Behalve naar Somaliers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook naar mensen op boten
Mijn moeder is nog ruiger.quote:
Ruige moeder dan.quote:
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt in de buurt, alleen is ze bijna nooit boos.
Hoe komt jouw hoofd aan een pimp abo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?
Heb ik gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe komt jouw hoofd aan een pimp abo?
Onder of boven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo'n kort pittig kapsel?
Bende gij inene nen chinees of wa?quote:
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar onder zou je ook wel willen weten, smeerdoos die je er rondloopt.
Aangezien jij vuig dik bent, is dit lekker?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.
Geen idee. Maar ziet er wel lekker uit ja.Sowieso frituurquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aangezien jij vuig dik bent, is dit lekker?
[ afbeelding ]
Jakkesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vuig dik klopt wel hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuld
De bips van Marianne is goed gevuld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat lomp bent, noem d'r gewoon volslank of goed gevuld
Ik opteer de term goed gevuld dan wel boven vuig dik.quote:
Vosdorp Possequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
OMFG![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/bizar/26637/een-dorp-speciaal-voorvossen.html
Ziet er gewoon vies uit vind ik, als een soort chemische bolus.quote:
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bips van Marianne is goed gevuld.
Ik ook, vorig jaarquote:
Nou ja zeg, schijnt een hele lieve vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Heb verder geen enkele interesse in je moeder.
Ahh. Deze foto is ook schattig:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
OMFG![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/bizar/26637/een-dorp-speciaal-voorvossen.html
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh. Deze foto is ook schattig:
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst dat pokke eind naar Japan vliegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Voor een euro mag je naar binnen en kan je ze voeren. Lijkt mij super tof.
Ja dan wordt het alweer een stuk duurder:Pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst dat pokke eind naar Japan vliegen
Mjaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:20 schreef anonymoussie het volgende:
Onze snor moet weer werken vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |