da's zeker fijn. Toevallig Dr V.?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus kwam vorige week bij de neurochirurg, het is dezelfde als 5 jaar geleden, het eerste wat hij zei was "Hé, een bekend gezicht". Dat gaf mijn zus een vertrouwd gevoel.
Ik zou Ali bellen, een vette bek halen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen of niet?
Ik kan Ali IS bellen voor wat roadkill, maar kan ook een boterham nemen.
Hmmmmm, dilemma, dilemma
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zoquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef Juup© het volgende:
Zal ik het doen of niet?
Ik kan Ali IS bellen voor wat roadkill, maar kan ook een boterham nemen.
Hmmmmm, dilemma, dilemma
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar ik zal het eens navragen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's zeker fijn. Toevallig Dr V.?
Soep e.d. zat in huis.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet nog ergens een soepie ? Boterhammetje kaas erbij ... lekker dippen ... En klaar
dat boeit 'm geen reetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zo
goed samen met Griep, straks hang je boven de plee...
Ik ben op zich al vet zatquote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou Ali bellen, een vette bek halen.
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handenquote:
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theequote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bak nou maar een eitje ofzo, met een kop Thee, alcohol en fastfood gaan niet zo
goed samen met Griep, straks hang je boven de plee...
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handen![]()
maar ja, tis een grote knul, dus moet ie het zelf maar weten
Dat klopt mamaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, totdat ie straks met zijn reet boven de plee hang met een emmertje in zijn handen![]()
maar ja, tis een grote knul, dus moet ie het zelf maar weten
Mijn man zegt altijd: Thee is voor ouwe wijven en homofielenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theewat een eeuhhm vies drankje
Dat is een feitquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimen
Nou ja soep dan, of weet ik veel wat, in elk geval zou ik niet doorgaan met dat Bier, maarquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje bakken zou nog gaan, maar als ik dan thee nuttig kots ik alles er weer uit. Theewat een eeuhhm vies drankje
Jouw man snapt hetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zegt altijd: Thee is voor ouwe wijven en homofielen
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig moet hij het zelf allemaal opruimen
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... moet je zelf weten natuurlijk, ik hoef het niet op te ruimen straks
Moet ik echt gaan tellen? Ik ben er i.i.g. al achter dat alcohol niet helpt als je griep hebtquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je inmiddels op vanavond?
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Ali maar!! Die heeft nog wel een rest kapsalonnetje staan
En bedanktquote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Ali maar!! Die heeft nog wel een rest kapsalonnetje staan
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet ik echt gaan tellen? Ik ben er i.i.g. al achter dat alcohol niet helpt als je griep hebt
Tuurlijk wel, ik ben een manquote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie maar niet straks gaat lopen janken hiero dat ie ziek is...
Dan gaan wij fijn iets anders doenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik ben blond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?
dat kun je wel zeggen...quote:
het boeit hem geen reetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet voordat je begon met drinken?
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bedanktDie gedachte alleen al, brrrrrrrrrrrrr.
frietje pindasaus is ook een optiequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan heb ik een dikke vinger in his face...
Vette Pizzaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie
Da's een ommekeer ineensquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maar
Wat een wijvenvoerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
Het wordt een cracotte met lichte smeerkaas zeg maar
Goed zo doorgaan julliequote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietje pindasaus is ook een optie
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... Smakelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!? Heerlijk, een kapsalon met lekker veel knoflooksaus.
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 5 uur klaar gemaakt.... en in afwachting van Juups telefoontje maar wachten ... 11 uur opgewarmd in de micro en brommen naar Juup .... Smakelijk
Omdat ie mn post edit.. EN jaquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet het toch zelf weten, jij drinkt toch ook weleens teveel.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's een ommekeer ineensen wat drink je erbij?
Amsterdamse Turkenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben nergens last van.
Just me heeft vast nog wel een portie snert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |