Daar is een gehele serie van, maar als ik die ga zoeken en posten dan krijg ik zeker weten weer een banquote:Op maandag 9 februari 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die knalpijp anders ook wel geinig
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".quote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, die ging ook welmaar die kip was grappiger, sorry voor diegene die daar niet om
kunnen lachen
Ik zou het niet vragen als ik het niet wilde wetenquote:
Ja zoiets... en toen zag ik die kop van die kipquote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".
Dus jij twijfelt wel eens aan wat jij ziet?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die kip dacht ik "Zie ik echt wat ik denk dat ik zie".
Je hoeft het van mij niet te zoeken, één knaller vond ik meer dan genoeg voor een avond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een gehele serie van, maar als ik die ga zoeken en posten dan krijg ik zeker weten weer een banNiet dat ik daar nu echt wakker van lig, maar het zoeken heb ik geen zin in.
Was ik ook niet van planquote:Op maandag 9 februari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het van mij niet te zoeken, één knaller vond ik meer dan genoeg voor een avond.
weleens? Voortdurend!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij twijfelt wel eens aan wat jij ziet?
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, want je hebt er geen zin in.
Quote computer tering afwijking .... Sorry ja Fann was hetquote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke afspraak? Ik denk dat je in de war bent met Fann, die moest vanmiddag naar een afspraak.
Is dat een vergeten groente?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jullie heren maar obstinaat de laatste tijd
Ik ben de rust zelve...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jullie heren maar obstinaat de laatste tijd
40+ / Zeikhoekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het ontzettend puberaal, zulke plaatjes opzoeken en neerzetten
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te etenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is een beetje recalcitrant vanavond
de 23ste? We zullen met je mee voelenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengen
Heeft ie nog steeds niets gegeten ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te eten
En straks zo lazerus zijn bed in kan rollenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja en hij drinkt biertjes zodat hij kan blijven zeuren dat hij geen puf heeft om te koken en wat fatsoenlijks te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |