Alleen thuis volgens mij, nergens anders mag het nogquote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je rookt waarschijnlijk dus ook niet, neem ik aan?
Pakje JPS per dag. Is goed voor de weerstand.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat is gezond vind jij?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Water uit de kraan en het is nog gratis ook.
Klopt, tegenwoordig is het ellende, tenzij je buiten gaat staan of in een of andere glazen ding met een afzuigkap.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen thuis volgens mij, nergens anders mag het nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buckler lul!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.
Ach, dat boeit me niet, mijn gezondheid is belangrijker.quote:
Er bestaan toch mensen voor wie niets te gek is, erg grensverleggend.quote:
Het zou wat zijn als je niet tegen 0,0% alcohol zou kunnen...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me niet, mijn gezondheid is belangrijker.
Maar dank je, ik kan er wel tegen.
Ik heb ooit gedronken, en ik ben eerlijk, eigenlijk meer dan goed voor me was.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je niet tegen 0,0% alcohol zou kunnen...
Ik begrijp je reden om er mee te stoppen, maar dat afwaswater is toch niet te drinken.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ooit gedronken, en ik ben eerlijk, eigenlijk meer dan goed voor me was.
Ben radicaal gestopt toen het nog kon.
Een liter bier per dag is medicijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.
Je kan het ook geen bier noemen hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je reden om er mee te stoppen, maar dat afwaswater is toch niet te drinken.
Voor de goede orde, ik drink ook nauwelijks bier, op een speciaal biertje soms na, maar alcoholvrij bier vind ik echt troep...
Nee Piet, dagelijks is gewoon niet goed, je moet minstens per week 3 dagen aaneengesloten helemaal niets drinken, zodat je lever even rust krijgt.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een liter bier per dag is medicijn.
De naam doet er niet eens toe. Het blijft bocht, welke naam je er ook aan geeft...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan het ook geen bier noemen hoor.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De naam doet er niet eens toe. Het blijft bocht, welke naam je er ook aan geeft...
Die Ame 0 % wijn is ook niet te zuipen... Ooit een keer geprobeerd... Heb het gewoon weggespoeld zo goor ..quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mijn cliënten, net als Ame
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]Neeeeeee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat voor sites komen jullie?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]Hopelijk is die laatste geen selfie......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |