Dankquote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
de 23ste? We zullen met je mee voelen
oi... dat is snel!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengen
Bokkig ja, dat is weer wat anders dan hanig gedrag, dat zien we hier ook vaak genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar bedoel ik mee dat jullie een beetje bokkig zijn
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Die SC van APK was hier ook even verdwaald zie ik net.
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Die SC van APK was hier ook even verdwaald zie ik net.
Lief Fann, we zijn blij dat de datum bekend is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... dat is snel!ik ga voor je duimen Dees en voor je zus natuurlijk
hoe sneller hoe beter misschien Dees...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief Fann, we zijn blij dat de datum bekend is.
Sterkte de komende weken...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De operatiedatum van mijn zus is bekend, over 2 weken op de geboortedag van mijn vader, dat moet geluk brengen
Hij was hier even ergens in de afgelopen dagen volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?
ik heb niks gezien.... wie was er dan?
quote:
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
wat is de SC van APK tegenwoordig dan?
ik heb niks gezien.... wie was er dan?
ah.... ik snap je al...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT
Van het forum waar hij mod is. Waren verdwaald in 40+
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..quote:Op maandag 9 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe sneller hoe beter misschien Dees...
Niet opereren is geen optie voor haar.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed gaat wel .... Anders zou je willen dat ze het nooit gedaan hadden ..
Nee, dat heb ik verder ook niet gelezenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het topic snapte ik totaal niet
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, want je hebt er geen zin in.
Dat is een SC-reeks in UVT. UVT / [Abusers SC] #421 U-UHERHA-U-HERHAAL DOOR DE LOCATIE ZEGT U T ISquote:
Dank je, ik maakte me best ook wel zorgen om de dagen na de operatie op de afdeling, maar dat jij vertelde dat er zo goed voor je moeder is gezorgd in het Erasmus geeft wel weer hoopquote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard veel sterkte Deisyy, het wordt weer pittig
second opinion overwogen ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet opereren is geen optie voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |