Dan gaan wij fijn iets anders doenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...
Nee ik ben blond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?
dat kun je wel zeggen...quote:
het boeit hem geen reetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bedanktDie gedachte alleen al, brrrrrrrrrrrrr.
frietje pindasaus is ook een optiequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...
Vette Pizzaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie
Da's een ommekeer ineensquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maar
Wat een wijvenvoerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maar
Goed zo doorgaan julliequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... Smakelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... Smakelijk
Omdat ie mn post edit.. EN jaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's een ommekeer ineensen wat drink je erbij?
Amsterdamse Turkenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben nergens last van.
Just me heeft vast nog wel een portie snert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |