Waarschijnlijk van een katerquote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij was toch ziek, cq herstellende? Waarom zit je dan aan het bier?
Ik ben nog steeds ziek (griep), maar een biertje kan geen kwaad vind ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstelquote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds ziek (griep), maar een biertje kan geen kwaad vind ik.
Klopt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstel
Boeiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen alcohol en fatsoenlijk eten lijkt me een stuk bevorderlijker voor het herstel
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet, zuipen is voor mannenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hierbij meld ik me dan maar af als man.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet zuipen is voor manneneen fulltime job!!
Idem.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hierbij meld ik me dan maar af als man.
Ik lust geen wijn, dus ik blijf ook maar man.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan word ik maar geen man denk ik, ik lust geen bier
Of je drinkt normaal bier of niet maar 0.0% Never !!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het zal wel een Zuidelijke gewoonte zijn ofzo....maar goed, ik drink alleen nog maar 0,0% thuis.
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je drinkt normaal bier of niet maar 0.0% Never !!
Zelfs fris dink ik bijna nooit. Thee, water en karnemelk. Dan houdt het wel ongeveer op.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo dacht ik er ook over, maar de hele tijd koffie, thee, water of fris drinken is niks voor mij en na een tijdje smaakt dat 0,0% spul best goed.
Het laatste dus. Ik kan net zo goed strontziek zijn van de griep en een biertje drinken al niet strontziek zijn van de griep en een biertje drinkenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeit 'm geen ene reet...
Het is wat laat om nog te gaan koken, wie heeft er nu zin om nu nog te beginnen? Dan kan je beter eerder al de voorbereidingen doen als je graag iets later eet.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste dus. Ik kan net zo goed strontziek zijn van de griep en een biertje drinken al niet strontziek zijn van de griep en een biertje drinken
Alleen dat gezond koken voor mezelf hè, ziek of niet, nuchter of niet, het koken blijft een probleem
Had al voorbereidingen getroffen om te gaan koken vandaag, maar gewoon geen zin meer in dus alles staat klaar voor morgen,.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wat laat om nog te gaan koken, wie heeft er nu zin om nu nog te beginnen? Dan kan je beter eerder al de voorbereidingen doen als je graag iets later eet.
ik lust die rotzooi nietquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier heeft daar helemaal geen invloed op joh, ziek of niet, zuipen is voor manneneen fulltime job!!
idem hier, geen alcoholquote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar water en thee. In de winter soms warme choco en als er hier 5 flessen wijn per jaar doorheen gaan is het veel.
sojamelkquote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs fris dink ik bijna nooit. Thee, water en karnemelk. Dan houdt het wel ongeveer op.
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.quote:
Qua zuivel eet ik alleen yoghurt of drink ik yoghurtdrank, maar liever eet ik naturel yoghurt i.p.v drinken i.v.m. teveel suiker.quote:
Water uit de kraan en het is nog gratis ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.
Je rookt waarschijnlijk dus ook niet, neem ik aan?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar het is hartstikke ongezond. En je gaat er dood van. Dat is niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |