban? ik kan dat niet zien mobiel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zou mij niets verbazen. Wil jij het weten?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Kingstown een ban? ik kan dat niet zien mobiel.![]()
Geen streep door zn naam , dus zal wel nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Kingstown een ban? ik kan dat niet zien mobiel.![]()
Dat plaatje was iig niet bepaald fris.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen streep door zn naam , dus zal wel niet"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Het gaf je in ieder geval genoeg inspiratie om andere vunzigheid te posten.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje was iig niet bepaald fris.
En dan heb ik het niet over 2 kippendijen...![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaf je in ieder geval genoeg inspiratie om andere vunzigheid te posten.
En dan heb ik het niet over 2 kippendijen...![]()
![]()
En daar zat niets naakt bij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaf je in ieder geval genoeg inspiratie om andere vunzigheid te posten.
En dan heb ik het niet over 2 kippendijen..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
al die praatjes waren niet fris, maar die van King was tenminste nog grappig...quote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje was iig niet bepaald fris.
tenminste... vond ik wel![]()
en hij heeft geen ban geen streep wat Chufi al zei....
zou ook een beetje flauw zijn, je ziet wel erger op Fok![]()
![]()
Met die kippepoten is niks mis, die deden gewoon de Can Can.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
al die praatjes waren niet fris, maar die van King was tenminste nog grappig...
en hij heeft geen bangeen streep wat Chufi al zei....
zou ook een beetje flauw zijn, je ziet wel erger op Fok"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Eigen foto in mijn eigen pan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met die kippepoten is niks mis, die deden gewoon de Can Can."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
die vieze tanden van Treekut waren goor en die idioot dikke vrouwen, die kippenpoten wasquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met die kippepoten is niks mis, die deden gewoon de Can Can.
verder niks...![]()
Het laatste i.d.d., maar dan ben je als user nog steeds onderhevig aan de gemoedstoestand van de FA of A, en dat is echt koffiedik kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ook een beetje flauw zijn, je ziet wel erger op Fok![]()
Kwestie van smaak, ik vond die ene kip goor en die die gast met die uitlaat een beetje gestoord.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die vieze tanden van Treekut waren goor en die idioot dikke vrouwen, die kippenpoten was
verder niks..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
oh jeetje.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
en ik drink trouwens ditte...
[ afbeelding ]
Maar als ik ergens ben neem ik wel een gewoneof een wijntje, thuis alleen maar o,o%
die kip was het enige plaatje waar ik om moest lachen....quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, ik vond die ene kip goor en die die gast met die uitlaat een beetje gestoord.![]()
![]()
wat nou o jeetje.... medicijnen enzo... dus eigenlijk mag ik helemaal niet...quote:
maar soms ben ik ook niet zo verstandig, net als iedereen...![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het ontzettend puberaal, zulke plaatjes opzoeken en neerzetten![]()
is het ook, maar ja![]()
![]()
Plaatjes? 1 plaatje.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het ontzettend puberaal, zulke plaatjes opzoeken en neerzetten
En het waren mijn eigen kippenpoten, en die smaakten overigens goed.
Je zult ze maar op je computer hebben staan....quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik een braakmiddel nodig heb nuttig ik dat wel i.d.d.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
en ik drink trouwens ditte...
[ afbeelding ]
Maar als ik ergens ben neem ik wel een gewoneof een wijntje, thuis alleen maar o,o%
![]()
Hoe loop je straks dan weer naar je bank zonder je poten?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het waren mijn eigen kippenpoten, en die smaakten overigens goed.![]()
Dan hoor jij eerder in het 70+ topic thuis denk ikquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik een braakmiddel nodig heb nuttig ik dat wel i.d.d.![]()
is lekker... vind ik dan![]()
Jammiequote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het waren mijn eigen kippenpoten, en die smaakten overigens goed.![]()
![]()
Proost dan maar ik heb een Bavaria Orginal 0,0%.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zou ik het vragen als ik het niet wilde weten?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. Wil jij het weten?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik vind die knalpijp anders ook wel geinigquote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ook een beetje flauw zijn, je ziet wel erger op Fok
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Welke afspraak? Ik denk dat je in de war bent met Fann, die moest vanmiddag naar een afspraak.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ja, die ging ook welquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die knalpijp anders ook wel geinigmaar die kip was grappiger, sorry voor diegene die daar niet om
kunnen lachen![]()
![]()
Weet ik niet, zeg jij het maar.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als ik het niet wilde weten?![]()
JA, ik was op tijdquote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke afspraak? Ik denk dat je in de war bent met Fann, die moest vanmiddag naar een afspraak.![]()
moest weer eens naar het VUmc....
maar alles oké![]()
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het ontzettend puberaal, zulke plaatjes opzoeken en neerzettenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
mooi zoquote:Op maandag 9 februari 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
JA, ik was op tijd![]()
moest weer eens naar het VUmc....
maar alles oké![]()
Daar is een gehele serie van, maar als ik die ga zoeken en posten dan krijg ik zeker weten weer een banquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die knalpijp anders ook wel geinigNiet dat ik daar nu echt wakker van lig, maar het zoeken heb ik geen zin in.
![]()
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".quote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, die ging ook welmaar die kip was grappiger, sorry voor diegene die daar niet om
kunnen lachen
Ik zou het niet vragen als ik het niet wilde wetenquote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja zoiets... en toen zag ik die kop van die kipquote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".![]()
![]()
Dus jij twijfelt wel eens aan wat jij ziet?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".![]()
Je hoeft het van mij niet te zoeken, één knaller vond ik meer dan genoeg voor een avond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een gehele serie van, maar als ik die ga zoeken en posten dan krijg ik zeker weten weer een banNiet dat ik daar nu echt wakker van lig, maar het zoeken heb ik geen zin in.
Was ik ook niet van planquote:Op maandag 9 februari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het van mij niet te zoeken, één knaller vond ik meer dan genoeg voor een avond.![]()
![]()
weleens? Voortdurend!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij twijfelt wel eens aan wat jij ziet?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, want je hebt er geen zin in.![]()
![]()
Quote computer tering afwijking .... Sorry ja Fann was hetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke afspraak? Ik denk dat je in de war bent met Fann, die moest vanmiddag naar een afspraak.![]()
Is dat een vergeten groente?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jullie heren maar obstinaat de laatste tijd![]()
Ik ben de rust zelve...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jullie heren maar obstinaat de laatste tijd![]()
40+ / Zeikhoekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te etenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is een beetje recalcitrant vanavond![]()
de 23ste? We zullen met je mee voelenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengen![]()
Heeft ie nog steeds niets gegeten ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te eten![]()
En straks zo lazerus zijn bed in kan rollenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te eten
Dankquote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de 23ste? We zullen met je mee voelen
oi... dat is snel!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengenik ga voor je duimen Dees en voor je zus natuurlijk
![]()
![]()
Bokkig ja, dat is weer wat anders dan hanig gedrag, dat zien we hier ook vaak genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar bedoel ik mee dat jullie een beetje bokkig zijnIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Die SC van APK was hier ook even verdwaald zie ik net.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Die SC van APK was hier ook even verdwaald zie ik net.
ik heb niks gezien.... wie was er dan?![]()
Lief Fann, we zijn blij dat de datum bekend is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... dat is snel!ik ga voor je duimen Dees en voor je zus natuurlijk
hoe sneller hoe beter misschien Dees...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief Fann, we zijn blij dat de datum bekend is.![]()
Sterkte de komende weken...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengen![]()
![]()
Hij was hier even ergens in de afgelopen dagen volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?
ik heb niks gezien.... wie was er dan?![]()
quote:40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?
ik heb niks gezien.... wie was er dan?
Van het forum waar hij mod is. Waren verdwaald in 40+![]()
ah.... ik snap je al...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT
Van het forum waar hij mod is. Waren verdwaald in 40+![]()
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..quote:Op maandag 9 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe sneller hoe beter misschien Dees...![]()
Niet opereren is geen optie voor haar.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..![]()
![]()
Nee, dat heb ik verder ook niet gelezenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het topic snapte ik totaal nietmaar dat soort dingen hoort wel thuis daar waar APK
woont zeg maar![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, want je hebt er geen zin in.![]()
![]()
Dat is een SC-reeks in UVT. UVT / [Abusers SC] #421 U-UHERHA-U-HERHAAL DOOR DE LOCATIE ZEGT U T ISquote:
Beetje alsof wij het volgende deel van deze SC in UVT zouden openen. Wat op zich wel grappig zou zijn naturlijk.![]()
![]()
Dank je, ik maakte me best ook wel zorgen om de dagen na de operatie op de afdeling, maar dat jij vertelde dat er zo goed voor je moeder is gezorgd in het Erasmus geeft wel weer hoopquote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard veel sterkte Deisyy, het wordt weer pittig
[ Bericht 6% gewijzigd door Deisyy op 09-02-2015 22:38:47 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
second opinion overwogen ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet opereren is geen optie voor haar.![]()
Wonen jullie allemaal een beetje in de buurt van het ziekenhuis, zodat er iedere dag iemandquote:Op maandag 9 februari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je, ik maakte me best ook wel zorgen om de dagen na de operatie op de afdeling, maar dat jij vertelde dat er zo goed voor je moeder is gezorgd in het Erasmus geeft wel weer hoop :8
langs kan gaan Dees? Of wonen sommige te ver weg?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een SC-reeks in UVT. UVT / [Abusers SC] #421 U-UHERHA-U-HERHAAL DOOR DE LOCATIE ZEGT U T IS
Beetje alsof wij het volgende deel van deze SC in UVT zouden openen. Wat op zich wel grappig zou zijn naturlijk.Topics met zo'n tt ga ik niet eens aanklikken, maar ik vind het wel een leuk plan om daar de volgende sc te openenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een SC-reeks in UVT. UVT / [Abusers SC] #421 U-UHERHA-U-HERHAAL DOOR DE LOCATIE ZEGT U T IS
Beetje alsof wij het volgende deel van deze SC in UVT zouden openen. Wat op zich wel grappig zou zijn naturlijk.
Die woont toch ergens in het Centrum ? Nog net niet in de Jordaan .quote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik verder ook niet gelezenmaar dat soort dingen hoort wel thuis daar waar APK
woont zeg maar![]()
Er kijkt niet één arts, maar wel 4 artsen naar de scans van mijn zus, ik denk dat je er dan wel op kan vertrouwen dat ze de juiste beslissing nemen.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik bedoel zijn huiskamer op Fok Chufquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont toch ergens in het Centrum ? Nog net niet in de Jordaan .![]()
![]()
Ja OK sorry voor de vraag, maar ok duidelijk ... Sterkte voor jullie allemaal de komende wekenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kijkt niet één arts, maar wel 4 artsen naar de scans van mijn zus, ik denk dat je er dan wel op kan vertrouwen dat ze de juiste beslissing nemen.![]()
![]()
dat worden een paar slopende weken....quote:Op maandag 9 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK sorry voor de vraag, maar ok duidelijk ... Sterkte voor jullie allemaal de komende weken![]()
toen ze eerst in coma op de intensive care lag werd er ook voor ons goed gezorgd, we konden een logeerkamer krijgen en na 2 dagen en nachten volcontinu daar zijn werd er gelukkig door ze op mijn vader ingepraat dat we naar huis moesten gaan. Ik had me toen al door een vriend naar mijn eigen huis laten brengen en ben daar met een vriendin gaan slapen en heb wat kalmerends bij de huisarts geregeld en toen met haar weer terug naar Rotterdam. De eerste nacht daar heb ik half geslapen op een bank in de familiekamer.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je, ik maakte me best ook wel zorgen om de dagen na de operatie op de afdeling, maar dat jij vertelde dat er zo goed voor je moeder is gezorgd in het Erasmus geeft wel weer hoop :8![]()
Mijn zus wordt in Rotterdam geopereerd, één zus woont daar en de rest woont er zo'n 30 km vandaan, dus het is geen probleem om er elke dag langs te gaan. Op de dag van de operatie vinden we het ook, net als de vorige keer, fijn om met elkaar in en om het ziekenhuis te zijn, haar man en zonen zijn daar ook, al gaan die meer hun eigen gang.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal een beetje in de buurt van het ziekenhuis, zodat er iedere dag iemand
langs kan gaan Dees? Of wonen sommige te ver weg?
En als ze thuis is zorgen we ook dat er elke dag even iemand langs gaat, als onze hulp niet nodig is zijn we ook zo weer weg.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan wordt ze in elk geval goed verzorgdquote:Op maandag 9 februari 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt in Rotterdam geopereerd, één zus woont daar en de rest woont er zo'n 30 km vandaan, dus het is geen probleem om er elke dag langs te gaan. Op de dag van de operatie vinden we het ook, net als de vorige keer, fijn om met elkaar in en om het ziekenhuis te zijn, haar man en zonen zijn daar ook, al gaan die meer hun eigen gang.
En als ze thuis is zorgen we ook dat er elke dag even iemand langs gaat, als onze hulp niet nodig is zijn we ook zo weer weg.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont toch ergens in het Centrum ? Nog net niet in de Jordaan .
Geeft niets hoor. Dank jequote:Op maandag 9 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK sorry voor de vraag, maar ok duidelijk ... Sterkte voor jullie allemaal de komende weken
Fijn om te weten dat dat allemaal mogelijk is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ze eerst in coma op de intensive care lag werd er ook voor ons goed gezorgd, we konden een logeerkamer krijgen en na 2 dagen en nachten volcontinu daar zijn werd er gelukkig door ze op mijn vader ingepraat dat we naar huis moesten gaan. Ik had me toen al door een vriend naar mijn eigen huis laten brengen en ben daar met een vriendin gaan slapen en heb wat kalmerends bij de huisarts geregeld en toen met haar weer terug naar Rotterdam. De eerste nacht daar heb ik half geslapen op een bank in de familiekamer.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Laat dat maar aan de zussen overquote:Op maandag 9 februari 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan wordt ze in elk geval goed verzorgd
Op je toetsenbord skattie, wat zit er op je toetsenbord boven de 8?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Na een quote edit van degene die ik weer quote is dat als user niet te achterhalenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zal ik het doen of niet?
Ik kan Ali IS bellen voor wat roadkill, maar kan ook een boterham nemen.
Hmmmmm, dilemma, dilemma![]()
![]()
Mijn zus kwam vorige week bij de neurochirurg, het is dezelfde als 5 jaar geleden, het eerste wat hij zei was "Hé, een bekend gezicht". Dat gaf mijn zus een vertrouwd gevoel.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook heel menselijk contact met de neurochirurg en de zaalartsen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Niet nog ergens een soepie ? Boterhammetje kaas erbij ... lekker dippen ... En klaarquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen of niet?
Hmmmmm, dilemma, dilemma![]()
da's zeker fijn. Toevallig Dr V.?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus kwam vorige week bij de neurochirurg, het is dezelfde als 5 jaar geleden, het eerste wat hij zei was "Hé, een bekend gezicht". Dat gaf mijn zus een vertrouwd gevoel.![]()
Ik zou Ali bellen, een vette bek halen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen of niet?
Hmmmmm, dilemma, dilemmaIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zoquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen of niet?
Hmmmmm, dilemma, dilemma
goed samen met Griep, straks hang je boven de plee...![]()
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar ik zal het eens navragen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's zeker fijn. Toevallig Dr V.?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Soep e.d. zat in huis.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet nog ergens een soepie ? Boterhammetje kaas erbij ... lekker dippen ... En klaar![]()
dat boeit 'm geen reetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zo
goed samen met Griep, straks hang je boven de plee...![]()
Ik ben op zich al vet zatquote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou Ali bellen, een vette bek halen., maar ik denk er i.d.d.toch over.
![]()
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handenquote:![]()
maar ja, tis een grote knul, dus moet ie het zelf maar weten![]()
![]()
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theequote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zo
goed samen met Griep, straks hang je boven de plee...wat een eeuhhm vies drankje
![]()
![]()
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handen![]()
maar ja, tis een grote knul, dus moet ie het zelf maar weten
Dat klopt mamaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handen![]()
maar ja, tis een grote knul, dus moet ie het zelf maar weten![]()
![]()
Mijn man zegt altijd: Thee is voor ouwe wijven en homofielenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theewat een eeuhhm vies drankje
Dat is een feitquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimen![]()
![]()
Nou ja soep dan, of weet ik veel wat, in elk geval zou ik niet doorgaan met dat Bier, maarquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theewat een eeuhhm vies drankje
eh... moet je zelf weten natuurlijk, ik hoef het niet op te ruimen straks![]()
![]()
Jouw man snapt hetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zegt altijd: Thee is voor ouwe wijven en homofielen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... moet je zelf weten natuurlijk, ik hoef het niet op te ruimen straksdat bedoel ik ... ik zag het ook al voor me....
![]()
Moet ik echt gaan tellen? Ik ben er i.i.g. al achter dat alcohol niet helpt als je griep hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je inmiddels op vanavond?![]()
![]()
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Ali maar!! Die heeft nog wel een rest kapsalonnetje staan![]()
En bedanktquote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Ali maar!! Die heeft nog wel een rest kapsalonnetje staanDie gedachte alleen al, brrrrrrrrrrrrr.
![]()
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet ik echt gaan tellen? Ik ben er i.i.g. al achter dat alcohol niet helpt als je griep hebt
Tuurlijk wel, ik ben een manquote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...![]()
![]()
Dan gaan wij fijn iets anders doenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...
Nee ik ben blond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?![]()
dat kun je wel zeggen...quote:Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
het boeit hem geen reetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?![]()
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...![]()
![]()
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bedanktDie gedachte alleen al, brrrrrrrrrrrrr.
frietje pindasaus is ook een optiequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.![]()
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vette Pizzaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie![]()
![]()
Da's een ommekeer ineensquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maaren wat drink je erbij?
![]()
![]()
Wat een wijvenvoerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maar
Goed zo doorgaan julliequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie![]()
![]()
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... Smakelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.![]()
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... SmakelijkIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Omdat ie mn post edit.. EN jaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's een ommekeer ineensen wat drink je erbij?
![]()
![]()
Amsterdamse Turkenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben nergens last van.
Just me heeft vast nog wel een portie snertvanavond laatste portie opgegeten, krachtvoer voordat ik ging golfen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: