Nu niet meerquote:
Ik luister ook nooit, word altijd afgeleid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof er mannen zijn die ook daadwerkelijk zitten te luisteren.
Wat heb jij gesnoven?quote:
Daar heb je veel last van de laatste tijd, misschien een visolie-kuurtje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik luister ook nooit, word altijd afgeleid.
Dacht ik al, volgende week gewoon weer cocaïne.quote:
Gewoon witte heroïnequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dacht ik al, volgende week gewoon weer cocaïne.
Jinek is weer razende apenaids, maar dat is geen nieuws.quote:
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Webschip het volgende:
Jinek had beter bij het journaal kunnen blijven.
Wat is er?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.
Dat zou ze heel goed kunnen volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of in de VS, en dan bij één of ander lokaal nieuwsstation het weer presenteren.
Klinkt als Jerry Springerquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Webschip het volgende:
Vroeger had je een programma met drie gasten op stoeltje op een podium. Ging vooral over taboes.
Wat is er mis met herenliefde?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar willen jullie zorgen dat dit topic snel vol is? Ik wil niet dat mijn goede naam hier op het forum geschaad wordt.
Dat duurt wel een dag hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar willen jullie zorgen dat dit topic snel vol is? Ik wil niet dat mijn goede naam hier op het forum geschaad wordt.
Ik sta bekend als vrouwenverslinder hier. Dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er mis met herenliefde?
Stop dan met die hete DM's naar mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik sta bekend als vrouwenverslinder hier. Dat wil ik graag zo houden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop dan met die hete DM's naar mij.
Als aids en ebola samenkomen....wat een seniel.quote:
Ben nog bezig het een plekje te geven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie het nieuwste nieuws al gehoord?
Dat Enzo Knol gaat verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben nog bezig het een plekje te geven.
Nee naar Utrechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk naar Syrie?
In Kanaleneiland en Overvecht wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
maar ja, de omstandigheden zijn daar bijna hetzelfde
Daar in Overvecht ben ik vroeger op veel boten gestapt. Toen was ik nog schipperquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Kanaleneiland en Overvecht wel.
Ik moest daar langsfietsen naar school.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar in Overvecht ben ik vroeger op veel boten gestapt. Toen was ik nog schipper
Gezellig. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest daar langsfietsen naar school.
Dat hoort toch ook naar mensen op botenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, op een gegeven moment ga je gewoon zwaaien.
Behalve naar Somaliers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook naar mensen op boten
Mijn moeder is nog ruiger.quote:
Ruige moeder dan.quote:
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt in de buurt, alleen is ze bijna nooit boos.
Hoe komt jouw hoofd aan een pimp abo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?
Heb ik gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe komt jouw hoofd aan een pimp abo?
Onder of boven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?
Bende gij inene nen chinees of wa?quote:
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar onder zou je ook wel willen weten, smeerdoos die je er rondloopt.
Aangezien jij vuig dik bent, is dit lekker?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.
Geen idee. Maar ziet er wel lekker uit ja.Sowieso frituurquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aangezien jij vuig dik bent, is dit lekker?
[ afbeelding ]
Jakkesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vuig dik klopt wel hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuld
De bips van Marianne is goed gevuld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuld
Ik opteer de term goed gevuld dan wel boven vuig dik.quote:
Vosdorp Possequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
OMFG![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/bizar/26637/een-dorp-speciaal-voorvossen.html
Ziet er gewoon vies uit vind ik, als een soort chemische bolus.quote:
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bips van Marianne is goed gevuld.
Ik ook, vorig jaarquote:
Nou ja zeg, schijnt een hele lieve vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.
Ahh. Deze foto is ook schattig:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
OMFG![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/bizar/26637/een-dorp-speciaal-voorvossen.html
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh. Deze foto is ook schattig:
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst dat pokke eind naar Japan vliegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Voor een euro mag je naar binnen en kan je ze voeren. Lijkt mij super tof.
Ja dan wordt het alweer een stuk duurder:Pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst dat pokke eind naar Japan vliegen
Mjaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:20 schreef anonymoussie het volgende:
Onze snor moet weer werken vanavond?
Dat is wel een lekker nummerquote:
Hoi Specularium.quote:
Ja, ben ook wel moe na die eerste week.quote:
Weet niet of ze het 3 straten verderop ook zo kunnen waarderenquote:
Drugsmuziek.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze het 3 straten verderop ook zo kunnen waarderen
#ruigprovincietuig
Is er vanaaf FOK! radio?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi Specularium.
[..]
Ja, ben ook wel moe na die eerste week.
Ik draai niet, misschien Fokker. Maar morgenavond ga ik kijken of mijn nieuwe laptop dat ook kan.quote:
Dit wel ja:quote:
Weet ik niet, tot hoe laat werk je?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm morgen avond moet ik ook werken... Zondag avond geen uitzending?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
0200. Liggen jullie allemaal al te slapen.
Beveiliging? Of horeca.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
0200. Liggen jullie allemaal al te slapen.
Ik was al editen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha dat zou wel stoer zijn![]()
Nee horeca.
Hoe was het? Voel je je al een beetje op je plek?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi Specularium.
[..]
Ja, ben ook wel moe na die eerste week.
Ik heb denk niet echt het postuur om beveiliging te doen. Gelukkig ook maar want heb geen zin in klappenquote:
Coolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vanaf nu in het echt lachen zoals Yasmin dat doet op dit forum. Ik laat jullie weten hoe dit uitpakt.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vanaf nu in het echt lachen zoals Yasmin dat doet op dit forum. Ik laat jullie weten hoe dit uitpakt.
Ja, het is erg leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe was het? Voel je je al een beetje op je plek?
Voor jou blijf ik altijd wakker, dat weet je tochquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor jou blijf ik altijd wakker, dat weet je toch
Sommige zitten de hele nacht achter een balie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb denk niet echt het postuur om beveiliging te doen. Gelukkig ook maar want heb geen zin in klappen
Ik ben alleen supermoe, het zijn zoveel nieuwe dingen.quote:
Ja kan me voorstellen, eerste dagen van een nieuwe stage vind ik ook altijd zo inspannend. Hoe zijn je collega's?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben alleen supermoe, het zijn zoveel nieuwe dingen.
Zijn leuke mensen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen, eerste dagen van een nieuwe stage vind ik ook altijd zo inspannend. Hoe zijn je collega's?
Hahaha nee ik ben thuis.quote:
Gelukkig :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha nee ik ben thuis.
En op werk fok! ik niet meer....heb ik gewoon geen tijd voor.
Ja collega's Piet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ze" lezen altijd mee
[ afbeelding ]
Behalve als ik per ongeluk mijn mail delete ....dan geven "ze" niet thuis.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ze" lezen altijd mee
[ afbeelding ]
qftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ze" lezen altijd mee
[ afbeelding ]
Nee 15 minuten ofzo. Maar wel koud op de scooter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je lang reizen naar je werk?
Wat voor scooter heb jij?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee 15 minuten ofzo. Maar wel koud op de scooter.
Oeh. KIjk uit dat je niet gaat glijden, wordt ijzel voorspeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja las net voor morgen ochtend. Tis idd dood eng als het glad is. Had het een paar dagen geleden bij het malieveld ineens overdag. Ook mensen die al waren gevallen en zo...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh. KIjk uit dat je niet gaat glijden, wordt ijzel voorspeld.
Op de scooter nog wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahahahahahahahahhahahaquote:
Heeft d'r neef ergens geregeld, uiteraard met weggevijld chassisnummer.quote:
Ja, naar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja las net voor morgen ochtend. Tis idd dood eng als het glad is. Had het een paar dagen geleden bij het malieveld ineens overdag. Ook mensen die al waren gevallen en zo...
Ja wacht nu op een Vespa.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft d'r neef ergens geregeld, uiteraard met weggevijld chassisnummer.
Neem dan de fiets, krijg je het lekker warm van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:
Ik haat fietsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem dan de fiets, krijg je het lekker warm van.
Wel een Ciao he?quote:
Ik doe alles met de fiets, ik vind het het mooiste wat er is. En het is een goed excuus om calorieën te verbranden.quote:
Maakt niet uit. Als die maar rood is.quote:
Gewoon genoeg voetgangers en fietsers aanrijdenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als die maar rood is.
Nee man zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon genoeg voetgangers en fietsers aanrijden
Dit ja. Ook als het koud is prima te doen. En met regen lekker regenpakje aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe alles met de fiets, ik vind het het mooiste wat er is. En het is een goed excuus om calorieën te verbranden.
Is het weer niet goed genoeg voor mevrouw, moeten er nou écht altijd explosies bijquote:
Jawel, zit bijna op het punt dat ik mijn werk niet meer kan uitvoeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin je gaat toch niet de kant van de morbide obesitas op hè?
Dat geloof ik niet, dan zou je niet in de horeca werken.quote:
Brrrr lichaamsbeweging.quote:
Ja op werk ben ik niet lui maar buiten werk wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, dan zou je niet in de horeca werken.
Peter Beense werkt ook in de horeca.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook en jij weet hoe dik ik ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lui, anders zou je niet op je hakken half Leiden doorlopen.quote:
Die ken ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lui, anders zou je niet op je hakken half Leiden doorlopen.
Oh die. Die werkte in de frituur zeker?quote:
Die verkocht niets, zo te zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die. Die werkte in de frituur zeker?
Je hebt ook maar korte beentjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]lopen kan ik wel, maar fietsen is nooit mijn ding geweest.
Geen idee. Lijkt mij haast van wel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die. Die werkte in de frituur zeker?
Skinny ass , denk ik. Veel fietsen zonder zadel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af hoe dik Elflettering is.
Ik heb ook een kinderfiets...no joke.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook maar korte beentjes natuurlijk.
Ahwquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een kinderfiets...no joke.
En kom maar op met de roze k3-fiets plaatjes.
Dan zou het een tienerlokfiets zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Tienerfiets klinkt wel een beetje pedo.
Nee, dat een kinderfiets.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Tienerfiets klinkt wel een beetje pedo.
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een kinderfiets...no joke.
En kom maar op met de roze k3-fiets plaatjes.
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?
Die vlaggetjes zijn leuk! Misschien ga ik een op mijn scooter zettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.
Gewoon creditcard, blijft veel langer geluid makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ook een wasknijper met een stukje karton op je achterwiel?
Dat oranje vlaggetje moet ik ook nog van mijn ouders. Maar als ik de straat uit ben doe ik hem wel gewoon af hoor, zien ze toch niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel van die kraaltjes om mijn spaken en een oranje vlaggetje.
Ik moet nu ook een helmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat oranje vlaggetje moet ik ook nog van mijn ouders. Maar als ik de straat uit ben doe ik hem wel gewoon af hoor, zien ze toch niet.
Ebolafoliequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat een kinderfiets.
Tiener is efobolie ofzo.
Ja datquote:
Whehe denk het niet.quote:
Ik ga dat gewoon in pedotopics wel zo noemenquote:
Pas maar op, je collega's lezen immers mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon in pedotopics wel zo noemen.
Moet ik er wel posten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op, je collega's lezen immers mee.
En dat terwijl je weet dat het gewoon friet is.quote:
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl je weet dat het gewoon friet is.
Dat is gewoon goddelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef Specularium het volgende:
Zuurkool is wel lekker natuurlijk.
En een grooooooot stuk spekquote:
Ik heb ook nog een mexicano pinda maar ze hebben die pindasaus veranderd, nu is dat een beetje goor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder is morgenavond weg dus dan mogen we patat vreten, spannend hè? Broodje frikandel speciaaaaaaal
Dat is voor niemand leuk natuurlijk, van welke minderheidgroep is die snackbar? Die van ons is van Japanners.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mexicano pinda maar ze hebben die pindasaus veranderd, nu is dat een beetje goor.
#teleurstellingen
Ze zeggen zelf Chinees, maar ik denk zelf Vietnamees.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk, van welke minderheidgroep is die snackbar? Die van ons is van Japanners.
Henktown en Henk weten waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over Henktown zegt.
Welke hipster singersongwriter was het deze keer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Apenaidsmuziek bij DWDD, je verwacht het niet.
Het was een bandje, met een naam die van de menukaart van de lokale Chinees kwam. Ben het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke hipster singersongwriter was het deze keer?
Ja, dit is een leuk itemquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Zet ik snel DWDD aan is het al afgelopen, nu alleen maar schattige vosjes
Wel bizarre, kunnen die van mij niet.quote:
Jij gooit ze normaal van het dak en bent dan verbaasd dat ze het niet meer doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel bizarre, kunnen die van mij niet.
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Topvorm dobbelstenenstapelen...uh...ja.
Nou ja ik kan het niet.
Ik ga het ook niet oefenen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, ben daar niet heel erg rouwig om.
Al scheelt het niet bijster veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
Het is in ieder geval niet zo kut als Peter Derks.
Dan zou je haast geneigd zijn om voor ebola te kiezen omdat je dan eerder uit je lijden wordt verlost.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
Kolere of tyfus komen ook regelmatig voorbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar het is vaak kiezen tussen aids en ebola daar.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ik weet van welke reclame hij komt is hij ineens een stuk leuker.
Hmmm, nee - toch maar niet.quote:Ik wil een moslim-holocaust. Allemaal afmaken!
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Hilarisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!
Het stond al in feedback.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Komt een moslim een NWS topic lezen:
[..]
Hmmm, nee - toch maar niet.
Ach, het stond ook buiten feedback. Anders was ik er niet over begonnen he. Maar goed, game on.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
Dit is een teken van Mutant dat hij ook gezellig wil komen meekletsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het stond al in feedback.
Hoeft hier niet.
En om anderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om jezelf kunnen blijven lachen natuurlijk!
Nu kom je niet objectief over Specularium.quote:
Heerlijk albumquote:
Poep in je hoofd, maar die is niet van DJVT.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk albumwat is jouw favoriete nummer van De Jeugd van Tegenwoordig?
De Raggende Manne, daar is Specularium ook fan van! Iets wat jullie gemeen hebben dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Poep in je hoofd, maar die is niet van DJVT.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het zwarte piet topic mag gerust weer open.
Laten we dat gewoon de komende 50 jaar dichthouden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het zwarte piet topic mag gerust weer open.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laten we dat gewoon de komende 50 jaar dichthouden.
Je verwacht het niet.quote:
Het is gewoon een kuttopic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Is Specularium nou aan het flirten met Uccie?
Maar ik moet elke keer je luier verschonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een hoop lol gehad in dat topic.
Dat krijg je met mensen die niet om zichzelf kunnen lachen.quote:
Misschien ga ik het nog weleens teruglezen, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel een hoop lol gehad in dat topic.
Volgende sinterklaas zijn we een jaartje verder, misschien ben ik dan eindelijk volwassen geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik moet elke keer je luier verschonen.
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende sinterklaas zijn we een jaartje verder, misschien ben ik dan eindelijk volwassen geworden.
Is dit een dreigement? #popcornquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.
Gelukkig kom ik nooit buiten in de echte wereld, de enige gesprekken die ik voer zijn in mijn eigen hoofd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je anonieme hersenspinsels buiten in de echte wereld gaat uiten, dan is dat jaartje erg ver weg.
Het is een reality-check.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? #popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |