SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode MolenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode ScheringaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast:
Landskampioen (2x) 1981, 2009
Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998
KNVB beker (4x) 1978, 1981, 1982, 2013
Johan Cruijff Schaal (1x) 2009
[ Bericht 3% gewijzigd door Dagoduck op 07-02-2015 11:12:38 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een drukte
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
AZ winst, Cambuur winst. Wie weet...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Haha, blijf dromen man..quote:Op zondag 8 februari 2015 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ winst, Cambuur winst. Wie weet...![]()
Alles kan in deze knotsgekke competitie.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft iemand een acestream voor AZ?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zou heel tof zijn. Missen Guardado, dat scheelt wellicht iets. AZ speelt op zich goed voetbal, maar vind nog net te vaak simpel tegendoelpunten incasseren. Kom je achter tegen PSV dan moet je snel 1-1 maken anders zie ik het niet meer gebeuren en blijf je denk ik achter de feiten aan lopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef Mathijz het volgende:
Als er nou ook nog een mooie stunt tegen PSV in zou zitten
Beste wat ik verwacht is een gelijkwaardige wedstrijd, niet teveel weggeven en hopen die ene er in te prikken. Ook al hoop ik natuurlijk op een solide 2 of 3 nul.![]()
PSV is gewoon beter dan alle anderen dit seizoen, 5 wedstrijden meer gewonnen dan de nummer twee Ajax.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:00 schreef Ivy_Mike het volgende:
Het is echt vrijdag de 13e in Alkmaar![]()
![]()
Maar wat een slechte verdediging van AZ. Wel mooie doelpunten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klopt, PSV was ook zeer gevaarlijk in de omschakeling, wat de verdediging van AZ blijkbaar moeite mee heb, waardoor PSV snelle goals kon maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PSV is gewoon beter dan alle anderen dit seizoen, 5 wedstrijden meer gewonnen dan de nummer twee Ajax.
Maar wat een slechte verdediging van AZ. Wel mooie doelpunten.
Maar Bas Nijhuis heeft ook zitten blunderen door Rekik geen rode kaart te geven, na de overtreding op Muhren, die als doorgebroken speler was.'It's a boy'![]()
Gisteren zat ik op de tribune, AZ speelde erg goed, zette druk en was gevaarlijker dan PSV die op de counter loerde. Als het een rode kaart geweest was had AZ gewonnen omdat ze op dit moment gewoon goed bezig zijn. Bij de 2-3 werd er een overtreding gemaakt op Henriksen die weggeduwd werd zodat hij de bal zou missen en daaruit kwam meteen het doelpunt terwijl er eigenlijk afgefloten had moeten worden. Dan had er geen 2-3 geweest op dat momenten was alles misschien anders gelopen.
Nijhuis heeft hiermee de wedstrijd duidelijk beinvloed en beslist.
Neemt niet weg dat de doelpunten van PSV kwamen door slecht verdedigen/traagheid van de backs van AZ. De doelpunten zelf zijn goed uitgespeeld, maar in een man minder situatie hadden die niet kunnen gebeuren.
Ik voel me genaaid door deze beslissingen, net als iedereen die van eerlijk voetbal houdt en dat hij het toegeeft laat in ieder geval zien dat hij beseft dat AZ genaaid is. Je hebt er alleen geen zak aanThe past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present![]()
Ik zat ook in het stadion. Ik moest wel lachen en ook een beetje huilen om die 'Retteketetteketet' na die spreekkoren tegen Nijhuis.
Beste wedstrijd van AZ sinds 2013 denk ik toch wel. Het spel en de beleving was er gewoon.![]()
Ja ik vond het ook een gekke redenatie. Hij viel per ongeluk dus is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:00 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Gisteren zat ik op de tribune, AZ speelde erg goed, zette druk en was gevaarlijker dan PSV die op de counter loerde. Als het een rode kaart geweest was had AZ gewonnen omdat ze op dit moment gewoon goed bezig zijn. Bij de 2-3 werd er een overtreding gemaakt op Henriksen die weggeduwd werd zodat hij de bal zou missen en daaruit kwam meteen het doelpunt terwijl er eigenlijk afgefloten had moeten worden. Dan had er geen 2-3 geweest op dat momenten was alles misschien anders gelopen.
Nijhuis heeft hiermee de wedstrijd duidelijk beinvloed en beslist.
Neemt niet weg dat de doelpunten van PSV kwamen door slecht verdedigen/traagheid van de backs van AZ. De doelpunten zelf zijn goed uitgespeeld, maar in een man minder situatie hadden die niet kunnen gebeuren.
Ik voel me genaaid door deze beslissingen, net als iedereen die van eerlijk voetbal houdt en dat hij het toegeeft laat in ieder geval zien dat hij beseft dat AZ genaaid is. Je hebt er alleen geen zak aan
Er is wel degelijk iets aan de hand want Henriksen wordt duidelijk gehinderd door Willems, of het nu intentie is of niet. Ook dat durf ik te betwijfelen want hij maakt een extra beweging naar voren op het moment dat ie valt, als hij die beweging niet maakt kan Henriksen gewoon bij de bal. Vervolgens kan Willems eerder opstaan en doorlopen en mist AZ de speler die hem dekt.
Dit is hetzelfde geval als dat je hands maakt. De intentie maakt niet uit, wel de beweging (handen van je lichaam)![]()
Feyenoord ook met 0 punten dit weekend
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ondanks het verlies is het wel fijn dat AZ laat zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen. De terugkeer van Berghuis heeft hier ook wel een aandeel in denk ik. Wellicht niet de speler voor de top, maar redelijk sierlijk en technisch en het belangrijkste, hij durft wat te ondernemen.
Begin van het seizoen was het met AZ niet veel, maar fijn om naast de vele wedstrijden in de Eredivisie (in het algemeen) ook weer voetbal te zien wat op voetbal lijkt.![]()
Ze staan achter.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met Ajax tegen PSV en AZ tegen Willem 2 kan het prima zijn dat het gat met de nummer twee straks nog maar 3 punten is![]()
Ajax is het wel even kwijt en AZ rolt wel lekker. Kan nog een leuk slot worden
![]()
![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weer 3 punten!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yep! weer 3 punten, ondanks dat het een wat matige wedstrijd is![]()
Ik erger me wel een beetje dat er toch wat van die supporters al 5 minuten voor het einde al richting huis gaanterwijl ze de laatste doelpunt van AZ missen.
Gelukkig was ik net op tijd voor de aftrap, al was ik al om half 7 weggegaan, begon de ellende al na voorbij de Kooimeerplein, godverje staat meteen in de file, wat een gekut om naar de parkeerplaats P9 te komen, zowat een half uur over gedaan
![]()
Op weg naar huis werd het ook niet beter, je stond gewoon een half uur stil om uiteindelijk weg te komen van de parkeerplaatsenwat een gelazer iedere keer zeg.
'It's a boy'![]()
Pubbliek dat eerder weggaat zijn we gewend. Kon er zelf helaas niet bij zijn vandaag, maar hoe waa het publiek zonder klappers?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:26 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ik erger me wel een beetje dat er toch wat van die supporters al 5 minuten voor het einde al richting huis gaanterwijl ze de laatste doelpunt van AZ missen.
Gelukkig was ik net op tijd voor de aftrap, al was ik al om half 7 weggegaan, begon de ellende al na voorbij de Kooimeerplein, godverje staat meteen in de file, wat een gekut om naar de parkeerplaats P9 te komen, zowat een half uur over gedaan
![]()
Op weg naar huis werd het ook niet beter, je stond gewoon een half uur stil om uiteindelijk weg te komen van de parkeerplaatsenwat een gelazer iedere keer zeg.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Parkeer zelf meestal in de wijk erachter. Eerst biertje doen bij vrienden en dan rustig lopen naar het stadion.
Als Utrecht nou minstens een punt pakt vanmiddag![]()
![]()
Ik heb de klappers geen second gemist, en de rest van de supporters ook niet denk ik.quote:Pubbliek dat eerder weggaat zijn we gewend. Kon er zelf helaas niet bij zijn vandaag, maar hoe waa het publiek zonder klappers?
Volgens de berichten van azfanpage.nl zal AZ komende weken in beraad gaan of ze de contract gaan verlengen of niet van de leverancier van de klappers.'It's a boy'![]()
Ga ik ook maar doen voortaan, scheelt een hoop gekut daar en 5¤ parkeergeldquote:Parkeer zelf meestal in de wijk erachter. Eerst biertje doen bij vrienden en dan rustig lopen naar het stadion.
'It's a boy'![]()
Joh..man, ga dan eens mee naar de ArenA. Daar lopen sommigen al 10 minuten voor het einde naar de uitgang onder het mom van "file voor zijn"of "afspraak" of welk ander lulverhaal ook. En sommigen van die lui die presteren het ook om doodgewoon 10 minuten nadat de wedstrijd al begonnen is dan pas binnen te komen met een ander lulverhaal. En gewoon elke thuiswedstrijd hé. Er is elke keer wel wat.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:26 schreef Ivy_Mike het volgende:
![]()
Blijf dan weg als je niet op tijd kan komen of niet tot het einde de wedstrijd wilt uitzitten.![]()
Alle concurrenten winnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
juist jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:28 schreef xFriendx het volgende:
Met Ajax tegen PSV en AZ tegen Willem 2 kan het prima zijn dat het gat met de nummer twee straks nog maar 3 punten is![]()
Ajax is het wel even kwijt en AZ rolt wel lekker. Kan nog een leuk slot worden
![]()
Whahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:02 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is inmiddels niet meer actueel.
De stand is namelijk 3-0.![]()
Galbak ben je soms ook![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Het is toch zo. Van alle eredivisiewedstrijden dit jaar 6 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het leek er even op dat jullie terug kwamen, jullie scoorde de 3-1.
Helaas is dit niet het geval. Jullie staan inmiddels met 4-1 achter.![]()
Laat die straattaal nou eens achterwege.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:11 schreef GGMM het volgende:
Het leek er even op dat jullie terug kwamen, jullie scoorde de 3-1.
Helaas is dit niet het geval. Jullie staan inmiddels met 4-1 achter.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Neuh, volgende ronde nieuwe kansen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
0-6 uit tegen Vitesse ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Onzin natuurlijk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Gudelj geschorst, die drie punten blijven gewoon in Arnhem|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je moet altijd omhoog kijken. Hij mag zeggen wat ie wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu houdt VD Brom voorlopig wel op over de tweede plaats.
wtf het onderling resultaat tegen Utrecht dit jaar
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ja joh, ga lekker achteraf pratenquote:
Je geeft toch een reactie op iets wat ik zei toen we dit nog niet wisten.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik bevestig mijn gelijk, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je geeft toch een reactie op iets wat ik zei toen we dit nog niet wisten.
Van een stelling die ik voor deze wedstrijd al uitsprak.![]()
Zal me allemaal een worst wezen, ik ben toch wel mad. Weer geen puntenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestig mijn gelijk, ja.
Van een stelling die ik voor deze wedstrijd al uitsprak.
En AZ kwam al goed weg tegen Willem IIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal me allemaal een worst wezen, ik ben toch wel mad. Weer geen punten![]()
Ze hadden gewoon moeten scoren deze eerste helft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En AZ kwam al goed weg tegen Willem II|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook in de tweede helft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten scoren deze eerste helft.![]()
Met z'n tweeën op een keeper af. Slecht was het gewoon, en dan nog zo'n scheids erbij. Ach ja, volgende week beter.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Even een hele andere vraag: Mag Scheringa nog wel bij AZ komen als bezoeker of is hij persona non grata aldaar?![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)&utm_campaign=nieuwsquote:AZ heeft een opmerkelijke naam als clubadviseur aan zich weten te binden. De 52-jarige Billy Beane, een legende in de honkbalwereld, gaat de Alkmaarders adviseren op het gebied van topsportbeleid en innovatie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moneyball enzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)&utm_campaign=nieuws
[..]
Best lachwekkend![]()
Ik ken het niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moneyball is gewoon het kapot analyseren van de statistieken en dat gebruiken tijdens wedstrijden, wat vooral in het honkbal goed kan werken. In het voetbal ook, maar het is gewoon dermate weinig van toepassing op voetbal dat dit een vrij zinloos verhaal wordt.quote:![]()
Ik ben er wel benieuwd naar, knap dat jij al weet dat het niets wordt. Zeiden ze over Moneyball ook. Maar ik wil wel zien hoe dit uitpakt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
http://www.vi.nl/nieuws/c(...)-op-derde-plaats.htmquote:Cambuur voor AZ eerste horde in jacht op derde plaats
Voor AZ breekt een cruciale fase aan, willen de Alkmaarders überhaupt nog kans maken op de derde plek. Trainer John van den Brom neemt in het thuisduel met SC Cambuur dan ook met niets minder dan de overwinning genoegen.
'We willen derde worden, dus dan móeten we de komende twee wedstrijden zes punten pakken', zo sprak Van den Brom vrijdagmiddag op de persconferentie. 'Zo simpel is het. Alleen dan hebben we plek drie weer binnen bereik.' AZ stond er wat die plaats drie betreft goed voor, maar nederlagen tegen FC Utrecht (6-2) en Vitesse (3-1) hebben de Alkmaarders wat teruggeworpen. Ze staan nu vierde, met vier punten achterstand op nummer drie Feyenoord. De derde plaats geeft recht op deelname aan de Europa League.
De Friese tegenstander van zaterdag (20.45 uur) kan op bewondering van Van den Brom rekenen. 'Cambuur heeft zich op een goede en mooie manier veilig gespeeld. Ik vind het knap van trainer Henk de Jong hoe hij met beperkte middelen het maximale eruit heeft gehaald. En dat op een herkenbare manier', zo loofde Van den Brom zijn collega-trainer.
Aandachtig toeschouwer bij het duel in Alkmaar zal zaterdag overigens Jürgen Klinsmann zijn. De Duitse bondscoach van de Verenigde Staten komt kijken voor AZ-spits Aron Jóhannsson. 'Hij komt niet voor niets', verklapte Van den Brom vrijdag alvast. 'Want Aron speelt. Of de weer fitte Celso Ortiz ook al bij de wedstrijdselectie zit, weet ik nog niet. Nemanja Gudelj is terug van een schorsing, maar verder is de basis hetzelfde als tegen Vitesse.'
Voordeel
Tot slot ging Van den Brom in op Billy Beane. De Amerikaanse honkballegende maakte furore door op basis van statistieken een succesformatie te formeren. Hij gaat AZ de komende tijd adviseren. 'Het is mooi dat AZ in staat is dit soort mensen te strikken. De andere manier van denken van Beane, die hij op ons gaat overbrengen, daar kunnen we zeker ons voordeel mee doen. Het wordt interessant, ik geloof er wel in.'![]()
3 punten
En Kuipers fluit AZ - Feyenoord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Foto's van het terrein van het nieuwe trainingscomplex:
Ben er net even langsgefietst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Man man man.
Dat was weer even een pot zeg. Tekenend was Gudelj die een bal gewoon 3 meter achter Poulsen geeft terwijl die al bijna bij de achterlijn loopt.
Trouwens, toen Haye onderuit werd geschoffeld, ben ik de enige die het toen een penalty vond? Kijk 1 keer is leuk, maar nu is t al een stuk of 4 van de 5 laatste wedstrijden dat een zuivere strafschop niet wordt gegeven.
![]()
Ik vond het ook een strafschop.
Godverdomme zeg, Gudelj waarschijnlijk naar 020.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Dat ie weg zou gaan was logisch, maar waarom nou weer Ajaxquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:06 schreef rubensanti het volgende:
Godverdomme zeg, Gudelj waarschijnlijk naar 020.
Had PSV ook geen interesse? Gewoon tegen elkaar laten opbieden... 6 miljoen gaat nergens over
Gelukkig falen de meeste spelers toch die van Alkmaar naar Amsterdam verhuizen![]()
![]()
AZFanpage spreekt het bericht tegen, laten we hopen dat het zo is.
Haha de meeste spelers die naar Ajax gaan maken er inderdaad een zooitje van. El Hamdaoui
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Dit vroeg ik mij nou ook af.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ie weg zou gaan was logisch, maar waarom nou weer AjaxZou zo zuur zijn als hij net zoals andere voormalige AZ'ers er faalt. Gun ik hem echt niet.
![]()
![]()
Die begon niet heel goed, maar volgens mij heeft hij de laatste tijd wel weer vaker goede wedstrijden gespeeld.quote:Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
ja hoor, heeft prima statistieken en draait prima mee in het team. Bij AZ was hij de uitblinker, dat wordt je niet zomaar bij PSV natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 01:28 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Die begon niet heel goed, maar volgens mij heeft hij de laatste tijd wel weer vaker goede wedstrijden gespeeld.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Het ontspoort echt volledig de laatste weken, zoals wel eerder is gebeurd...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
![]()
Retteketet Gudelj
Geschorst voor volgende wedstrijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
4e plek
Schitterende omhaal van Hoedt![]()
Gudelj wil zeker niet tegen NAC voetballen ofzo met zijn onbesuisde acties
'It's a boy'![]()
Met Hoedt was de verdediging gister weer een stuk beter dan voorgaande weken. Hopelijk kan AZ een goeie vervanger vinden voor volgend seizoen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een hele kleine kans, wel hoop ik dat Vitesse wint en dat AZ NAC (Maaskantquote:![]()
![]()
)verslaat. Dan is de laatste competitieronde ook nog lekker spannend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
AZ is naarstig op zoek naar een opvolger voor Nemanja Gudelj.
De belangrijkste kandidaat is, jawel, Marcel Ritzmaier van PSV. Ook Jesper Drost (PEC Zwolle) staat op de lijst.![]()
Hoezo ''jawel''? Zat het al in de pijplijn ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2015 07:08 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is naarstig op zoek naar een opvolger voor Nemanja Gudelj.
De belangrijkste kandidaat is, jawel, Marcel Ritzmaier van PSV. Ook Jesper Drost (PEC Zwolle) staat op de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
http://www.azfanpage.nl/a(...)rt-psg-en-liverpool/quote:”Absolutely sensational”, noemde de Engelse commentator de prestaties van AZ Onder 16 zaterdag op het internationale Torneo del Futuro, dat ondanks de Spaanse naam gewoon in Amstelveen wordt gespeeld. AZ opende met een zevenklapper tegen de leeftijdgenoten van Paris Saint-Germain (7-0) en veegde daarna Liverpool FC met 5-0 van het veld. In de laatste groepswedstrijd won de ploeg van trainer Leeroy Echteld met 2-1 van RSC Anderlecht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En het is officieel:
http://www.az.nl/nieuws/gudelj-vertrekt-naar-ajax/1?catid=.quote:ALKMAAR- AZ en Ajax hebben een overeenkomst over de transfer van middenvelder Nemanja Gudelj (23) bereikt. Gudelj kwam medio 2013 als talent bij AZ en groeide in het AFAS Stadion uit tot aanvoerder van de club en volwaardig international van Servië.
Gudelj vertrekt naar Ajax
Gudelj speelde tot nog toe 88 officiële duels voor AZ, waarin hij 19 doelpunten maakte. De Serviër speelde eerder voor NAC Breda, waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Hij sluit komende zomer aan bij Ajax.
Transfersom
AZ doet - zoals gebruikelijk - geen uitlatingen over het transferbedrag dat met de overgang van Gudelj gemoeid is![]()
Stond vanochtend in de krant dat het waarschijnlijk binnenkort bekend werd. Daar stond een bedrag van 6 miljoen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:02 schreef Flippiee het volgende:
En het is officieel:
http://www.az.nl/nieuws/gudelj-vertrekt-naar-ajax/1?catid=
[..]
.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:02 schreef Flippiee het volgende:
En het is officieel:
http://www.az.nl/nieuws/gudelj-vertrekt-naar-ajax/1?catid=
[..]
.![]()
Ach ja, het stond al een tijdje vast dat Gudlje zou verkassen naar 020![]()
Hij neemt zijn hele familie mee, lekker gezellig in de Amsterdamse GasbunkeR.
'It's a boy'![]()
Geen idee, ik denk schulden afbetaald, andere spelers gekocht, geïnvesteerd in jeugd e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef Evertjan het volgende:
Wat heeft AZ met die al die Ajax miljoenen eigenlijk gedaan tot nu toe?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hopen dat Feyenoord verliest morgen
Hmm, liever dat ze gelijkspelen. Feyenoord mag maximaal 2 punten halen, wat gelijk staat aan 2 keer gelijkspelen. Als Vitesse wint kan AZ nog naar de 5e plaats kieperen indien ze verliezen of zelfs gelijkspelen. Aangezien Feyenoord in de laatste wedstrijd toch in elk scenario (alle volgende respectievelijke eennalaatste en laatste pot leveren AZ bij winst de 3e plek op: VV, VG, GV, GG) gelijk moet spelen of verliezen maakt het voor AZ niet zo veel uit of ze morgen verliezen.quote:![]()
Godskolere! wat spannend, ik zag de samenvatting van de wedstrijd, ben in 10 minuten 10 jaar grijs geworden![]()
Wat een schitterende afstandsschot van Aaron Johannssonvlak voor tijd.
'It's a boy'![]()
Wees niet bang. Fredsj is bezig uit rancune een stinkende drol achter te laten in Rotterdam, dus in Zwolle verliezen we gewoon ook al spelen die met hun G-elftal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 05:42 schreef Mathijz het volgende:
Als PEC zondag maar niet niet met het B-elftal aan komt zetten...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Trouwens: 4e met een doelsaldo van +4
Omdat ?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jop van der Linden binnen als opvolger van Wesley Hoedt. Vier jaar.
Lachwekkende keuze.
24 jaar, heeft al ervaring in de eredivisie en is transfervrij.
AZ kan financieel niet zo veel meer.
Zie ook Poulsen.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
Van een matige speler bij degradatiekandidaat Go Ahead naar een ploeg die mogelijk Europees voetbal gaat spelen. Verdedigend is hij zoveel zwakker dan Hoedt. Bij Go Ahead maakt hij aanwijsbaar grote fouten op defensief gebied. Het enige waar hij op teert is zijn sterke vrije trap. Er waren zelfs al twijfels bij de promotie van Go Ahead of hij het wel aan kon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Omdat ?
24 jaar, heeft al ervaring in de eredivisie en is transfervrij.
AZ kan financieel niet zo veel meer.
Zie ook Poulsen.![]()
AZ Jeugdopleiding heeft de Rinus Michels Award gewonnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef lynda het volgende:
Simon Poulsen transfervrij naar PSV http://wp.me/p329wd-2IU|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
3e plekWat een speelronde
YES! PRACHTIG. Zo verschrikkelijk blij. Gaan er nog mensen naar het stadion?
Jop van der Linden sleept ons de EL door![]()
![]()
Die eerste heb je in één keer achterover geslagen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:39 schreef DeTolk het volgende:
Bij elk doelpunt een biertje genomen
Wat smaakten ze zoet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet helemaal, toen ik terugkwam uit de schuur kon ik weer terug om alvast de 2e te pakkenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die eerste heb je in één keer achterover geslagen?![]()
![]()
Leuk voor jullie om uiteindelijk toch nog 3e te worden. Leuk voetbal ook, alleen wat wisselvallig (wie niet hehe) af en toe, maar op het juiste moment 'wakker' en toegeslagen toen het kon.
Van harte en succes in Europa!![]()
![]()
Toch weer 'stabiel' bovenin vooralsnog. Alleen 2012/2013 was wat minder. Toch best knap voor zo'n betrekkelijk kleine club.
Dit poetst toch altijd het imago op waardoor je ook weer sneller spelers kan aantrekken die AZ dan zien als prima plek om te groeien voor ze de echte stap omhoog zetten.
![]()
![]()
Tighadouiniiiiquote:Op zondag 17 mei 2015 17:10 schreef xFriendx het volgende:
Toch weer 'stabiel' bovenin vooralsnog. Alleen 2012/2013 was wat minder. Toch best knap voor zo'n betrekkelijk kleine club.
Dit poetst toch altijd het imago op waardoor je ook weer sneller spelers kan aantrekken die AZ dan zien als prima plek om te groeien voor ze de echte stap omhoog zetten.
![]()
Zie graag gewoon een gelouterde speler komen. Dat had je met Poulsen min of meer ook. Misschien niet kwalitatief het beste en zat ook geen verdere groei in, maar kent wel de kneepjes van het vaak. Ook AZ heeft nog een betrekkelijk jong team. Een speler zoals toen Arveladze (held) is zeer welkom (hoewel niet specifiek voor de spits).
De jeugdopleiding doet het prima, maar je team vol stoppen met enkel talenten, dat werkt misschien nog leuk tegen ploegen die standaard om plek 15 meedoen, maar daarboven is het al lastiger, laat staan als je Europees speelt.![]()
Nice, totaal niet verwacht (Y)
Tighadouini mwaaah. Dat wordt een teleurstelling type Hupperts, met dan als verschil dat Hupperts nog wel eens achter een man aan rent. Als we het dan toch over NAC-spelers hebben, ik zie heeeel graag De Zeeuw terugkomen. Geen sterspeler, maar je ziet aan alles dat ie hét nog heeft. In het buitenland nooit geslaagd, maar wel ervaring.![]()
Nou Ajax 2ik bedoel AZ. van harte met die 3de plaats en lijkt er bijna op dat met het bereiken van dit de aloude AZ tijden van weleer terugkomen. Ik zeg 'lijkt'
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 08:59:56 ]![]()
Hopelijk knalt Jóhannsson er volgend seizoen 30 in.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gaan er nog mensen naar de bekerfinale AZ A1 - Heerenveen A1?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
AZ A1 - Heerenveen A1
1-1 (5-6 na strafschoppen)
45+2 Heerenveen 0-1
85' AZ 1-1 (penalty)
Aardig wat echt goede kansen voor AZ.
Zat nog aardig wat man in het stadion. 6.741 toeschouwers lees ik hier:
http://www.az.nl/nieuws/a(...)na-penaltys/1?catid=|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beste FOK!'ers,
Ik wou graag het mooie AFAS stadion aan een paar vrienden laten zien die niks met voetbal hebben komend seizoen. AZ - Ajax leek me daar een leuke wedstrijd voor. Alleen zag ik vandaag helaas dat je maar een kaart per clubcard kan kopen...Zou er iemand bereid zijn zijn code te lenen?Het zou mij erg helpen! En verder kan ik er geen misbruik van maken.
Als iemand mij een PB wilt sturen, graag!![]()
Ik ben wel blij met het nieuwe tenuequote:Gewoon rode shirts en witte broeken. Doet me toch denken aan mooie tijden.
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 15-07-2015 om 11:06:08Steven Berghuis van #AZ op weg naar @WatfordFC ... Transfersom naar verluidt meer dan 5 miljoen. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
Tis Premier League en ongetwijfeld een hoger salaris met die bedragen daar, maar sportief betwijfel ik of dit wel een fijne stap isquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 15-07-2015 om 11:06:08Steven Berghuis van #AZ op weg naar @WatfordFC ... Transfersom naar verluidt meer dan 5 miljoen. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
Veel makkelijker had er niet geloot kunnen worden, mooi dat er hierdoor in ieder geval 2 NL clubs in de groepsfase EL komen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Hierna is nog een rondequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:50 schreef H.FR het volgende:
Veel makkelijker had er niet geloot kunnen worden, mooi dat er hierdoor in ieder geval 2 NL clubs in de groepsfase EL komen.![]()
Dat meen je nietquote:![]()
Vorig jaar was er voor de nr. 3 maar 1 voorronde.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 23-07-2015 om 17:10:09AZ bereikt mondeling akkoord met Watford FC over transfer Berghuis. Speler heeft trainingskamp verlaten. Speler moet zelf nog rondkomen. reageer retweet
![]()
Haha wat? Moeilijkste loting mogelijk. Ik vrees alleen Groningen groepsfase, mits Ajax het redt in de CL voorronde natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:50 schreef H.FR het volgende:
Veel makkelijker had er niet geloot kunnen worden, mooi dat er hierdoor in ieder geval 2 NL clubs in de groepsfase EL komen.AZ
ALKMAAR![]()
http://www.dailymotion.co(...)-vs-al-wasl-fc_sport
Vanavond vanaf 19.00 uur de oefenwedstrijd tegen Al-Wasl live te volgen via bovenstaande link.![]()
Als je me vraagt om een voorspelling dan denk ik dat ze 5e worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:28 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
Hebben we een beetje vertrouwen in het komend seizoen?
John mag wel meer met Mühren doen, dat is een goede voetballer.![]()
![]()
Ik zag net een Duits kenteken: EN AZ 67
Shirtje gekocht met Muhren op de achterkant. Ik vind dat toch wel een erg goede en sympathieke voetballer.Jammer dat hij waarschijnlijk 3de spits is.
![]()
Toch wel een beetje zenuwachtig voor de eerste echte wedstrijd...Ik ben benieuwd of ze er staan.
Hopen op een goed resultaat!![]()
![]()
2-0quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:27 schreef sonnyspek het volgende:
Toch wel een beetje zenuwachtig voor de eerste echte wedstrijd...Ik ben benieuwd of ze er staan.
Hopen op een goed resultaat!
Goed gedaan AZ, al had er meer doelpunten ingezeten![]()
Vincent Janssen, man van de wedstrijd
'It's a boy'![]()
Kijk, zo speel je een wedstrijd tegen 10 man! Eerste Nederlandse overwinning in Europa, lekker gedaan! Vincent Janssen is wel echt een topaankoop, wat een vechter! Wel jammer dat van Overeem zo vroeg het veld al verliet, speelde heel verdienstelijk. Hij is beter dan Thom Haye.AZ
ALKMAAR![]()
Vincent Janssen... Wat fijn om weer eens een spits te hebben die een bal kan aannemen en vasthoudenAron moet vrezen voor zijn plek
![]()
![]()
Ik heb genoten van AZ op een manier die me doet denken aan vele jaren terug. Waar Ajax angstvallig verdedigde in Oostenrijk bleef AZ heerlijk aanvallen. Minder spelers uit verweggistan, 7 Nederlandse basisspelers, en Vd Linden en Janssen, wat een indruk lieten zijn achter![]()
Gewoon weer shoppen in de eerste divisie, eigen jeugd erbij, zo zijn we ook gegroeid vanaf 1998 tot 2008. Zou geweldig zijn als AZ deze mentaliteit een seizoen lang vast kan houden. Dan gaan we Nederland weer verbazen![]()
![]()
De tweede helft was zeer goed maar toch moet er nog het een en ander gebeuren. De eerste minuten waren nog erg onwennig! Wat natuurlijk logisch is.![]()
FOX Sports @FOXSportsnl
AZ bevestigt interesse Werder Bremen in spits Jóhannsson: "Ze hebben zich gemeld."![]()
Veel plezier met Ali! Die jongen verdient een mooie carriere
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Jammer dat ie niet zoveel gescoord heeft afgelopen jaar, dan had AZ er een smak meer voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannsson voor circa 5 miljoen euro naar Werder Bremen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is Vilhena niet iets voor AZ? Hij kan daar misschien weer helemaal opbloeien.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Andere website spreekt over ~8 miljoen... allemaal prima, vervanger is toch al in huisquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet zoveel gescoord heeft afgelopen jaar, dan had AZ er een smak meer voor kunnen krijgen.![]()
![]()
De wedstrijd voor komende zondag AZ-ajax, gaat gewoon door![]()
Beide clubs gaan gewoon wat extra stewards inzetten.'It's a boy'![]()
Nieuwe linksback voor AZ, een of andere Bosniër. http://www.az.nl/nieuws/az-haalt-brean-269i-263/1?catid=![]()
Extra Stewartquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:19 schreef Ivy_Mike het volgende:
De wedstrijd voor komende zondag AZ-ajax, gaat gewoon door![]()
Beide clubs gaan gewoon wat extra stewards inzetten.![]()
![]()
![]()
Toch wel bizar, 6 basisspelers verliezen ten opzichte van vorig seizoen. Als Gouweleeuw ook nog vertrekt zelfs 7. Ben wel echt benieuwd naar dit seizoen moet ik zeggen.AZ
ALKMAAR![]()
En toch heb ik er wel vertrouwen in. Meestal doet men niet zomaar iets en neemt men weloverwogen keuzes. Uiteraard denk ik wel dat het (weer) ingespeeld moet raken maar er zit op zich wel potentie in voor dit team om te groeien als geheel.![]()
Jammer. Ik vond het best leuke dingen. En het zorgde er voor dat de rest van het publiek ook meedeed in de sfeer.quote:http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)r-met-klappers.dhtml
Aan een jarenlange traditie bij AZ komt een einde. Dit seizoen worden er geen geplastificeerde klappers meer uitgedeeld aan supporters van de Alkmaarse club.
© pro shots.
De klappers, waarmee de fans een behoorlijk kabaal kunnen maken, deden voor het eerst hun intrede in 2005, bij de halve finale van de UEFA Cup tussen AZ en Sporting Portugal. Sindsdien zijn de klappers in het Afas Stadion gemeengoed geworden.
,,We kijken naar andere manieren om sfeerbeleving van supporters te vergroten'', reageert AZ. ,,Het is tijd voor wat anders. De klappers waren niet meer speciaal. Nu introduceren we bijvoorbeeld een staanzone op de tribune, een fanplein buiten het stadion en wellicht soms activiteiten op het veld.''![]()
Fantastisch AZ! 4-1 over twee wedstrijden tegen het sterke Istanbul BB. En dat met een jong en vrij onervaren team, topprestatie!!AZ
ALKMAAR![]()
AZ is geplaatst bij de loting van vanmiddag. Kan tegen de volgende tegenstanders loten;
HJK Helsinki (verloren in 3e voorronde CL in laatste minuut van FC Astana 4-3)
FC Thun (won in vorige ronde door doelpunten in uitwedstrijd, 2-2 tegen FC Vaduz)
Astra Giurgiu (won in vorige ronde met 4-3 van West Ham United)
FC Midtjylland (verloor op basis van uitdoelpunten in 3e voorronde CL van Apoel, 2-2)
Odds BK (won in vorige ronde met 3-2 van IF Elsborg)
Qabala (won in vorige ronde met 2-1 van Apollon Limasol)
[ Bericht 48% gewijzigd door de_boswachter op 07-08-2015 08:52:05 ]U MAD?![]()
Zoals bijna altijd weer erg veel respect voor AZ. Prachtig hoe zij altijd spelers weten te strikken, meedoen in de subtop en ook Europees de eer voor Nederland hoog houden.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Kaarten voor AZ-ajax zijn binnen, erg veel zin in. Wel jammer van de tijd maar toch verwacht ik een heet middagje! Hopen op het duel Janssen vs Heitinga. Ik zeg toch gewoon 3-1.![]()
Ik zeg een 0-3 overwinning van ons aller Ajax gewoon omdat men zich wil revancheren voor de wanprestatie tegen Rapid Wien.![]()
Ksssssst!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg een 0-3 overwinning van ons aller Ajax gewoon omdat men zich wil revancheren voor de wanprestatie tegen Rapid Wien.
'It's a boy'![]()
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg een 0-3 overwinning van ons aller Ajax gewoon omdat men zich wil revancheren voor de wanprestatie tegen Rapid Wien.
Ik heb er vertrouwen in. Ajax is zeker te pakken op dit moment. Ik zeg 2-0.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Anders was het West Ham United, als die maar sterk genoeg waren geweest in de vorige ronde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef Mathijz het volgende:
Astra Giurgiu is het geworden. Weer lekker in de buurt.![]()
Hopelijk winst vandaag. Aan het spel van Ajax zal het niet liggen. Dat blijft los zand. Als tegenstander is het lastig van tevoren er op in te spelen omdat je niet weet wat ze gaan doen, maar dat weten ze bij Ajax zelf eigenlijk ook niet eens.
Enige waar ik huiverig voor ben is dat een stukje individuele kwaliteit ons de das om doet. Een vrije trap, een Schone die de hele wedstrijd nog niets heeft laten zien maar die vrije trap er wel in schiet (dat kan ie dan wel weer prima).
Maar goed, als AZ echt beter is en dit ook om zet in doelpunten moet dat alsnog goed komen. Vooral dat beter zijn maar niet scoren levert je meestal zo'n zuur verlies op. Dus zelf het af maken, dan kan je een keer zo'n vrije trap met doelpunt tegen alsnog hebben.![]()
Heel mag begin. Je betaalt de prijs voor donderdagavond. Volgende week is een betere graadmeter.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg een 0-3 overwinning van ons aller Ajax gewoon omdat men zich wil revancheren voor de wanprestatie tegen Rapid Wien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jij bent 1 van de 50?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Nou, het supportersleven gaat weer voorzichtig opgepakt worden, volgende week naar WoudensteinGroot fan van User Wotte![]()
50 maar? Dat valt wat tegen, maar er zitten vast nog een hoop mensen aan de diverse costa's. Maar behoor in dat geval tot het selecte clubje jaquote:![]()
![]()
Meer dan respect voor hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
50 maar? Dat valt wat tegen, maar er zitten vast nog een hoop mensen aan de diverse costa's. Maar behoor in dat geval tot het selecte clubje ja
Groot fan van User Wotte![]()
Terug van je vakantie het AZ-stadion zien vanuit de vliegtuig raam?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze maakt ik nog vanuit het vliegtuig afgelopen juni
[ afbeelding ]
Dat voelt wel als heerlijk thuiskomen
'It's a boy'![]()
Yup, vanuit Edinburgh landen op de polderbaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Terug van je vakantie het AZ-stadion zien vanuit de vliegtuig raam?
Dat voelt wel als heerlijk thuiskomen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Al met al toch een leuke avond gehad. De sfeer was ondanks het resultaat goed in het vak. Johansson werd wel erg voor schut gezet door die snelle linksbuiten van Excelsior. Haye en Dos Santos maakten het middenveld kwetsbaar, en Haps was ook zwak.
Wel leuk dat Hupperts 2 assists heeft kunnen geven. Toen Bacuna 1 op 1 met Rochet mocht toen het 2-1 stond vreesde ik even het ergste. Jammer dat AZ de eerste helft niet kon brengen wat in de tweede iets beter lukte. En ook jammer dat Vincent Janssen de 2-3 niet kon maken oog in oog met de keeper.
En ow ow ow, die dooie spelmomentenDaar moet echt hard op getraind worden. Gezien de ruststand ging ik toch gematigd positief weer richting huis. Het had veel erger kunnen aflopen.
![]()
Eerste punt!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben Rienstra dus, verrassende aankoop. Vooral omdat we wel al aardig wat middenvelders hebben. Desalniettemin tevreden, want ik vond hem erg sterk spelen altijd bij PEC. En het is geloof ik een Alkmaarder, ook wel leuk.
AZ
ALKMAAR![]()
![]()
Zo fucking trots op dit team vandaag! Wat.Een.Avond! Echt een geweldige wedstrijd gezien waar passie, strijd en plezier hoogtij vierde. De redenen waarom ik ook ooit voor deze club ben geworden. Heerlijk om ook een nieuw team te hebben dat er voor vecht.
Toen mijn held Robert Mühren voor de 2-0 zorgde hield ik het echt niet meer.Nu hopen op een prachtige club die we tegenkomen in de groepsfase. Liverpool?
![]()
Nou, gefeliciteerd jongens.Wel wat punten halen in de groepsfase he?
Groeten uit Rotterdam Zuid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
quote:ALKMAAR - AZ neemt het in de groepsfase van de Europa League op tegen Athletic Bilbao (Spa), FC Augsburg (Dui) en FK Partizan (Ser). Dat bleek vrijdagmiddag tijdens de loting in het Grimaldi Forum in Monaco.![]()
wat vinden jullie van de loting? In het algemeen lastige poules voor de Nederlandse clubs, maar goed te doen.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Augsburg gaat niet echt goed, Partizan is ook niet meer wat het geweest is dus ik denk dat we wel een tweede plek kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat vinden jullie van de loting? In het algemeen lastige poules voor de Nederlandse clubs, maar goed te doen.AZ
ALKMAAR![]()
Eerste eredivisiewedstrijd van AZ waar ik bij was, wat een feest.
Mooi 3e tenue!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Under armour heeft altijd wel mooie tenues.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat een verschrikking, dit spel van AZ.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
He he eindelijk weet AZ te winnen.
Weliswaar tegen de Superboeren in de Vijverberg met 1-3, maar ik hoop dat dit een positief effect zou hebben op de spelers.
En nou doorpakken, volgende week uit tegen Groningen'It's a boy'![]()
Die heeft duidelijk zijn beste tijd bij AZ gehad. Nadat ie bij Ajax weg ging heeft ie amper gespeeld bij Fiorentina en werd ie verhuurd aan Málaga.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij Ajax werd hij ook al uitgekotst. Begon bij de onderhandelingen van zijn contract.quote:Op zondag 13 september 2015 14:16 schreef Ivy_Mike het volgende:
Mounir werd na ajax overal uitgekotst“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Vanavond winnen!
![]()
Wat een verschrikking dit![]()
Verdedigend is het weer helemaal KUT bij AZ![]()
Ik snap niet dat Brom Hupperts had gewisseld voor Muhren, hij had al geel en als speler sta je altijd op scherp voor een rode kaart.
Gelukkig bracht Henriksen nog wat verlichting
'It's a boy'![]()
Ik vond het ook jammer dat van Overeem er af moest, want hij speelde gisteren als een van de weinigen een hele aardige pot.AZ
ALKMAAR![]()
14e
Az jeugd traint vanaf vandaag op het nieuwe trainingscomplex.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het begint er nu wel mooi uit te zien. Zondag even langsgefietst. Strakke velden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Az jeugd traint vanaf vandaag op het nieuwe trainingscomplex.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 23-09-2015 om 15:37:0763 - @AZAlkmaar have played more KNVB Cup games this century than any other team (63). Fighters. reageer retweet
Worden ze nou eindelijk verstandig bij AZ, Coutinho komt in de plaats van Rochet, as zaterdag tegen Heracles
'It's a boy'![]()
Coutinho als verstandig omschrijvenquote:Op donderdag 24 september 2015 20:06 schreef Ivy_Mike het volgende:
Worden ze nou eindelijk verstandig bij AZ, Coutinho komt in de plaats van Rochet, as zaterdag tegen HeraclesIk wens Az succes met 100 corners per wedstrijd tegen omdat hij werkelijk alles wegbokst
![]()
Eindelijk weer eens genoten van AZ![]()
De passes kwamen goed aan, en aanspelen op de juiste man en ook nog erg veel kansen gehad, het had zowaar wel op 7-1 kunnen staan.
'It's a boy'![]()
MED / Website van het Jaar 2015
Even stemmen op FOK! Kan je ook bij de categorie sport op AZ.nl stemmen!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef Idisrom het volgende:
Waaraan is Ricky Talan overleden?
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)n-54-overleden.dhtml|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
RIPquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:41 schreef Idisrom het volgende:
Met beelden van Ricky Talan. Hij was langdurig ziek.![]()
Wel een geweldige opsteker vanavond, weer een grote naam aan de Europese zegekar gebonden![]()
![]()
Leuke wedstrijd, jammer dat het stadion niet vol zat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vond het even goed best wel sfeervol. En fijne uitslag al met al.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke wedstrijd, jammer dat het stadion niet vol zat.![]()
Was wel sfeervol maar die halflege vakken zijn zo lelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond het even goed best wel sfeervol. En fijne uitslag al met al.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik was ook in het AFAS-stadion en het viel mij ook op de vele lege stoelen, jammer maar misschien is dat zo dat het een vroege wedstrijd is op donderdagavond en dat een heleboel mensen net van hun werk komen.
Maar ik heb genoten en dat is het voornaamste, alleen wat ik niet begrijp, waarom mag er nou geen alcohol worden geschonken tijdens zo'n wedstrijd
'It's a boy'![]()
Ze hebben de smaak weer te pakken geloof ik
Eindelijk ook Vincent die in de eredivisie zijn doelpuntjes meepakt!AZ
ALKMAAR![]()
Heerlijk AZ!![]()
Met 3-1 winnen van FC Twenteeindelijk scoort Vincent Janssen nou eens keer
en trouwens ook nog een schitterende goal van Hupperts, dat verdiend hij ook
![]()
Een mooi verjaardagscadeau voor John van der Brom
'It's a boy'![]()
2,2 miljoen verlies vorig jaar. Geen Europese inkomsten zal de oorzaak wel zijn?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:AZAlkmaar twitterde op maandag 19-10-2015 om 14:54:28Bekijk op AZ.nl hoe de grote videowalls in het AFAS Stadion werden geplaatst: http://t.co/k18eVxh5GQ #AZ http://t.co/9pEBGtsDDd reageer retweet
Oké , en wordt die verjaardagscadeau verlengt met een overwinning in De Kuip tegen Feyenoord?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:58 schreef Ivy_Mike het volgende:
Heerlijk AZ!![]()
Met 3-1 winnen van FC Twenteeindelijk scoort Vincent Janssen nou eens keer
en trouwens ook nog een schitterende goal van Hupperts, dat verdiend hij ook
![]()
Een mooi verjaardagscadeau voor John van der Brom![]()
El Hamdaoui terug in Alkmaar
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: